Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By dstou
#373359 Είναι αστείο, αλλά ο πρώτος διαπρύσιος κήρυκας των κουπονιών εκπαίδευσης στη χώρα μας πριν από 15 χρόνια ήταν ο Μίμης Ανδρουλάκης και ως βουλευτής ΠΑΣΟΚ αργότερα .
Κρίνω ότι δεν θα εφαρμοστεί ποτέ στα μέρη μας, είναι αντίθετο με όλες τις ισχύουσες (παλιές και σύγχρονες) αρχές και πρακτικές εκπαίδευσης. Εσχάτως πάντως παίζει ως θέμα σε διάφορα βλογκ, συντηρούμενο και από μετανάστες της κρίσης που έχουν πάει στα εξωτερικά, όπου αυτό εφαρμόζεται.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#373367
QsisVTS έγραψε:εντάξει αυτό δεν είναι τίποτα, έχω πέσει σε περίπτωση να έχει δοθεί μάθημα καλοκαίρι (ας πούμε ιούνιο-ιούλιο) και τα αποτελέσματα να βγαίνουν 5 μέρες πριν αρχίσει η εξεταστική σεπτεμβρίου έτσι ώστε να μην ξέρεις αν θα κάτσεις να διαβάσεις τον αύγουστο :iconcool: και το μάθημα που μας ενδιαφέρει ήταν και πρώτο πρώτο στο πρόγραμμα του σεπτέμβρη


Πρέπει να το έχω γράψει ξανά. Φίλος δίνει μάθημα Ιούνιο. Φτάνει Σεπτέμβριος και δεν έχουν βγει αποτελέσματα. Δίνει ξανά Δεύτερα, είναι Παρασκευή, ψάχνει και βαθμοί πουθενά. Τελικά, αρχίζει διάβασμα, αλλά κάτι μέσα του τού λέει να πάει Κυριακή να δει βαθμούς. Τσακωμός με τον επιστάτη, μπαίνει μέσα και με τον αναπτήρα βλέπει ότι έχει περάσει με αποτελέσματα να έχουν εκδοθεί Σάββατο...!!!

Αντίστοιχα φίλη μπαίνει σε αμφιθέατρο, κάθεται, πάω και την ρωτάω τί ήρθε να κάνει, αφού δίναμε τηλεπικοινωνίες εκεί, κοιτάει έξω και το μάθημα που έδινε (τομέας περιβάλλοντος) έχει αλλάξει ημέρα και ώρα Παρασκευή βράδυ (το είδαμε μόνον εμείς που ήμασταν οι βρικόλακες της Σχολής).

Μπορώ να γράψω κι άλλα πολλά. Φυσικό ήταν αυτό, είχε διάφορα ευτράπελα.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#373369
KiloMeater έγραψε:Άντε τη Δευτέρα πρώτο μάθημα καί εγώ
metamodellierung
Βρήκα και το δρόμο μου με το moodle που κανείς registration τα μαθήματα , σημειώσεις κτλ . Καλό συστήματάκι, έτσι ειναι και το σχολείο των παιδιών, πάλι με moodle


Ευτυχώς τώρα εγγραφές δηλώσεις κτλ είναι όλα ηλεκτρονικά και στην Ελλάδα. Και σημειώσεις ανεβάζουν κτλ. Έχω ακόμη πρόσβαση και στο Φυσικό και στην Πληροφορική και όλες σχεδόν τις σημειώσεις σε όλα τα μαθήματα.

Στη Δημόσια εκπαίδευση, όμως, έτσι και πεις για Moodle σε θεωρούν διαστημικό όν. Από τους 15 στο σχολείο είμαι ο μόνος με λογαριασμό στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Ο μόνος που βγάζει ηλεκτρονικά απουσίες, ενημερωτικά κτλ, αυτός που, λόγω ηλεκτρονικής, τα κάνω όλα πρώτος και άμεσα εντός ημερομηνιών κτλ. Βέβαια, καμιά φορά με ρωτάνε αν έχω ακούσει το Moodle, χτες με κοιτούσαν 2-3 σαν χαζοί που διάβαζα το Feynman lectures on physics στο αγγλικό (λόγω μετ/κου) κτλ.

