- 23 Ιουν 2015, 20:54
#127338
O Bενζινοκέφαλος είναι Junky της αυτοκίνησης, δεν γουστάρει τα πετρέλαια και τα ηλεκτρικά / υβριδικά, θέλει μοτέρ να στροφάρει, να ακούγεται με υγεία και να έχει και κάμποσα kg ροπή.
Νιώθει την λειτουργία της ανάρτησης και που πατάνε τα λάστιχα του, ξέρει από πριν πότε θα υποστρέψει και πότε θα υπερστρέψει αυτό που οδηγάει, μισεί τα αδιάφορα τιμόνια και θέλει να νιώθει το τιμόνι του ακόμα και όταν πατάει εισιτήριο λεωφορείου.
Νιώθει τα μέταλλα σαν ζωντανούς οργανισμούς και πονάει όταν τα ακούει ή τα βλέπει να ταλαιπωρούνται, αγαπάει τα εργαλεία σαν παιδιά του και γουστάρει να τραβολογιέται με το ρημάδι του στον ελεύθερο χρόνο του.
θεωρεί ότι η βενζίνη και ο καφές φτιάχτηκαν για να καταναλώνονται, έχει σε άψογη κατάσταση λάστιχα αμορτισέρ και φρένα και γνωρίζει σαν την παλάμη του χεριού του όλες τις περίεργες βουνίσιες και μη περιοχές που μπορούν να φέρουν στα όρια αυτόν και το αμάξι του και προτιμάει να είναι μόνος του στον δρόμο και στο αμάξι γιατί έτσι υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια όταν κινείται όπως θέλει και δεν παίρνει ρίσκα όταν είναι με άλλους στον δρόμο ή έχει επιβάτες.
Του είναι αδιάφορο αν έχει εμπρός, πίσω ή παντού την κίνηση, θεωρεί ότι όλα μπορούν να οδηγηθούν με τέχνη και μαεστρία και όταν οδηγάει δεν απασχολεί το μυαλό του με τίποτα άλλο παρά μόνο με την οδήγηση, είναι χιλιομετροφάγος και η κάθε διαδρομή είναι γιαυτόν είναι ιερός σκοπός.
Μισεί τα αυτόματα κιβώτια και επιδιώκει να έχει στην κατοχή του αυτοκίνητο /τα που βασικό τους χαρακτηριστικό είναι η δυναμική συμπεριφορά, το κράτημα, τα φρένα και οι ομαλές αντιδράσεις στο όριο ή πέρα από αυτό.
Γνωρίζει την θεωρία της γρήγορης και ασφαλούς οδήγησης, παίζει στα δάχτυλα τα μηχανολογικά του αυτοκινήτου του και παρακολουθεί τις εξελίξεις, οι σοβαροί βενζινοκέφαλοι δεν ασχολούνται με αμάξια που διαθέτουν multiplex συστήματα, canbass, ΕCU καμπίνας, αισθητήρες βροχής και γενικά ότι είναι περιττό σε χρήση και βάρος, προτιμούν ένα καρότσι σωστά στημένο με καλή και γρήγορη ECU με το απολύτως βασικό management για τον κινητήρα και τα φρένα και αν υπάρχει esp δεν το απενεργοποιούν ποτέ προτιμώντας να βρίζουν τον κατασκευαστή που το έχει κάνει ευαίσθητο.
Επίσης φροντίζουν να διαθέτουν ένα σύγχρονο και ασφαλές αυτοκίνητο για τις ανάγκες της οικογένειας, και αν έχουν μόνο ένα αυτοκίνητο οφείλουν και είναι συγκρατημένοι όταν οδηγούν με την οικογένεια και το αυτοκίνητο τους είναι πάντα σε άψογη κατάσταση.
Γελάει με τους οδηγούς που έχουν μαξιλαράκια πίσω, αυτοκόλλητα παντού, αυτοκόλλητα σε κάθετη διάταξη στα φτερά, υπερβολικά μεγάλες ζάντες και φαρδιά λάστιχα ( βλέπε 1400-1600 με 18άρες ) αποφεύγει όσους πηγαίνουν με 60 αριστερά σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας και αντιλαμβάνεται αμέσως του επικίνδυνους οδηγούς από τον τρόπο που οδηγούν και απομακρύνεται πάραυτα από τους κινητούς κινδύνους, δίνει πάντα προτεραιότητα σε πεζούς και δίκυκλα όσο και αν τον εκνευρίζουν τα ζωάδια που κυκλοφορούν δίπλα του, και βέβαια χρησιμοποιεί τα φλας και τους καθρέφτες συνεχώς.
Ο γνήσιος petrolhead την βρίσκει μόνο όταν οδηγεί, είναι η ασχολία με την μεγαλύτερη συγκίνηση για αυτόν και ψάχνει συνεχώς την αφορμή για να οδηγήσει και το αυτοκίνητο του ποτέ δεν είναι περισσότερο κραυγαλέο από ότι όταν βγήκε από το εργοστάσιο και γενικά είναι οδηγός underestimated σε παρουσία αυτός και το αμάξι του, δεν προκαλεί με την οδήγηση του και δεν καυχιέται και ότι κάνει το κάνει για την προσωπική του ευχαρίστηση.