Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#82766
rx8_drifter έγραψε:ΦΩΤΟΖ ΤΩΡΑ


εδω θα μας βοηθησει ο DAP :innocent: O oδηγος που το ετρεχε λεγοταν Σταματης Σουρβελης.
Ηταν ενα θαλασσι Lada 2105


edit διορθωσα και το ποστ μου,ειναι το 1989 και οχι το 1987.
εδω το βρηκα
http://www.ewrc-results.com/profile.php ... -Sourvelis
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#82860 Δεν εχω μεγαλη εμπειρια φυσικα οσοι ολοι που εχετε εδω αλλα θα ποσταρω τα αυτοκινητα που εχω ζησει μεχρι ωρας με σειρα ταξινομησης πως τα εχω οδηγησει.

VW Golf MK2 1.6 πετρελαιο (δε ξερω αλογα). Ηταν το γομαρι της δουλειας στο μαγαζι που δουλευει ο πατερας μου. Θυμαμαι ακομα τη πρωτη μερα που οδηγησα, ηταν οταν ανοιξε το ΚΤΕΟ autovision στο Αιγιο που ειχε γινει ενα καλο τζερτζελο και το αφεντικο του πατερα μου ειχε περιπτερο εκει. Τη Κυριακη λοιπον αφου τελειωσε το νταβαντουρι σε μια αλανα απο κατω εκανα τα πρωτα μου βηματα στον χορο της αυτοκινησης με αυτο το αυτοκινητο. Το οδηγησα αρκετα πολλες φορες, επειδη δουλευα και εγω σε εκεινο το μαγαζι τα καλοκαιρια (μεχρι το 2009 χωρις διπλωμα βεβαια) και φυσικα στα φυσιολογικα του ορια επειδη το αυτοκινητο ηταν απλα για πεταμα με ενα καρο χιλιομετρα στη πλατη του. Δε πηγαινε βημα, 4ταχυτο, δεν ειχε υδραυλικο τιμονι τοτε που ημουν 14-15 χρονων εβαζα ολη μου τη δυναμη να το γυρισω οταν ηταν το αμαξι σταματημενο, ετριζε η παναγια αλλα φρεναρε μια χαρα εστρειβε μια χαρα μεχρι που το τρακαρε το αφεντικο του πατερα μου που το επισκευασε, αλλα στην ουσια ο θολος ειχε φτασει πολυ κοντα στον συμπλεκτη και το αμαξι δεν αξιζε. Το κρατησε για εναν χρονο και το αμαξι φυσικα και κυκλοφορει και το εχει ενας μαναβης! :lol:
Το επομενο φυσικα που οδηγησα και που εχω τις περισοτερες οδηγικες μου εμπειριες ειναι φυσικα η πολυαγαπημενη μου γρια ακα Ford Focus mk1. Το ειχα λατρεψει αυτο το αυτοκινητο μονο απο τις διαφημισεις που εβλεπα στη τηλεοραση και εβλεπα τον συγχωρεμενο τον Colin McRae να το πηγαινει διχως αυριο στο wrc. :inlove: Το συγκεκριμενο αυτοκινητο πραγματικα θα μπορουσα να το πω το αγαπημενο μου για διαφορους λογους τεχνικους αλλα επειδη εχω ζησει παρα πολλα μεσα του. Βολτες με την :inlove: , φαρσες, χαζοκοντρες, αναβασεις, καταβασεις, το πρωτο μου στουκο, οι πρωτες μου μοντες χωρις να φοβαμαι να χαλασει και πηγαινω πλεον και το φτιαχνω για ενα ταλιρο. Ειναι ενα αυτοκινητο που πραγματικα δε ξερω αν μπορει να το αποχωριστω ευκολα στη ζωη μου και εχω ενα πλανο να το φερω καποια στιγμη στα ισα του και οπως το θελω εγω (μη πειτε δε συμφαιρει για εμενα ειναι με το παραπανω). Πολυ καλο στησιμο και τιμονι, ποιοτητα μετρια αλλα δε με ενδιαφερει πραγματικα πλεον, κινητηρας φηματικος μακαρι να ηταν 1800ρι η st170. :inlove:
Ford Ranger 2.5 μονοκαμπινο του αφεντικου του πατερα μου παλι. Πολυ η ροπη, καλη ποιοτητα, καλυτερο οδηγικα απο το αναλογο navara (δεν εχω οδηγησει το τελευταιο μοντελο αλλα αυτο που εβγαινε απο το 2002). Στην ουσια ειναι ενα τερας απανω σε 4 ροδες που δε νιωθεις λες και οδηγας βαρκα οπως ειναι το navara. Παιζεις ανετα με τον κωλο σε στροφοδιαδρομη μεχρι τα 60-70χλμ κανοντας ενα ελαφρο ντριφτ με τη ροπαρα που εχει. Απο εκτος δρομου δε το εχω παει δε το ξερω καλα.
Nissan Pick-up. 1997 μοντελο διπλοκαμπινο μετατροπη κινητηρα σε 2.5 turbo με 109 αλογα καποια χιλιαδες χιλιομετρα ως οδηγος πολλα ως συνοδηγος. Ε ενταξει δε παει βημα αλλα το καλο ειναι οτι δε καιει τιποτα παρα το βαρος του το διαφορικο που εχει. Ωραιο για διακοπες το καλοκαιρι η καροτσα του μικρη βεβαια λογω διπλοκαμπινου αλλα αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι παρα τον κινητηρα με το turbo δε νιωθεις τραβηγμα καθολου σχεδον ρε γαμωτο. Οχι οπως στο ranger προς Θεου αλλα εστω κατι το νιωθεις σε ροπη λες και ειναι το focus! :lol:

