- 28 Ιουν 2017, 23:00
#412091
Αλιβιζάτος...
Εντάξει έμαθα πολλα πράγματα σημερα
1. Το πιο φθηνό πάτωμα ειναι και το πιο καλο
Αυτη ειναι δήλωση των ειδικών της αυτοκίνηση για αυτο του Α4, γιατι ειναι το ίδιο με -προσέξτε- του Phaeton (
), του R8 (
) και....της Veyron (
)
2. Τι ειναι πάτωμα?
Κατα τον ίδιο οχι ο ορισμός που δίνουν ολοι οι κατασκευαστές ( τυπολογία ανάρτησης, κινητήρες/μετάδοση κτλ) αλλα αποκλειστικά και μόνο η βάση της μεταλλικής κατασκευής (πάλι καλα οχι ολο το BIW)
3. Το νέο XC60 ειναι μικρότερο απο το παλιό, αλλα το Α4 ειναι μεγαλύτερο.
Οταν βέβαια βρήκαμε ποσο μεγαλύτερο ειναι το νέο XC60 γύρισε στο οτι η διαφορά ειναι πολυ μικρή κι οτι ειναι αστείο να την αναφέρω. Οταν είδε και τη διαφορά του Α4 που ειναι αντίστοιχα ελάχιστη, αλλάξαμε κουβέντα. Αφορμή ηταν οι εσωτερικοί χώροι, αλλα για το μεταξόνιο δεν ήθελε να δούμε νούμερα..
4. Το νέο XC60 ειναι facelift...
Τι να σχολιάσω? Επέμενε κιόλας οτι το οδήγησε πριν έξι μήνες στο εξωτερικό...το αμάξι που είδαν κάποια στέλεχοι κάπου τον Φεβρουάριο, συνοδηγησαν οι δημοσιογράφοι τον Μάρτιο, η παραγωγή του ξεκίνησε επίσημα 27 Μαρτίου και οδήγησαν οι δημοσιογράφοι τον Μάιο..
5. Το καλύτερο..το πάτωμα του νέου XC60 ειναι ίδιο με του Peugeot...
....2008!!!
Γιατι τα γράφω ολα αυτα...πήγα να δω ένα αυτοκίνητο, και μάλιστα πολυ ζεστός για κάποιο deal..δεν χρειαζόταν να με πείσει για κάτι, αλλα άρχισε τις παπάντζες. Και μάλιστα με επιμονή και ύφος που δεν συνάδει με τη δουλειά που κανει, οταν προσπάθησα πολυ ευγενικά και με επιχειρήματα να του πω οτι δεν ισχύουν αυτα που αναφέρει. Και παρόλη την ασχετοσύνη του, το βασικό επιχείρημα ηταν οτι ειναι στον χώρο χρονια και τα ξέρει καλύτερα...ολα! Στα δε Volvo, όπου η κουβέντα πήγε οταν μιλήσαμε για ανταλλαγή με το δικό μου, αυτος εχει πουλήσει περισσότερα απο την αντιπροσωπεία και τα ξέρει καλύτερα..
Καλο ειναι λοιπον να γνωρίζει ο κόσμος οτι βασικά ειναι άσχετος...