Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#335921
gianik έγραψε:
mousatos έγραψε:
gianik έγραψε:αφου πρωτα εσβησε ολες τις φωτεινες ενειξεις στο καντραν)


Τι θέλει να πει ο ποιητής; ότι είχε αναμμένο check engine πριν;

rocsta έγραψε:Αν μείνουν τα χλμ έτσι, λίγο κάτω από 4.000€

+1 , 3700 θα έλεγα εγώ.


Ναι αυτο εννοω κ οχι μονο το check engine.
Απλα μου εκανε εντυπωση να δωσουν 2.700 για ενα αμαξι 11ετιας με κοντα 250.000χλμ....
Ισως (ερωτηση κανω) να εχουν υπολογισει αυτα τα 2700 ως ετσι κ αλλιως εκπτωση κ ετσι ακομα κ αν τους μεινει το αμαξι το δινουν για ανακυκλωση ή εστω το δινουν στα 2 χιλιαρικα οποτε τα λεφτα που χανουν ειναι γυρω στα 700 ευρω ..

Γιάννη ,αν προσέξεις τι έγραψε ο rocsta ,που είναι η δουλειά του, το αμάξι θα βγει για πούλημα στα 4000, μόνο μέσα δεν μπαίνουν
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#335923 Όταν έδωσα το golf, πριν το βάλω στο car, πήγαινα στις αντιπροσωπείες που κοίταζα για καινούριο και ρωτουσα για ανταλλαγή.Άλλος δεν το κρατούσε καθόλου,άλλος μου εδινε 7000, άλλος 8000.Στη Ρενω του είχα πει,δώσε μου 9000€ και παραγγέλνω το clio σήμερα.Μου είπε όχι.Το έβαλα στο car 9500 και το πούλησα μέσα σε ενα 24ωρο (4 με πηραν τηλέφωνο,ο πρώτος στο μισάωρο,το πήρε ο μόνος που δεν εκανε παζάρι).Οταν πήγα να παραγγείλω το Κλιο, με ρώτησαν πόσο πούλησα το Γκολφ, και μολις είπα 9500 μου λέει "τσάμπα το έδωσες" , τον γ@μας ή οχι μετά? Προς γνώση και συμμόρφωση....

< >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#335924
belgarion έγραψε:
gianik έγραψε:
mousatos έγραψε:
gianik έγραψε:αφου πρωτα εσβησε ολες τις φωτεινες ενειξεις στο καντραν)


Τι θέλει να πει ο ποιητής; ότι είχε αναμμένο check engine πριν;

rocsta έγραψε:Αν μείνουν τα χλμ έτσι, λίγο κάτω από 4.000€

+1 , 3700 θα έλεγα εγώ.


Ναι αυτο εννοω κ οχι μονο το check engine.
Απλα μου εκανε εντυπωση να δωσουν 2.700 για ενα αμαξι 11ετιας με κοντα 250.000χλμ....
Ισως (ερωτηση κανω) να εχουν υπολογισει αυτα τα 2700 ως ετσι κ αλλιως εκπτωση κ ετσι ακομα κ αν τους μεινει το αμαξι το δινουν για ανακυκλωση ή εστω το δινουν στα 2 χιλιαρικα οποτε τα λεφτα που χανουν ειναι γυρω στα 700 ευρω ..

Γιάννη ,αν προσέξεις τι έγραψε ο rocsta ,που είναι η δουλειά του, το αμάξι θα βγει για πούλημα στα 4000, μόνο μέσα δεν μπαίνουν

Mέσα δεν θα μπουν σίγουρα, αλλά σκεφτείτε ότι το αυτοκίνητο αν δεν πουληθεί εντός 2016, θα θέλει τέλη κυκλοφορίας και μεταβίβαση, δηλαδή 500€, άρα πιθανώς πάνε για 500 μεικτό κέρδος.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#335928
rocsta έγραψε:
belgarion έγραψε:
gianik έγραψε:
mousatos έγραψε:
gianik έγραψε:αφου πρωτα εσβησε ολες τις φωτεινες ενειξεις στο καντραν)


Τι θέλει να πει ο ποιητής; ότι είχε αναμμένο check engine πριν;

rocsta έγραψε:Αν μείνουν τα χλμ έτσι, λίγο κάτω από 4.000€

+1 , 3700 θα έλεγα εγώ.


Ναι αυτο εννοω κ οχι μονο το check engine.
Απλα μου εκανε εντυπωση να δωσουν 2.700 για ενα αμαξι 11ετιας με κοντα 250.000χλμ....
Ισως (ερωτηση κανω) να εχουν υπολογισει αυτα τα 2700 ως ετσι κ αλλιως εκπτωση κ ετσι ακομα κ αν τους μεινει το αμαξι το δινουν για ανακυκλωση ή εστω το δινουν στα 2 χιλιαρικα οποτε τα λεφτα που χανουν ειναι γυρω στα 700 ευρω ..

Γιάννη ,αν προσέξεις τι έγραψε ο rocsta ,που είναι η δουλειά του, το αμάξι θα βγει για πούλημα στα 4000, μόνο μέσα δεν μπαίνουν

Mέσα δεν θα μπουν σίγουρα, αλλά σκεφτείτε ότι το αυτοκίνητο αν δεν πουληθεί εντός 2016, θα θέλει τέλη κυκλοφορίας και μεταβίβαση, δηλαδή 500€, άρα πιθανώς πάνε για 500 μεικτό κέρδος.

Εγώ δεν λέω πόσο κέρδος θα βγάλουν,αλλά από τα 500 μεικτό,μέχρι θα το δώσουν για απόσυρση ή 2000 που λέει ο gianik υπάρχει απόσταση έτσι? Προφανώς μπορεί να σου κάτσει και αμαξι που θα σε βάλει και μέσα αλλά αν συμβαίνει συνέχεια θα το κλείσεις το μαγαζί
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#335930 O giannik αν κατάλαβα καλά την θεωρεί υψηλή την τιμή που του έδωσαν; Ίσως, αλλά μην έχετε αμφιβολία ότι 3500 πουλιέται εύκολα.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#335947
rocsta έγραψε:O giannik αν κατάλαβα καλά την θεωρεί υψηλή την τιμή που του έδωσαν; Ίσως, αλλά μην έχετε αμφιβολία ότι 3500 πουλιέται εύκολα.



Αυτο εννοουσα.. :oops:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#336019
Deleted User 1 έγραψε:Βοηθούν στο ότι έχεις τα τελευταία updates, έχεις εύκολα το ιστορικό του αυτοκινήτου, έχεις σε ισχύ "σιωπηλή" εγγύηση, έχει επίσημη σφραγίδα με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει.

Κανονικά σε αξιόπιστα αυτοκίνητα που δε θα χρειαστείς τίποτα πέραν της προγραμματισμένης συντήρησης, η αντιπροσωπεία δε σε ωφελεί σε τίποτα. Αντιθέτως. Αν πέσεις όμως σε λεμονάκι? Το ρισκάρεις? Τουλάχιστον για όσο είσαι εντός επίσημης εγγύησης...

Κακώς περνιέστε για έξυπνοι αν πάτε σε εξειδικευμένους from day one και γλιτώνετε κάποια €. Απλά τυχεροί είστε που έχετε πέσει σε αξιόπιστα αμαξάκια! :iconcool:

Αξιόπιστα αμαξάκια?Ποιο το MINI :lol: :lol: ή η 525i? :lol: :lol:
Οσο πήγαινα το MINI στην αντιπροσωπεία πληρωνα τις βλάβες τουλάχιστον 2 φορές πάνω απο όσο σε εξειδικευμένο συνεργείο.Ασε που στις αντιπροσωπείες με έβγαζαν και τρελό.
Το ίδιο και μετην αντλία βενζίνης στη 5αρα.Μπήκε η γνήσια σε εξειδικευμένο,με εγγύηση, στο -40 %σε σχέση με την αντιπροσωπεία.
Τέλος πάντων αμα αρχίσω και λέω περιστατικά απο επίσημο service αντιπροσωπείας θα γελάσει καθε πικραμένος.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#336030 Η αλήθεια είναι πως θεωρούμε (βάσιμα ή όχι, πονεμένο θέμα) ότι η αντιπροσωπεία έχει ένα ελάχιστο στάνταρ. Επειδή το κάθε εξωτερικό συνεργείο δεν ξέρεις τι καπνό φουμάρει, σαν αγοραστής μεταχειρισμένου, λογικά θα προτιμήσεις ένα με συντήρηση από αντιπροσωπεία. Επαναλαμβάνω: Μπορεί το εξωτερικό να είναι το τέλειο εξειδικευμένο που να πιάνει πουλιά στον αέρα και να το συντηρεί καλύτερα από το εργοστάσιο, αλλά μπορεί και να είναι ο "Μαστρο-Μήτσος ρέησινγκ". Αν δεν ξέρεις, τότε σαφέστατα προτιμάς την αντιπροσωπεία.

Επιπλέον, από την αντιπροσωπεία έχεις ένα αρχείο συντήρησης και χλμ του αυτοκινήτου (που δεν νομίζω η αντιπροσωπεία να παραποιήσει τα χλμ στο δικό της αρχείο... :hmmm: )

Αν ξέρω όμως ότι το Χ αμάξι πήγαινε στο Ω συνεργείο που είναι γνωστό ότι πιάνει πουλιά στον αέρα, το προτιμάω. Αν δεν ξέρω τίποτα, προτιμάω αντιπροσωπεία.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#336032 Αντιπροσωπεία από αντιπροσωπεία διαφέρει όμως ακόμα και στην ίδια μάρκα.

Προσωπικά ακόμα αντιπροσωπεία το πάω μετά από 7 χρόνια. Γιατί ξέρουν το αμάξι σου και δεν μαθαίνουν σε αυτό, έχεις εγγύηση εργασίας, δεν ασχολείσαι με το τι εργασίες πρέπει να γίνουν και δεν είναι και τόσο φτηνοι οι εξειδικευμενοι όσο νομίζεις.

Είμαι παθοντας από μαστρο μητσους από παλαιότερα αυτοκίνητα μου.

Να μου λείπει το βησσυνο.

< phone
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#336047
elteo έγραψε:Αντιπροσωπεία από αντιπροσωπεία διαφέρει όμως ακόμα και στην ίδια μάρκα.


Αυτό.

Συν του ότι θεωρητικά είναι σε θέση να φροντίσουν ένα νέο μοντέλο from day one, συν του ότι σου δίνουν τη δυνατότητα για άτοκες δόσεις και δεν εκταμιεύεις φρέσκα τα χιλιάρικα κάθε φορά.

Τα αναλώσιμα πάντως όπως τακάκια, φίλτρα κτλ ή τα ψωνίζω και τα αλλάζω μόνος μου ή τα πάω σ' ένα μαστρο-μήτσο να τα βάλει. Btw η μπαταρία του Audi στην Καρέντα ήταν φθηνότερη από το να την αγοράσω και να πάω να μου τη βάλουν σε ένα οποιοδήποτε συνεργείο.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#336048 H αλήθεια είναι ότι η διαφορά στο 206 ήταν ελάχιστη (10 ευρώ για τα λάδια;;; κι άμα...) Η διαφορά στις τιμές είναι σε πιο βαριές δουλειές (πχ όταν έσπασε το ρουλεμάν της πίσω ανάρτησης, η αντιπροσωπεία ήθελε ν' αλλάξει όλη την ανάρτηση => 1500 ευρώ :metalo: :svivhaha: , έξω άλλαξα το ρουλεμάν => 200 ευρώ :iconcool: )


Απλά λέω ότι αν δεν ξέρεις τίποτε, είσαι τελείως άσχετος, ποιο προτιμάς;;; Υπολογίζεις (καλώς ή κακώς, άλλη κουβέντα) ότι στην αντιπροσωπεία έχουν τουλάχιστον ένα Χ ελάχιστο στάνταρ, που ο κάθε μαστρο-Μήτσος δεν έχει.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#336056 Η λογική λέει στην αντιπροσωπεία κάνεις τα προγραμματισμένα λάδια, φίλτρα, ξύδια, φρένα κοκ και τις ζημιές σε εξουσιοδοτημένα.
Οι αντιπροσωπείες όντως έχουν διαφορές, εγώ έτρεχα από Λάρισα στα Τρίκαλα για service γιατί ήταν μακράν καλύτεροι.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#336063 Σε εξειδικευμένα εννοείς μάλλον γιατί εξουσιοδοτημένα είναι ή οι αντιπροσωπείες, είτε κάποια λίγα συνεργεία που έχουν απομείνει και στην ουσία έχουν τιμοκατάλογο αντιπροσωπείας.

Η δικιά μου λογική πάντως λέει ότι όσο είσαι στην εγγύηση τα κάνεις όλα στην αντιπροσωπεία ώστε αν προκύψει ζημιά να μη σου ζητήσει κανείς τα ρέστα για τα ανταλλακτικά αμφιβόλου ποιότητας που ενδεχομένως χρησιμοποίησε ο μαστρο-μήτσος. Χώρια που πλέον τα περισσότερα καινούρια έχουν πακέτο service στην αντιπροσωπεία για κάποια χρόνια οπότε είναι προπληρωμένα. Τα αναλώσιμα που είναι εκτός πακέτου εννοείται πας έξω και τα κάνεις όπως και όταν λήξει η εγγύηση που πλέον πας απλά όπου βολεύει την τσέπη σου, σε συνάρτηση με την ποιότητα της δουλειάς φυσικα.