Μην σας φαίνεται περίεργο όμως. Οι περισσότεροι από αυτούς έχουν μετ/κα, βαθμούς καλύτερους από εμένα (φιλοσοφική, γυμναστές κτλ), και θεωρούνται σούπερ καθηγητές γνωστές την στιγμή που εγώ είμαι παρίας και άσχετος το λιγότερο... Από τους γονείς βέβαια.. γιατί οι άλλοι καθηγητές ξέρουν ότι δεν τους παίρνει. Χρειάζεται δουλειά για να πάμε παρακάτω στην χώρα, αλλά πώς θα ισορροπήσει το σύστημα δεν μπορώ να το φανταστώ. Μόνον τιμωρητικά σε μερικούς "περίεργους"/αναρχοαυτόνομους όπως εγώ, μπορεί να δουλέψει, όσες αξιολογήσεις και να γίνουν.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#373376 τη πρόσβαση από το eclass της σχολής σου δε στην έχουν κλείσει; εμένα όταν κηρύχθηκα πτυχιούχος/διπλωματούχος μου κατάργησαν τους κωδικούς την ίδια στιγμή :hmmm:

και ευτυχώς για μόλις λίγες μέρες είχα προλάβει να τσιμπήσω δωρεάν τα φοιτητικά νέα office
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#373487
QsisVTS έγραψε:τη πρόσβαση από το eclass της σχολής σου δε στην έχουν κλείσει; εμένα όταν κηρύχθηκα πτυχιούχος/διπλωματούχος μου κατάργησαν τους κωδικούς την ίδια στιγμή :hmmm:

και ευτυχώς για μόλις λίγες μέρες είχα προλάβει να τσιμπήσω δωρεάν τα φοιτητικά νέα office


Δεν είχα πρόσβαση σε αυτά, έτσι κι αλλιώς. Απλά με έχουν ακόμη δηλωμένο ως διδακτορικό στην Πληροφορική και μετ/κοντά στο Φυσικό, οπότε μου έχουν δώσει πρόσβαση σε μία ανεξάρτητη σελίδα, όπου οι φοιτητές τα συγκεντρώνουν όλα και τα βλέπω κι εγώ. Τελευταία κατέβαζα κάτι σημειώσεις για Κοσμολογία, Γενική σχετικότητα, Ηλιακή φυσική και κάτι σε ουράνια μηχανική και χάος, αν θυμάμαι καλά. Εδώ έχω ακόμη πρόσβαση στα mail μου από την Πληροφορική, αλλά και δωρεάν windows, πρόσβαση σε βιβλιοθήκες κτλ. Παίζει να μην με έχει διαγράψει, τελικά, η Σχολή, παρά τις απειλές του Καθηγητή. Αυτό θα είναι και η μεγαλύτερη γκαντεμιά από όλες: να έχω ξεκινήσει δεύτερο μετ/κι γιατί θα με έδιωχναν από το phd και αυτοί να με έχουν ακόμη γραμμένο.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#373570 επειδη δεν ειχα καταληξει σε πιο μαθημα θα πω αυτο το εξαμηνο , ειχα δηλωσει 3 για να εχω επιλογες
τη Δευτερα πηγα στο εναρκτηριο μαθημα , πηραμε και παρουσιες κτλ
(πολυ ενδιαφερον, θα το παρω )

στα αλλα δυο μπηκα να ξεγραφτω σημερα, γιατι αν δεν ξεγραφτεις μεχρι 20 Μαρτιου θα παρεις βαθμο στο τελος (προφανως μηδεν).
no need, με ειχανε σουταρει απευθειας !!!
αιτιολογια: δεν ησουν παρων στο εναρκτηριο lecture

με πειρξει λιγακι, πες ειχα αρρωστησει κατι, ετσι στον τοπο με τη μια;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#373585 αυτά τα Ελληναραδικα,πρεπει να τα αποβαλεις.
Άβαταρ μέλους
By rafi
#374903 Τελικά παρουσίασα την μεταπτυχιακή διατριβή την Παρασκευή.. Τέλος καλό όλα καλά.. Ο ένας καθηγητής παρακολουθούσε μέσω skype.. Πολύ καλή και φιλική ατμόσφαιρα.. Τώρα μένει να ετοιμάσω τα χαρτιά μου για την ανακύρηξη και να κατεβάσω την κεραία του internet από την ταράτσα.
Καλή επιτυχία και καλή δύναμη σε όλους!
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#380026
RXristos έγραψε:Μην κάνετε την τρίχα τριχιά... Δεν είπα ότι θα πρέπει να επανέλθει η βία στο σχολείο απο τους καθηγητές αλλά και πότε υπήρχε;;;
Η βεργα ή ο χάρακας στο χέρι ή κανένα σκαμπιλι απο αυτα που έτρωγε η Βουγιουκλακη είναι βία!!!! Εδω γελάμε.
Τα σημερινά καμάρια (οχι όλα αλλά πολλά) ετσι οπως μεγαλώνουν σήμερα στα οποία η λεξη σεβασμός στον διπλανό του αλλα και στον καθηγητή, είναι αγνωστη λέξη, νομίζω οτι αυτές θα έπρεπε να εχουν πέσει απο το σπίτι, δεν τις έχουν φάει ομως ή δεν εχουν διδαχθει σεβασμό με τον οποιοδηποτε σωστο ή μη σωστό τρόπο και βασικά δεν θα αλλάξει τίποτα και αν τις φάει απο τον καθηγητή. Η ζημιά εχει γινει και θα γίνει ακομα μεγαλύτερη οταν θα πάει ο γονιος του κακομαθημενου να ζητήσει τα ρέστα απο τον καθηγητή γιατί "σκοτωσε" στο ξύλο το παιδι του!
Τωρα βέβαια το βλεπω που θα πάει η κουβέντα εδω... Διαπαιδαγωγηση...υπέρ ή κατά του "ξυλου" και άλλα όμορφα...

< >

Σε πληροφορω οτι ειναι βια η βεργα και το χαστουκι, οπως βια ψυχολογικη ειναι το " κανε ησυχια μην ερθω και σου δωσω τα αυτια σου να τα φας" που με μεγαλωσε η μανα μου, οπως και αναλογες απειλες.

Κατι δεν καταλαβαινω ομως, αφου και εσυ παραδεχεσαι οτι δεν θα αλλαξει τιποτα να τις φαει απο τον καθηγητη, αφου οπως λες ειναι θεμα μη διδαχης του σεβασμου, τοτε γιατι να τις φανε;

Σε ενα σχολειο προσφατα ενας γυμναστης ρωτησε εναν μαθητη αν ειναι πανιβλακας μπροστα σε ολη την ταξη. Στην συνεχεια συνεχισε με " γαμω το κεφαλι μου" γαμω την τυχη μου μεσα" με τι εχω μπλεξει και λοιπα απαραδεκτα.
Μετα τον εστειλε στον διευθυντη. Ξερεις γιατι; Γιατι στο μαθημα των μαθηματικων το παιδι εκανε καποια φασαρια και η δασκαλα του το κρατησε 10 λεπτα στην ταξη παραπανω ως "τιμωρια".
Αυτος λοιπον θεωρησε σωστο να συνεχισει την τιμωρια απο εκει που σταματησε η δασκαλα.
Στον διευθυντη το παιδι αναφερε ολα οσα εγιναν και τον εστειλε να ζητησει "συγνωμη " απο τον γυμναστη :dizzy:
Φυσικα οταν ο γονιος ζητησε εξηγησεις σε απολυτα κοσμιο αλλα αυστηρο υφος, για την παραλογη και μη πρεπουσα αντιδραση, εισεπραξε συγνωμες και δικαιολογιες περι νευρων του γυμναστη κτλ.

