Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#559567
junior gt έγραψε:
red_monster έγραψε:
junior gt έγραψε:
red_monster έγραψε:
junior gt έγραψε:Γι'αυτο θα επρεπε να ηταν κλειστα τα σχολεια σημερα και οχι για τα χιονια:
:rtfm:
https://m.tvxs.gr/mo/i/51861/f/news/%CF ... OH8-cs0x-Q

Υγ: I was there... :(


Για τον Αξαρλιαν θα κλείσουμε τίποτα ; :hmmm:


Βρε συ ο άνθρωπος ήταν καθηγητής και η δολοφονία του έγινε στο σχολείο. Έχει ένα συμβολισμό αυτό. Γι'αυτό λέω για κλειστά σχολεία (ορμόμενος από τη σημερινή αργία λόγω χιονιά).
Κάνεις ένα λάθος και το επαναλαμβάνεις ενώ είσαι έξυπνο παλικάρι: Προφανώς και το παλικάρι ο Αξαρλιάν είναι αδικοχαμένο. Όπως όμως είναι και οι αστυνομικοί των ΜΑΤ που δολοφονήθηκαν στην κλούβα κλπ. Το να μιλάμε μόνο για το παλικάρι επειδή ήταν παράπλευρη απώλεια είναι νομίζω ασέβεια για τις άλλες ζωές που χάθηκαν που ήταν στόχος. Ειδικά για τους αστυνομικούς,φρυρούς κλπ που δε φταίνε σε τίποτα στο φινάλε.
Δε λέει κανείς να μην ορίσουνε μια μέρα μνήμης και τιμής για όλους αυτούς.
Αυτό δεν έρχεται σε αντίθεση με αυτό που είπα.
Ουτε οποιος σεβεται και τιμα τους αγωνες και το χαμο του Τεμπονερα, ειναι υπερ της 17Ν και της δολοφονιας του Αξαρλιαν ή δε σεβεται τη μνημη του. Το αντιθετο μαλιστα.



Το κλείσιμο των σχολείων και των πανεπιστημίων πρέπει να αποφεύγεται με κάθε τρόπο.
Μεγαλύτερη επίδραση θα είχε μια ημέρα ή μερικές ώρες μιας συγκεκριμένης ημέρας (για τον καθένα ξεχωριστά) αφιερωμένες σε ανθρώπους που έχασαν τη ζωή τους (ή που κινδύνευσαν τη ζωή τους) στο βωμό του κοινωνικού συνόλου.

Η ιστορία διδάσκει πολλά και ως λαός είμαστε τελείως ανιστόρητος


Φάσκεις και αντιφάσκεις γέροντα:
Για τον Αξαρλιαν θα κλείσουμε τίποτα ; :hmmm:

Τέσπα συμφωνώ με αυτό:
Μεγαλύτερη επίδραση θα είχε μια ημέρα ή μερικές ώρες μιας συγκεκριμένης ημέρας (για τον καθένα ξεχωριστά) αφιερωμένες σε ανθρώπους που έχασαν τη ζωή τους (ή που κινδύνευσαν τη ζωή τους) στο βωμό του κοινωνικού συνόλου.

αλλά επιμένω ότι η σύγκριση κάθε φορά Αξερλιάν vs υπολοιποι είναι τελείως άτοπη.


Βρε Τζούνιορ το αν θα κλείσουμε τα σχολεία για τον Αξαρλιάν ήταν ρητορικό και νομίζω ότι το αποσαφήνισα παρακάτω.

Η σύγκριση γίνεται πάντα για αδικοχαμένες ψυχές: Τεμπονέρας-Ματ κλπ κλπ. Είναι άσχημο το δριμύ κατηγορώ να γίνεται μονόπλευρα και από τους μεν και από τους δε.

Και οφείλω να ομολογήσω ότι αν και σε έχω στιγκλήσει μπόλικες φορές απαντάς πάντα σαν κύριος :s_howdy :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#561260 Αυτές τις ημέρες γίνονται διαδηλώσεις για το νόμο Γαβρόγλου για διορισμούς εκπαιδευτικών. Το βασικό αίτημα που ακούμε είναι "μαζικοί διορισμοί μονίμων"! Γιατί οι κακοί δεν τους διορίζουν? :hmmm:

Αν το ψάξεις, έχει πολύ ενδιαφέρον πως όλα κύκλο κάνουν σε αυτή τη χώρα.
https://www.efsyn.gr/arthro/allages-sti ... aideytikon
Ο νόμος (τροπολογία) καταργεί την εξέταση γνώσεων από το ΑΣΕΠ που ήταν ένα αποτελεσματικό φίλτρο αξιοκρατίας μέχρι το 2008 και εισάγει ένα σύστημα μοριοδοτήσεων, όπου 120 μόρια μπορούν να προέλθουν από προϋπηρεσία και 120 από "ακαδημαϊκά" κριτήρια (πτυχία και διπλώματα). Δεν διαδηλώνουν γιατί σταμάνε οι εξετάσεις ΑΣΕΠ, αλλά γιατί διεκδικούν διορισμό όλων των αναπληρωτών, με επετηρίδα την προϋπηρεσία σαν συμβασιούχοι. Το 50-50 προφανώς κρίνεται άδικο και ανεπαρκές, κανένα δίλημμα για αξιοκρατία και ίσες ευκαιρίες.

Βέβαια τα 120 "ακαδημαϊκά μόρια" είναι μια εντελώς γελοία σύληψη σαν κριτήριο αξιοκρατίας.
Βλέπε σελιδες 21-22 στο https://www.hellenicparliament.gr/UserF ... 914883.pdf
Από τα 120 ακαδημαϊκά μόρια ένας Μαθηματικός με πτυχίο με βαθμό 9-10 θα πάρει 20 μόρια, ενώ με βαθμό 5 θα πάρει 4 μόρια. Θα ήθελες το 10 στο σχολείο του παιδιού σου, αλλά δεν αρκεί ότι έμαθε άριστα μαθηματικά στις σπουδές του!
Μέχρι τα 120 μπορεί να αθροίζουν 20 μόρια από 1ο μεταπτυχιακό, 8 μόρια από 2ο μεταπτυχιακό(και τα δύο μπορεί να είναι 1 έτους), 16 μόρια από 2ο πτυχίο, 40 μόρια από διδακτορικό, γλώσσσες, πιστοποίηση, επιμόρφωση 300 ωρων σε ΑΕΙ!

Μήνυμα: κερδίζει και δορίζεται όποιος κυνηγάει το αναπληρωτηλίκι οπουδήποτε και επιπλέον μαζέψει όπως-όπως και όσο-όσο κωλόχαρτα. Κάποτε λέγαν ότι στέλναν τα παιδιά στη παραπαιδεία, τώρα αρχίζει το εμπόριο εύκολων πτυχίων (σπουδες με αλληλογραφία, ηλεκτρονικά, .... )!

Υ.Γ. Φρέσκα νέα. Με μια ψιλοδιόρθωση το πτυχίο ανέβηκε από έως 20 σε έως 25 μόρια.... απομένουν μόνο 95.
https://www.efsyn.gr/arthro/ena-vima-pi ... -diorismon
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#561265 Καλά, αυτό που ζητάνε διορισμούς μόνο με πτυχιο και επετηρίδα είναι εντελώς από άλλο πλανήτη. Και ο γραπτός διαγωνισμός βέβαια είναι λίγο ό,τι να ναι καθώς ευνοείται σαφώς ο πιο νέος που τα έχει και φρέσκα τα θεωρητικά.

Νομίζω έχει λογική γενικά να υπάρχει στάθμιση θεωρητικών προσόντων και προϋπηρεσίας - η οποία βέβαια αναγνωρίζεται μόνο στους αναπληρωτές και όχι σε όσους έχουν δουλέψει σε ιδιωτικά σχολεία.
Άβαταρ μέλους
By Black-eyed
#561269
Hellenic tifosi έγραψε:Καλά, αυτό που ζητάνε διορισμούς μόνο με πτυχιο και επετηρίδα είναι εντελώς από άλλο πλανήτη. Και ο γραπτός διαγωνισμός βέβαια είναι λίγο ό,τι να ναι καθώς ευνοείται σαφώς ο πιο νέος που τα έχει και φρέσκα τα θεωρητικά.

