Υπερ-μιλισμός εδώ. Σε κάποιες φάσεις, κυριότερα όχι γιατί πρέπει να καλύψω τα 40 - 50 χιλιόμετρα που θα κάνουν τη διαφορά από γέμισμα σε γέμισμα (ή τέλος πάντων τα ανάλογα χιλιόμετρα ανά στάση σε βενζινάδικο), ομολογώ ότι με βρίσκω:
-χαλαρά με 85 χλμ/ω στην εγνατία
-χωρίς έρ κον
-με "αυγό στο πεντάλ του γκαζιού"
-να κατουριέμαι και να μη θέλω να σταματήσω
-να μην πατάω φρένο ποτέ
- (το αγαπημένο μου) σλιπ στρήμινγκ aka drafting "κρυμμένος" 10 -15 μέτρα πίσω από ένα λεωφορείο* για να τρώει την αντίσταση του αέρα, με ό,τι κινδύνους συνεπάγεται αυτό. (όπως μπάφιασμα, ζαλάδα, όλα τα καυσαέρια πάνω σου, εκνευρισμός του προπορευόμενου, κινητό εμπόδιο για τους πίσω, κίνδυνος για κάποιον που θέλει να μπει από μια είσοδο π.χ. της ε.ο., έχει δει το λεωφορείο, θέλει να το αφήσει να μπει από πίσω του αλλά είσαι και εσύ από πίσω..., μια λακούβα ή κροκάλα που το μπροστά φορτηγό πέρασε από πάνω αλλά εσύ προφανώς δεν είχες χρόνο να αντιδράσεις και κρατς- μπαμ κτλ κτλ)
και όλα αυτά για να δεις 5.8 λτ/100 χλμ, αντί 6.2 ξέρω γω
#narkotikaaaah
To έχετε δοκιμάσει; το κάνετε; Κράξ'τε μας ελεύθερα
_______________________
*δοκιμασμένο σε πλήρη ευθεία στην εγνατία οδό, με ίδιες συνθήκες 90χμ/ω μόνος μου 6.3λτ/100χλμ, 90χμ/ω στο μισό δεύτερο πίσω από λεωφορείο 5.5λτ/100χλμ
Εδιτ:
Στις μετακινήσεις Ανατ. Θεσ/νίκης - Μουδανιών και πίσω για δουλειά, έχω δει οτι πρωί σχεδόν πάντα έχω ούριο (βόρειο άνεμο). Στο γυρισμό αν έχει νότιο άνεμο γράφω 0.4 λτ/100χλμ λιγότερο από τον κόντρα αέρα (τον καταλαβαίνω κ από τη φασαρία, αν και δείγμα ειναι οι 2 σημαίες στο εκκλησάκι πριν τον τσάνταλη :P ). (κάτι να με κρατάει ξύπνιο μωρέ)
ΥΓ. Κοροϊδέψτε άφοβα, γνωστοί κ μη
https://jimmuclarku.blogspot.com/