Αυτό ισχύει για όλα τα ειδικά σχολεία, μουσικά, καλλιτεχνικά, κλπ
Τα χάλια του γενικού γυμνασίου δεν περιγράφονται.
Θα μισήσει την μάθηση έτσι όπως δουλεύει σήμερα το γυμνάσιο. Κρίμα είναι.
Ήμουν κάθετα αντίθετος στα ιδιωτικά και πλέον λέω ότι αν είχα θα τον πήγαινα αύριο κιόλας.
RMX3363
Fiat Panda 7,6l/100km
Tapatalk
Γιώργο νομίζω κοντά στο 85 αν δεν κάνω λάθος. Αλλά η κατάσταση στα σχολεία με το Youtube είναι τέτοια που 1000 φορές Fortnite από 10 ώρες την ημέρα ηλίθια βιντεάκια.
Νίκος Παππάς έγραψε:
Τα χάλια του γενικού γυμνασίου δεν περιγράφονται.
Θα μισήσει την μάθηση έτσι όπως δουλεύει σήμερα το γυμνάσιο. Κρίμα είναι.
RMX3363
Αυτό ακριβώς... Αποτέλεσμα ετών υποχρηματοδότησης και συνειδητής απόφασης (από πολλές κυβερνήσεις) να ΜΗΝ επιλυονται τα προβλήματα.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
https://www.youtube.com/watch?v=kXoE_neXF8c
Ζώα οι γονείς τους, ζώα τα παιδάκια, ζώα και όσοι τους ξεπλένουν.
Κάτι μου λέει όμως ότι η πανεπιστημιακή αστυνομία δεν μπήκε για τα καθυστερημένα της αριστείας.
rafi έγραψε:Κάτι μου λέει όμως ότι η πανεπιστημιακή αστυνομία δεν μπήκε για τα καθυστερημένα της αριστείας.
Οι υπουργοί έχουν ασυλία άλλωστε
rafi έγραψε:Να εδώ βλέπουμε τη συμβολή των άριστων στην πανεπιστημιακή εκπάιδευση:
https://www.youtube.com/watch?v=kXoE_neXF8c
Ζώα οι γονείς τους, ζώα τα παιδάκια, ζώα και όσοι τους ξεπλένουν.
Κάτι μου λέει όμως ότι η πανεπιστημιακή αστυνομία δεν μπήκε για τα καθυστερημένα της αριστείας.
Αν κάποιος κοιτάξει με προσοχή θα δει τουλάχιστον 1 συνεργάτη του πρωθυπουργού.
Asimov έγραψε:rafi έγραψε:Κάτι μου λέει όμως ότι η πανεπιστημιακή αστυνομία δεν μπήκε για τα καθυστερημένα της αριστείας.
Οι υπουργοί έχουν ασυλία άλλωστε
γελοίοι μέχρι δακρυων
Σε όλο τον δυτικό κόσμο συνεχίζεται αμείωτη η διάθεση για πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Ποιες είναι οι διαφορές στον τρόπο συμπεριφοράς μορφωμένων και λιγότερο μορφωμένων πολιτών. Οι ριζωμένες πεποιθήσεις και τι πρέπει να αλλάξει.
https://www.euro2day.gr/ftcom/ftcom_gr/ ... nai-o.html
Μόνον ένα μικρό ηρωικό χωριό αντιστέκεται στην περισσότερη πανεπιστημιακή εκπαίδευση, και καταργεί θέσεις, κλείνει τμήματα, συγχωνεύει άλλα, και γενικώς, επιτρέπει σε όλο και λιγότερο κόσμο να μπει στο πανεπιστήμιο, για χάρη των κολεγίων και των ΙΕΚ της πλάκας.
Καθόλου τυχαίο που κάποτε δώσαμε τα φώτα στον υπόλοιπο κόσμο, σήμερα δεν έχουμε ουδεμία σχέση με εκείνους τους ανθρώπους προφανώς.
Κάποια από αυτά είναι απλά μαθηματικά. Όταν όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι η πλειονότητα των φοιτητών θα κερδίζει περισσότερα με ένα πτυχίο απ' ό,τι χωρίς, οι περισσότεροι νέοι Αμερικανοί, σωστά ή λάθος, αποφασίζουν ότι είναι καλύτερο να διακινδυνεύσουν να βρεθούν μεταξύ του 40% που δεν θα ωφεληθεί οικονομικά, προκειμένου να έχουν την ευκαιρία να ενταχθούν στο 60% αυτών που επωφελούνται.
Όταν αθροίζεις τα διάφορα μη οικονομικά οφέλη ενός πτυχίου —μεταξύ άλλων, είναι λιγότερο πιθανό να έχεις ποινική καταδίκη και είναι πιο πιθανό να ζήσεις περισσότερο και με καλύτερη σωματική και ψυχική υγεία— το να πάρεις πτυχίο δεν θέλει και πολλή σκέψη για τους περισσότερους.
Αυτό σημαίνει ότι, αν δεν υπάρχουν κάποιου είδους συγκεκριμένα όρια και περιορισμοί στην πρόσβαση, μπορούμε να περιμένουμε ότι ο αριθμός όσων πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο θα συνεχίσει να αυξάνεται.
Elementary my dear Watson. Δεν μας φτάνουν οι πανελλήνιες και τα φίλτρα τους (που σε ένα βαθμό είναι λογικά, δεν είναι όλοι άξιοι για να γίνουν γιατροί ξέρω γω), τώρα έχουμε κάθε χρονιά και λιγότερες θέσεις, γιατί έτσι το θέλει η κυβέρνηση, με την κα. Κεραμέως και την ομάδα της.
Η χειρότερη υπουργός που έχει περάσει ποτέ, αλλά προφανώς και εφαρμόζει την πολιτική της κυβέρνησης, όχι μόνον την δική της.
Anonymous Founder έγραψε:Καθόλου τυχαίο που κάποτε δώσαμε τα φώτα στον υπόλοιπο κόσμο, σήμερα δεν έχουμε ουδεμία σχέση με εκείνους τους ανθρώπους προφανώς.Κάποια από αυτά είναι απλά μαθηματικά. Όταν όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι η πλειονότητα των φοιτητών θα κερδίζει περισσότερα με ένα πτυχίο απ' ό,τι χωρίς, οι περισσότεροι νέοι Αμερικανοί, σωστά ή λάθος, αποφασίζουν ότι είναι καλύτερο να διακινδυνεύσουν να βρεθούν μεταξύ του 40% που δεν θα ωφεληθεί οικονομικά, προκειμένου να έχουν την ευκαιρία να ενταχθούν στο 60% αυτών που επωφελούνται.
Όταν αθροίζεις τα διάφορα μη οικονομικά οφέλη ενός πτυχίου —μεταξύ άλλων, είναι λιγότερο πιθανό να έχεις ποινική καταδίκη και είναι πιο πιθανό να ζήσεις περισσότερο και με καλύτερη σωματική και ψυχική υγεία— το να πάρεις πτυχίο δεν θέλει και πολλή σκέψη για τους περισσότερους.
Αυτό σημαίνει ότι, αν δεν υπάρχουν κάποιου είδους συγκεκριμένα όρια και περιορισμοί στην πρόσβαση, μπορούμε να περιμένουμε ότι ο αριθμός όσων πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο θα συνεχίσει να αυξάνεται.
Λογικό!
Οπότε αν βάλεις όλους τους μαθητές στο Πανεπιστήμιο, έχουν απευθείας μεγαλύτερο εισόδημα, λιγότερες ποινικές καταδίκες, μακροζωία (εκεί στην Ικαρία όλοι επιστήμονες πρέπει να είναι!) και καλύτερη σωματική και ψυχική υγεία!
Είναι να απορείς δηλαδή πως με τόσα θετικά δεν έχει γίνει ακόμη υποχρεωτική η φοίτηση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!!!
Anonymous Founder έγραψε:Ασχημα νέα για τη Δημοκρατία: Οι ψηφοφόροι είναι όλο και πιο… μορφωμένοι!
Έχεις καταλάβει πως στο quote που έκανες, φαίνεται να είπα εγώ, αυτό που λέει το άρθρο;
Αυτή η κοπτοραπτική δεν ξέρω τι προσφέρει, αλλά είναι λίγο απαράδεκτη δεν νομίζεις;[Admin]
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
axel12p έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Καθόλου τυχαίο που κάποτε δώσαμε τα φώτα στον υπόλοιπο κόσμο, σήμερα δεν έχουμε ουδεμία σχέση με εκείνους τους ανθρώπους προφανώς.Κάποια από αυτά είναι απλά μαθηματικά. Όταν όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι η πλειονότητα των φοιτητών θα κερδίζει περισσότερα με ένα πτυχίο απ' ό,τι χωρίς, οι περισσότεροι νέοι Αμερικανοί, σωστά ή λάθος, αποφασίζουν ότι είναι καλύτερο να διακινδυνεύσουν να βρεθούν μεταξύ του 40% που δεν θα ωφεληθεί οικονομικά, προκειμένου να έχουν την ευκαιρία να ενταχθούν στο 60% αυτών που επωφελούνται.
Όταν αθροίζεις τα διάφορα μη οικονομικά οφέλη ενός πτυχίου —μεταξύ άλλων, είναι λιγότερο πιθανό να έχεις ποινική καταδίκη και είναι πιο πιθανό να ζήσεις περισσότερο και με καλύτερη σωματική και ψυχική υγεία— το να πάρεις πτυχίο δεν θέλει και πολλή σκέψη για τους περισσότερους.
Αυτό σημαίνει ότι, αν δεν υπάρχουν κάποιου είδους συγκεκριμένα όρια και περιορισμοί στην πρόσβαση, μπορούμε να περιμένουμε ότι ο αριθμός όσων πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο θα συνεχίσει να αυξάνεται.
Λογικό!
Οπότε αν βάλεις όλους τους μαθητές στο Πανεπιστήμιο, έχουν απευθείας μεγαλύτερο εισόδημα, λιγότερες ποινικές καταδίκες, μακροζωία (εκεί στην Ικαρία όλοι επιστήμονες πρέπει να είναι!) και καλύτερη σωματική και ψυχική υγεία!
Είναι να απορείς δηλαδή πως με τόσα θετικά δεν έχει γίνει ακόμη υποχρεωτική η φοίτηση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!!!
Αν το ψάξεις λίγο, ναι, η ανώτερη/ανώτατη μόρφωση είναι το ζητούμενο για όλες τις αναπτυγμένες κοινωνίες. Αν όλοι μπορούσαν να σπουδάσουν περισσότερο, όλα θα ήταν καλύτερα.
Η φοίτηση στο Πανεπιστήμιο δεν μπορεί να γίνει υποχρεωτική, αλλά όποιος εμποδίζει τον κόσμο να μπει και να σπουδάσει, θα πρέπει να είναι σαφές πως είναι εγκληματίας. Ακριβώς ό,τι κάνει αυτή η κυβέρνηση δηλαδή και επαίρεται κιόλας γι'αυτό.
Δεν ξέρω για σένα, εγώ θα προτιμούσα τα παιδιά μου να σπουδάσουν, ακόμη κι αν βγάλουν λιγότερα από τον ψυκτικό στο Περιστέρι, που θα έχει αποφοιτήσει από τα καταπληκτικά ΙΕΚ της Κεραμέως που πλέον τα έχουν βάλει και στο μηχανογραφικό (και στην γενιά μου πηγαίνανε μόνον οι παραλίες...).