Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#471325
elvet έγραψε:Με απόφαση του υπουργείου Παιδείας καταργήθηκαν οι μετακινήσεις μαθητών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο εξωτερικό.....

Το υπουργείο προχώρησε σε αυτήν την κίνηση με την αιτιολογία ότι κάποιοι μαθητές αδυνατούσαν να αντεπεξέλθουν οικονομικά σε αυτά τα ταξίδια,.....

Πηγή: http://www.voria.gr/article/katargi-ta- ... -gavroglou

Απόφαση Υπουργού παιδείας ευρωπαϊκής χώρας :dizzy: :dizzy: :dizzy:


Elvet μου κάνει εντύπωση η εμπα΄θεια σου η οποια δε σου επιτρέπει ούτε καν να διαβάζεις επίσημες ανακοινώσεις και να ερμηνεύεις απλά ελληνικά. Δε σε είχα για εμπαθή, απλά για αντισυρριζαίο :lol:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#471436 Περί σχολικών εκδρομών:

https://www.facebook.com/Dimitrios.Dala ... 5258146889

Μικρή αναδρομή στις σχολικές εκδρομές.

Εν αρχή ήταν η ΥΑ 4832/Γ2/28.11.1990 (Φ.Ε.Κ. 762/τ. Β΄/3.12.1990) «Εκπαιδευτικές εκδρομές των μαθητών των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Δημόσιων και Ιδιωτικών» του Βασίλη Κοντογιαννόπουλου. Σ' αυτήν προβλέπονται μόνο οι ημερήσιες εκδρομές και η αγαπημένη όλων 5ήμερη εκδρομή της γ' λυκείου, για την οποία υπάρχει η πρόβλεψη για το εξωτερικό.
Το 2006 η Μαριέττα Γιαννάκου με την ΥΑ 13324/Γ2/17−02−2006 (Φ.Ε.Κ. 206, τ.Β΄) προσπαθεί να κωδικοποιήσει καλύτερα τη σχετική νομοθεσία. Για τους μαθητές δεν αλλάζει κάτι: σχολικοί περίπατοι, ημερήσιες εκδρομές, 5ήμερη σε εσωτερικό ή εξωτερικό.

Ένα χρόνο μετά και ενώ έχει ξεκινήσει το πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης (2007-2013) η Γιαννάκου και πάλι υπογράφει την ΥΑ 45784/ΙΑ (ΦΕΚ 831, τ.Β΄/25.05.07) «Μετακινήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στο εξωτερικό στο πλαίσιο υλοποίησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων και ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων» όπου δίνεται το δικαίωμα για εκδρομές στο εξωτερικό στο πλαίσιο υλοποίησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων.

Αυτή την απόφαση συμπληρώνει η 117223/Ι Υ.Α. (Φ.Ε.Κ. 1615, τ.Β΄/06.10.2010) «Μετακινήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στο εξωτερικό στο πλαίσιο εκπαιδευτικών ανταλλαγών, αδελφοποιήσεων, εγκεκριμένων προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων και άλλων προγραμμάτων» της Διαμαντοπούλου.

Στο μεταξύ, ήδη από το μακρινό 1992 με ΥΑ του Σουφλιά (Γ2/4867/28−08−1992 (ΦΕΚ 629, τ.Β΄/23.10.1992) «Σχολικές Δραστηριότητες») προβλέπεται ότι τα σχολεία μπορούν να κάνουν προγράμματα πολιτιστικά, αγωγής υγείας και περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.

Φτάνουμε στο 2011 και η Διαμαντοπούλου με νέα ΥΑ (129287/Γ2/10-11-2011 ΦΕΚ 2769, τ. Β'/02.12.2011) επιχειρεί μια νέα κωδικοποίηση της νομοθεσίας. Πλέον έχουμε σχολικούς περιπάτους, εκπαιδευτικές εκδρομές, εκπαιδευτικές επισκέψεις, διδακτικές επισκέψεις, ανταλλαγές και επισκέψεις στη Βουλή των Ελλήνων. Εκεί, για πρώτη φορά, στο άρθρο 5, προβλέπεται η δυνατότητα για εκδρομή στο εξωτερικό «στο πλαίσιο υλοποίησης αδελφοποιήσεων, εκπαιδευτικών ανταλλαγών, εγκεκριμένων προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων, διμερών προγραμμάτων, συμμετοχών σε διεθνείς συναντήσεις, συνέδρια, διαγωνισμούς και άλλες διεθνείς εκδηλώσεις.»

Αυτή η ΥΑ είναι από τις πιο κακογραμμένες που έχουν υπάρξει. Στο άρθρο 3, που περιγράφει ποιες είναι οι εκπαιδευτικές επισκέψεις, που μπορεί να κάνει κάποιος στο πλαίσιο των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων δεν γράφει τίποτα για εκδρομές στο εξωτερικό. Το γράφει όμως από σπόντα (;) στο άρθρο 5 και εκεί βρήκαμε πάτημα για τις εκδρομές στο εξωτερικό στο πλαίσιο προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων.

