Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#103498 Πιάστε και ένα ΘΜΚΕ και μου γαμήσατε το θέμα :P
Άβαταρ μέλους
By famas
#103539
JimClark έγραψε:Πιάστε και ένα ΘΜΚΕ και μου γαμήσατε το θέμα :P

Καλά τα λες, μπήκανε πάλι οι Νότιοι και γαμ@$% το θέμα :protest:
Στα δικά μας, όταν πηγαίναμε για καφέ κάθε παρασκευή στον τάφο του Ινδού με το προηγούμενο φόκους έβγαζα ταχύτητα στον κόμβο Πανοράματος -μιλάμε πορεία δυτικά προς ανατολικά- έβγαζα τον περιφερειακό έστριβα δεξιά στην Νέα Εγνατία(Ε.Ο. ουσιαστικά) έβγαινα δεξιά στη διασταύρωση που πάει για Χαριλάου κι εκεί πάρκαρα γιατί είχα φτάσει. Μέχρι εκεί καθόλου γκάζι. Ο δε leonp μπορεί να πει ακόμα πιο εντυπωσιακά κατορθώματα... :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#103547 χθες οδηγησα το kangoo 1,5 dci με πιλοτο απο Ιωαννινα -Ηγουμενιτσα,μιας και ειχα χρονο και δεν βιαζομουν.
Παρατηρησα οτι με τον πιλοτο μπορει και ανεβαινει τα στηθωματα με μικροτερη καταναλωση.Το ιδιο παρατηρησα και στις κατηφορες,οπου προσπαθωντας να διατηρησεις πχ 120χλμ/ωρα με το ποδι στο πενταλ ειχε μεγαλυτερη καταναλωση σε συγκριση με τον πιλοτο.
το εχετε παρατηρησει και εσεις? μαλλον αυτες οι μικρες επιταχυνσεις/επιβραδυνσεις που γινονται οταν εχεις τον ελεγχο του πενταλ κανουν την διαφορα.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#103553
D-Jet έγραψε:
red_monster έγραψε:Γιατί όταν αδειάσει ρουφάει ρύπους ενώ όταν είναι γεμάτο όχι τόσο εύκολα? Και στις 2 καταστάσεις δεν έχουμε ανάδευση?

Ψάξε να βρεις να διαβάσεις για το φαινόμενο επίδρασης ελεύθερης επιφάνειας στην κινηματική ενός ρευστού και πιθανώς θα σου λυθεί η απορία...
Σα σε όνειρο θυμάμαι ότι η μεταφορά μάζας στην κινηματική των κυματισμών που δημιουργούνται στην ελεύθερη επιφάνεια του ρευστού λόγω της κίνησης της δεξαμενής (και κάνει τη σχετική ανάδευση) παρουσιάζεται από ένα μη γραμμικό σύστημα και επιλύεται αριθμητικά.
Κάποιος που τα έχει πιο φρέσκα με τις coriolis και τα ρέστα ίσως θα μπορούσε να βοηθήσει παραπάνω...


Ανάγεις την κίνηση της δεξαμενής σε ρηχό κυματισμό (η βαθύ;; :hmmm: ) ... Όρθρο, αλλα έτσι και αλλιώς λόγω της Επιφανειακής τάσης τα μόρια της επιφάνειας εχουν την τάση να κινηθούν προς το εσωτερικό. ----> χαμηλότερη στάθμη πιο έντονο το φαινόμενο κοντα στην Αντλια. Αλλα αυτο συμβαίνει είτε υπαρχει κυματισμός είτε όχι, εξού και η παράθεση μου
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#103599
red_monster έγραψε:Όρθρο, αλλα έτσι και αλλιώς λόγω της Επιφανειακής τάσης τα μόρια της επιφάνειας εχουν την τάση να κινηθούν προς το εσωτερικό. ----> χαμηλότερη στάθμη πιο έντονο το φαινόμενο κοντα στην Αντλια. Αλλα αυτο συμβαίνει είτε υπαρχει κυματισμός είτε όχι, εξού και η παράθεση μου


Μα δεν αναφέρθηκα ποτέ σε επιπλέοντα σωματίδια! Αναφέρθηκα επανειλημμένως σε ρύπους που είτε καθιζάνουν, είτε αιωρούνται στην περιοχή του πάτου του ρεζερβουάρ απ΄ όπου και γίνεται η αναρρόφηση του καυσίμου από την αντλία.

Για μια χονδροειδή προσομοίωση, πάρε δύο άδεια μπουκάλια από νερό και γέμισε το πρώτο κατά το ¼ και το δεύτερο έως επάνω. Ρίξε μέσα σε κάθε μπουκάλι ένα κουταλάκι άμμο, ή ψιλό χώμα. Βίδωσε τα καπάκια και κούνα τα δύο μπουκάλια 2-3 φορές σαν να κάνεις φραπέ. Άσε τα μπουκάλια κάτω και παρατήρησε τι συμβαίνει ένα εκατοστό πάνω από τον πάτο του μπουκαλιού. Στο σημείο εκείνο, το νερό στο γεμάτο μπουκάλι είναι πολύ πιό καθαρό από αυτό που ήταν γεμάτο κατά το ¼.

