Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Morx
#95154
dimviii έγραψε:επιβατες απο κτελ? αεροδρομια? τουριστες απο ξενοδοχεια?φανταροι που παιρνουν ταξι απο Αθηνα πολλοι μαζι για το στρατοπεδο? διπλες κουρσες με μπαγκαζια?
δεν εχεις την πολυτελεια να διωχνεις κουρσες.

Mercedes E200 λοιπον.

Φοιτητης με 2 βαλιτσες. ΕΝΑΣ μονος του, επιασε ολο το ταξι.
Δυο φοιτητες μετα απο διακοπες 3μηνου, δεν παιζει να χωρεσουν ολες τις αποσκευες τους στο sedan.

Toυριστες απο ξενοδοχεια ... Ενα σενταν λοιπον, για 2 ατομα.
Εαν ειναι οικογενεια να δεις τι στριμοκωλιδι θα πεσει...

Φανταροι ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧ Θυμαμαι αρκετες φορες οταν εφευγα το μεσημερι απο το στρατοπεδο και εβλεπα τους φανταρους που επαιρναν αδεια, να στριμωχνονται σαν τις πατατες στο ταξι.
3 μαντραχαλοι, στο Octavia ... σακιδια στο πορτμπαγκαζ, σακιδια στα ποδια τους, αναμεσα τους, σακιδια ο μπροστα...


Ενα ωραιοτατο ταξι που κανει πιατσα σε αεροδρομια, ΚΤΕΛ κτλ ... ειναι η station wagon εκδοχη ενος hatchback ή και κανονικο station wagon (αρκετα S/W ειναι μολις μερικα εκατοστα μακρυτερα απο τις sedan εκδοσεις)
Ενα ωραιοτατο ταξι που κανει πιατσα στο κεντρο μιας πολης ... ειναι ενα οικονομικο μικρο αυτοκινητακι πολης με diesel κινητηρα.

Να στο πω αλλιως ... οταν θα δεις καποιο sedan ταξι, ριξε μια ματια μεσα. Ποσα ατομα κουβαλαει; Δες καμια 10αρια ταξι.... τι μοντελα ειναι αυτα που κουβαλανε 1 ατομο στο πηγμενο κεντρο μιας πολης;
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#95160 Οι οδηγοί ταξί δεν νομίζω να έχουν την ευχέρεια (όπως είπε ο dim) να κάνουν είτε αστικά δρομολόγια είτε υπεραστικά όπως λες εσύ. Οπότε αναγκαστικά "φορτώνονται" το μεγάλο που μπορεί να κάνει και τα δύο.
^Δικιά μου λογική.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#95162 τις κουρσες με τους τουριστες και τις 4 βαλιτσες απο αεροδρομια-ξενοδοχεια,διπλες και τριπλες ταριφες απο κτελ(με λαδια-πορτοκαλια -κρεατα απο χωριο κλπ),φανταρους 4 με σακους θα τα βαζεις στο γιαρις?
Ναι κυκλοφορουν συνηθως με 1 επιβατη,αλλα εαν στις 1000 κουρσες το χρονο,χανεις τις 200 λογω των πιο πανω λογων δεν κανεις κατι.Οι 200 παραπανω κουρσες σε χρημα ισοδυναμουν με διπλασιες και τριπλασιες απο τις αλλες με το ενα ατομο μονο.
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#95706 Κανείς δε θέλει διαδρομές εντός πόλης και θα απέφευγαν και οι πελάτες ένα πχ φιέστα. Το sw γενικά δε παίζει στη νοοτροπία του Έλληνα αλλά βόρεια διαδρομές ακριβών ξενοδοχείων τις αναλαμβάνουν ήδη sw με αστέρι
Άβαταρ μέλους
By edmond
#95739
Arrow έγραψε:Κανείς δε θέλει διαδρομές εντός πόλης και θα απέφευγαν και οι πελάτες ένα πχ φιέστα. Το sw γενικά δε παίζει στη νοοτροπία του Έλληνα αλλά βόρεια διαδρομές ακριβών ξενοδοχείων τις αναλαμβάνουν ήδη sw με αστέρι