Τις αστοχίες αυτής της ΥΑ έρχεται εν πολλοίς να διορθώσει η 33120/ ΓΔ4/28-02- 2017 (ΦΕΚ 681/τ.Β/06-03- 2017) του Γαβρόγλου, απαγορεύοντας τις μετακινήσεις στο εξωτερικό στο πλαίσιο προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων (πολιτιστικά, αγωγής υγείας, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης), δίνοντας όμως για πρώτη φορά τη δυνατότητα 4ήμερης εκδρομής σε όλες τις τάξεις, χωρίς άλλες προϋποθέσεις. Οι εκδρομές στο εξωτερικό παραμένουν εκεί που ήταν πριν την ΥΑ της Διαμαντοπούλου: για τις 5ήμερες ή για τα ευρωπαϊκά προγράμματα.


το οποίο σε συνάρτηση με:

Η Καθημερινή αφαίρεσε το χτεσινό άρθρο με τίτλο "Ο Γαβρόγλου καταργεί τις σχολικές εκδρομές στο εξωτερικό" του Απόστολου Λακασά, και πλέον έχει ανώνυμο ρεπορτάζ με τίτλο "Απόφαση για τις εκδρομές στο εξωτερικό". Ωστόσο, η χθεσινή ψευδής είδηση έχει διαδοθεί και το σχετικό ανάθεμα στην ηγεσία του Υπουργείου έχει φτάσει από τις ιστοσελίδες παραπολιτικής ακόμα και στα status μας. Αποστολή εξετελέσθη. Για όποιον/α ενδιαφέρεται για τη σχετική απόφαση :http://www.minedu.gov.gr/…/32388-04-01-18-sxetika-me-tis-ek…


Γενικώς γνωστή η συνταγή μέχρι τώρα. Κάνουμε τη πουστιά γράφοντας επίτηδες ανακρίβειες (για να το πω κομψά) για δημιουργία εντυπώσεων που ταιριάζουν με το αφήγημα (εχθροί της αριστείας, σταλινική εξίσωση όλων προς τα κάτω, Βόρεια Κορεά θέλουν να το κάνουν για να μη βλέπουν τα παιδιά μας το καλό επίπεδο των έξω {ναι, το διάβασα και αυτό! :metalo: } κλπ), τσιμπάνε (triggered!!!) οι χάνοι και δώσ'του κράξιμο και οχετό... :superman:

Η πλάκα είναι ότι μια χαρά παπαριές έχουν κάνει οι Συριζανέλ σε διάφορα ζητήματα που σηκώνουν βάσιμη κριτική-κράξιμο, οπότε είναι απορίας άξιο γιατί χρειάζεται κάποιοι να κατασκευάζουν fake news... :shifty:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#471447 Οπως βλεπεις αυτου ειδους τα αφηγηματα μια χαρα απευθυνονται και σε μη χαζους. Κι αυτο ειναι ανησυχητικό αν μη τι αλλο.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#471453 Τα έγραψα παραπάνω και γω Ζορζιε, μάλλον ήταν tldr για τους αναγνώστες μας. :s_roses
Ας κρατήσουμε στην καρδιά μας ότι ΟΙ ΣΤΑΛΙΝΕΣ :s_laughat κυνηγάνε για άλλη μια φορά την αριστεια των κωλεγιοπαιδων, που θα πάει, κάτι θα ξαναδιαβιασουμε :s_roses στον τίτλο της είδησης προς επιβεβαίωση.
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#471495 Μάλλον κάποιος έπρεπε να ενημερώσει και τους Συριζαίους που γυρίζανε στα παράθυρα. Αφού όπως λέτε δεν περιορίζονται οι εκδρομές στο εξωτερικό, προς τι η λύσσα των περιφερόμενων;
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#471519 Γενικά -δεν έχω διαβάσει τα σχετικά για τις εκδρομές- θέλει λίγο αυτοσυγκράτηση η ανάγνωση ειδήσεων αυτή την περίοδο.

Οι Γαβρίληδες και από τις δυο πλευρές έχουν πιάσει δουλίτσα καθώς μύρισε εκλογές (ελπίζω να μην γίνουν).
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#471533
EDDIE_147 έγραψε:Γενικά -δεν έχω διαβάσει τα σχετικά για τις εκδρομές- θέλει λίγο αυτοσυγκράτηση η ανάγνωση ειδήσεων αυτή την περίοδο.

Οι Γαβρίληδες και από τις δυο πλευρές έχουν πιάσει δουλίτσα καθώς μύρισε εκλογές (ελπίζω να μην γίνουν).


Αυτό δε σταματάει, οι Γαβριληδες έχουν δουλειά πάντα. Ακόμα και να μη μυρίζουν εκλογές. Αυτή είναι η δουλειά τους.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#471598
saxon_747 έγραψε:Το θέμα είναι οτι η εργασία της συζύγου αρχικά βαθμολογήθηκε με 6,5 και λόγω "λογοκλοπής" έπεσε στο 3,5. Η λογοκλοπή ήταν 47% εκ του οποίου το 37% απο εργασίες που συνυποβλήθηκαν εκ των υστέρων. :dizzy:
Γιάυτο και αρχικά, όταν η σύζυγος έλεγξε το score στο turnitin ήταν 10% . Αργότερα, όταν υπέβαλε την εργασία το σκορ "σκαρφάλωσε" στο 47%. Αυτό έγινε γιατί στη βιβλιογραφία συμπεριλαμβάνονταν και papers απο ξένες πηγές οι οποίες, χάρη συντομίας, μεταφράστηκαν στο google translate και κατόπιν αποδόθηκαν παραλλαγμένες.

Εικόνα

Επικοινώνησε με τον καθηγητή ο οποίος υποστηρίζει πως δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Το θέμα είναι οτι η σύζυγος δεν έχει κουράγιο και χρόνο για ακόμα μια ¨γύρα¨, εργαζόμενη μητέρα γαρ. (Και φυσικά είναι και το οικονομικό θέμα)

Και ξαναρωτάω: δεν υπάρχει κάποια προβλεπόμενη διαδικασία για ένσταση / αναβαθμολόγηση / επανεξέταση;

Δεν ξέρω τι γίνεται στο ΕΑΠ και το λογισμικό αντι-λογοπλοκής.
Με βάση τη κοινή λογική, για να υπάρχει 37% επικάλυψη με εργασίες άλλων θα πρέπει να έχουν το ίδιο θέμα και να μην μπορούσαν να διαφοροποιηθούν. Αν ο καθηγητής τους έδωσε το ίδιο θέμα ή το είχε δώσει στο παρελθόν, τότε φταίει αυτός.
Αν το θέμα ήταν ελεύθερο και βρέθηκαν εργασίες με επικάλυψη 37%, είναι λογική ένδειξη αντιγραφής - συλλογικής δουλειάς.
Το λογισμικό υποθέτω ότι βρίσκει κοινές εκφράσεις (σειρές λέξεων).

Η έννοια της λογοκλοπής αφορά βασικά την οικειοποίηση πνευματικού έργου άλλου, δηλαδή να αναφέρεις κάτι χωρίς άμεση βιβλιογραφική παραπομπή στο κείμενο που θα δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι άλλου κι όχι δικό σου. Δεν μπορεί να αφορά ορολογία, βιβλιογραφία, κλπ. Εκτός π.χ. αν βάλεις ακριβώς με τον ίδιο τρόπο και στην ίδια σειρά τις βιβλιογραφικές αναφορές.

Απορία. Το λογισμικό μεταφράζει τα ελληνικά κείμενα στα αγγλικά για το ψάξιμο λογοκλοπής από αγγλικά κείμενα?
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#471602
Adriver έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Το θέμα είναι οτι η εργασία της συζύγου αρχικά βαθμολογήθηκε με 6,5 και λόγω "λογοκλοπής" έπεσε στο 3,5. Η λογοκλοπή ήταν 47% εκ του οποίου το 37% απο εργασίες που συνυποβλήθηκαν εκ των υστέρων. :dizzy:
Γιάυτο και αρχικά, όταν η σύζυγος έλεγξε το score στο turnitin ήταν 10% . Αργότερα, όταν υπέβαλε την εργασία το σκορ "σκαρφάλωσε" στο 47%. Αυτό έγινε γιατί στη βιβλιογραφία συμπεριλαμβάνονταν και papers απο ξένες πηγές οι οποίες, χάρη συντομίας, μεταφράστηκαν στο google translate και κατόπιν αποδόθηκαν παραλλαγμένες.

Εικόνα

Επικοινώνησε με τον καθηγητή ο οποίος υποστηρίζει πως δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Το θέμα είναι οτι η σύζυγος δεν έχει κουράγιο και χρόνο για ακόμα μια ¨γύρα¨, εργαζόμενη μητέρα γαρ. (Και φυσικά είναι και το οικονομικό θέμα)

Και ξαναρωτάω: δεν υπάρχει κάποια προβλεπόμενη διαδικασία για ένσταση / αναβαθμολόγηση / επανεξέταση;

Δεν ξέρω τι γίνεται στο ΕΑΠ και το λογισμικό αντι-λογοπλοκής.
Με βάση τη κοινή λογική, για να υπάρχει 37% επικάλυψη με εργασίες άλλων θα πρέπει να έχουν το ίδιο θέμα και να μην μπορούσαν να διαφοροποιηθούν. Αν ο καθηγητής τους έδωσε το ίδιο θέμα ή το είχε δώσει στο παρελθόν, τότε φταίει αυτός.
Αν το θέμα ήταν ελεύθερο και βρέθηκαν εργασίες με επικάλυψη 37%, είναι λογική ένδειξη αντιγραφής - συλλογικής δουλειάς.
Το λογισμικό υποθέτω ότι βρίσκει κοινές εκφράσεις (σειρές λέξεων).

Η έννοια της λογοκλοπής αφορά βασικά την οικειοποίηση πνευματικού έργου άλλου, δηλαδή να αναφέρεις κάτι χωρίς άμεση βιβλιογραφική παραπομπή στο κείμενο που θα δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι άλλου κι όχι δικό σου. Δεν μπορεί να αφορά ορολογία, βιβλιογραφία, κλπ. Εκτός π.χ. αν βάλεις ακριβώς με τον ίδιο τρόπο και στην ίδια σειρά τις βιβλιογραφικές αναφορές.

Απορία. Το λογισμικό μεταφράζει τα ελληνικά κείμενα στα αγγλικά για το ψάξιμο λογοκλοπής από αγγλικά κείμενα?
Η εργασία είναι ίδια για όλα τα άτομα στην Ελλάδα που έχουν την ίδια θεματική ενότητα, άρα 500+ στις περισσότερες περιπτώσεις. Επιπλέον το λογισμικό αναγνωρίζει ακόμη και μεμονωμενες λέξεις ή ζευγάρια λέξεων όπως πχ "ονομα καθηγητή". Για να λυθεί αυτό πρέπει ο κάθε επιβλεπων να ελέγξει πέρα από το "ξερό" ποσοστό και πώς προέκυψε αυτό. Άλλοι το καταλαβαίνουν άλλοι όχι

< >
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#471611
belgarion έγραψε:Η εργασία είναι ίδια για όλα τα άτομα στην Ελλάδα που έχουν την ίδια θεματική ενότητα, άρα 500+ στις περισσότερες περιπτώσεις. Επιπλέον το λογισμικό αναγνωρίζει ακόμη και μεμονωμενες λέξεις ή ζευγάρια λέξεων όπως πχ "ονομα καθηγητή". Για να λυθεί αυτό πρέπει ο κάθε επιβλεπων να ελέγξει πέρα από το "ξερό" ποσοστό και πώς προέκυψε αυτό. Άλλοι το καταλαβαίνουν άλλοι όχι

Με ίδιο θέμα/τίτλο είναι απίστευτο ότι έχουν επικάλυψη μόνο 37% !

Saxon, να ζητήσει του καθηγητή να κοιτάξει την ουσία και το μέρος του κειμένου που έχει προσωπικό χαρακτήρα, π.χ. τυχόν συμπεράσματα/σκέψεις κι ανάλυση της βιβλιογραφίας, όπου δεν πρέπει να υπάρχει επικάλυψη.

Αν δεν βγάζει άκρη να απευθυνθεί στον Πρόεδρο του Τμήματος ή ότι έχουν για επικεφαλής σε αυτό το πρόγραμμα, αρχικά προφορικά κι αν δεν ευοδώσει με γραπτή αίτηση.
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#471636 Σε δική μου εργασία(στο πρώτο κομμάτι που μετρούσε 4/10 στο βαθμό)έβγαλε λογοκλοπή 40%.Η εργασία βασιζόταν σε ξένα papers και δεν χρησιμοποίησα κανένα πρόγραμμα μετάφρασης ούτε συνεργάστηκα με κάποιον για την εργασία.Προφανώς και υπάρχει πρόβλημα με το πρόγραμμα λογοκλοπής !!!ΜΕΓΑΛΟ!!
Άβαταρ μέλους
By mirage
#471656 Ή δεν ξερεις να γραφεις σωστα πηγες;
Αλλο το προβλημα το Saxon αλλο το δικο σου.

< >
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#471660
Adriver έγραψε:
Saxon, να ζητήσει του καθηγητή να κοιτάξει την ουσία και το μέρος του κειμένου που έχει προσωπικό χαρακτήρα, π.χ. τυχόν συμπεράσματα/σκέψεις κι ανάλυση της βιβλιογραφίας, όπου δεν πρέπει να υπάρχει επικάλυψη.

Αν δεν βγάζει άκρη να απευθυνθεί στον Πρόεδρο του Τμήματος ή ότι έχουν για επικεφαλής σε αυτό το πρόγραμμα, αρχικά προφορικά κι αν δεν ευοδώσει με γραπτή αίτηση.


Έιχαμε τηλεφωνική επικοινωνία με τον καθηγητή ο οποίος ισχυρίστηκε ότι "δεν μπορεί να κάνει τίποτα". :dizzy: