Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By citastak
#365044 Τί να πω.
Κοίταγα πρόσφατα μια άδεια αμερικάνικου οχήματος από μια πολιτεία. Είχε ξεχωριστή επιλογή για να δηλωθεί αν το αμάξι είναι πρώην υπηρεσιακό (αστυνομία κτλ), αν είναι write-off ασφαλιστικής (δλδ έχει φάει τέτοια ζημιά που είναι ασύμφορο να το φτιάξεις σε συνεργείο) και άλλα τέτοια.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#365047
nass έγραψε:Τι εννοείς "τράβηγμα", καλίμπρα ? Αν ναι, δεν ισχύει αυτό απαραίτητα, μπορεί και σε ένα μικροτρακάρισμα πόλης να σκάσουν οι αερόσακοι επειδή συνήθως ο αισθητήρας τους είναι μπροστά στη μάσκα. Η δε αντικατάσταση των αερόσακων (μαζί με τα καπάκια σε τιμόνι και ταμπλό) είναι συνήθως άψογη δουλειά χωρίς καμία επίπτωση στη μελλοντική ζωή του αυτοκινήτου.


Αν σκάσουν οι αερόσακοι πέφτει και "ράψιμο" ξέρεις πόσους ξέρω που απλώς έραψαν το κάθισμα χωρίς να βάλουν μέσα τον αερόσακο και κυκλοφορούν το αυτοκίνητο τους ,κάποτε θα το πουλήσουν και θα ξεχάσουν να το αναφέρουν...
Άβαταρ μέλους
By citastak
#365049
MONMAN έγραψε:
nass έγραψε:Τι εννοείς "τράβηγμα", καλίμπρα ? Αν ναι, δεν ισχύει αυτό απαραίτητα, μπορεί και σε ένα μικροτρακάρισμα πόλης να σκάσουν οι αερόσακοι επειδή συνήθως ο αισθητήρας τους είναι μπροστά στη μάσκα. Η δε αντικατάσταση των αερόσακων (μαζί με τα καπάκια σε τιμόνι και ταμπλό) είναι συνήθως άψογη δουλειά χωρίς καμία επίπτωση στη μελλοντική ζωή του αυτοκινήτου.


Αν σκάσουν οι αερόσακοι πέφτει και "ράψιμο" ξέρεις πόσους ξέρω που απλώς έραψαν το κάθισμα χωρίς να βάλουν μέσα τον αερόσακο και κυκλοφορούν το αυτοκίνητο τους ,κάποτε θα το πουλήσουν και θα ξεχάσουν να το αναφέρουν...


Αυτό λογικα θα φαίνεται στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, ειδικά αν υπάρχει ξεχωριστό module για τους αερόσακους. Σωστά;
Άβαταρ μέλους
By Eliaskat
#365063 ε ναι με καποιο τροπο πρεπει να τον εχει αφαιρεσει απο το συστημα...



Ατρακαριστο/Αβαφτο ο καθενας τα ερμηνευει κατα το δοκουν ...
Άβαταρ μέλους
By nass
#365075
MONMAN έγραψε:
nass έγραψε:Τι εννοείς "τράβηγμα", καλίμπρα ? Αν ναι, δεν ισχύει αυτό απαραίτητα, μπορεί και σε ένα μικροτρακάρισμα πόλης να σκάσουν οι αερόσακοι επειδή συνήθως ο αισθητήρας τους είναι μπροστά στη μάσκα. Η δε αντικατάσταση των αερόσακων (μαζί με τα καπάκια σε τιμόνι και ταμπλό) είναι συνήθως άψογη δουλειά χωρίς καμία επίπτωση στη μελλοντική ζωή του αυτοκινήτου.


Αν σκάσουν οι αερόσακοι πέφτει και "ράψιμο" ξέρεις πόσους ξέρω που απλώς έραψαν το κάθισμα χωρίς να βάλουν μέσα τον αερόσακο και κυκλοφορούν το αυτοκίνητο τους ,κάποτε θα το πουλήσουν και θα ξεχάσουν να το αναφέρουν...


Α ΟΚ σωστά :)
Άβαταρ μέλους
By xenos
#365082
nass έγραψε:
rocsta έγραψε:To "άβαφο" δεν αφήνει και πολλές ερμηνείες.


Είναι όμως τόσο σπάνιο...


Σπάνιο ναι, αλλά υπάρχει. Εγώ έδωσα το μξ ακριβώς όπως το πήρα. Μόνο με μία επιφανειακή γρατζουνιά στο φτερό (~10εκ.) και κάτι πολύ πολύ ψιλά στον προφυλακτήρα. :(
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#365084
nass έγραψε:
rocsta έγραψε:To "άβαφο" δεν αφήνει και πολλές ερμηνείες.


Είναι όμως τόσο σπάνιο...


Θα έλεγα 5-10%.
Σε κάθε περίπτωση προτιμώ 4-5 βαμμένα κομμάτια ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ απ' το υπόλοιπο, παρά γρατζουνιές. Το "άβαφο" δεν λέει κάτι από μόνο του, αν δεν συνοδεύεται από καλή κατάσταση.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#365541 Ο γιός μου έχει ηλεκτρονικό μαραφέτι που μετράει το πάχος της μπογιάς, έτσι όταν από κάτω είναι στόκος ή σιδερόστοκος το δείχνει αμέσως, ότι έχει αγοράσει δικό του ή φίλων του το έχει - ξεβρακώσει - πρώτα από τρακάρισμα που είναι βαμμένο.