Θεωρεις οτι δεν επρεπε να ζητησει εξηγησεις ο γονιος;
Θεωρεις οτι καλα εκανε ο γυμναστης;
Την επομενη φορα που θα γινει, γιατι θα γινει, πρεπει να τον φυτεψει; Να του κανει μηνυση και αναφορα στο γραφειο εκπαιδευσης; Τι θεωρεις ως σωστο;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#380029
RXristos έγραψε:Μην κάνετε την τρίχα τριχιά... Δεν είπα ότι θα πρέπει να επανέλθει η βία στο σχολείο απο τους καθηγητές αλλά και πότε υπήρχε;;;
Η βεργα ή ο χάρακας στο χέρι ή κανένα σκαμπιλι απο αυτα που έτρωγε η Βουγιουκλακη είναι βία!!!! Εδω γελάμε.
Τα σημερινά καμάρια (οχι όλα αλλά πολλά) ετσι οπως μεγαλώνουν σήμερα στα οποία η λεξη σεβασμός στον διπλανό του αλλα και στον καθηγητή, είναι αγνωστη λέξη, νομίζω οτι αυτές θα έπρεπε να εχουν πέσει απο το σπίτι, δεν τις έχουν φάει ομως ή δεν εχουν διδαχθει σεβασμό με τον οποιοδηποτε σωστο ή μη σωστό τρόπο και βασικά δεν θα αλλάξει τίποτα και αν τις φάει απο τον καθηγητή. Η ζημιά εχει γινει και θα γίνει ακομα μεγαλύτερη οταν θα πάει ο γονιος του κακομαθημενου να ζητήσει τα ρέστα απο τον καθηγητή γιατί "σκοτωσε" στο ξύλο το παιδι του!
Τωρα βέβαια το βλεπω που θα πάει η κουβέντα εδω... Διαπαιδαγωγηση...υπέρ ή κατά του "ξυλου" και άλλα όμορφα...

< >



Δεν είναι βία να τις φας με τον χάρακα;;; :dizzy:

Πρέπει οι γονείς να τις ρίχνουν στα παιδιά τους στο σπίτι;;; :dizzy:

Τι διαβάζουμε ρε... :dizzy:

Να φανταστώ πως επίσης δεν είναι βία ο αστυνομικός που "έριξε κατά λάθος" διαδηλωτές σε παρακείμενη ζαρτινιέρα, γιατί δεν τους έριξαν ένα χεράκι οι γονείς τους "να τους μάθουν σεβασμό"...
Άβαταρ μέλους
By RXristos
#380065 Τώρα καταλαβαίνω γιατί σε λίγο οι καθηγητές θα τρώνε και ξύλο όταν προσπαθούν απλά να κάνουν την δουλειά τους και να επαναφέρουν στην τάξη τους μαθητές που έχουν ξεφύγει.

Το ότι τέτοια φαινόμενα ήταν ανύπαρκτα την εποχή των πατεράδων μας προφανώς δεν σας λέει τίποτα.
Τα σημερινά φαινόμενα δεν ξέρω αν οφείλονται στην έλλειψη ωμής βίας (γιατί τέτοια ωμή σωματική βία πως να την αντέξει το παιδί, παραδειγματικό χαστούκι, χάρακας στο χέρι με κίνδυνο να του το κόψει και να το αφήσει κουλό, όχι φυσικά στα επίπεδα που έδειχνε το βίντεο) αλλά ξέρω ότι η έλλειψη διαπαιδαγώγησης, έλλειψη αρχών και έλλειψη σεβασμού στον συνάνθρωπο σου, ξεκινάει από το σπίτι. Αλλά από κάπου ξεκίνησε όλο αυτό. Οι γονείς του αύριο, ναι αυτοί που δεν έδειχναν σεβασμό στο καθηγητή, θα φτιάξουν παιδιά που δεν θα δείχνουν δύο φορές περισσότερο σεβασμό στον καθηγητή και στον οποιοδήποτε γύρω του. Η κότα έκανε όμως το αυτό ή το αυγό την κότα;

Δεν θα κάτσω να πιάσω την κάθε περίπτωση ξεχωριστά για το αν έκανε καλά ο καθηγητής ή όχι. Μπορεί στην περίπτωση που αναφέρει ο Νίκος να μην έπραξε καλά αλλά υπάρχουν πολλές άλλες περιπτώσεις που ο καθηγητής μπορεί να έπραξε σωστά.

Ξέρω όμως ότι στο παρελθόν η εικόνα στα σχολεία δεν ήταν αυτή ενός μπουρδέλου.

Και για να πω και εγώ το δικό μου παράδειγμα:
Πριν κάτι μέρες πάμε με μια παρέα στο εθνικό να δούμε μια παράσταση. Η παράσταση ήταν στην αίθουσα Νίκος Κούρκουλος στην οποία η σκηνή είναι ακριβώς μπροστά στις θέσεις στο ίδιο επίπεδο και σε απόσταση αναπνοής από τον θεατή. Είχαμε την ατυχία να έχουν φέρει και ένα λύκειο να δει την παράσταση. Ε από την αρχή της παράστασης μέχρι το τέλος δεν βγάλανε τον σκασμό, γέλια, χαχανητά, κουβεντούλα απροκάλυπτα κλπ. Εγώ καθόμουν δεύτερη σειρά, μπροστά μου 5 -6 50αριδες άνδρες, γυναίκες και δίπλα μου 2 κυρίες 60αρες. Αυτές δεν άντεξαν και άρχισαν να κάνουν παρατηρήσεις. Τίποτα αυτά... το χαβά τους.Λέμε στο διάλειμμα θα κάνουν κάτι οι καθηγητές, μάταια. Απορήσαμε γιατί δεν υπήρχαν καθηγητές να τα συνοδεύουν και να κάνουν κάποια παρατήρηση. Στο τέλος της παράστασης και αφού την είχαν ξεφτιλίσει (μέχρι και οι ηθοποιοί έπαιζαν για την πλάκα τους, να τους πιάνει νευρικό γέλιο και άλλα τέτοια όμορφα) σηκώνονται αυτοί οι 5-6 που κάθονταν μπροστά μας και τους λένε να συγκεντρωθούν στο φουαγιέ για να φύγουν όλοι μαζί. Ήταν οι καθηγητές :s_whiteflag

Θα προσπεράσω το γεγονός ότι οι ίδιοι οι καθηγητές ήταν ζώα, αλλά αν ένας από αυτούς τους καθηγητές, έκανε μια δυο τρεις παρατηρήσεις, δεν είχαν αποτέλεσμα και στο διάλειμμα τα αποκαλούσε ζώα που δεν δείχνουν τον απαραίτητο σεβασμό στο έργο των ηθοποιών για να βγάλουν το σκασμό, θα ήταν ψυχολογική βία; Θα έπρεπε να πάει την επόμενη μέρα ο γονιός και να ζητήσει τα ρέστα γιατί αποκάλεσε τον γιο του ή την κόρη του ζώο;


Μάρκο...εσύ το τερμάτισες με την ζαρντινιέρα! Προφανώς εσύ που είσαι κατά της βίας θα άφηνες τους μπαχαλάκηδες που κατεβάζουν τον κόσμο από τα τρόλεϊ για να τα κάψουν και θα προσπαθούσες να τους επιβάλεις την τάξη με γαρίφαλα και μαργαρίτες στα στόμια των μολότοφ. :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#380070 εγώ δεν είμαι ενάντια σε τιμωρία και επαναφορά στη τάξη, αλλά μη λέμε και ότι οι εποχές των πατεράδων μας ήταν ο,τι καλύτερο :lol:

Άβαταρ μέλους
By RXristos
#380073 Από την κάθε εποχή φαντάζομαι κρατάς τα καλύτερα και δεν αναπολείς τα χειρότερα.
Θα προτιμούσα όμως την κατάσταση που επικρατούσε τότε στα σχολεία από αυτήν που επικρατεί τώρα...