Τωρα στα αστερια

Γκολφω ***
Φωκια ********************************
Ρεϊντζερ ****
Γυφταριο ***
Άβαταρ μέλους
By DAP
#82929
dimviii έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:ΦΩΤΟΖ ΤΩΡΑ


εδω θα μας βοηθησει ο DAP :innocent: O oδηγος που το ετρεχε λεγοταν Σταματης Σουρβελης.
Ηταν ενα θαλασσι Lada 2105


Βρηκα.....Ειχε νουμερο κυκλοφοριας ΥΙΑ 4158......Η φωτογραφια το δειχνει ας το πουμε πλαγιομετωπικα με εμφαση στη μουρη :lol: ....
Αλλα υπαρχει ενα προβλημα ..ΠΩΣ ανεβαζουν φωτογραφιες που ειμαι παντελως ασχετος;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#82934 ναι αυτος ηταν ο αριθμος κυκλοφοριας :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#83342 Λοιπόν,έχουμε και λέμε,
Opel Kadett 1.2S (1980)προσθιοκίνητο,60 άλογα για 850 κιλά,ανύπαρκτα φρένα,συμπαθητικό εντός πόλης,άντε και μέχρι το χωριό.Με αυτό έμαθα να οδηγώ(από 12 ετών σε αλάνες,απο τα 15-16 και γυρω στο χωριό αλλά πάντα με τον πατέρα δίπλα,ποτέ μόνος).Τελευταίο μεγάλο ταξίδι του από Γιάννενα Θεσσαλονίκη το 2000 με Μηλιά και Καστανιά τότε,με βροχή, όπου μετά από 2 χαμένα φρεναρίσματα στον κατήφορο πριν την Βέροια ο πατέρας το πήρε απόφαση και δεν ξαναταξιδέψαμε με δαύτο.Στα χέρια μου από το 1998-2001 μετά το πήρε ο αδερφός και έφυγε από κοντά μας το 2009,την τελευταια ώρα της απόσυρσης (κυριολεκτικά) εκείνη την δευτέρα που ανακοίνωσε την κατάργηση της ο Παπακωσταντίνου :s_cry
Renault Clio 1.4 Dynamique(2001).Τρίθυρο,γρήγορο για την εποχή του,πολύ καλό στο δρόμο.Έκανα πολλά ταξίδια,με κορυφαία στιγμή το 1.50 για Ξάνθη Καυτατζογλειο ένα απόγευμα με Βόλβες μέσα όταν έκανε όλη την Εγνατία με 200 στο κοντέρ και όσο μπορούσα στα εκτός Εγνατίας.Μεγάλο του ελάττωμα?Οι πολλαπλασιαστές που αλλάχθησαν 3-4 φορές σε 8 χρόνια αφού πρώτα με κοψοχόλιαζαν γιατι το αμάξι έσβηνε ή έμπαινε σε safe mode όποτε ήθελε.Το πήρε και αυτο ο αδερφός αλλά το δώσαμε 6 μήνες μετά γιατι ξαναχάλασαν οι πολλ/στες :rant:
