- 14 Φεβ 2018, 12:05
#484911
sargus έγραψε:@markvag
Θα ήθελα να σε ρωτήσω για τη "γουρουνίτσα" σου! (Όχι αυτά που τράβηξες με την αντιπροσωπεία, αυτά τα έχω διαβάσει ).
Θα ήθελα να μάθω γιατί το επέλεξες εξαρχής, αν εκπλήρωσε το σκοπό αγοράς του, αν σε βόλεψε σαν αυτοκίνητο, αν ήταν ξενέρωτο οδηγικά, αν άρεσε στα παιδιά και τη σύζυγο, αν θα το ξανάπαιρνες σε περίπτωση που γύριζε ο χρόνος πίσω και γιατί το έδωσες τελικά (και πήρες τη μπέμπα). Αυτά τα ολίγα .
Δεν ήξερα που να σε ρωτήσω οπότε ρωτάω εδώ μιας και είδα την ανάρτηση σου και αν είναι λάθος, ας μεταφερθεί παρακαλώ.
Είμαι για να αγοράσω αυτοκίνητο προς το τέλος της χρονιάς και ενω ιδανικά θα ήθελα κανένα leon fr ή κάποιο focus 150-180, επειδή θα έρθει αργά ή γρήγορα 2ο παιδάκι στην οικογένεια, σκέφτομαι και την επιλογή του picasso. Πήγα και το είδα τις προάλλες και μου άρεσε πολύ ενώ από τότε το σκέφτομαι συνέχεια καθώς μου έκανε εντύπωση. Κοστίζει 21.500 τιμή καταλόγου (δε μιλήσαμε για κάποια προσφορά) είναι 1.2 130 ps και πραγματικά έχει από εξτρά ότι μπορώ να σκεφτώ και θα ήθελα/έβαζα αν είχα ελεύθερο μπάτζετ.
Περιμένω με ενδιαφέρον την άποψή σου. Ευχαριστώ!
Οδηγικά προφανώς μην περιμένεις πολλά. Δεν είναι ανασφαλές ή κάτι τέτοιο, απλά εντελώς uninspiring!
Για αυτό που είναι (ψηλός και βαρύς ανθρωπομεταφορέας) είναι πολύ καλό, αλλά μέχρι εκεί. Ο λόγος που το πούλησα είναι πως χάλασε το 206 που είχα για πιο διασκεδαστική οδήγηση και εκείνη την περίοδο δεν έπαιζαν λεφτά για να το φτιάξω. Έτσι έμεινα μόνο με τη Νίτσα, για καμιά 2ετία κάτι που οδηγικά με έστειλε αδιάβαστο. Επιπλέον, οι ανάγκες σε χώρους είχαν μειωθεί, καθώς τα παιδιά μεγάλωσαν και δεν έχουμε πλέον καρότσια κτλ, άρα τζάμπα είχα το γουρούνι κάθε μέρα. Αν μπορούσα να έχω δεύτερο αμάξι για εμένα (ΜΧ-5 δηλαδή) θα το κρατούσα μέχρι να λιώσει το πικάσο, καθώς για ταξίδι και για την οικογένεια είναι εξαιρετικό. Τεράστιοι χώροι* (χωράει το μισό σου σπίτι στο πορτ-μπαγκάζ, χωρίς να βγάλεις την εταζέρα!
, δοκιμασμένο!
), σχετικά άνετη ανάρτηση (η ανάρτηση όμως είναι κατά βάση μαλακή, όχι ιδιαίτερα άνετη), ΦΡΕΝΑΡΕΣ, αξιοπρεπής κατανάλωση σε ταξίδι με ταχύτητες 110-120χαω (7-7,5λίτρα / 100χλμ, με 140χαω λόγω αεροδυναμικής βλέπεις το ρεζερβουάρ να αδειάζει...
), καλή ηχομόνωση, 3 άνετα και ανεξάρτητα καθίσματα πίσω, 2 άνετα και με σωστή στήριξη εμπρός, τι άλλο θέλεις από οικογενειακό; Και η επέκταση του παρ-μπριζ πάνω από το κεφάλι σου καραλέει! Από αξιοπιστία (αν εξαιρέσω τις απατεωνιές της αντιπροσωπείας), στα 62Κ χλμ που το πούλησα, μόνο λάδια και ξύδια (αυτό βέβαια το θεωρώ δεδομένο σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο)... Α! μία τσιμούχα έχανε απειροελάχιστο λάδι, το είδαμε στον έλεγχο που έκανε ο αγοραστής πριν το πάρει. Κλάιν... κόστος ούτε 20ευρώ.
Μειονεκτήματα; Βάρος + 1,8 βενζίνης ατμόσφαιρα = βαστάτε Τούρκοι τ' άρματα μέχρι να επιταχύνει
, τελική 170 μετά από ... πολύυυυυυυυυ ώρα...
, προσπέρασμα θέλει σχεδιασμό...
Η ανάρτηση είναι μεν μαλακή, αλλά όχι τόσο άνετη όσο θα περίμενε κανείς (το δεύτερης γενιάς που μπήκα επιβάτης πριν λίγο καιρό ήταν κλάσεις ανώτερο σε ανάρτηση, καμία σχέση με το πρώτης γενιάς που είχα), μιας και το έχει το κοπανηματάκι της. Επίσης, η κατανάλωση σε πόλη (15 λίτρα σε κίνηση ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ, 12 σε πιο χαλαρά...
) και σε ταχύτητες άνω των 120χαω. Έχει όγκο στην πόλη, άρα θέλει αισθητήρες μπροστά πίσω (εμένα είχε μόνο πίσω και ήταν θέμα, μιας και μπροστά δεν βλέπεις τίποτα). Και φυσικά η αντιπροσωπεία.
Σε εναλλακτικό σύμπαν που η citroen αντιπροσωπεύεται από σωστή εταιρεία και όχι από απατεώνες και μπορώ να έχω 2 αυτοκίνητα, θα το ξανάπαιρνα με τα 1000. Για οικογένεια, είναι απλά ιδανικό!
* Εδώ να σημειώσω κάτι: Εκείνη την περίοδο είδα και το avensis 1.6 σε σεντάν που είχε επίσης 500 λίτρα χώρο αποσκευών (όσο και η Νίτσα). Ε... απλά καμία σχέση, δεν χωράει τίποτα στο αβένσις. Οπότε, δεν είναι μόνο η ονομαστική χωρητικότητα, αλλά και το σχήμα που παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Χώρια η πρακτικότητα της 5ης πόρτας που δεν παίζεται απλά. Έβαζα 2 ποδηλατάκια παιδικά (συν τα ψώνια της εβδομάδας - και χωρούσε κι άλλο βέβαια...
) στο πορτ-μπαγκάζ απλά και μόνο αφαιρόντας την εταζέρα. Μία φορά μεταφέραμε ψυγείο, απλά ρίχνοντας τα καθίσματα...
Στην μπεμπέκα δεν χωράει ούτε ένα ποδηλατάκι φυσικά...
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα