- 27 Μαρ 2015, 19:36
#93972
Δεν εχω ESP, αν ειχα θα το εσβηνα μονο μεσα σε πιστα (και ψηφισα αντιστοιχα). Μιλαμε για σωστο ESP που θα λειτουργησει μονο για να σε σωσει οταν βρεθεις περα απο τα ορια. Αν τωρα ηταν "μαλακισμενο" ESP, δεν ξερω τι θα εκανα.
Δυο πραγματα δεν μπορω να καταλαβω, στην οποιαδηποτε κουβεντα εχω διαχρονικα κανει με διαφορους "γρηγορους" σχετικα με το ESP:
α) με ποια λογικη πιστευουν οτι ο καλος οδηγος (εστω πραγματικα και αντικειμενικα χερας) δεν το χρειαζεται, δεδομενου οτι το βασικο πραγμα που κανει το ESP - δηλαδη το φρεναρισμα καθε τροχου ξεχωριστα - ειναι τεχνικα αλλα και ανθρωπινως αδυνατον να το κανει ο οδηγος.
β) απο τη στιγμη που η ιδια η φυση του ESP ειναι να σε σωσει στο εκτακτο συμβαν, με ποια λογικη επιλεγουν οτι στη (οποιαδηποτε) ταδε διαδρομη δεν θα τους συμβει το εκτακτο? Θα μου πεις, με την ιδια λογικη που μερικοι επιλεγουν να μη φορανε ζωνη.
Επισης το απο πανω "Και να είναι στημένο έτσι ώστε να μην χρειάζεται σύστημα ευστάθειας εκτός από πολύ ειδικές περιπτώσεις -έτσι είναι εξάλλου στημένα τα περισσότερα-" ειναι αυτοαναιρουμενο: οσο πιο καλο στησιμο εχει το αμαξι, τοσο μεγαλυτερο και το threshold (πες το κατωφλι) πανω απο το οποιο θα κληθει να δρασει το ESP. Δηλαδη ακομα και αν το αμαξι εχει το τελειο στησιμο, το (σωστο) ESP ετσι κ αλλιως θα πραξει οταν βρεθεις περα απο τα ορια αυτου του στησιματος, οποτε δεν μπορεις να λες "προτιμω καλο στησιμο αντι για esp" γιατι το ενα ξεκιναει απο εκει που τελειωνει το αλλο. Επισης, το καλο στησιμο δεν μπορει να φρεναρει καθε ροδα ξεχωριστα ουτε ο καλος οδηγος ΜΕ το καλα στημενο αμαξι μπορει να εξομοιωσει αυτο ωστε να πετυχει το ιδιο αποτελεσμα (επαναφορα στη σωστη πορεια και τον ελεγχο)