VW Golf 1.4TSI DSG7 Highline(2009-2013).To αυτοκίνητο αυτό ήταν πραγματικό αγχολυτικό.Σβέλτο,με γρήγορο προσπέρασμα χάρη και στο κιβώτιο,ξεκούραστο μέσα και έξω από την πόλη και πολύ ταξιδιαρικο.Έκανα Γιάννενα-Ναύπλιο χωρίς στάση και έβγαινα λες και είχα ταξιδέψει 1 ώρα :yahoo: .Το είχα σε εποχές που δούλευα στην Αρτα ενω έμενα Γιαννενα και είχε μεγάλη σημασία να ξέρεις οτι μπορείς να περάσεις εύκολα οτιδήποτε βρεις στην Κανέτα.Το έδωσα γιατι είχα ήδη κάνει 120.000χλμ σε 4 χρόνια και χάλασε το mechatronik του κιβωτίου ενώ είχε και αρκετά ακριβή συντήρηση.Το αστείο είναι οτι το μεκατρονικ χάλασε και στον επόμενο που το πήρε κανα χρόνο μετα :lipsealed: Αν θα το ξανα αγόραζα?Ναι αλλά χωρίς το καταραμένο dsg :rant:
Renault Clio 4 1.5dci(2014-).Τι να λέμε,μεγάλη υποβάθμιση οδηγικά σε σχέση με το Golf,όχι τόσο στο στρίψιμο όσο στις επιδόσεις και την ποιότητα κύλισης.Από την άλλη δεν καίει τίποτε(4.5-4.8λιτ/100χλμ πετρέλαιο) και είναι σαφώς φθηνότερο σε συντήρηση ενώ(βασικό!) έχει εγγύηση.Μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα μετά απο 30.000χλμ σε 13 μήνες εκτός από το γεγονός οτι άλλαξα τακάκια προχθές στα 30.500χλμ.Τουλάχιστον ήταν φθηνά(63ευρώ).Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως έχει τόσο λίγο χώρο μέσα με τόσο μεγάλο αμάξωμα(για την κατηγορία του πάντα).
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#83344
DAP έγραψε:
dimviii έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:ΦΩΤΟΖ ΤΩΡΑ


εδω θα μας βοηθησει ο DAP :innocent: O oδηγος που το ετρεχε λεγοταν Σταματης Σουρβελης.
Ηταν ενα θαλασσι Lada 2105


Βρηκα.....Ειχε νουμερο κυκλοφοριας ΥΙΑ 4158......Η φωτογραφια το δειχνει ας το πουμε πλαγιομετωπικα με εμφαση στη μουρη :lol: ....
Αλλα υπαρχει ενα προβλημα ..ΠΩΣ ανεβαζουν φωτογραφιες που ειμαι παντελως ασχετος;


κινητό με ιντερνετς έχεις DAP?
Άβαταρ μέλους
By DAP
#83421 NOP....


Ρε σεις να ξερετε οτι στο χειρισμο του κομπιουτερ ειμαι στασιμος επι σειρα ετων στη πρωτη δημοτικου... :lol:
Άβαταρ μέλους
By g47
#83736 Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

1990, 999cc, 45 αλογα.
Ακομα θυμαμαι οταν το πρωτοαγορασαμε δευτερο χερι (ημ/νια αδυνατο να θυμηθω, γυρω 1998) και με το πατερα ξυναμε ταπετσαριες και ουρανους για να περασουμε τις καινουργιες. Φυγανε τα παντα απο μεσα του και ντυθηκε με νεες οπως και νεα αφρολεξ. Μπηκε ραδιο μιας και δεν ειχε εργοστασιακα, η μηχανη εγινε ρεκτιφιε, βαφτηκε ολο, αλλαχτηκαν λαστιχα, λαμπες, πλαστικα, αυθεντικα οσα μπορουσα να βρω, και βγηκε στους δρομους να τους βαλει φωτια.
Το θυμαμαι με μεγαλυτερη νοσταλγια απο το πρωτο πραγματικα δικο μου, cz3.
Οχι γιατι ειναι σουπερ ουαου η ξεχωριζει σε καποιο τομεα.
Βασικα ισως ακριβως για το αντιθετο.
Εμαθα να οδηγω σε αυτο, δεν του κολλησα στο πισω τζαμι το Ν απο εγωισμο οτι "εγω ξερω" (τρομαρα μου), με αντεξε και το αντεξα. Ποσα σβησιματα επειδη αφησα δυνατα το συμπλεκτη, ποσους κοφτες να δουμε τελικη, ποσα τεστ με τον εαυτο μου να δουμε ποσο λιγη σουπερ μπορω να καψω αλλα και τα διαολεμενα κοψιματα οταν το φιλτρο της βενζινης μπουκωνε και επρεπε να το αλλαξω αλλα μεχρι τοτε ανοιγα το καπω και το χτυπαγα μιας και ηταν σε κοινη θεα μπροστα.
Ποσα πρωινα να θελω να παω μαθημα στο πανεπιστημιο, εξω να εχει γυρω στους 0 βαθμους και αυτο να αποφασιζει οτι κανει πολυ κρυο για να παρει μπρος και το ειχα ξυπνησει ξαφνικα.
Ποση ευχαριστηση οταν επαιρνε τελικα και ενιωθα να το φροντιζω οταν το αφηνα να ζεσταθει πριν βαλω 1η και σιγα σιγα ερχοταν και ο ζεστος αερας για τα χερια μου.
Αναμνησεις απο τα καλοκαιρια στη Κεφαλονια που δεν το σκεφτομασταν μηπως λερωσουμε τη ταπετσαρια με αλατια (καθε χειμωνα ειχε βιολογικο :rtfm: ), απο την ιδιαιτερη μυρωδια οταν εμπαινες μεσα και ηταν στον ηλιο που μονο αυτο το μαυρο ιταλικο πλαστικο φαινεται να βγαζει, απο την παλη με τη ζεστη γιατι προφανως δεν υπηρχε αρκουδι και τα εγκαυματα στα χερια γιατι ποιος να σκεφτει να βαλει πετσετα στο τιμονι οταν βλεπαμε το νερο μπροστα και τρεχαμε?
Και εννοειται τις τρομαρες σε φιλους οταν τους διδασκα εισαγωγη στην υπερστροφη με 20-25 χιλιομετρα με τα 13αρια ελαστικα και τρομαζαν :lol: αλλα και τα τετακε απο το πουθενα οπου για ανεξηγητους λογους βρισκομουν αναποδα στο ρευμα μου μετα απο 5 δευτερα παλης με το τιμονι που το ακολουθουσε ενα "τι εγινε ρε |λογοκρισία|?" απο το κολλητο, χωρις να εχει καταλαβει κανεις μας γιατι αποφασισε να γλυστρισει.
Τα ηρεμα βραδια που βγαιναμε και το κασετοφωνο ειχε volume 2 για να παιζει αχνα απο πισω το hotel california αλλα και τα nah neh nah και puerto rico απο vaya con dios.