Νομίζω έχει λογική γενικά να υπάρχει στάθμιση θεωρητικών προσόντων και προϋπηρεσίας - η οποία βέβαια αναγνωρίζεται μόνο στους αναπληρωτές και όχι σε όσους έχουν δουλέψει σε ιδιωτικά σχολεία.


Από άλλο πλανήτη είναι ξαφνικά μετά από 10 και 15 χρόνια όπου έτρεχες σε κάθε γωνία της χώρας το κράτος να σου λέει "φιλαράκι σε ευχαριστούμε αλλά τώρα από το νέο έτος θα δουλέψει στην θέση σου ο νέος που έχει μεταπτυχιακό. τον πούλο τώρα".
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#561274
Black-eyed έγραψε:
Hellenic tifosi έγραψε:Καλά, αυτό που ζητάνε διορισμούς μόνο με πτυχιο και επετηρίδα είναι εντελώς από άλλο πλανήτη. Και ο γραπτός διαγωνισμός βέβαια είναι λίγο ό,τι να ναι καθώς ευνοείται σαφώς ο πιο νέος που τα έχει και φρέσκα τα θεωρητικά.

Νομίζω έχει λογική γενικά να υπάρχει στάθμιση θεωρητικών προσόντων και προϋπηρεσίας - η οποία βέβαια αναγνωρίζεται μόνο στους αναπληρωτές και όχι σε όσους έχουν δουλέψει σε ιδιωτικά σχολεία.


Από άλλο πλανήτη είναι ξαφνικά μετά από 10 και 15 χρόνια όπου έτρεχες σε κάθε γωνία της χώρας το κράτος να σου λέει "φιλαράκι σε ευχαριστούμε αλλά τώρα από το νέο έτος θα δουλέψει στην θέση σου ο νέος που έχει μεταπτυχιακό. τον πούλο τώρα".
Το φοβερό ξέρεις ποιό είναι;
Αυτοί που σήμερα αντιδρούν στον νόμο είναι αυτοί που διορίστηκαν με ΑΣΕΠ και πέταξαν εκτός αυτούς της επετηρίδας.


Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#561280
Adriver έγραψε:Αυτές τις ημέρες γίνονται διαδηλώσεις για το νόμο Γαβρόγλου για διορισμούς εκπαιδευτικών. Το βασικό αίτημα που ακούμε είναι "μαζικοί διορισμοί μονίμων"! Γιατί οι κακοί δεν τους διορίζουν? :hmmm:


Διαδηλώσεις εκπαιδευτικών... 20 άτομα, όλο οι ίδιοι και ίδιοι. Η εικόνα μιλάει από μόνη της. :thumbsdown:



Καλά την σπρώχνουν την καγκελόπορτα! Τους βλέπεις και λες αυτούς θέλω για καθηγητές των παιδιών μου!

ΥΓ. Και αυτό με τα μεταπτυχιακά και την αξιοκρατία πολύ σχετικό. Έχουν αναστενάξει οι εταιρείες που γράφουν εργασίες επί πληρωμή, καθώς και η Βουλγαρία, ειδικά με κάτι ειδικές αγωγές κλπ.
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#561288
Black-eyed έγραψε:
Hellenic tifosi έγραψε:Καλά, αυτό που ζητάνε διορισμούς μόνο με πτυχιο και επετηρίδα είναι εντελώς από άλλο πλανήτη. Και ο γραπτός διαγωνισμός βέβαια είναι λίγο ό,τι να ναι καθώς ευνοείται σαφώς ο πιο νέος που τα έχει και φρέσκα τα θεωρητικά.