μια Mercedes δεν είναι πανάκεια, απλά θέλεις χώρους από ένα οχημα το οποίο θα σου βγαζει μεροκαματο από τους ίδιους τους χωρους. εξαλλου δεν είναι τυχαιο ότι ο στόλος των ταξι, κατά συντριπτική πλειοψηφία απαρτίζεται από οχήματα του segment C και πανω. ολοι έχουμε παρατηρήσει ότι Octavia, rapid και λιτότερο πλέον avensis,Vectra είναι ο κανονας.
αν δεν έχεις χώρους απλά ξεχνας τα ξενοδοχεία, αεροδρόμιο, λιμανι. χωροι δηλαδή που αμα ξερεις να τους δουλέψεις, δεν χρειάζεται καν να μπλέκεσαι μεσα στο πήξιμο της πολης. εκτος κι αν κάνουν καμια απεργία τα ΜΜΜ, οπου τοτε και 2 αμάξια ταυτόχρονα να ειχες, παλι δεν θα προλάβαινες. αλλα και παλι εκει χωρους θες γιατι να μπει τέταρτο ατομο-κουρσα μεσα, λιγο χλωμο στο fiesta...
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#95753 Μια μερκ σε περνάει σε άλλη κλάση δουλειων όσο περίεργο και αν ακούγεται αυτό,ο λόγος που προτιμούνται τα αμάξια που αναφέρεις είναι κυρίως οικονομικοί όπως και ότι στα κονε είναι οι περισσότερο δημοσιοσχετιστες ή μεγαλύτερα κεφάλια
Άβαταρ μέλους
By edmond
#95925
Arrow έγραψε:Μια μερκ σε περνάει σε άλλη κλάση δουλειων όσο περίεργο και αν ακούγεται αυτό,ο λόγος που προτιμούνται τα αμάξια που αναφέρεις είναι κυρίως οικονομικοί όπως και ότι στα κονε είναι οι περισσότερο δημοσιοσχετιστες ή μεγαλύτερα κεφάλια

συμφωνώ. εξάλλου εξω από το Hilton, δε θυμαμαι να εχω δει ποτέ καποιο...ταπεινο μοντέλο. :lol:
και εννοείται πως ο "απλός" ταξιτζής θα κοιτάξει να πάρει το οικονομικότερο αμάξι για πιο γρηγορη απόσβεση. στα συν, ότι πλέον και τα οικονομικότερα μοντέλα είναι αξιοπρεπέστατα σε όλες τις απόψεις, οπωσδήποτε και σε αυτό της οικονομίας στο καύσιμο.
Άβαταρ μέλους
By strof
#96870 Μεχρι πριν λιγο καιρο υπηρχε περιορισμος στην ιπποδυναμη (ή τα κυβικα, δεν θημαμαι) των ταξι. Υπηρχε πλαφον προς τα κατω. Νομιζω το λιγοτερο που μποεουσαν να παεουν ηταν 1900cc.

< >
Άβαταρ μέλους
By edmond
#96877
strof έγραψε:Μεχρι πριν λιγο καιρο υπηρχε περιορισμος στην ιπποδυναμη (ή τα κυβικα, δεν θημαμαι) των ταξι. Υπηρχε πλαφον προς τα κατω. Νομιζω το λιγοτερο που μποεουσαν να παεουν ηταν 1900cc.

< >

πρωτη φορά το ακούω αυτό.
παμπολα Nissan almera βενζίνης 1500 κεκ παντως κυκλοφορουν μετατροπή σε υγραεριο βεβαια.
Άβαταρ μέλους
By pjathan
#104624 Απίθανο δεν είναι το παρακάτω αλλά,έχει πλάκα:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#107762 Xa, xa! Ωραίο "σκαμνάκι" :lol:
Μάλλον έβαλε τα καρφιά για να μην κάθονται οι περαστικοί...
Άβαταρ μέλους
By avel
#107780 Λιγο ασχετο με τα απιθανα, αλλα σχετικο με τη συζητηση για τα ταξι:

Στη Νεα Υορκη πλεον βλεπεις παρα πολλα τετοια:
Εικόνα
http://www.engadget.com/2012/09/21/nyc- ... -tomorrow/
http://en.wikipedia.org/wiki/Taxicabs_o ... f_Tomorrow

Δεν εχω μπει ποτέ αλλα πρεπει να εχει τρελους χωρους και για ανθρωπους και για αποσκευες.