Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#126341 Στο δια ταύτα νομιζω οτι δε χρειάζεται να πληρούνται ολες ταυτόχρονα (αλλα αρκετές) από τις αναφορές που γίναν (1. 2. 3. 4. 5 .κτλ κτλ). Π.χ. του λόγου μου δε σκαμπάζω κ πολλά μηχανολογικά, δε γουστάρω ΜΙΑ να ασχολούμαι επισκευάζοντας κάτι στο αμάξι (του στύλ αλλάζω μια λάμπα στοπ πίσω καμμένη και έχω μετά το ύφος του συγχωρεμένου Clarkson αναφωνώντας "I've MENDED SOMETHING!!!") δε θέλω να ξέρω πώς δουλεύει ένα κιβώτιο ταχυτήτων (αλλά αν το δω ανοιχτό θα ρωτήσω τι ειναι αυτο , εκείνο κτλ), αλλα όντως and I quote:

nass έγραψε:5. Οταν λόγω του (4) έχει επιλογή διαδρομής διαλέγει την πλέον ενδιαφέρουσα οδηγικά (πχ. στροφιλίκι αντί για αυτοκινητόδρομο) -σαν πόρισμα αυτού, έχει γυρίσει το μεγαλύτερο μέρος της Ελλάδας με αυτοκίνητο σε τέτοιες διαδρομές


Επίσης. Ο ντε φάκτο κάγκουρας δεν είναι βενζινοκέφαλος;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#126348
D-Jet έγραψε:Για το τζιπ, πάλι δεν έχω πρόβλημα, ειδικά για τους ανθρώπους που το κάνουν με γνήσιο ενδιαφέρον και σεβασμό για τη φύση (διότι κάτι λασπωμένα και ψηλωμένα τσιρόκι που κυκλοφορούν και οπλοφορούν στο δρόμο, λόγω πλεονάζουσας τεστοστερόνης, αν πνίγονταν ξαφνικά και εξαφανίζονταν από προσώπου γης δε θα με στεναχωρούσε ιδιαίτερα... στην ίδια κατηγορία θα έβαζα και τους κάθε τύπου κάγκουρες με τα πολύχρωμα φτερά και τα ζαντολάστιχα...)


Έχω τύχει πολλές φορές στην Αττική οδό με μεγάλη βροχή να πηγαίνουν οι τζιπούρες των 100.000 plus και να κάθονται κάτω από τις γέφυρες μπλοκάρωντας την κυκλοφορία, αυτοί τι είναι ? Βενζινοκέφαλοι, βενζινοηλίθιοι, φοβισμένα ατομάκια ή οδηγοί της κυριακής που πήραν το τέρας για το κόζι στον γείτονα και στον ξάδερφο ?
Άβαταρ μέλους
By apav
#126384 Μπορεί να είχε τα χρήματα η πυραμίδα της μαμάς και του μπαμπά και τους αγόρασαν 4Χ4. Καμία διαφορά δεν θα είχε εάν τους αγόραζαν το Sandero. Πάλι στην γέφυρα θα περίμεναν. Βασικά το κριτήριο που έχει θέσει ο ο admin της πραγματικότητας (Πρωθυπουργός) λέγεται ΚΟΚ και εάν πληρείς τα κριτήρια για να γράφεις χιλιόμετρα και δεν μαζεύεις warn (κλήσεις) και ban (αφαίρεση άδειας οδήγησης) από τους κακούς mod, μια χαρά μπορείς να σταματήσεις στην γέφυρα και όπου άλλου είναι ασφαλές, εάν νομίζεις ότι οι συνθήκες δεν είναι ασφαλείς για να συνεχίσεις το ταξίδι σου. Δεν χρειάζεται να αποδείξεις ότι είσαι χεράς και γι’ αυτό ο κανονισμός σε καλύπτει. Εάν είχατε κατέβει στο τοπικό πρώταθλημα, ναι μεν θα το έχανε από εσένα, αλλά δεν μπορείς να ξέρεις εάν ο τύπος είναι αστέρι rookie που πρόκειται να γράψει ιστορία στο μέλλον. Γι’ αυτό είναι άδικο να γράφονται αυτομάτως στον σύλλογο των πραγματικών οδηγών οι κομμώτριες με τα MX5 απλώς και μόνο επειδή αγόρασαν αμάξι σπορ μοντέλο (https://www.youtube.com/watch?v=RMogxy-VF8k).

Nass στην πρώτη δημοσιεύση δεν έδωσες την εντύπωση ότι αναφέρεσαι σε ικανότητες αλλά σε χρήματα να αγοράσεις όχημα για το θεαθήναι που μπορεί να πάει γρήγορα με τον κατάλληλο πιλότο. Σε καμία περίπτωση τα εκτός δρόμου δεν θα τα έβαζες εκεί, ούτε και αγόρασες τέτοιο. Επιπλέον, αυτομάτως αποκλείεις όλους τους road trippers που οργώνουν την Ελλάδα (παράγραφος 5) γιατί δεν υπάρχει ούτε ένας από αυτούς που να μπορεί να κάνει όργωμα σε ρυθμούς ειδικής από το πρωί μέχρι το βράδυ. Από την άλλη, ακόμη και σε έρημο επαρχιακό, ποιος θα σε δει πόσο γρήγορα πας; Ακόμη και εάν σε δει για μία ή δύο στροφές, πώς θα ξέρει ότι πας πιο γρήγορα από τον επόμενο; Και εάν σε πετύχει σε στιγμή αυτοσυγκράτησης, πως θα του αποδείξεις ότι είσαι γρήγορος;

Μήπως τελικά ο Κίκιζας έχει δίκιο; Από την στιγμή που παραδέχεσαι ότι άμα έχεις χέρια, ότι και να σου δώσουν θα το πας όσο αντέχει η καρδούλα σου, τότε ακόμη και η θεία που πάει αργά, μια χαρά μπορεί να νιώθει ότι το έχει τερματίσει και παίρνει περισσότερο off balance feeling από όλους εμάς μαζί.

Τελικά η μόνη διαφωνία που έχετε με τον Κίκιζα είναι η επιλογή του αυτόματου έναντι του χειροκίνητου; Όσο εσύ διαφωνείς μαζί του για τα πλεονεκτήματα του αυτόματου, τόσο αυτός θα τρολάρει για τα τρικύλινδρα.

Τον εκκολαπτόμενο κάγκουρα πώς τον αναγνωρίζουμε; Από το φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση; Είναι κάγκουρας ακόμη και εάν τα βάλει σε off balance οχήματα; Η κομμώτρια με το off balance όχημα είναι κάγκουρας ή γίνεται αποδεκτή επειδή το έχει κρατήσει μαμά;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#126403 [b]apav Μπορεί να είχε τα χρήματα η πυραμίδα της μαμάς και του μπαμπά και τους αγόρασαν 4Χ4. Καμία διαφορά δεν θα είχε εάν τους αγόραζαν το Sandero. Πάλι στην γέφυρα θα περίμεναν. Βασικά το κριτήριο που έχει θέσει ο ο admin της πραγματικότητας (Πρωθυπουργός) λέγεται ΚΟΚ και εάν πληρείς τα κριτήρια για να γράφεις χιλιόμετρα και δεν μαζεύεις warn (κλήσεις) και ban (αφαίρεση άδειας οδήγησης) από τους κακούς mod, μια χαρά μπορείς να σταματήσεις στην γέφυρα και όπου άλλου είναι ασφαλές, εάν νομίζεις ότι οι συνθήκες δεν είναι ασφαλείς για να συνεχίσεις το ταξίδι σου. Δεν χρειάζεται να αποδείξεις ότι είσαι χεράς και γι’ αυτό ο κανονισμός σε καλύπτει. Εάν είχατε κατέβει στο τοπικό πρώταθλημα, ναι μεν θα το έχανε από εσένα, αλλά δεν μπορείς να ξέρεις εάν ο τύπος είναι αστέρι rookie που πρόκειται να γράψει ιστορία στο μέλλον. Γι’ αυτό είναι άδικο να γράφονται αυτομάτως στον σύλλογο των πραγματικών οδηγών οι κομμώτριες με τα MX5 απλώς και μόνο επειδή αγόρασαν αμάξι σπορ μοντέλο (https://www.youtube.com/watch?v=RMogxy-VF8k).[/b]

Mάλλον δεν κατάλαβες, δεν γίνεται να κυκλοφορούν κανονικά τα κουρσάκια στη βροχή και τα τέρατα να είναι κάτω από την γέφυρα. Οπότε όλη η υπόλοιπη μυθιστορηματική κριτική διανθισμένη με μπηχτές είναι εκ του περισσού.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#126439
21 quadra έγραψε:Mάλλον δεν κατάλαβες, δεν γίνεται να κυκλοφορούν κανονικά τα κουρσάκια στη βροχή και τα τέρατα να είναι κάτω από την γέφυρα. Οπότε όλη η υπόλοιπη μυθιστορηματική κριτική διανθισμένη με μπηχτές είναι εκ του περισσού.

Nα σου πω την αλήθεια και εγώ μάλλον έχω περισσότερο πρόβλημα με τους ηλίθιους που δεν ξέρουν που πρέπει να σταματήσουν (ή ακόμα χειρότερα με αυτούς που δεν ξέρουν που πέφτει το φρένο γιατί I kill them they don't kill me, όπως εκείνο το πρωινό στη Βυτίνα _ωραίο μέρος αλλά θέλει βιολογικό καθαρισμό_)
Άβαταρ μέλους
By apav
#127091 Εγώ πάντως έχω σταματήσει σε βροχή για να στραγγίσει το creative technologIE φίλτρο αέρος και έχω δει και άλλους να σταματούν. Δεν ξέρω γιατί το έκαναν, αλλά για εμένα ήταν επικίνδυνο να συνεχίσω. Το ότι υπάρχει η δυνατότητα στον ΚΟΚ να σταματήσεις, με βολεύει. Ακόμη και εάν δεν υπήρχε, πάλι θα σταματούσα. Το βλέπω πιο πολύ ως κοινή λογική να σταματήσεις. Το τι έλεγαν για εμένα οι υπόλοιποι που συνέχιζαν, δεν νομίζω ότι έχει κάποια σημασία. Εγώ απλώς σταμάτησα νωρίτερα λόγω των συνθηκών, αντί να κάνω διάλειμμα σε προγραμματισμένο σημείο.

Επίσης έχω σταματήσει σε χιόνι να βγάλω φωτογραφίες. Όταν σταμάτησε δίπλα μου τουμπανιασμένο 4Χ4, με ρώτησε εάν θέλω βοήθεια και πήγε πιο κάτω για να τραβήξει άλλους. Ούτε με έθιξε το γεγονός ότι σταμάτησε να με ρωτήσει, ούτε και ασχολήθηκε γιατί αυτός μπορεί να συνεχίσει και εγώ είχα σταματήσει. Ίσα ίσα, μου φάνηκε και χρήσιμος γιατί τον ρώτησα για τις δύο εναλλακτικές που είχα να συνεχίσω και ίσως με γλίτωσε από ταλαιπωρία. Το να μην σταματούσα να βγάλω τις φωτογραφίες για να μην περάσει αυτός και με δει σταματημένο, δεν υπήρχε περίπτωση να το έκανα.

Δεν ήθελα την πω σε κάποιον, αλλά υπάρχει μια τεράστια διαφορά ανάμεσα στο αυτοκίνητο και τον οδηγό. Το αυτοκίνητο δεν σε κάνει οδηγό. Το ότι μερικοί έχουν περισσότερα χρήματα από τους άλλους, δεν τους κάνει καλύτερους οδηγούς. Το ίδιο ισχύει και από την αντίθετη πλευρά. Δεν θα πρέπει να αναγκάσουμε όλους αυτούς να κυκλοφορούν μόνο με αυτοκίνητο των δυνατοτήτων τους, απλώς και μόνο γιατί δεν τους αξίζει κάτι καλύτερο. Και εάν το δούμε και από την πλευρά αυτού που δεν έχει χρήματα, ούτε μπορούμε να τον χαρακτηρίσουμε γιατί δεν έχει το σωστό αυτοκίνητο, ούτε γιατί σταμάτησε ενώ εμείς προσπεράσαμε.

:s_empathy
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#127132 Ενας γνησιος πετρολχεντ δε πρεπει να εχει και μια γνωμη για κατι που εχει αγορασει εχει οδηγησει και εχει αγαπησει, και να μπορεσει με σωστα επιχειρηματα να πεισει καποιον οτι αυτη η επιλογη του ηταν σωστη και να παραδεχεται τα μειονεκτηματα του συγκεκριμενου αυτοκινητου επισης? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By nass
#127161
apav έγραψε:Nass στην πρώτη δημοσιεύση δεν έδωσες την εντύπωση ότι αναφέρεσαι σε ικανότητες αλλά σε χρήματα να αγοράσεις όχημα για το θεαθήναι που μπορεί να πάει γρήγορα με τον κατάλληλο πιλότο.


Δεν καταλαβαίνω γιατί έδωσα αυτή την εντύπωση. Δεν έλεγα ότι το κόστος δεν είναι δικαιολογία γιατί ένα σαξόραλο ή ένα ΜΧ5 κάνει 3-5 χιλιάρικα ? Ε δεν τα λες αυτά "οχήματα για το θεαθήναι".

apav έγραψε:Σε καμία περίπτωση τα εκτός δρόμου δεν θα τα έβαζες εκεί, ούτε και αγόρασες τέτοιο. Επιπλέον, αυτομάτως αποκλείεις όλους τους road trippers που οργώνουν την Ελλάδα (παράγραφος 5) γιατί δεν υπάρχει ούτε ένας από αυτούς που να μπορεί να κάνει όργωμα σε ρυθμούς ειδικής από το πρωί μέχρι το βράδυ. Από την άλλη, ακόμη και σε έρημο επαρχιακό, ποιος θα σε δει πόσο γρήγορα πας; Ακόμη και εάν σε δει για μία ή δύο στροφές, πώς θα ξέρει ότι πας πιο γρήγορα από τον επόμενο; Και εάν σε πετύχει σε στιγμή αυτοσυγκράτησης, πως θα του αποδείξεις ότι είσαι γρήγορος;


:dizzy: Σόρι δεν κατάλαβα τίποτα.

apav έγραψε:Μήπως τελικά ο Κίκιζας έχει δίκιο;


Το παρόν θέμα είχε αφορμή αυτά που λέγαμε με το ., δεν είναι ΓΙΑ αντιπαράθεση με το . ούτε υπαινίσσεται κάτι για τον άνθρωπο. Την άποψή μου λέω.

Ομολογώ ότι δεν σε πιάνω συνολικά...
Άβαταρ μέλους
By vasilis 1200101
#127220 Μου επιτρέπετε να εκφράσω μια μικρη διαφωνία ως προς το νουμερο 6;
Βενζινοκεφαλος ειναι οποιοσδήποτε πληρει τα κριτήρια που έθεσες Nass, εδω συμφωνούμε, χωρις να παιζει κανένα μα κανένα ρόλο το όχημα που οδηγεί...
Θυμασαι τον τύπο με το Κατρελ που καυλαντιζε ολο το Ακρόπολις και χοροπηδούσαμε ολοι σαν τρελοί;;; Εκαναλαμβανω, με Κατρελ!!!!
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#127227
vasilis 1200101 έγραψε:Μου επιτρέπετε να εκφράσω μια μικρη διαφωνία ως προς το νουμερο 6;
Βενζινοκεφαλος ειναι οποιοσδήποτε πληρει τα κριτήρια που έθεσες Nass, εδω συμφωνούμε, χωρις να παιζει κανένα μα κανένα ρόλο το όχημα που οδηγεί...
Θυμασαι τον τύπο με το Κατρελ που καυλαντιζε ολο το Ακρόπολις και χοροπηδούσαμε ολοι σαν τρελοί;;; Εκαναλαμβανω, με Κατρελ!!!!

ΩΩΩΩΩΩΩΩ, ΕΠΤΑΨΗΦΙΟΣ!!!!!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: !!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
By nass
#127228 Να εξηγήσω τι εννοώ:
Προφανώς ένας βενζινοκέφαλος ό,τι και να οδηγήσει θα προσπαθήσει να το ευχαριστηθεί.
Ομως μην κοροϊδευόμαστε, δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα ίδια ως προς αυτό, κάποια προσφέρουν ευχαρίστηση και κάποια από δύσκολα έως καθόλου.
Οταν λοιπόν ο βενζινοκέφαλος έρθει η ώρα να διαλέξει, δεν θα πάει να πάρει έναν κουβά, που θα του κάνει την ευχαρίστηση δύσκολη. Ή αν πρέπει να έχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο πχ. για να κουβαλάει την οικογένεια, κάπου θα βρει budget για να πάρει και κάτι για την ευχαρίστησή του. Εκεί πάει το "σαξόραλο με 3 χιλιάρικα".
Δεν μπορώ δηλαδή να καταλάβω πως γίνεται να είναι κάποιος βενζινοκέφαλος χωρίς να το θέτει σε πρακτική εφαρμογή και να εφαρμόζει το put your money where your mouth is δηλ. σαν μέρος της καθημερινής του ζωής.

Οι αγώνες δεν είναι καλό παράδειγμα γιατί οι απαιτήσεις χρήσης είναι ειδικές, το αυτοκίνητο εκτενώς αλλαγμένο-βελτιωμένο και η παράγων "ευχαρίστηση" μειωμένος μπροστά στον παράγοντα "αποτελεσματικότητα".
Χωρίς βέβαια να μη συμφωνώ ότι ο εν λόγω τύπος (Antonio Dos Santos Pinto) κουβάλαγε πολλά κιλά τρέλλα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By vasilis 1200101
#127233 Μαζι σου σε ολα!! Αλλα αυτο το προφανως και αυτο το να μην κοροϊδευόμαστε ειναι για μενα το ζουμί. Ειλικρινά, προσωπικά αυτα τα αυτοκίνητα που το κάνουν δυσκολα έως καθολου με εξιτάρουν!!!
Σαδισμός...

Εδιτ, Αλεξανδρεεεε!!! :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#127234
vasilis 1200101 έγραψε:Μαζι σου σε ολα!! Αλλα αυτο το προφανως και αυτο το να μην κοροϊδευόμαστε ειναι για μενα το ζουμί. Ειλικρινά, προσωπικά αυτα τα αυτοκίνητα που το κάνουν δυσκολα έως καθολου με εξιτάρουν!!!
Σαδισμός...

Εδιτ, Αλεξανδρεεεε!!! :yahoo:

ΦΑΤΟΝΑ, επταψήφιε!!!!! Έχουν μπλέξει τη χαρά της οδήγησης με τις επιδόσεις στο χαρτί!!!!!


Σου έχω στείλει πμ
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#127338 O Bενζινοκέφαλος είναι Junky της αυτοκίνησης, δεν γουστάρει τα πετρέλαια και τα ηλεκτρικά / υβριδικά, θέλει μοτέρ να στροφάρει, να ακούγεται με υγεία και να έχει και κάμποσα kg ροπή.

Νιώθει την λειτουργία της ανάρτησης και που πατάνε τα λάστιχα του, ξέρει από πριν πότε θα υποστρέψει και πότε θα υπερστρέψει αυτό που οδηγάει, μισεί τα αδιάφορα τιμόνια και θέλει να νιώθει το τιμόνι του ακόμα και όταν πατάει εισιτήριο λεωφορείου.

Νιώθει τα μέταλλα σαν ζωντανούς οργανισμούς και πονάει όταν τα ακούει ή τα βλέπει να ταλαιπωρούνται, αγαπάει τα εργαλεία σαν παιδιά του και γουστάρει να τραβολογιέται με το ρημάδι του στον ελεύθερο χρόνο του.

θεωρεί ότι η βενζίνη και ο καφές φτιάχτηκαν για να καταναλώνονται, έχει σε άψογη κατάσταση λάστιχα αμορτισέρ και φρένα και γνωρίζει σαν την παλάμη του χεριού του όλες τις περίεργες βουνίσιες και μη περιοχές που μπορούν να φέρουν στα όρια αυτόν και το αμάξι του και προτιμάει να είναι μόνος του στον δρόμο και στο αμάξι γιατί έτσι υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια όταν κινείται όπως θέλει και δεν παίρνει ρίσκα όταν είναι με άλλους στον δρόμο ή έχει επιβάτες.

Του είναι αδιάφορο αν έχει εμπρός, πίσω ή παντού την κίνηση, θεωρεί ότι όλα μπορούν να οδηγηθούν με τέχνη και μαεστρία και όταν οδηγάει δεν απασχολεί το μυαλό του με τίποτα άλλο παρά μόνο με την οδήγηση, είναι χιλιομετροφάγος και η κάθε διαδρομή είναι γιαυτόν είναι ιερός σκοπός.

Μισεί τα αυτόματα κιβώτια και επιδιώκει να έχει στην κατοχή του αυτοκίνητο /τα που βασικό τους χαρακτηριστικό είναι η δυναμική συμπεριφορά, το κράτημα, τα φρένα και οι ομαλές αντιδράσεις στο όριο ή πέρα από αυτό.

Γνωρίζει την θεωρία της γρήγορης και ασφαλούς οδήγησης, παίζει στα δάχτυλα τα μηχανολογικά του αυτοκινήτου του και παρακολουθεί τις εξελίξεις, οι σοβαροί βενζινοκέφαλοι δεν ασχολούνται με αμάξια που διαθέτουν multiplex συστήματα, canbass, ΕCU καμπίνας, αισθητήρες βροχής και γενικά ότι είναι περιττό σε χρήση και βάρος, προτιμούν ένα καρότσι σωστά στημένο με καλή και γρήγορη ECU με το απολύτως βασικό management για τον κινητήρα και τα φρένα και αν υπάρχει esp δεν το απενεργοποιούν ποτέ προτιμώντας να βρίζουν τον κατασκευαστή που το έχει κάνει ευαίσθητο.

Επίσης φροντίζουν να διαθέτουν ένα σύγχρονο και ασφαλές αυτοκίνητο για τις ανάγκες της οικογένειας, και αν έχουν μόνο ένα αυτοκίνητο οφείλουν και είναι συγκρατημένοι όταν οδηγούν με την οικογένεια και το αυτοκίνητο τους είναι πάντα σε άψογη κατάσταση.

Γελάει με τους οδηγούς που έχουν μαξιλαράκια πίσω, αυτοκόλλητα παντού, αυτοκόλλητα σε κάθετη διάταξη στα φτερά, υπερβολικά μεγάλες ζάντες και φαρδιά λάστιχα ( βλέπε 1400-1600 με 18άρες ) αποφεύγει όσους πηγαίνουν με 60 αριστερά σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας και αντιλαμβάνεται αμέσως του επικίνδυνους οδηγούς από τον τρόπο που οδηγούν και απομακρύνεται πάραυτα από τους κινητούς κινδύνους, δίνει πάντα προτεραιότητα σε πεζούς και δίκυκλα όσο και αν τον εκνευρίζουν τα ζωάδια που κυκλοφορούν δίπλα του, και βέβαια χρησιμοποιεί τα φλας και τους καθρέφτες συνεχώς.

Ο γνήσιος petrolhead την βρίσκει μόνο όταν οδηγεί, είναι η ασχολία με την μεγαλύτερη συγκίνηση για αυτόν και ψάχνει συνεχώς την αφορμή για να οδηγήσει και το αυτοκίνητο του ποτέ δεν είναι περισσότερο κραυγαλέο από ότι όταν βγήκε από το εργοστάσιο και γενικά είναι οδηγός underestimated σε παρουσία αυτός και το αμάξι του, δεν προκαλεί με την οδήγηση του και δεν καυχιέται και ότι κάνει το κάνει για την προσωπική του ευχαρίστηση.