Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#618802
KiloMeater έγραψε:https://www.huffpost.com/entry/the-top-10-absolute-worst_b_4854262

https://www.liberal.gr/asfalistika/stis ... h.facebook

Αριστεία ....


Ποσες αντοχες ακομα θα δειξεις για να ανοιγεις αυτα τα λινκ Κιλο; :hmmm:

Δεν ποναει η ψυχη σου; :(
Άβαταρ μέλους
By mirage
#618810 Δεν βλέπω ούτε μια πόλη των USofA που ούτως ή αλλιως σαν χώρα ειναι στο top 10 των πιο επικίνδυνων χωρών για να οδηγήσει κάποιος. Μηδέν Μέση Ανατολή επισης. Ωραιο clickbait μέτρια γραμμένο αρθράκι και το liberal ειπε να τσιμπήσει κι αυτο το κατιτίς του.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#618930 Σήμερα η πρωινή διαδρομή προς τη δουλειά μου επιφύλασσε μία ωραία έκπληξη...

Ο δρόμος (επαρχιακός, μία λωρίδα ανά κατεύθυνση) είχε 2-3 βαριά οχήματα (το ένα κουβαλούσε κάποιο μεγάλο μηχάνημα έργου) και είχε μαζευτεί μία ουρά από αυτοκίνητα που πήγαινε με 60-70 (όριο 90). Βγαίνει ο απίθανος λοιπόν ΕΛ με το Nissan Primera (το προτελευταίο μοντέλο) στο ΑΝΤΙΘΕΤΟ ρεύμα και απλά πηγαίνει προσπερνώντας φορτηγά, αυτοκίνητα και ότι βρίσκει μπροστά του. :inlove: Τουλάχιστον 6-7 οχήματα... :inlove: Αρκετά πιο μπροστά βγαίνει και ένα Corolla που ήταν το πρώτο στην ουρά μετά το βαρύ φορτηγό να προσπεράσει και λογικό ήταν, γιατί το Primera ήταν αρκετά πιο πίσω.

Αλλά ΟΧΙ! Του Primera ο τράχηλος τη δεύτερη θέση δεν υπομένει! Και φυσικά το Primera συνέχισε την πορεία του (στο ΑΝΤΙΘΕΤΟ ρεύμα υπενθυμίζω) και προσπέρασε ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και την Corolla (που εκείνη την ώρα προσπερνούσε το φορτηγό) :inlove:

Να σημειώσω πως το Primera αναγκάστηκε να πατήσει λίγο χαλίκι :inlove: Αλλά τι είναι λίγος κίνδυνος μπροστά στη ΔΟΞΑ του να πας 3,27 sec πιο γρήγορα στη δουλειά;;;


Και όλα αυτά ξαναλέω σε επαρχιακό δρόμο με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση.

Τώρα κάτι άλλα αστεία όπως το να προσπερνάει το αρχαίο αγροτικό Mistubish της ΔΕΗ φορτηγό όταν από απέναντι ερχόταν άλλο φορτηγό, δεν τ' αναφέρω καν, απλά καθημερινά πράγματα! :inlove:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#618939
mirage έγραψε:Ωραιος ο Prinera. Saudi Arabia εχετε γινει στην εξωτική Δράμα.


Και μου λέγανε πως δεν θα μ' αρέσει κιόλας!

Τέτοιες συγκινήσεις που αλλού κύριε μιραγκέ μου;;; :lol:

Όλως παραδόξως δεν έχω δει μετωπική ακόμα, αλλά με τους Σουμάχερ εδώ πέρα δεν απελπίζομαι... Σήμερα παρά τρίχα το Primera να έπεφτε στου χαντάκ', αλλά το έσωσε ο ΜακΡέι!
Άβαταρ μέλους
By melos86
#620003
markvag έγραψε:Σήμερα η πρωινή διαδρομή προς τη δουλειά μου επιφύλασσε μία ωραία έκπληξη...

Ο δρόμος (επαρχιακός, μία λωρίδα ανά κατεύθυνση) είχε 2-3 βαριά οχήματα (το ένα κουβαλούσε κάποιο μεγάλο μηχάνημα έργου) και είχε μαζευτεί μία ουρά από αυτοκίνητα που πήγαινε με 60-70 (όριο 90). Βγαίνει ο απίθανος λοιπόν ΕΛ με το Nissan Primera (το προτελευταίο μοντέλο) στο ΑΝΤΙΘΕΤΟ ρεύμα και απλά πηγαίνει προσπερνώντας φορτηγά, αυτοκίνητα και ότι βρίσκει μπροστά του. :inlove: Τουλάχιστον 6-7 οχήματα... :inlove: Αρκετά πιο μπροστά βγαίνει και ένα Corolla που ήταν το πρώτο στην ουρά μετά το βαρύ φορτηγό να προσπεράσει και λογικό ήταν, γιατί το Primera ήταν αρκετά πιο πίσω.

Αλλά ΟΧΙ! Του Primera ο τράχηλος τη δεύτερη θέση δεν υπομένει! Και φυσικά το Primera συνέχισε την πορεία του (στο ΑΝΤΙΘΕΤΟ ρεύμα υπενθυμίζω) και προσπέρασε ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και την Corolla (που εκείνη την ώρα προσπερνούσε το φορτηγό) :inlove:

Να σημειώσω πως το Primera αναγκάστηκε να πατήσει λίγο χαλίκι :inlove: Αλλά τι είναι λίγος κίνδυνος μπροστά στη ΔΟΞΑ του να πας 3,27 sec πιο γρήγορα στη δουλειά;;;


Και όλα αυτά ξαναλέω σε επαρχιακό δρόμο με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση.

Τώρα κάτι άλλα αστεία όπως το να προσπερνάει το αρχαίο αγροτικό Mistubish της ΔΕΗ φορτηγό όταν από απέναντι ερχόταν άλλο φορτηγό, δεν τ' αναφέρω καν, απλά καθημερινά πράγματα! :inlove:

Παντως εχω την εντυπωση οτι αυτοκινητο που εχει ξεκινησει την προσπεραση και βρισκεται ηδη στο αντιθετο ρευμα εχει προτεραιοτητα σε σχεση με αυτον που θελει να ξεκινησει την προσπεραση του εστω και αν ο δευτερος βρισκεται πιο μπροστα στην ουρα!

Επισης πολυ σοβαρο προβλημα -γιατι φανταζομαι οτι ολοι μας εχουμε βρεθει καποια στιγμη στη θεση του Primera (παιρνοντας σοφοτερες αποφασεις βεβαια)- ειναι οτι σε αντιστοιχες περιπτωσεις αργου οχηματος μπροστα και ουρας απο πισω κανενας μα κανενας δεν αφηνει κενο απο τον μπροστινο του ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗΣ!!
Εχω βρεθει απειρες φορες σε κατασταση που μπορεις ανετα να προσπερασεις 1-2 αυτοκινητα αλλα η ουρα ειναι 6-7 και δεν υπαρχει κανενα κενο την στιγμη που υπαρχουν ευκαιριες προσπερασης αλλα κανενας δεν επιθυμει να προσπερασει! Αρα η θα αναγκαστεις να ακολουθησεις τον ρυθμο του φορτηγου η θα αναγκαστεις να κανει μια προσπεραση που θα εμπεριεχει περισσοτερο ρισκο!
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#620006 Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι. Ότι χειρότερο φυσικά να είσαι σε προσπέραση και να βγει κι άλλος χωρίς να έχει ελέγξει τι γίνεται πίσω. Με τις αποστάσεις επίσης υπάρχει πρόβλημα. Θυμάμαι κι εγώ ένα προσπέρασμα που είχα κάνει σε 5 αν θυμάμαι καλά ΙΧ, δύο νταλίκες που πήγαιναν κομβόι και το συνοδευτικό τους το οποίο βέβαια είχε τις σωστές αποστάσεις, χώθηκα πίσω του και σε 2ο χρόνο το πέρασα.
Φυσικά αυτό έγινε σε απόλυτη ευθεία με διακεκομμένη γραμμή και άπλετη ορατότητα, αλλά όπως και να το κάνεις το να είσαι για κάμποσα μέτρα στο αντίθετο ρεύμα θέλει πάρα πολύ μεγάλη προσοχή.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#620016 Σε τέτοιες περιπτώσεις, έχω αναπτύξει μια θεωρία(λολ), πως φταίει κυρίως ο 2ος στην ουρά. Έχει βολευτεί πίσω απο το όχημα που καθυστερεί(έχει τους λόγους του ο 1ος, εδώ δεν μας αφορά) και πηγαίαιαιαινει. Λιγάκι λιγότερο ο 3ος για το αυτό. Εγώ αρχίζω να αναρωτιέμαι γιατί οι πίσω του δεν κάνουν την κίνηση να προσπεράσουν ένας ένας και αναγκάζομαι να βάλω το μυαλό μου να ακολουθήσει λιγάκι πιο...ριψοκίνδυνα μονοπάτια. Προφανώς σε εμφανέστατα επαρκή ορατότητα, αν όμως το...φίδι είναι σφικτό και έρχονται αβέρτα απο απέναντι, κάθεσαι στ' αυγά σου. Και όταν εν τέλει ξυπνήσουν οι πιο πίσω και αρχίζουν να περνάνε και έρθει και η σειρά σου, βλέπεις το μπαρμπαδέλι που κάθεται 2ος με το...Primera(ή και Avensis 15ετίας :rtfm: ), να περιμένει, απλά γιατί δεν μπορεί να προσπεράσει. Και βάζει τους πιο πίσω να προσπεράσουν 2 αυτοκίνητα, πιο σπάνια 3, επειδή ο κυριούλης δεεεν.
Του ρίχνεις φταίξιμο; Ο καθένας θα το δεί απο την μεριά του. Ο μπάρμπας τόσο μπορεί-τόσο κάνει, βάζει εμένα όμως να ρισκάρω και ίσως(φτού φτού μακριά μας :ninja: ) να γίνω μέρος της στατιστικής των τροχαίων.

ΥΓ.
Το καλό με τις εθνικοοδοποιήσεις, είναι ότι αποφεύγεις τέτοιες καταστάσεις.
Ένα παράδειγμα που το ζω συχνά είναι η ΕΟ από Τρίπολη πρός Μεγαλόπολη-->Καλαμάτα. Νωπές ακόμα οι μνήμες με τις ουρές στα βουνά της Αρκαδίας. Φυσικά Αθήνα-Πάτρα-Ιωάννινα, Εγνατία κοκ.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#620018 Το να μην θέλει για τους λόγους του κάποιος να προσπεράσει δεν είναι κακό. Το πρόβλημα είναι όταν πηγαίνει καροτσάκι και δε σε αφήνει να χωθείς. Σε περιπτώσεις που για τον οποιοδήποτε λόγο όλοι κιοτεύουν και δεν προσπερνάνε αν μιλάμε για δρόμο χωρίς περιθώρια ασφαλούς προσπέρασης απλά πάω ακόμα πιο αργά και αφήνω αποστάσεις. Κάποια στιγμή κάποιος θα χάσει την υπομονή του και θα κάνει επικίνδυνο προσπέρασμα. Εκτός από τον απέναντι δε θέλω να εμπλακώ κι εγώ...
Άβαταρ μέλους
By melos86
#620020 Και δεν εχουμε και τα ιδια αυτοκινητα ολοι, πραγμα που σημαινει οτι ενα προσπερασμα που μπορει να ειναι επικινδυνο για ενα 1200αρι με 70 ιππους ειναι απολυτως ασφαλες για ενα 2λιτρο τουρμπο με την 4πλασσια ιπποδυναμη!
Επομενως καλο ειναι οταν εχουμε σκοπο να μεινουμε στην θεση μας και ειτε φοβομαστε ειτε νομιζουμε οτι δεν μπορουμε να προσπερασουμε να αφηνουμε 2 μηκη αυτοκινητου απο τον μπροστινο μας!
Άβαταρ μέλους
By edmond
#620021 Όπου βέβαια σε δρόνο dt θα βρεθεί κάποιος γλήγορος απο τους πίσω για να εκμεταλλευτεί το κενό αυτό.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#620022
edmond έγραψε:Όπου βέβαια σε δρόνο dt θα βρεθεί κάποιος γλήγορος απο τους πίσω για να εκμεταλλευτεί το κενό αυτό.


Επ' ευκαιρία ....πόσο μου την βιδώνει όταν αφήνεις κενό (και σε δρόμους με πολλές λωρίδες στην Αθήνα) για να έχεις κάποια καλύτερη οπτική και για να μπορείς να αντιδράσεις σε κάτι ξαφνικό του μπροστά σου κι έρχεται ο κάθε μπαγλαμάς και χώνεται για να κερδίσει 3,3678 δευτερόλεπτα.

Αει σιχτίρ.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#620030 Εγώ ανάλογα την ουρά και τις συνθήκες...

Αν οι 2-3 μπροστινοί είναι ζωηροί μένω πίσω τους, αν δεν τους βλέπω ζωηρούς με την πρώτη ευκαιρία τους περνάω (κατα προτίμηση έναν-έναν)...

Όπως και να έχει, αν δω ότι κάποιος από πίσω είναι ανυπόμονος και κάνει προσπεράσεις με την ταυτότητα στο στόμα (ανεξαρτήτως αυτοκινήτου), όχι μόνο κόβω και αφήνω χώρο για να μπει μπροστά μου αλλά κάνω και δεξιά για να τον διευκολύνω...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#620098
melos86 έγραψε:
markvag έγραψε:Σήμερα η πρωινή διαδρομή προς τη δουλειά μου επιφύλασσε μία ωραία έκπληξη...

Ο δρόμος (επαρχιακός, μία λωρίδα ανά κατεύθυνση) είχε 2-3 βαριά οχήματα (το ένα κουβαλούσε κάποιο μεγάλο μηχάνημα έργου) και είχε μαζευτεί μία ουρά από αυτοκίνητα που πήγαινε με 60-70 (όριο 90). Βγαίνει ο απίθανος λοιπόν ΕΛ με το Nissan Primera (το προτελευταίο μοντέλο) στο ΑΝΤΙΘΕΤΟ ρεύμα και απλά πηγαίνει προσπερνώντας φορτηγά, αυτοκίνητα και ότι βρίσκει μπροστά του. :inlove: Τουλάχιστον 6-7 οχήματα... :inlove: Αρκετά πιο μπροστά βγαίνει και ένα Corolla που ήταν το πρώτο στην ουρά μετά το βαρύ φορτηγό να προσπεράσει και λογικό ήταν, γιατί το Primera ήταν αρκετά πιο πίσω.

Αλλά ΟΧΙ! Του Primera ο τράχηλος τη δεύτερη θέση δεν υπομένει! Και φυσικά το Primera συνέχισε την πορεία του (στο ΑΝΤΙΘΕΤΟ ρεύμα υπενθυμίζω) και προσπέρασε ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και την Corolla (που εκείνη την ώρα προσπερνούσε το φορτηγό) :inlove:

Να σημειώσω πως το Primera αναγκάστηκε να πατήσει λίγο χαλίκι :inlove: Αλλά τι είναι λίγος κίνδυνος μπροστά στη ΔΟΞΑ του να πας 3,27 sec πιο γρήγορα στη δουλειά;;;


Και όλα αυτά ξαναλέω σε επαρχιακό δρόμο με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση.

Τώρα κάτι άλλα αστεία όπως το να προσπερνάει το αρχαίο αγροτικό Mistubish της ΔΕΗ φορτηγό όταν από απέναντι ερχόταν άλλο φορτηγό, δεν τ' αναφέρω καν, απλά καθημερινά πράγματα! :inlove:

Παντως εχω την εντυπωση οτι αυτοκινητο που εχει ξεκινησει την προσπεραση και βρισκεται ηδη στο αντιθετο ρευμα εχει προτεραιοτητα σε σχεση με αυτον που θελει να ξεκινησει την προσπεραση του εστω και αν ο δευτερος βρισκεται πιο μπροστα στην ουρα!

Επισης πολυ σοβαρο προβλημα -γιατι φανταζομαι οτι ολοι μας εχουμε βρεθει καποια στιγμη στη θεση του Primera (παιρνοντας σοφοτερες αποφασεις βεβαια)- ειναι οτι σε αντιστοιχες περιπτωσεις αργου οχηματος μπροστα και ουρας απο πισω κανενας μα κανενας δεν αφηνει κενο απο τον μπροστινο του ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗΣ!!
Εχω βρεθει απειρες φορες σε κατασταση που μπορεις ανετα να προσπερασεις 1-2 αυτοκινητα αλλα η ουρα ειναι 6-7 και δεν υπαρχει κανενα κενο την στιγμη που υπαρχουν ευκαιριες προσπερασης αλλα κανενας δεν επιθυμει να προσπερασει! Αρα η θα αναγκαστεις να ακολουθησεις τον ρυθμο του φορτηγου η θα αναγκαστεις να κανει μια προσπεραση που θα εμπεριεχει περισσοτερο ρισκο!


Δεν αντιλέγω, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση υπήρχε αρκετός χώρος να περνάει ένα ένα τα αυτοκίνητα.

Απλά, προφανώς προτίμησε να βγει στο αντίθετο ρεύμα και να μείνει εκεί...

Και, επειδή ήταν πολύ μακριά από την Corolla, δεν το βρίσκω περίεργο που δεν τον είδε... Ή που δεν περίμενε ότι θα κάνει τέτοιου επιπέδου |λογοκρισία|... Κι εγώ θα φανταζόμουν ότι δεν θα έμενε στο αντίθετο ρεύμα για τόση ώρα...

Επίσης, είχε γενικότερα κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, οπότε για αρκετή ώρα δεν υπήρχε παράθυρο για προσπέραση...

Και, εν πάσει περιπτώσει... Από το να παίζω τη ζωή μου κορώνα - γράμματα, ας μείνω πίσω από έναν αργό για 10 λεπτά... :rtfm: Κανένας δεν αναγκάζει κανέναν να κάνει επικίνδυνη προσπέραση! Ας μείνεις πίσω, ας πας 30 δευτερόλεπτα πιο μετά στη δουλειά, δεν χάθηκε ο κόσμος... :rtfm:


edmond έγραψε:Όπου βέβαια σε δρόνο dt θα βρεθεί κάποιος γλήγορος απο τους πίσω για να εκμεταλλευτεί το κενό αυτό.



Ε, εντάξει, ας το εκμεταλλευτεί, δεν κάνουμε αγώνες... Ας φτάσει 0,036 δευτερόλεπτα νωρίτερα! :s_wink