Το να ανεβουμε στον Αινο ηταν αθλος απο μονος του και το ευχαριστιομουν περισσοτερο γιατι εδινε αξια στην αναβαση.
Βασικα ισως να ηταν μονο αυτο. Ευχαριστιομουν και εκτιμουσα πιο πολυ την οδηγηση, το ταξιδι, τις στιγμες μαλλον γιατι ειχα μοχθησει. :lol:
Μου αρεσε να το αφηνω να κρυωσει και να ακουω τα τικ τακ των μεταλλων οσο οι υπολοιποι κοιτουσαν τη θεα.
Επρεπε να κανω και προσευχη να αντεξουν τα φρενα γιατι παντα εβραζαν στο γυρισμο.
Πουληθηκε για 800 ευρω πριν 8 χρονια με 80κ χιλιομετρα.
Εντωμταξυ ο πατερας ειχε αγορασει μια alfa 145 και εγω αρκετα χρονια αργοτερα ενα cz3.
Λιγοτερο (πολυ λιγοτερο ισως) στην alfa και περισσοτερο στο mitsubishi ηταν παρουσα η αισθηση του αδιαφορου. Μπορει να ειχα γκαζια πλεον, μπορουσα αξιοπρεπως να κανω προσπεραση και ολα τα κομφορ που ερχονται με την εξελιξη. Αλλα κατι αλλο μου ελειπε και ακομα δεν μπορω να εξηγησω τι. Παντως σιγουρα δεν ξαναμπηκαμε με νερα μετα απο μπανιο.

Παρακαλω εισαγετε σχολια οτι ειμαι μαζοχας και μου αρεσει το παιδεμα απο κατω.

ΥΓ. Η επιλογη του να ξοδευτουν τοσα χρηματα για την αποκασταση του συγκεκριμενου παντακιου ηρθε μετα απο πολυχρονη συμβιωση με ενα μαυρο παντα 800cc. Ειχε μονιμα θεμα με τη ρυθμιση μειγματος, τις πλατινες και τις ασφαλειες που τις εκαιγε και εκαναν τσαφ στα αριστερα των ποδιων του οδηγου. Εχω σκορπιες εικονες απο δαυτο αλλα καμια φωτο. Ηταν το πρωτο αυτοκινητο που οδηγησα ποτε μου, στα 17 μου στο αεροδρομιο στη Κεφαλονια χειμωνα, που ειχε αδεια ευθεια.
Θυμαμαι να ρωταω τον πατερα τι ειναι αυτα εκει πισω και να μου απανταει "Σουστες".
Α και το τασακι με το συρομενο καλυμα που επιανε στη κολωνα διπλα στα ποδια του οδηγου. :metalo:

ΥΓ2. Το αυτοκινητακι στα δεξια του ταμπλω, ποσο γαματο. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#84250
Nikos! έγραψε:Το si μου. :inlove:

...κι οι υπόλοιπες;;; δεν έχεις ζήσει με άλλο αυτοκίνητο; οικογενειακό; κάτι; γεννήθηκες με την μπέμπα ρε φίλε!;; :lol:

αλήθεια, για πες λίγα από το παρελθόν, θα έχεις σίγουρα κάποιο ακόμη αγαπημένο :inlove:
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#84296
g47 έγραψε:...

Εύγε... εξαιρετικό!!! :inlove:

Εμένα το μόνο από τα ελάχιστα και όχι ιδιαίτερα σημαντικά αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου (δικά μου γιατι σε δανεικά είχα και κάποια τυχερά) που πραγματικά έχω μετανιώσει που έδωσα είναι η Κάθυ μου, μια ¨κάθετος¨ W115 220/8, με ημερομηνία παραγωγής 12ος του 1967 παρακαλώ, σε απίστευτη κατάσταση.
Εικόνα
http://dpgr.gr/usergalleries/albums/use ... y_23~0.jpg
Πραγματικά ένιωθες ξεχωριστά να οδηγάς αυτό το αυτοκίνητο, σε βαθμό που τίποτα καινούργιο δε σου έκανε αίσθηση. 6 μήνες μετά άλλαξε εντελώς η ζωή μου και 8 χρόνια μετά ούτε καν φαντάζομαι πως μπορούσα να ζω έτσι κάποτε...
Τις μηχανές που περάσανε από τα χέρια μου, από την άλλη, τις ζηλεύω όλες...πιο πολύ όμως τη Bonnie μου, μια Triumph Βonneville Black, που την έδωσα πριν 5 χρόνια γνωρίζοντας ότι ήταν θέμα ημερών να το μετανιώσω. Φυσικά, τότε πίστευα ότι κάποτε θα ξαναείχα τη δυνατότητα να αποκτήσω μια και για αυτό δεν έκανα πίσω... :(
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#84578 Μια 220 (δεν ξέρω αν ήταν /8) ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που μπήκα σαν νεογνό στη ζωή μου το 1980.Ήταν μοντελο του 1970 με πίσω φώτα σαν αυτά της φώτο του djet και ο πατέρας μου λέει ακόμη την ιστορία για το πώς εψησε τον γυναικολόγο που με ξεγεννησε να την αγοράσει μετά από μια βόλτα στο βουνό με ανοιχτή την οροφή.Έφυγε δυστυχώς λόγω τέκμηρίων και αντικαταστάθηκε με το οπελ που αναφέρω παραπάνω.Ο πατέρας μου ακόμη έχει μεγάλο έρωτα με τις Mercedes και όνειρο του είναι να ξαναποκτήσει μια.
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#85160 Εικόνα

Η 1η αγάπη και ένας από τους βασικούς λόγους που χρειάστηκε να δώσω 3 πανελλήνιες για να μπω στη
σχολή.Elite 2ης γενιάς που με σχολαστικό ψάξιμο από εμένα και τον αδελφό μου μετατράπηκε σε Abarth μέχρι
και τη τελευταία λεπτομέρεια με εξαίρεση τις ζάντες που οι δικές του ήταν πανάκριβες.Το είχα 18-21, περίοδο που
όλο το κομπόδεμα πήγαινε σε βενζίνες,λάδια και τακάκια.Πρόσφερε συγκινήσεις σε εμένα και τρομοκρατία σε μερικούς
φίλους με το απότομο γύρισμα και τα ανεπαρκή φρένα.Πραγματικό σχολείο, αφού δεν φουντάραμε πουθενά τρέχωντας
να προλάβουμε ειδικές του Ακρόπολις γύρω από το Μπράλο πάλι καλά.
Έληξε άδοξα η καριέρα του όταν μια θεία παραβίασε ένα στοπ και το χτύπησε στο αδύνατο σημείο του,μεταξύ φτερού
και πόρτας οδηγού.

Εικόνα

Μια παρόμοια Sprint 1ης γενιάς αντικατέστηκε με 200.000 δρχ το Αμπαρθ, αγορασμένη από την Autolinea στα
Γλυκά Νερά.Εις γνώση μου σάπια από πατώματα κτλ, προσπάθησε ανεπιτυχώς να μου αποβάλει το απωθημένο αγοράς
μια παλιάς Αλφα αλλά η εμπρόσθια κίνηση δεν μου το απέβαλε αν και με τελειωμένα αμορτισερ είχε καταπληκτική
και παιχνιδιάρα συμπεριφορά.Με το βαρύ τιμόνι της και το ανύπαρκτο καλοριφέρ της με έκανε πραγματικό άντρα :lol:
ενώ καμμία δεν έβγαινε 2ο ραντεβού το χειμώνα με αυτό.

Η συνέχεια αποτελείται από κάποια αδιάφορα αλλά αξιόπιστα οχήματα που βαριέμαι να αναφέρω.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#85366
D-Jet έγραψε:Εικόνα
http://dpgr.gr/usergalleries/albums/use ... y_23~0.jpg

Ωχ μάνα μου :lol: Που να βολευτείς τώρα άνθρωπε στΗ :shifty: Σκοντάρα;
Να σε ρωτήσω κάτι αφού είχες φάει τα νιάτα σου με τα καθετόνια.
Η δικιά σου ήταν από τις πρώτες. Αυτές αρχικά δεν έβγαιναν χωρίς προσκέφαλα; Θυμάμαι καλά;