Ζητώ συγγνώμη για τα εκτός θέματος. Συμφωνώ με τον συμπολίτη μου OP και δεν θα συνεχίσω. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By bill33
#103603 Οι αντλίες καυσίμων έχουν φίλτρα,συνεχίστε τώρα.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#103625
JimClark έγραψε:Πιάστε και ένα ΘΜΚΕ και μου γαμήσατε το θέμα :P


Αυτο κατι μου θυμιζει στο σχολειο.... Στη Χημεια στο Λυκειο νομιζω το χαμε κανει. :s_tongue

Μια φορα γυρνουσα απο Καβαλα προς Κομοτηνη και ειχα ξεχασει να βαλω βενζινη... Αναβει λαμπακι (80 χλμ. υπολοιπο) στην Ανατολικη εξοδο για Ξανθη. Συνεχισα απο Πορτο Λαγος- Φαναρι κλπ. 5η με σταθερα 80 χλμ. Ουτε λογος για παραπανω.
Αποτελεσμα? 5,2 λτ/100 χλμ. αν θυμαμαι καλα.
Μια αλλη φορα περυσι ειχα φουλαρει απο Κομοτηνη και ειχα ξεκινησει καθοδο για Αθηνα.. Ειχα μηδενισει μεση καταναλωση και το ξεχασει. Καποια στιγμη και ενω δεν ειχα βγει ακομα απο την πολη, βλεπω υπολοιπο αυτονομιας 720 χλμ.!!! :yahoo: Λεω, δεν μπορει. 5 χρονια ενα γεμισμα μου βγαζε 550 κατι χλμ... Τι ειχε συμβει? Ειχα περασει απο μια κατηφοριτσα μες την πολη και ρολλαρε και η μεση καταναλωση ειχε φτασει στο.... 4,7!!! Το λιγοτερο που χω δει!! Φυσικα δεν μπορουσα να ταξιδεψω τοσο αργα και συνεχισαμε με χαμηλες πτησεις... :superman:
Απριλης του 2012 παθαινω διαστρεμμα στο δεξι ποδι και οπως ειναι φυσικο δεν μπορω να οδηγησω.. :svivhaha: Ανεβαινει ο κολλητος μου Κομοτηνη και με βοηθαει στο να κατεβασω το Fiesta Αθηνα... Αφου θα οδηγουσε αυτος μου λεει "σ'ολο το ταξιδι δε θα περασουμε τα 105-110 χλμ. Να δουμε πως θα παει απο καταναλωση.." Πραγματι δεν περασαμε ποτε τα 110 (μονο κατι ανοιγματα μεχρι τα 200 καπου στη Λαρισσα) και με χειμερινα λαστιχα φορεμενα η ενδειξη σταματησε στα 6 λτ/100 χλμ.
Στο QQ το χαμηλοτερο το πετυχα πριν δυο βδομαδες... 4,4 πηγαινοντας προς το Δερβενι!! Πηγαμε απο την Π.Ε.Ο Αθηνων Κορινθου και μεχρι και το Κιατο.
Άβαταρ μέλους
By Nosferatu
#103627 Οταν ειχα το σμαρτ ροντστερ ειχαμε κανει με το σμαρτ κλαμπ θεσσαλονικης εκδρομη στο ρουπελ, ημουν πορεια πισω απο φορτου με ταχυτητες 80-100. Μεση καταναλωση 3.8!
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#103635
dimviii έγραψε:χθες οδηγησα το kangoo 1,5 dci με πιλοτο απο Ιωαννινα -Ηγουμενιτσα,μιας και ειχα χρονο και δεν βιαζομουν.
Παρατηρησα οτι με τον πιλοτο μπορει και ανεβαινει τα στηθωματα με μικροτερη καταναλωση.Το ιδιο παρατηρησα και στις κατηφορες,οπου προσπαθωντας να διατηρησεις πχ 120χλμ/ωρα με το ποδι στο πενταλ ειχε μεγαλυτερη καταναλωση σε συγκριση με τον πιλοτο.
το εχετε παρατηρησει και εσεις? μαλλον αυτες οι μικρες επιταχυνσεις/επιβραδυνσεις που γινονται οταν εχεις τον ελεγχο του πενταλ κανουν την διαφορα.



επειδή έχω το ίδιο μοτέρ, αν μάθεις την απόκριση της ντίζας :lol: νομίζω οτι πετυχαίνεις καλύτερες καταναλώσεις σε σχέση με τον πιλότο
Τελευταία επεξεργασία από red_monster και 23 Απρ 2015, 09:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#103636
Nosferatu έγραψε:Οταν ειχα το σμαρτ ροντστερ ειχαμε κανει με το σμαρτ κλαμπ θεσσαλονικης εκδρομη στο ρουπελ, ημουν πορεια πισω απο φορτου με ταχυτητες 80-100. Μεση καταναλωση 3.8!


Όση βγάζει το twingo πετρέλαιο το καλοκαίρι χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια (κάθε άλλο :lol: )
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#103962 Η καλύτερη μέση κατανάλωση που έχω βγάλει από το focus mk1 1.6 με πήγαινε οχι hypermiling αλλά επιστροφή με 5η κρεμασμενος απο τις 1500 μέχρι τις 2000 στροφές ηταν 6.7 λ/100χλμ. Στο πήγαινε για Αθηνα πηγαινα όσο πήγαινε ( σε χαράδρα είδα 200 με a/c αναμμενο και 3 άτομα μέσα στο αμάξι) και στον γυρισμο κρεμασμενος οπως είπα πάλι με a/c και 3 άτομα μέσα.

< μου
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#103983 Κρεμασμένο μοτέρ δεν συνεπάγεται χαμηλή κατανάλωση
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#104186 Γέμισα σήμερα μετά από 641 χλμ...

=> Όχι ρε π@#στη, 5.9 λτ/100 χλμ :thumbsdown: :rant: :rant:

*και αυτό μέρος του Hypermiling, βλέποντας οτι δεν σπάς αναμενόμενο κάτω όριο.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#104307 Με ταχύτητες ταξιδίου περί τα 90 (από όποτε μπαίνει άνετα τελική σχέση μέχρι όχι πάνω από 110) πετυχαίνει κανείς εξαιρετική οικονομία... η δυσκολία είναι πόσο αντέχεις... εγώ είχα κάνει κάποια πειράματα και μου προέκυπτε 4ψήφια αυτονομία. Τα πειράματα κρατήσανε το πολύ 10 λεπτά.... Εκτός αν θεωρήσουμε πείραμα με το ζόρι (εγώ ήμουν το πειραματόζωο) μια φορά Αθήνα Πάτρα με κώνους που δεν προσπέρναγες πουθενά με ταχύτητες 80-110 κατά το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής.... (εικονίδιο με αυτομαστίγωμα).

Το drafting το ένιωσα όχι από πλευράς οικονομίας αλλά αλλιώς. Πήγαινα ξεχασμένος πίσω από φορτηγό και όταν βρήκα ευκαιρία να τον περάω και βγαίνω στην άλλη λωρίδα είχε τόσο αέρα κόντρα που άρχισα να μένω πίσω.... ξαναπήγα πίσω από το φορτηγό ατιμασμένος.... καημένο σκαθαράκι με τα 34 μουλαράκια σου και την αεροδυναμική σου...
Το drafting πάντως του έκανα κάποιες δοκιμές και μπορεί να είναι πολύ επιτυχημένο αλλά ταυτόχρονα ακόμα πιο βαρετό (δεν έχεις και θέα) και επικίνδυνο.

Ο καθένας πατάει διαφορετικά το γκάζι, μερικοί καθόλου σταθερά, αυτούς ο πιλότος τους βοηθάει να κάνουν οικονομία.
Επίσης προτού προβούμε σε άτυπες και άτυχες συγκρίσεις πρέπει να διαλέξουμε τι δεχόμαστε να γίνει με την ταχύτητα, να μείνει σταθερή ή να πέσει στην ανηφόρα και να ανέβει στην κατηφόρα και κατά πόσο σε σχέση με την ταχύτητα ας την πούμε ταξιδίου.

Γενικά όταν ταξιδεύω κουβαλάω κι ένα 5λιτρο καύσιμο καβάτζα. Και προτιμώ να το βάλω πριν φτάσω στο αμήν. Με το άδειο ντεπόζιτο αυξάνεται και ο κίνδυνος να ζεσταθεί η αντλία καυσίμου που είναι μέσα εκεί και ψύχεται από το καύσιμο. Ειδικά όταν ζεσταίνει ο καιρός το προσέχουμε αυτό.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#104332 Ένα μισοάδειο και κάτω ρεζερβουάρ ( βενζίνης ) έχει το μειονέκτημα της διαβροχής των τοιχωμάτων του με το κάυσιμο και την ταχύτερη εξάτμηση του από αυτά αφού το ρεζερβουάρ έχει εξαερισμό, οπότε καλύτερα είναι στα 3/4 γεμάτα παρά στο 1/4 που χάνεται καύσιμο λόγω εξάτμισης, ίσως και να είναι 5/10% η απώλεια από ότι είχα διαβάσει σε παλαιότερο άρθρο περιοδικού, πάντως η λογική είναι σωστή τώρα αν τα νούμερα ισχύουν δεν το ξέρω.

Η δική μου άποψη είναι ότι ο καφές και η βενζίνη είναι για να καταναλώνονται. :yahoo: