Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#100233
Nikos! έγραψε:Δεν είναι 4κινητο όμως


<<φερει το ιδιο μπλοκε που εχει το performance pack στο Golf GTI, θα μπορουσει ισως να θεωρηθει -και υπο συγκεκριμενες συνθηκες- το Audi S4 του "φτωχου">>

...αν ο δρομος δεν ειναι...γυαλι ή βρεγμενος, το μηχανικο μπλοκε σε συνδυασμο με το χαμηλοτερο συνολικο βαρος, μπορει στην γρηγορη οδηγηση να αποδειχθει ακρως αποτελεσματικο...
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#100303
Κίκιζας . έγραψε:
Nikos! έγραψε:Δεν είναι 4κινητο όμως


<<φερει το ιδιο μπλοκε που εχει το performance pack στο Golf GTI, θα μπορουσει ισως να θεωρηθει -και υπο συγκεκριμενες συνθηκες- το Audi S4 του "φτωχου">>

...αν ο δρομος δεν ειναι...γυαλι ή βρεγμενος, το μηχανικο μπλοκε σε συνδυασμο με το χαμηλοτερο συνολικο βαρος, μπορει στην γρηγορη οδηγηση να αποδειχθει ακρως αποτελεσματικο...


Το λέω για την αντιπαραβολή που κανεις με το S4 το οποίο ειναι 4κινητο.

Οπότε ισως για το gti του...οικογενειάρχη θα το έλεγα γιατι 30 χιλιάρικα για αυτοκίνητο, δε τον λες και φτωχό. :lol:


Sent from a mobile device
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#100351 Ναι ρε συ Νικο, για αυτο ομως εγραψα "υπο συγκεκριμενες συνθηκες" και εφοσον αυτες ισχυουν, το αποτελεσμα ειναι το ιδιο με ενα ελαφρυτερο προσθιοκινητο που φοραει μηχανικο μπλοκε.
Επισης για το περι φτωχου, και αυτο το εβαλα σε εισαγωγικα...

Ολα ρε πστ μου πρεπει να τα κανω ταληρακια... :lol:

P.S Το GTI του οικογενειαρχη ειναι ηδη το Golf GTI VII, με τους εσωτερικους χωρους που εχει και τα 380λιτρα σε αποσκευες. Το Οctavia Combi, imo ειναι για τους...entry level πολυτεκνους. :lol: (μεχρι ΚΑΙ 3 παιδια)
Άβαταρ μέλους
By nass
#100421 Κατά τη γνώμη μου αυτό που λες συμβαίνει μόνο σε πίστα. Σε δημόσιο δρόμο στην Ευρώπη οι "συγκεκριμένες συνθήκες" που λες είναι-δεν είναι 5% (ενδεικτικό ποσοστό).

("Ολα πρέπει να τα κάνεις ταληράκια" επειδή είναι χαζοί οι άλλοι ή μήπως υπάρχει άλλος λόγος ?)
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#100731
nass έγραψε:Κατά τη γνώμη μου αυτό που λες συμβαίνει μόνο σε πίστα. Σε δημόσιο δρόμο στην Ευρώπη οι "συγκεκριμένες συνθήκες" που λες είναι-δεν είναι 5% (ενδεικτικό ποσοστό).

("Ολα πρέπει να τα κάνεις ταληράκια" επειδή είναι χαζοί οι άλλοι ή μήπως υπάρχει άλλος λόγος ?)


...ενταξει...κανε την κλασσικη διαδρομη προς Σουνιο με το EVO σου, σε καλη μερα οπως οι τελευταιες, να μην ειναι βρεγμενα κατω, παρε την επομενη μερα δανεικο το γνωστο λευκο Leon Cupra, κανε ακριβως την ιδια διαδρομη, με τις ιδιες συνθηκες, και ελα μετα να μας πεις τα συμπερασματα σου...(επειδη οι περισσοτεροι απο εμας που γραφουμε εδω, ζουμε στην μπανανια, σε αυτους τους δρομους κυριως αναφερομαι και οχι "στην Ευρωπη" της...βροχης τις μισες μερες του χρονου)

Καποιος γνωστος πρωην πρωταθλητης σε συγκεκριμενη κατηγορια Ελληνικων αγωνων, που εχει το ιδιο EVO με το δικο σου, (GSR, με SST) με προγραμμα μαλιστα κοντα στα 400ps, εχει ηδη εκτιμησει τα μεγιστα, την αποτελεσματικοτητα του συγκεκριμενου συνδυασμου, (και υπο τις συγκεκριμενες συνθηκες που αναφερω, δηλ. οχι δρομο "γυαλι" ή βρεγμενο) οπως ενα ελαφρυτερο συνολο σε βαρος, προσθιοκινητο μεν, αλλα ιδιαιτερα καλοστημενο, μαζι με σωστα ρυθμισμενο μηχανικο μπλοκε...
Τελευταία επεξεργασία από Κίκιζας Γρηγόρης και 15 Απρ 2015, 21:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#100735 Ποιο είναι το "γνωστό λευκό" cupra? Είναι κάποιου συγκεκριμένα?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#100738
Κίκιζας . έγραψε:
Καποιος γνωστος πρωην πρωταθλητης σε συγκεκριμενη κατηγορια Ελληνικων αγωνων, που εχει το ιδιο EVO με το δικο σου, (GSR, με SST) με προγραμμα μαλιστα κοντα στα 400ps, εχει ηδη εκτιμησει τα μεγιστα, την αποτελεσματικοτητα του συγκεκριμενου συνδυασμου, (και υπο τις συγκεκριμενες συνθηκες που αναφερω, δηλ. οχι δρομο "γυαλι" ή βρεγμενο) οπως ενα ελαφρυτερο συνολο σε βαρος, προσθιοκινητο μεν, αλλα ιδιαιτερα καλοστημενο, μαζι με σωστα ρυθμισμενο μηχανικο μπλοκε...


για καντο ταληρακια και αυτο,γιατι δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβα καλα.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#100740
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
Καποιος γνωστος πρωην πρωταθλητης σε συγκεκριμενη κατηγορια Ελληνικων αγωνων, που εχει το ιδιο EVO με το δικο σου, (GSR, με SST) με προγραμμα μαλιστα κοντα στα 400ps, εχει ηδη εκτιμησει τα μεγιστα, την αποτελεσματικοτητα του συγκεκριμενου συνδυασμου, (και υπο τις συγκεκριμενες συνθηκες που αναφερω, δηλ. οχι δρομο "γυαλι" ή βρεγμενο) οπως ενα ελαφρυτερο συνολο σε βαρος, προσθιοκινητο μεν, αλλα ιδιαιτερα καλοστημενο, μαζι με σωστα ρυθμισμενο μηχανικο μπλοκε...


για καντο ταληρακια και αυτο,γιατι δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβα καλα.


...μου τελειωσαν τα "ψιλα"...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#100741
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
Καποιος γνωστος πρωην πρωταθλητης σε συγκεκριμενη κατηγορια Ελληνικων αγωνων, που εχει το ιδιο EVO με το δικο σου, (GSR, με SST) με προγραμμα μαλιστα κοντα στα 400ps, εχει ηδη εκτιμησει τα μεγιστα, την αποτελεσματικοτητα του συγκεκριμενου συνδυασμου, (και υπο τις συγκεκριμενες συνθηκες που αναφερω, δηλ. οχι δρομο "γυαλι" ή βρεγμενο) οπως ενα ελαφρυτερο συνολο σε βαρος, προσθιοκινητο μεν, αλλα ιδιαιτερα καλοστημενο, μαζι με σωστα ρυθμισμενο μηχανικο μπλοκε...


για καντο ταληρακια και αυτο,γιατι δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβα καλα.


...μου τελειωσαν τα "ψιλα"...


το βλεπω,και αρχισες τις χοντραδες.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#100758
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
Καποιος γνωστος πρωην πρωταθλητης σε συγκεκριμενη κατηγορια Ελληνικων αγωνων, που εχει το ιδιο EVO με το δικο σου, (GSR, με SST) με προγραμμα μαλιστα κοντα στα 400ps, εχει ηδη εκτιμησει τα μεγιστα, την αποτελεσματικοτητα του συγκεκριμενου συνδυασμου, (και υπο τις συγκεκριμενες συνθηκες που αναφερω, δηλ. οχι δρομο "γυαλι" ή βρεγμενο) οπως ενα ελαφρυτερο συνολο σε βαρος, προσθιοκινητο μεν, αλλα ιδιαιτερα καλοστημενο, μαζι με σωστα ρυθμισμενο μηχανικο μπλοκε...


για καντο ταληρακια και αυτο,γιατι δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβα καλα.


...μου τελειωσαν τα "ψιλα"...


το βλεπω,και αρχισες τις χοντραδες.


...οπως καταλαβαινει ο καθενας.
Άβαταρ μέλους
By royal_airness
#100863 . μου, καταλαβαίνω το point σου και μπορεί να συμφωνούσα πριν μερικά χρόνια. 'Εχοντας κάνει όμως αρκετά γρήγορα χιλιόμετρα σε βουνά και πίστες, έχοντας στην παρέα πολλά και διάφορα αυτοκίνητα καταλήγω σε συμπεράσματα που πολλές φορές δεν μου αρέσουν. Και πες οτι το feeling που εισπράττω είναι λάθος, αλλά η τηλεμετρία ; Και αυτή λάθος ;

Σε πληροφορώ λοιπόν, οτι μπορεί η αίσθηση του μπλοκέ σε ένα ήδη καλοστημένο μπροστοκίνητο, να σου δίνει την αίσθηση οτι μπορείς να γαμήσεις οτι κινείται, αλλά στην πραγματικότητα οδηγάς απλά κάτι που στρίβει αξιοπρεπώς, μέχρι εκεί ... Το τετρακίνητο είτε μας αρέσει είτε όχι, δεν πιάνεται. Σκέψου οτι μέχρι και το Quattro A6 που έχω εγώ, ένα αυτοκίνητο που είναι αισθητά πιο μαλακό απ'την W204 του πατέρα μου, ένας καναπές 15ετίας με ρόδες, 1600 κιλά, που μπαλατζάρει ακόμα και όταν σταματάς σε φανάρι, είναι τρομακτικά γρήγορο στο βουνό. Η ευκολία με την οποιά μπορείς να πατάς το γκάζι τέρμα απ'την είσοδο μέχρι την έξοδο και το αυτοκίνητο να αρνείται να υποστρέψει, είναι κάτι που θα μου πάρει καιρό να χωνέψω. Δεν μπορώ καν να φανταστώ πως θα στρίβει ένα EVO με αναρτήσεις και 200 άλογα πάνω, μπορώ να φανταστώ όμως οτι δεν θα πιάνεται πουθενά ...
Άβαταρ μέλους
By nass
#100895
Κίκιζας . έγραψε:
nass έγραψε:Κατά τη γνώμη μου αυτό που λες συμβαίνει μόνο σε πίστα. Σε δημόσιο δρόμο στην Ευρώπη οι "συγκεκριμένες συνθήκες" που λες είναι-δεν είναι 5% (ενδεικτικό ποσοστό).

("Ολα πρέπει να τα κάνεις ταληράκια" επειδή είναι χαζοί οι άλλοι ή μήπως υπάρχει άλλος λόγος ?)


...ενταξει...κανε την κλασσικη διαδρομη προς Σουνιο με το EVO σου, σε καλη μερα οπως οι τελευταιες, να μην ειναι βρεγμενα κατω, παρε την επομενη μερα δανεικο το γνωστο λευκο Leon Cupra, κανε ακριβως την ιδια διαδρομη, με τις ιδιες συνθηκες, και ελα μετα να μας πεις τα συμπερασματα σου...(επειδη οι περισσοτεροι απο εμας που γραφουμε εδω, ζουμε στην μπανανια, σε αυτους τους δρομους κυριως αναφερομαι και οχι "στην Ευρωπη" της...βροχης τις μισες μερες του χρονου)

Καποιος γνωστος πρωην πρωταθλητης σε συγκεκριμενη κατηγορια Ελληνικων αγωνων, που εχει το ιδιο EVO με το δικο σου, (GSR, με SST) με προγραμμα μαλιστα κοντα στα 400ps, εχει ηδη εκτιμησει τα μεγιστα, την αποτελεσματικοτητα του συγκεκριμενου συνδυασμου, (και υπο τις συγκεκριμενες συνθηκες που αναφερω, δηλ. οχι δρομο "γυαλι" ή βρεγμενο) οπως ενα ελαφρυτερο συνολο σε βαρος, προσθιοκινητο μεν, αλλα ιδιαιτερα καλοστημενο, μαζι με σωστα ρυθμισμενο μηχανικο μπλοκε...


Κοίτα, θα μπορούσα να απαντήσω "όταν αποκτήσεις δική σου άποψη και όχι την άποψη του Βαγγέλη (ή του Βασίλη ή του Λάμπρου) έλα να τα ξαναπούμε" ωστόσο ας προσπαθήσω για άλλη μια φορά να κάνω συζήτηση.

Δεν αμφισβήτησα φυσικά ότι ένα καλοστημένο προσθιοκίνητο με μπλοκέ μπορεί να αποδειχθεί "άκρως αποτελεσματικό". Αρα ως προς αυτό δε διαφωνούμε.

Αυτό που είπα είναι ότι το "υπό συνθήκες" που έγραψες στην πραγματικότητα σημαίνει πρακτικά "στην πίστα" ή σε αντίστοιχους άψογης πρόσφυσης και επιφάνειας αλλά και ορατότητας-ασφάλειας κτλ. δρόμους. Καταρχήν το εξηγεί η φυσική (την οποία αν κατείχες θα ήσουν πολύ καλύτερος σε αυτό που σου αρέσει), δεν πας να βάλεις 100 μπλοκέ, ένα λάστιχο που διαχειρίζεται 100 ίππους (4κίνητο 400 αλόγων) έχει πολύ ευκολότερη δουλειά να κάνει και κατά το διαμήκη άξονα (επιτάχυνση-φρενάρισμα) και κατά τον εγκάρσιο (στρίψιμο) από ένα που διαχειρίζεται 150 (2κίνητο 300 αλόγων). Πόσο δε μάλλον αν κάθε λάστιχο διαχειρίζεται 75 άλογα (4κίνητο "μαμά" 300 αλόγων). Και αυτός ο παράγοντας είναι πολύ ισχυρότερος από οποιοδήποτε "κιλά ανά ίππο", χάνει τη σημασία του μόνο όταν η πρόσφυση του οδοστρώματος και των ελαστικών είναι τέτοια που να μειώνει θεαματικά τη σημασία των παραπάνω. Δηλαδή στην πίστα.

Εξάλλου η απλούστερη απόδειξη προς αυτό είναι οι αγώνες, όπου στις μεν πίστες η τετρακίνηση έχει πρακτικά "πεθάνει" στις δε ευρωπαϊκές ειδικές διαδρομές, δηλαδή σε "κανονικούς" δρόμους που οδηγάμε 99% του χρόνου μας εσύ και γω (και εννοείται σε άσφαλτο, σε χώμα είναι φυσικά τσόντα η φάση), ζει και βασιλεύει και ρίχνει ξύλο σε επίπεδο ομάδας Ν ακόμα και στα πλέον εξελιγμένα δικίνητα. Δες πχ. αποτελέσματα Subaru N14-N15 ή Evo IX-X εναντίον Megane RS ομάδας Ν πάντα (ίδια άλογα, ίδιος περιοριστής, 100-120 κιλά λιγότερο βάρος το Megane)

Αρα "άκρως αποτελεσματικό" ναι, αλλά όχι "περισσότερο αποτελεσματικό".

(Εχεις οδηγήσει στην Ευρώπη ? Αν ναι, έχεις πάρει είδηση ότι, τις περισσότερες φορές ο βρεγμένος ευρωπαϊκός δρόμος έχει παρόμοια πρόσφυση με το στεγνό Ελληνικό ?)

Επιπλέον μπαίνει και ο παράγοντας "ευχαρίστηση" όπου εκεί μπορείς να οδηγήσεις το καλό 2κίνητο σαν ...καλό 2κίνητο ενώ το καλό 4κίνητο μπορείς να το οδηγήσεις όπως θέλεις.

Και ένα τελευταίο είναι ότι ένα 2λιτρο τούρμπο 4κίνητο μπορεί να πάει 400 άλογα χωρίς να ζοριστεί ιδιαίτερα, για βάλε 400 άλογα στο καλοστημένο προσθιοκίνητο και θα γίνει "πρώην" καλοστημένο σε dt :lol: Μη μου πεις "συγκρίνουμε μαμά" διότι δεν είμαστε περιοδικά αλλά ιδιοκτήτες ή υποψήφιοι ιδιοκτήτες.

Με άλλα λόγια, τα παραπάνω εξηγούν, γιατί ο Βαγγέλης, ενώ μπορούσε να πάρει ένα καλοστημένο προσθιοκίνητο, πήγε και πήρε φτερούγα. Δεν είναι χαζός, ούτε άσχετος, απλά ξέρει τι διαφορά του "S4 υπό συνθήκες" και του κανονικού.

Οπότε το "S4 του φτωχού υπό συνθήκες" που έγραψες είναι μια χαρά σωστό, εξίσου σωστή ήταν όμως και η από πλευράς μου επισήμανση ότι το "υπό συνθήκες" είναι αρκετά "στενό". Ασε που η διαφορά κόστους είναι αρκετή για να καταλάβουν όλοι για τι πράγμα μιλάμε. Ομως αντί να μείνει η συζήτηση εκεί, σε απόλυτα λογικά επίπεδα, έπρεπε ντε και καλά να αποδείξεις ότι έχεις δίκιο :slap: και προσέφυγες στις κλασσικές σου δανεικές εμπειρίες. Αυτό το γράφω γιατί "αναρωτιέσαι" για ποιό λόγο δεν σε καταλαβαίνει κανείς.

@royal_airness
Είναι λιγο ξεροκέφαλος ο φίλος μας ο . αλλά τον αγαπάμε :inlove: :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#101030
nass έγραψε:
Εξάλλου η απλούστερη απόδειξη προς αυτό είναι οι αγώνες, όπου στις μεν πίστες η τετρακίνηση έχει πρακτικά "πεθάνει" στις δε ευρωπαϊκές ειδικές διαδρομές, δηλαδή σε "κανονικούς" δρόμους που οδηγάμε 99% του χρόνου μας εσύ και γω (και εννοείται σε άσφαλτο, σε χώμα είναι φυσικά τσόντα η φάση), ζει και βασιλεύει και ρίχνει ξύλο σε επίπεδο ομάδας Ν ακόμα και στα πλέον εξελιγμένα δικίνητα. Δες πχ. αποτελέσματα Subaru N14-N15 ή Evo IX-X εναντίον Megane RS ομάδας Ν πάντα (ίδια άλογα, ίδιος περιοριστής, 100-120 κιλά λιγότερο βάρος το Megane)


δεν βαζεις και τις cupισιες μονομπουλωνες 997 gt3 rs μεσα μηπως το καταλαβει ευκολοτερα?
ετσι ακριβως οπως τα λεει ειναι στην πραγματικη ζωη.
Ισπανια και Βελγιο πχ που τρεχουν τετοιες 997,μπορουν να ειναι γρηγοροτερες μονο σε ειδικες με χαραξη αεροδρομιου και οδοστρωμα επιπεδου σμυριδιπανου.Στην επομενη φυσιολογικη ειδικη επανερχεται η ταξη, και το πολυ αργοτερο στην ευθεια 4κινητο περναει ευκολα εμπρος,ακομα και σε ανηφορικες ειδικες-δυναμομετρα.Οταν βρεχει το καθαραιμο πισωκινητο παλευει με τα ds3 r3t να κρατηθει χωρις να τα καταφερνει παντα.
Αυτα λενε οι πραγματικες συνθηκες και επιβεβαιωνονται σε διαφορετικες χωρες με αντιστοιχους οδηγους σε διαφορες συνθηκες.
Για το προσθιοκινητο που υπαινιχθηκε ο Γρηγορης δεν υπαρχει συγκριση.
πολυ σωστη η παρατηρηση οτι τα προσθιοκινητα μολις τα δυναμωσεις αρκετα γινονται δυσκολοοδηγητα και αδυνατουν να διαχειριστουν σωστα την εξτρα ροπη/ιπποδυναμη,ακομα και με βελτιωμενη αναρτηση/γεωμετρια μπλοκε κλπ
επισης πολυ σωστο αυτο που ειπε ο Καμπας για το ποσο γρηγορα πατας το γκαζι μεσα στη στροφη σε συγκριση με τα 2κινητα.Και ποσο αργα φρεναρει θα προσθετα εγω, μεσα σε στροφη,με στριμενο τιμονι κλπ.
Ναι οντως κανει διαφορα ενα καλορυθμισμενο(αλλο τζοκερ αυτο) δισκατο μπλοκε σε ενα προσθιοκινητο,αλλα ο ''αντιπαλος'' εχει 3 τετοια,εξελιγμενα μεσα απο 10 γενιες σε 20 χρονια.
Οποτε μην νομιζεις οτι βαζωντας ενα αφτερμαρκετ μπλοκε,με αγνωστη ποιοτητα λειτουργιας ισοφαρισες τα παραπανω.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#101036
dimviii έγραψε:δεν βαζεις και τις cupισιες μονομπουλωνες 997 gt3 rs μεσα μηπως το καταλαβει ευκολοτερα?


Είναι και θέμα αναρτήσεων με τις 911 να είναι πολύ πιο πισταδόρικες σε αυτόν τον τομέα.