Νομίζω έχει λογική γενικά να υπάρχει στάθμιση θεωρητικών προσόντων και προϋπηρεσίας - η οποία βέβαια αναγνωρίζεται μόνο στους αναπληρωτές και όχι σε όσους έχουν δουλέψει σε ιδιωτικά σχολεία.


Από άλλο πλανήτη είναι ξαφνικά μετά από 10 και 15 χρόνια όπου έτρεχες σε κάθε γωνία της χώρας το κράτος να σου λέει "φιλαράκι σε ευχαριστούμε αλλά τώρα από το νέο έτος θα δουλέψει στην θέση σου ο νέος που έχει μεταπτυχιακό. τον πούλο τώρα".


Μα γι αυτό υπάρχει η στάθμιση. Μοριοδοτείται και η προϋπηρεσία(μόνο των αναπληρωτών όμως!), και τα προσόντα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#561296
red_monster έγραψε:Θεωρείς λογικό το διορισμό με ΑΣΕΠ η με επετηρίδα ;

Θεωρω λογικο να προσλαβεις ολους οσους απασχολεις ευκαιριακα για χρονια και μετα παρε οσους αλλους θες, με οποιον τροπο θες. Ειναι ανεντιμο να τους βαζεις προσκομματα.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#561297
Νίκος Παππάς έγραψε:
red_monster έγραψε:Θεωρείς λογικό το διορισμό με ΑΣΕΠ η με επετηρίδα ;

Θεωρω λογικο να προσλαβεις ολους οσους απασχολεις ευκαιριακα για χρονια και μετα παρε οσους αλλους θες, με οποιον τροπο θες. Ειναι ανεντιμο να τους βαζεις προσκομματα.



Για ένα μείζον θέμα όπως αυτό της εκπαίδευσης, πρώτη προτεραιότητα πρέπει να είναι οι καλύτερα καταρτισμένοι και όχι οι παλαιότεροι.-

Αν τα παραπάνω είχε καθολική εφαρμογή σε όλο τους ΔΥ θα είχαμε πολλαπλά οφέλη
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#561300
red_monster έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
red_monster έγραψε:Θεωρείς λογικό το διορισμό με ΑΣΕΠ η με επετηρίδα ;

Θεωρω λογικο να προσλαβεις ολους οσους απασχολεις ευκαιριακα για χρονια και μετα παρε οσους αλλους θες, με οποιον τροπο θες. Ειναι ανεντιμο να τους βαζεις προσκομματα.



Για ένα μείζον θέμα όπως αυτό της εκπαίδευσης, πρώτη προτεραιότητα πρέπει να είναι οι καλύτερα καταρτισμένοι και όχι οι παλαιότεροι.-

Αν τα παραπάνω είχε καθολική εφαρμογή σε όλο τους ΔΥ θα είχαμε πολλαπλά οφέλη

Μαλιστα. Δηλαδη τοσα χρονια που τους απασχολει δεν νοιαζει αν ειναι καταρτισμενοι καλυτερα, μονο να κανουν την αγγαρεια να τρεχουν οπου τους στειλει.
Ξερεις πως λεγεται αυτο στην πιατσα; :whistlink:

Επισης απο ποτε αυτος που εχει χαρτια αλλα δεν εχει εμπειρια ειναι καλυτερος απο εναν εμπειρο να διδαξει παιδια;
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#561302
Νίκος Παππάς έγραψε:
red_monster έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
red_monster έγραψε:Θεωρείς λογικό το διορισμό με ΑΣΕΠ η με επετηρίδα ;

Θεωρω λογικο να προσλαβεις ολους οσους απασχολεις ευκαιριακα για χρονια και μετα παρε οσους αλλους θες, με οποιον τροπο θες. Ειναι ανεντιμο να τους βαζεις προσκομματα.