Μετά υπάρχει η οπτική ένδειξη στο μηχανοστάσιο, οι ραφές των θόλων έχουν την εργοστασιακή - τσίχλα - που ότι και να κάνει ο φαναρτζής αυτή δεν μπορεί να έχει την εργοστασιακή μορφή, άλλη κρυφή ένδειξη είναι κάτω από τα λάστιχα των θυρών και του πόρτ-μπαγκάζ, εκεί ότι και να έχει γίνει υπάρχουν πάντα σημάδια που δείχνουν αν έχουν πειραχθεί οι ραφές, επίσης οι τσίχλες στο πάτωμα του πόρτ-μπαγκάζ κάνουν μπάμ αν έχει πειραχθεί εκεί κάτι.

Το ίδιο ισχύει και κάτω από τους μαρσπιέδες, το έμπειρο μάτι θα διακρίνει αν έχει φάει γερή στούκα στην πόρτα ή πιο πίσω.

Έχει τύχη περίπτωση σε έμπορο που μόλις έβγαλε το μηχανάκι από την θήκη του είπε ο έμπορος, άστο φίλε, αυτό το αμάξι δεν είναι για σένα.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#391581 Εχουμε εμπειρία,γνώμη, εικόνα για τον συγκεκριμένο έμπορο 11 ELEVEN AE (και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο);;
https://www.car.gr/8882304-audi-a5-tfsi
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#412091 Αλιβιζάτος...

Εντάξει έμαθα πολλα πράγματα σημερα

1. Το πιο φθηνό πάτωμα ειναι και το πιο καλο
Αυτη ειναι δήλωση των ειδικών της αυτοκίνηση για αυτο του Α4, γιατι ειναι το ίδιο με -προσέξτε- του Phaeton ( :hmmm: ), του R8 ( :dizzy: ) και....της Veyron ( :s_whiteflag )

2. Τι ειναι πάτωμα?
Κατα τον ίδιο οχι ο ορισμός που δίνουν ολοι οι κατασκευαστές ( τυπολογία ανάρτησης, κινητήρες/μετάδοση κτλ) αλλα αποκλειστικά και μόνο η βάση της μεταλλικής κατασκευής (πάλι καλα οχι ολο το BIW)

3. Το νέο XC60 ειναι μικρότερο απο το παλιό, αλλα το Α4 ειναι μεγαλύτερο.
Οταν βέβαια βρήκαμε ποσο μεγαλύτερο ειναι το νέο XC60 γύρισε στο οτι η διαφορά ειναι πολυ μικρή κι οτι ειναι αστείο να την αναφέρω. Οταν είδε και τη διαφορά του Α4 που ειναι αντίστοιχα ελάχιστη, αλλάξαμε κουβέντα. Αφορμή ηταν οι εσωτερικοί χώροι, αλλα για το μεταξόνιο δεν ήθελε να δούμε νούμερα..

4. Το νέο XC60 ειναι facelift...
Τι να σχολιάσω? Επέμενε κιόλας οτι το οδήγησε πριν έξι μήνες στο εξωτερικό...το αμάξι που είδαν κάποια στέλεχοι κάπου τον Φεβρουάριο, συνοδηγησαν οι δημοσιογράφοι τον Μάρτιο, η παραγωγή του ξεκίνησε επίσημα 27 Μαρτίου και οδήγησαν οι δημοσιογράφοι τον Μάιο..

5. Το καλύτερο..το πάτωμα του νέου XC60 ειναι ίδιο με του Peugeot...
....2008!!! :s_roses

Γιατι τα γράφω ολα αυτα...πήγα να δω ένα αυτοκίνητο, και μάλιστα πολυ ζεστός για κάποιο deal..δεν χρειαζόταν να με πείσει για κάτι, αλλα άρχισε τις παπάντζες. Και μάλιστα με επιμονή και ύφος που δεν συνάδει με τη δουλειά που κανει, οταν προσπάθησα πολυ ευγενικά και με επιχειρήματα να του πω οτι δεν ισχύουν αυτα που αναφέρει. Και παρόλη την ασχετοσύνη του, το βασικό επιχείρημα ηταν οτι ειναι στον χώρο χρονια και τα ξέρει καλύτερα...ολα! Στα δε Volvo, όπου η κουβέντα πήγε οταν μιλήσαμε για ανταλλαγή με το δικό μου, αυτος εχει πουλήσει περισσότερα απο την αντιπροσωπεία και τα ξέρει καλύτερα.. :dizzy:
Καλο ειναι λοιπον να γνωρίζει ο κόσμος οτι βασικά ειναι άσχετος...
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#412092 περιμενε να μπει ο dim8 να σου πει για το Kangoo που αγορασαν με 40000χλμ (πραγματικα 400.000χλμ) :s_tongue

yg τα νουμερα τα εβαλα τυχαια για να δειξω την υπερβολη..
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#412094 Δεν ήξερες δε ρώταγες;
Σε ποιόν Αλιβιζατο πήγες; Με τον πατέρα μίλησες ή με κάποιον από τους γιους;