- 16 Απρ 2015, 11:21
#100895
Κίκιζας . έγραψε:nass έγραψε:Κατά τη γνώμη μου αυτό που λες συμβαίνει μόνο σε πίστα. Σε δημόσιο δρόμο στην Ευρώπη οι "συγκεκριμένες συνθήκες" που λες είναι-δεν είναι 5% (ενδεικτικό ποσοστό).
("Ολα πρέπει να τα κάνεις ταληράκια" επειδή είναι χαζοί οι άλλοι ή μήπως υπάρχει άλλος λόγος ?)
...ενταξει...κανε την κλασσικη διαδρομη προς Σουνιο με το EVO σου, σε καλη μερα οπως οι τελευταιες, να μην ειναι βρεγμενα κατω, παρε την επομενη μερα δανεικο το γνωστο λευκο Leon Cupra, κανε ακριβως την ιδια διαδρομη, με τις ιδιες συνθηκες, και ελα μετα να μας πεις τα συμπερασματα σου...(επειδη οι περισσοτεροι απο εμας που γραφουμε εδω, ζουμε στην μπανανια, σε αυτους τους δρομους κυριως αναφερομαι και οχι "στην Ευρωπη" της...βροχης τις μισες μερες του χρονου)
Καποιος γνωστος πρωην πρωταθλητης σε συγκεκριμενη κατηγορια Ελληνικων αγωνων, που εχει το ιδιο EVO με το δικο σου, (GSR, με SST) με προγραμμα μαλιστα κοντα στα 400ps, εχει ηδη εκτιμησει τα μεγιστα, την αποτελεσματικοτητα του συγκεκριμενου συνδυασμου, (και υπο τις συγκεκριμενες συνθηκες που αναφερω, δηλ. οχι δρομο "γυαλι" ή βρεγμενο) οπως ενα ελαφρυτερο συνολο σε βαρος, προσθιοκινητο μεν, αλλα ιδιαιτερα καλοστημενο, μαζι με σωστα ρυθμισμενο μηχανικο μπλοκε...
Κοίτα, θα μπορούσα να απαντήσω "όταν αποκτήσεις δική σου άποψη και όχι την άποψη του Βαγγέλη (ή του Βασίλη ή του Λάμπρου) έλα να τα ξαναπούμε" ωστόσο ας προσπαθήσω για άλλη μια φορά να κάνω συζήτηση.
Δεν αμφισβήτησα φυσικά ότι ένα καλοστημένο προσθιοκίνητο με μπλοκέ μπορεί να αποδειχθεί "άκρως αποτελεσματικό". Αρα ως προς αυτό δε διαφωνούμε.
Αυτό που είπα είναι ότι το "υπό συνθήκες" που έγραψες στην πραγματικότητα σημαίνει πρακτικά "στην πίστα" ή σε αντίστοιχους άψογης πρόσφυσης και επιφάνειας αλλά και ορατότητας-ασφάλειας κτλ. δρόμους. Καταρχήν το εξηγεί η φυσική (την οποία αν κατείχες θα ήσουν πολύ καλύτερος σε αυτό που σου αρέσει), δεν πας να βάλεις 100 μπλοκέ, ένα λάστιχο που διαχειρίζεται 100 ίππους (4κίνητο 400 αλόγων) έχει πολύ ευκολότερη δουλειά να κάνει και κατά το διαμήκη άξονα (επιτάχυνση-φρενάρισμα) και κατά τον εγκάρσιο (στρίψιμο) από ένα που διαχειρίζεται 150 (2κίνητο 300 αλόγων). Πόσο δε μάλλον αν κάθε λάστιχο διαχειρίζεται 75 άλογα (4κίνητο "μαμά" 300 αλόγων). Και αυτός ο παράγοντας είναι πολύ ισχυρότερος από οποιοδήποτε "κιλά ανά ίππο", χάνει τη σημασία του μόνο όταν η πρόσφυση του οδοστρώματος και των ελαστικών είναι τέτοια που να μειώνει θεαματικά τη σημασία των παραπάνω. Δηλαδή στην πίστα.
Εξάλλου η απλούστερη απόδειξη προς αυτό είναι οι αγώνες, όπου στις μεν πίστες η τετρακίνηση έχει πρακτικά "πεθάνει" στις δε ευρωπαϊκές ειδικές διαδρομές, δηλαδή σε "κανονικούς" δρόμους που οδηγάμε 99% του χρόνου μας εσύ και γω (και εννοείται σε άσφαλτο, σε χώμα είναι φυσικά τσόντα η φάση), ζει και βασιλεύει και ρίχνει ξύλο σε επίπεδο ομάδας Ν ακόμα και στα πλέον εξελιγμένα δικίνητα. Δες πχ. αποτελέσματα Subaru N14-N15 ή Evo IX-X εναντίον Megane RS ομάδας Ν πάντα (ίδια άλογα, ίδιος περιοριστής, 100-120 κιλά λιγότερο βάρος το Megane)
Αρα "άκρως αποτελεσματικό" ναι, αλλά όχι "περισσότερο αποτελεσματικό".
(Εχεις οδηγήσει στην Ευρώπη ? Αν ναι, έχεις πάρει είδηση ότι, τις περισσότερες φορές ο βρεγμένος ευρωπαϊκός δρόμος έχει παρόμοια πρόσφυση με το στεγνό Ελληνικό ?)
Επιπλέον μπαίνει και ο παράγοντας "ευχαρίστηση" όπου εκεί μπορείς να οδηγήσεις το καλό 2κίνητο σαν ...καλό 2κίνητο ενώ το καλό 4κίνητο μπορείς να το οδηγήσεις όπως θέλεις.
Και ένα τελευταίο είναι ότι ένα 2λιτρο τούρμπο 4κίνητο μπορεί να πάει 400 άλογα χωρίς να ζοριστεί ιδιαίτερα, για βάλε 400 άλογα στο καλοστημένο προσθιοκίνητο και θα γίνει "πρώην" καλοστημένο σε dt
Μη μου πεις "συγκρίνουμε μαμά" διότι δεν είμαστε περιοδικά αλλά ιδιοκτήτες ή υποψήφιοι ιδιοκτήτες.
Με άλλα λόγια, τα παραπάνω εξηγούν, γιατί ο Βαγγέλης, ενώ μπορούσε να πάρει ένα καλοστημένο προσθιοκίνητο, πήγε και πήρε φτερούγα. Δεν είναι χαζός, ούτε άσχετος, απλά ξέρει τι διαφορά του "S4 υπό συνθήκες" και του κανονικού.
Οπότε το "S4 του φτωχού υπό συνθήκες" που έγραψες είναι μια χαρά σωστό, εξίσου σωστή ήταν όμως και η από πλευράς μου επισήμανση ότι το "υπό συνθήκες" είναι αρκετά "στενό". Ασε που η διαφορά κόστους είναι αρκετή για να καταλάβουν όλοι για τι πράγμα μιλάμε. Ομως αντί να μείνει η συζήτηση εκεί, σε απόλυτα λογικά επίπεδα, έπρεπε ντε και καλά να αποδείξεις ότι έχεις δίκιο
και προσέφυγες στις κλασσικές σου δανεικές εμπειρίες. Αυτό το γράφω γιατί "αναρωτιέσαι" για ποιό λόγο δεν σε καταλαβαίνει κανείς.
@royal_airness
Είναι λιγο ξεροκέφαλος ο φίλος μας ο . αλλά τον αγαπάμε