Για ένα μείζον θέμα όπως αυτό της εκπαίδευσης, πρώτη προτεραιότητα πρέπει να είναι οι καλύτερα καταρτισμένοι και όχι οι παλαιότεροι.-

Αν τα παραπάνω είχε καθολική εφαρμογή σε όλο τους ΔΥ θα είχαμε πολλαπλά οφέλη

Μαλιστα. Δηλαδη τοσα χρονια που τους απασχολει δεν νοιαζει αν ειναι καταρτισμενοι καλυτερα, μονο να κανουν την αγγαρεια να τρεχουν οπου τους στειλει.
Ξερεις πως λεγεται αυτο στην πιατσα; :whistlink:

Επισης απο ποτε αυτος που εχει χαρτια αλλα δεν εχει εμπειρια ειναι καλυτερος απο εναν εμπειρο να διδαξει παιδια;


Αν δεν τους αρέσει το "τρέξιμο όπου τους στείλει" μπορούν να αναζητήσουν εργασία στον ΙΤ, τους εμπόδισε κανείς ? :roll:

Έγραψα για καλύτερα καταρτισμένους, δεν έγραψα για χαρτιά vs εμπειρία.

Και επειδή σε έχω ξαναπιάσει να γράφεις υποτιμητικά σχόλια για "χαρτιά" και ιδρύματα καλό θα ήταν να αναλογιστείς πόσο ανέβηκε το επίπεδο της χώρας τις δεκαετίες των 80-90-00 με αυτά τα "χαρτιά"
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#561303 Πάντως το σύνταγμα απαγορεύει τις μονιμοποιήσεις συμβασιούχων. Και κανείς δεν είπε να μην προσμετράται η προϋπηρεσία - απλά δε γίνεται να προσμετράται ΜΟΝΟ αυτή.
Άβαταρ μέλους
By Black-eyed
#561307
red_monster έγραψε:
Για ένα μείζον θέμα όπως αυτό της εκπαίδευσης, πρώτη προτεραιότητα πρέπει να είναι οι καλύτερα καταρτισμένοι και όχι οι παλαιότεροι.-

Αν τα παραπάνω είχε καθολική εφαρμογή σε όλο τους ΔΥ θα είχαμε πολλαπλά οφέλη


Έχετε δει καθόλου το νέο τρόπο διορισμού ή γράφουμε για να γράφουμε;

Ξέρετε τι μοριοδοτείται;

-μεταπτυχιακά άσχετα με το αντικείμενο (να μην μιλήσω τώρα για την βιομηχανία μεταπτυχιακών σε Βουλγαρία, Κύπρο, Ιταλία κλπ επί πληρωμή ακόμα και πάνω στο αντικέιμενο)

-δεύτερα πτυχία (πάλι άσχετα με το αντικείμενο)

-αν έχεις παιδιά

-ξένες γλώσσες και υπολογιστές

(όλα τα παραπάνω στάθμιση 50%)

-προϋπηρεσία (στάθμιση 50%)

Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος που έχει μεταπτυχιακά χωρίς να έχει μπει στην τάξη να είναι καλύτερος από κάποιον που έχει φάει τα χρόνια του μέσα στις τάξεις.

Το ρεζουμέ όλη της φάσης είναι ότι άνθρωποι 35-40 χρονών με χρόνια αναπληρωματηλίκι κινδυνεύουν του χρόνου να μείνουν άνεργοι ή να αναγκαστούν να δηλώσουν το οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας και όχι κάπου στοχευμένα (μπας και τους πάρουν) ενώ τους πετάς έξω από την τάξη για να βάλεις τους 'καλύτερα' καταρτισμένους.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#561308 Έγραψα πουθενά ότι συμφωνώ ή ότι διαφωνώ με τον νέο τρόπο ? :dizzy:

Έγραψα ότι οι θέσεις οφείλουν να καλυφθούν με τους πλέον καταρτισμένους. Μου κάνει εντύπωση που συγχέεται την έννοια της κατάρτισης με την έννοια του "χαρτιού" :(

Αξιολόγηση δε θέτε, τι θέτε τέλος πάντων ? :hmmm:

Γιατί αν υπήρχε αξιολόγηση από μαθητές, γονείς και τεστ γνώσεων οι μισοί θα πηγαίνανε σπίτι τους :rtfm: Και οι άλλοι μισοί βεβαίως θα γινόντουσαν περιζήτητοι :rtfm: