Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#761629 Ενεκα της ημερας:

Stellantis: Η Σερβία πήρε την επένδυση – Στο… καναβάτσο η Ελλάδα
https://www.newsauto.gr/electric/stella ... -ependisi/

popolare τί ψήφισες βρε ;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#761644 To άρθρο απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό (άσχετους με το αυτοκίνητο, ψηφοφόρους της ΝΔ και ειδικότερα της παρούσας κυβέρνησης).
Η Stellantis είχε ήδη εργοστάσιο εκεί από τότε που η Fiat εξαγόρασε την Zastava.
https://www.arup.com/projects/fiat
Αν ήθελαν εργοστάσιο εντός ΕΕ είχαν καλύτερες επιλογές (Πολωνία, Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία).
Άβαταρ μέλους
By Red Garland
#761649
g8777 έγραψε:Τι αλλο θα δουμε; Επιβολη καθως πρεπει λεξιλογιου στο εσωτερικο app επικοινωνιας; :roll:

Ώπα, ώπα, ένα-ένα τα βήματα σε παρακαλώ. Πρώτα θα τους αφήσουμε να κουβαλάνε κινητό και ΜΕΤΑ βλέπουμε :rtfm:

Internal email: Amazon permanently lets its warehouse workers keep their cell phones while they work, after temporarily lifting its ban during the pandemic
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#761657
Anonymous Founder έγραψε:To άρθρο απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό (άσχετους με το αυτοκίνητο, ψηφοφόρους της ΝΔ και ειδικότερα της παρούσας κυβέρνησης).
Η Stellantis είχε ήδη εργοστάσιο εκεί από τότε που η Fiat εξαγόρασε την Zastava.
https://www.arup.com/projects/fiat
Αν ήθελαν εργοστάσιο εντός ΕΕ είχαν καλύτερες επιλογές (Πολωνία, Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία).
Η φράση κλειδί στο άρθρο είναι το "νοων νοειτο"
Άβαταρ μέλους
By g8777
#761663
bibendum έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:To άρθρο απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό (άσχετους με το αυτοκίνητο, ψηφοφόρους της ΝΔ και ειδικότερα της παρούσας κυβέρνησης).
Η Stellantis είχε ήδη εργοστάσιο εκεί από τότε που η Fiat εξαγόρασε την Zastava.
https://www.arup.com/projects/fiat
Αν ήθελαν εργοστάσιο εντός ΕΕ είχαν καλύτερες επιλογές (Πολωνία, Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία).
Η φράση κλειδί στο άρθρο είναι το "Τακης Τρακουσελλης"



:s_empathy
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#761967
bibendum έγραψε:Μπαμπης. Ο Μπαμπης της καρδιας μας

https://www.efsyn.gr/politiki/kybernisi ... is-sti-dei

Εννοείται πως οι άλλοι πάροχοι είχαν ζητήσει να καταργηθεί η ρήτρα CO2 και ν'αντικατασταθεί με την ρήτρα ΟΤΣ όπως σ'αυτούς. Αν υπήρχε ακόμη η ρήτρα CO2, παίζει να μην ανέβαζε καν τις τιμές η ΔΕΗ, μιας και οι ρύποι CO2 είναι πολύ χαμηλά ακόμη αν δεν κάνω λάθος.
Μην κατηγορούμε όμως μόνον την ΡΑΕ, γιατί έχει ζητήσει απ' όλους να έχουν σταθερά τιμολόγια (κάτι που οι ανεξάρτητοι δεν θέλουν για κανένα λόγο, γι'αυτό και όσοι έχουν δώσει, έχουν τιμές στο θεό).
Κοινώς, γνωστά είναι όλα αυτά, εδώ μέσα τα έχουμε συζητήσει κιόλας στο γνωστό θέμα, όταν βέβαια τότε ακόμη οι τιμές δεν έκαιγαν τόσο, οπότε υπήρχε χώρος για μπόλικα χαχαχουχα και ειρωνία από τους γνωστούς ανεξάρτητους σχολιαστές.
https://m.naftemporiki.gr/story/1751271
https://rae.gr/wp-content/uploads/2021/01/ΑΠΟΦΑΣΗ-409-.pdf
Τώρα ο Μπάμπης, προσπαθεί να υποστηρίξει το κόμμα του, αλίμονο. :s_sarcastic :s_roses
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#762619 Τα ντοκουμέντα της τραγωδίας: Πώς και γιατί κάηκαν 11 ψυχές μέσα στο Euroferry Olympia

"Ανασφάλιστοι

Από την πρώτη αυτοψία διαπιστώθηκε ακόμη ότι οι Ελληνες-μέλη πληρώματος είναι οι πιο αδικημένοι εκ των εργαζομένων. Απασχολούνταν με ένα ειδικό-καταχρηστικό καθεστώς, με ιταλική σύμβαση εργασίας περιορισμένου χρόνου και δεν είχαν ασφάλεια ούτε στην Ελλάδα ούτε στην Ιταλία. Την επόμενη κιόλας μέρα του ατυχήματος, βρέθηκαν άνεργοι, δεν είχαν πρόσβαση στον ελληνικό ΟΑΕΔ, ούτε βέβαια στον ιταλικό, δεν είχαν καμία νοσοκομειακή ή συντάξιμη ασφάλιση κατά τον χρόνο που δουλεύανε, γιατί απασχολούνταν σαν να κάνουν «μεροκάματα» σε αλλοδαπό πλοίο. Απασχολούνταν με ελάχιστα χρήματα μηνιαίως, λόγω ανάγκης, και θα έπρεπε οι ίδιοι να ασφαλίζουν τον εαυτό τους, γιατί η ιταλική εταιρεία δεν φρόντιζε να τους ασφαλίζει σε οποιονδήποτε φορέα.

Ούτε συντάξιμα χρόνια εγγράφονταν, ούτε νοσοκομειακή περίθαλψη είχαν, ούτε πρόνοια υπήρξε όταν έχασαν τη δουλειά τους, αφού πρώτα έθεσαν σε κίνδυνο τη ζωή τους γι’ αυτή. «Δεν είχαν την οποιαδήποτε υποστήριξη ώστε να αντιμετωπίσουν τα της επιβίωσής τους, καθώς δεν είχαν πρόσβαση σε κάποιον ασφαλιστικό φορέα ελληνικό ή ιταλικό για να τους πληρώνει κάποιο επίδομα. Και προφανώς η ναυτιλιακή εταιρεία τούς αγνόησε πλήρως», σημειώνει ο κ. Μαρκουλάκος. "
https://www.protothema.gr/greece/articl ... y-olympia/
Άβαταρ μέλους
By Serf
#763324 Για όποιον ψάχνει για δουλειά, ένα πρότυπο βιογραφικό που εγγυάται πρόσληψη:

https://www.linkedin.com/posts/mads-hen ... 38240-e6yRΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#763376 Έχει αρχίσει να γίνεται και το linkedin πλατφόρμα για να λέει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του (άσχετα με το πόσο βάση έχει αυτό που λέει)
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#763799 Έστω ότι δουλεύω σε ένα γραφείο που έχει διάφορα έργα.
Γενικά η έδρα είναι το γραφείο αλλά κάποιες φορές πρέπει να πηγαίνω σε αυτά τα έργα που όμως είναι σε απόσταση αρκετά μεγαλύτερη από του γραφείου.

Ο χρόνος που χρειάζεται για να φτάσει κανείς στο κάθε έργο είναι μέσα στο χρόνο εργασίας?
Η μετακίνηση γίνεται με δικό σου όχημα αλλά τα έξοδα είναι της εταιρείας αν μετράει πουθενά αυτό.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#763829 Έργα και ωράριο δυστυχώς δεν πάνε μαζί.

Επίσημα δεν ξέρω τι ισχύει κάτ εθιμον όμως το ωράριο στο έργο είναι συγκεκριμένο, 7 με 3 πχ και αναλογως ώρες κοινής ησυχίας που μπορεί να επηρεάσουν αυτό.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#763837
bibendum έγραψε:Έργα και ωράριο δυστυχώς δεν πάνε μαζί.

Επίσημα δεν ξέρω τι ισχύει κάτ εθιμον όμως το ωράριο στο έργο είναι συγκεκριμένο, 7 με 3 πχ και αναλογως ώρες κοινής ησυχίας που μπορεί να επηρεάσουν αυτό.


Δεν με πειράζει αν θα τύχει να κάτσω παραπάνω. Ούτως ή άλλως δεν κάνω κάτι ιδιαίτερο.
Αλλά θα ήθελα να ξέρω αν προβλέπει κάτι σχετικό η νομοθεσία.