elvet έγραψε:Το πρόβλημα του ΟΑΣΘ ήταν διαχρονικό, ήταν σκάνδαλο ο τρόπος λειτουργίας του (Και λίγα γράφτηκαν εδώ), αλλά λειτουργούσε και εξυπηρετούσε τους πολίτες.
Λειτουργούσε καταληστεύοντας την πόλη και το κράτος.
elvet έγραψε:Δεν το δημιούργησε ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε έσκασε κάποια πατάτα στα χέρια του. Δεν ήταν νομοτελειακό ότι θα έκλεινε εάν δεν τον αναλάμβανε ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν προκύπτει από κάπου αυτό.
Ξαναθυμίζω τις απεργίες του προσωπικού συνεχώς για κάποιους μήνες πριν την κρατικοποίηση (επειδή ήταν απλήρωτοι), το ότι λεφτά για ανταλλακτικά και αναλώσιμα όπως ελαστικά ήταν είδος εν ανεπαρκεία εδώ και χρόνια, κτλ... Η κρατικοποίηση έγινε όταν οι αστικές συγκοινωνίες είχαν σχεδόν σταματήσει λόγω παντελούς έλλειψης ρευστότητας. Θα πήγαινε 1-2 μήνες ακόμα; Οριακά...
Να συζητήσουμε για το αν έγιναν αίσχη επί κρατικού ΟΑΣΘ, αλλά το ότι η εταιρεία ήταν για φούντο εκείνη την εποχή και δεν την έβγαζε καθαρή ήταν νομίζω καθαρό... Δεν πιστεύω πως οποιαδήποτε άλλη κυβέρνηση κι αν ήταν θα είχαν εξελιχθεί διαφορετικά τα πράγματα, εκτός και αν συνέχιζε η κυβέρνηση να πληρώνει τα αίσχη των μετόχων...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:Η φάση είναι φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ για όλα.Και για τη χρεοκοπία της χώρας και για το ΟΑΣΘ.elvet έγραψε:Το πρόβλημα του ΟΑΣΘ ήταν διαχρονικό, ήταν σκάνδαλο ο τρόπος λειτουργίας του (Και λίγα γράφτηκαν εδώ), αλλά λειτουργούσε και εξυπηρετούσε τους πολίτες.
Λειτουργούσε καταληστεύοντας την πόλη και το κράτος.elvet έγραψε:Δεν το δημιούργησε ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε έσκασε κάποια πατάτα στα χέρια του. Δεν ήταν νομοτελειακό ότι θα έκλεινε εάν δεν τον αναλάμβανε ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν προκύπτει από κάπου αυτό.
Ξαναθυμίζω τις απεργίες του προσωπικού συνεχώς για κάποιους μήνες πριν την κρατικοποίηση (επειδή ήταν απλήρωτοι), το ότι λεφτά για ανταλλακτικά και αναλώσιμα όπως ελαστικά ήταν είδος εν ανεπαρκεία εδώ και χρόνια, κτλ... Η κρατικοποίηση έγινε όταν οι αστικές συγκοινωνίες είχαν σχεδόν σταματήσει λόγω παντελούς έλλειψης ρευστότητας. Θα πήγαινε 1-2 μήνες ακόμα; Οριακά...
Να συζητήσουμε για το αν έγιναν αίσχη επί κρατικού ΟΑΣΘ, αλλά το ότι η εταιρεία ήταν για φούντο εκείνη την εποχή και δεν την έβγαζε καθαρή ήταν νομίζω καθαρό... Δεν πιστεύω πως οποιαδήποτε άλλη κυβέρνηση κι αν ήταν θα είχαν εξελιχθεί διαφορετικά τα πράγματα, εκτός και αν συνέχιζε η κυβέρνηση να πληρώνει τα αίσχη των μετόχων...
Τα προηγούμενα 40 χρόνια delete.
< A3003 >
markvag έγραψε:elvet έγραψε:Το πρόβλημα του ΟΑΣΘ ήταν διαχρονικό, ήταν σκάνδαλο ο τρόπος λειτουργίας του (Και λίγα γράφτηκαν εδώ), αλλά λειτουργούσε και εξυπηρετούσε τους πολίτες.
Λειτουργούσε καταληστεύοντας την πόλη και το κράτος.elvet έγραψε:Δεν το δημιούργησε ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε έσκασε κάποια πατάτα στα χέρια του. Δεν ήταν νομοτελειακό ότι θα έκλεινε εάν δεν τον αναλάμβανε ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν προκύπτει από κάπου αυτό.
Ξαναθυμίζω τις απεργίες του προσωπικού συνεχώς για κάποιους μήνες πριν την κρατικοποίηση (επειδή ήταν απλήρωτοι), το ότι λεφτά για ανταλλακτικά και αναλώσιμα όπως ελαστικά ήταν είδος εν ανεπαρκεία εδώ και χρόνια, κτλ... Η κρατικοποίηση έγινε όταν οι αστικές συγκοινωνίες είχαν σχεδόν σταματήσει λόγω παντελούς έλλειψης ρευστότητας. Θα πήγαινε 1-2 μήνες ακόμα; Οριακά...
Να συζητήσουμε για το αν έγιναν αίσχη επί κρατικού ΟΑΣΘ, αλλά το ότι η εταιρεία ήταν για φούντο εκείνη την εποχή και δεν την έβγαζε καθαρή ήταν νομίζω καθαρό... Δεν πιστεύω πως οποιαδήποτε άλλη κυβέρνηση κι αν ήταν θα είχαν εξελιχθεί διαφορετικά τα πράγματα, εκτός και αν συνέχιζε η κυβέρνηση να πληρώνει τα αίσχη των μετόχων...
Αυτό συζητάμε ότι έγιναν αίσχη (όχι εάν έγιναν!) αίσχη επί κρατικού ΟΑΣΘ.
H κατάσταση πριν το 2015 ήταν οριακή όπως λες και θα έσκαγε σε δύο μήνες, όπως λες, κι όμως δεν είχαν σταματήσει οι συγκοινωνίες, αλλά έβγαιναν καθημερινά 520 λεωφορεία https://www.voria.gr/article/se-oriaki-katastasi-o-oasth-i-katarrefsi-tou-stolou-ke-i-lisis προφανώς με την όποια υποστήριξη χρειαζόταν αυτό σε ανταλλακτικά και προμήθειες. Μετά ανέλαβαν οι σωτήρες-εκκαθαριστές και κατάφεραν τον Ιούνιο του 2019 να βγάζουν στην κυκλοφορία 261 λεωφορεία, ουσιαστικά αφήνοντας την πόλη χωρίς συγκοινωνίες. Ταυτόχρονα κατέρρευσαν τα έσοδα του οργανισμού αφού κανείς δεν έλεγχε τα εισιτήρια, δεν έγινε καμία απόπειρα αγοράς λεωφορείων παρά τα προεκλογικά ψέμματα Σπίρτζη και δεν υπάρχουν ανταλλακτικά και συντήρηση των υπαρχόντων. Επίσης, θα έφτιαχναν νέο ενιαίο οργανισμό συγκοινωνιών που ούτε αυτό ολοκλήρωσαν. Επίσης, δεν σταμάτησε καθόλου η κρατική χρηματοδότηση, χωρίς την οποία δεν θα κινούνταν κανένα λεωφορείο (τώρα δεν ληστεύεται το κράτος;). Πώς έκαναν αυτό το μαγικό και τότε που ήταν οριακά για να κλείσει κυκλοφορούσαν 520 λεωφορεία και μετά από 4 χρόνια εξυγίανσης 261;
Το ότι έδωσε γραμμές στο ΚΤΕΛ και θα δώσει και άλλες (κρατικά επιδοτούμενες!), και μάλιστα σε αυτές εξυπηρετούνται οι επιβάτες είναι απόδειξη της πλήρους αποτυχίας της διοίκησης του Παππά. (δεν είναι πρόβλημα του ΟΑΣΘ, όπως κατάλαβαν κάποιοι)
Δεν ξέρω τι θα έκανε οποιαδήποτε άλλη κυβέρνηση για το θέμα, αλλά ξέρω τι έκανε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ: κατέστρεψε τις συγκοινωνίες της πόλης και άφησε τους κατοίκους και την πόλη χωρίς μετακίνηση. Υπάρχει διαφωνία σε αυτό;
Αυτό είναι το θέμα οι σωτήρες τα σκάτωσαν και ταλαιπωρούμαστε όλοι.
@Kostis20 εδώ συζητάμε για τον ΟΑΣΘ και όχι για όλα. Πιστεύεις ότι ο ΣΥΡΙΖΑ τα κατάφερε καλά με τον ΟΑΣΘ;
Αλλά όχι να ξεχνάμε τα παλιά.Γιατι έτσι δεν υπάρχει ελπίδα για το μέλλον...Κανονικά θα πρέπει να διδασκόμαστε από το παρελθόν.
< A3003 >
Να σημειώσουμε πως η γέφυρα της Σταυρούπολης παραδόθηκε την ίδια ημέρα που ξεκίνησε η λειτουργία των διοδίων στην εξωτερική περιφερειακή.
Ολοκληρωθηκε η διελευση απο κατω η οχι ακομα;
Απεναντιας ο κόμβος της Σταυρούπολης θα πρέπει σιγά σιγά να πάρει το πράσινο φως
Edit
Μαιάνδρου έχει δοθεί εδώ κ λίγες μέρες
Εκεί στουμπωνει όλο σχεδόν το 24ωρο.
Μιλαμε για τρελη πιπα καθε απογευμα !!!
elvet έγραψε:markvag έγραψε:elvet έγραψε:Το πρόβλημα του ΟΑΣΘ ήταν διαχρονικό, ήταν σκάνδαλο ο τρόπος λειτουργίας του (Και λίγα γράφτηκαν εδώ), αλλά λειτουργούσε και εξυπηρετούσε τους πολίτες.
Λειτουργούσε καταληστεύοντας την πόλη και το κράτος.elvet έγραψε:Δεν το δημιούργησε ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε έσκασε κάποια πατάτα στα χέρια του. Δεν ήταν νομοτελειακό ότι θα έκλεινε εάν δεν τον αναλάμβανε ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν προκύπτει από κάπου αυτό.
Ξαναθυμίζω τις απεργίες του προσωπικού συνεχώς για κάποιους μήνες πριν την κρατικοποίηση (επειδή ήταν απλήρωτοι), το ότι λεφτά για ανταλλακτικά και αναλώσιμα όπως ελαστικά ήταν είδος εν ανεπαρκεία εδώ και χρόνια, κτλ... Η κρατικοποίηση έγινε όταν οι αστικές συγκοινωνίες είχαν σχεδόν σταματήσει λόγω παντελούς έλλειψης ρευστότητας. Θα πήγαινε 1-2 μήνες ακόμα; Οριακά...
Να συζητήσουμε για το αν έγιναν αίσχη επί κρατικού ΟΑΣΘ, αλλά το ότι η εταιρεία ήταν για φούντο εκείνη την εποχή και δεν την έβγαζε καθαρή ήταν νομίζω καθαρό... Δεν πιστεύω πως οποιαδήποτε άλλη κυβέρνηση κι αν ήταν θα είχαν εξελιχθεί διαφορετικά τα πράγματα, εκτός και αν συνέχιζε η κυβέρνηση να πληρώνει τα αίσχη των μετόχων...
Αυτό συζητάμε ότι έγιναν αίσχη (όχι εάν έγιναν!) αίσχη επί κρατικού ΟΑΣΘ.
H κατάσταση πριν το 2015 ήταν οριακή όπως λες και θα έσκαγε σε δύο μήνες, όπως λες, κι όμως δεν είχαν σταματήσει οι συγκοινωνίες, αλλά έβγαιναν καθημερινά 520 λεωφορεία https://www.voria.gr/article/se-oriaki-katastasi-o-oasth-i-katarrefsi-tou-stolou-ke-i-lisis προφανώς με την όποια υποστήριξη χρειαζόταν αυτό σε ανταλλακτικά και προμήθειες. Μετά ανέλαβαν οι σωτήρες-εκκαθαριστές και κατάφεραν τον Ιούνιο του 2019 να βγάζουν στην κυκλοφορία 261 λεωφορεία, ουσιαστικά αφήνοντας την πόλη χωρίς συγκοινωνίες. Ταυτόχρονα κατέρρευσαν τα έσοδα του οργανισμού αφού κανείς δεν έλεγχε τα εισιτήρια, δεν έγινε καμία απόπειρα αγοράς λεωφορείων παρά τα προεκλογικά ψέμματα Σπίρτζη και δεν υπάρχουν ανταλλακτικά και συντήρηση των υπαρχόντων. Επίσης, θα έφτιαχναν νέο ενιαίο οργανισμό συγκοινωνιών που ούτε αυτό ολοκλήρωσαν. Επίσης, δεν σταμάτησε καθόλου η κρατική χρηματοδότηση, χωρίς την οποία δεν θα κινούνταν κανένα λεωφορείο (τώρα δεν ληστεύεται το κράτος;). Πώς έκαναν αυτό το μαγικό και τότε που ήταν οριακά για να κλείσει κυκλοφορούσαν 520 λεωφορεία και μετά από 4 χρόνια εξυγίανσης 261;
Το ότι έδωσε γραμμές στο ΚΤΕΛ και θα δώσει και άλλες (κρατικά επιδοτούμενες!), και μάλιστα σε αυτές εξυπηρετούνται οι επιβάτες είναι απόδειξη της πλήρους αποτυχίας της διοίκησης του Παππά. (δεν είναι πρόβλημα του ΟΑΣΘ, όπως κατάλαβαν κάποιοι)
Δεν ξέρω τι θα έκανε οποιαδήποτε άλλη κυβέρνηση για το θέμα, αλλά ξέρω τι έκανε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ: κατέστρεψε τις συγκοινωνίες της πόλης και άφησε τους κατοίκους και την πόλη χωρίς μετακίνηση. Υπάρχει διαφωνία σε αυτό;
Αυτό είναι το θέμα οι σωτήρες τα σκάτωσαν και ταλαιπωρούμαστε όλοι.
@Kostis20 εδώ συζητάμε για τον ΟΑΣΘ και όχι για όλα. Πιστεύεις ότι ο ΣΥΡΙΖΑ τα κατάφερε καλά με τον ΟΑΣΘ;
https://www.voria.gr/article/periodos-s ... -arithmous
οριστε ενα ακομα αρθρο του φανταγμενου κυριου ηλιάδη ο οποιος προφανως σκεφτεται σαν τυπικος ανθρωπακος και σαν τυπικος χρηστης (?) των λεωφορείων....
δειχνει ξεκαθαρα οτι δεν εχει ιδεα απο management και απλα γραφει και υπογραφει μονο και μονο για να το κανει. ποιος ξερει; πληρωνεται; εχει και αυτος εγγραφει σε καποιο payroll?
παμε παρακατω.
δεν λεω οτι τα στοιχεια (?) που παραθετει ο μεσιε είνια λαθος αλλα σιγουρα για να του δωσω φουλ δικιο ή φουλ αδικο θα πρεπει να ακουσω και την αλλη πλευρα - επισης με στοιχεια.
με το μικρο μου μυαλο ομως θα ερωτηθω:
1) πόσα απο τα λεωφορεια ήταν υπο κατάρευση;
2) πόσο ήταν το κόστος συνολικα της ιδιωτικής εταιρίας;
3) πόσα απο τα προστιμα όντως πληρωνόντουσαν;
4) τι στοκ απο ανταλλακτικα υπηρχαν / υπάρχουν στο συνεργείο;
5) γιατι τόσα χρόνια δεν έχει αγοραστει ούτε ένα καινουργιο λεωφορείο;
6) όλοι ξέρουν το φαγοποτι στον οασθ αλλά κανένας δεν τολμάει να το γραψει σε κάποιο άρθρο
7) όλοι αυτοί που έχουν άποψη για διοίκηση εταιριών, νομίζουν ότι μέσα σε ένα χρόνο (γενικά σύντομο χρονικό διάστημα) είναι ευκολο απο φουλ ζημιογόνα να γίνει επικερδής και ρολάρει μια χαρά.
8) ο κύριος ηλιάδης θέλει να μας πει ότι το πρωτεύων προβλημα του οασθ είναι ο έλενχος των εισιτηρίων;
φαίνεται ξεκάθαρα και απο τα υπόλοιπα άρθρα του Ηλιαδη ότι είναι δάχτυλος (μεγαλος) της νεας δημοκρατιας ( και πριν προλαβετε να το αντικουρασετε, ΨΑΞΤΕ) και κάνει τα αδυνατα δυνατα για να λασπωσει την προηγουμενη κυβερνηση και να φέρει την ανοιξη με την τωρινη.
δεν πειραζει, τα λαμογια και τα πουστρακια ειναι παντοτινα....
popolaros έγραψε:
επιτελους
Αερογεφυρα πανω απο την αερογεφυρα?
Έχουν αφήσει καβατζα τον υπόγειο χώρο μπας και περάσει ποτέ το Μετρό