Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#81615 Ένα θέμα για τα περασμένα ιδιόκτητα ή και οικογενειακά αυτοκίνητά μας, σε χρονολογική σειρά αναφοράς, ίσως και με αστεράκια δίπλα για τα πιο αγαπημένα μας κομμάτια.

:inlove:

Η μόνη προυπόθεση να τα έχουμε οδηγήσει προσωπικά.

:rtfm:

ΓΡάψτε ελεύθερα, δεν θα δώσουμε την λίστα στην Λαγκάρντ!

:lol:
Άβαταρ μέλους
By htanso21
#81625 Θα βάλω μονο τα δικα μου :lol:
1981 Suzuki SS40 (πριν καν ονομαστεί alto) 543 κ.εκ, μέτραγες το 0-100 με ημερολόγιο (ενα αστέρι)
1993 Citroen AX 1.100 κ.εκ ελαφρύ αλλα ψεύτικο (δυο αστέρια)
2007 Peugeot 207 1.600 κ.εκ πολύ καλο αυτοκινητο (τέσσερα αστέρια)
2007 Citroen Berligno 1.400 κ.εκ τα πάντα ολα και τα κοάλα τιποτα (τρία αστέρια)
2001 Bmw 320 Ci εξακυλνδρος έρωτας (πέντε αστέρια)
1996 Subaru Impreza 2.000 κ.εκ τετρακουνα (δυο αστέρια)
1999 Seat Ibiza 1.400 κ.εκ ... (μηδέν αστερια)
2007 Daihatsu Sirion 1.000 κ.εκ τέλειο για την πόλη (τρία αστερια)
2008 Peugeot 308 1.400 κ.εκ μια εβδομάδα το εχω, δεν μπορω να βαλω ακομα αστερια :lol:
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#81632 ***vw golf 1.8 gti mk2 (πάτερ - πρώτα μου μαθήματα οδήγησης)
*****mitsubishi pajero 2.7 mk1 (πάτερ)
vw golf 1.4 mk3
bmw 3 1.8 mk3 (πάτερ)
opel corsa 1.4 sri
vw golf cabriolet 1.8 mk2
***mazda miata 1.6 mk2
alfa romeo 147 1.6
***mercedes-benz c200 kompressor mk2 (πάτερ)
audi a3 1.6 mk1
*audi S4 4.2 mk2 (φίρμας)
*****audi s3 mk1
***porsche cayene turbo mk1 (φίρμας)
audi a3 2.0tfsi quattro s-line mk2
smart fortwo 1.0turbo mk2
*****porsche carrera 4s 997 (φίρμας)
audi s3 mk2
jaguar xk8 convertible 4.2 (πάτερ)
***smart fortwo 1.0mhd mk2
Scirocco R mk2
****mercedes-benz a200 mk3
???

:)

αναθεώρησα τα αστέρια μου ώστε να μην είμαι τόσο σκληρός! χαχαααχα

:s_crazy

Υ.Γ.: Η ιταλίδα πέρα από την ομορφιά της ήταν για πέταμα δυστυχώς :lol: :lol: :lol:
Τελευταία επεξεργασία από Goldmund και 25 Φεβ 2015, 14:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#81635 Τί εξυπηρετεί ένα θέμα ξερής απαρίθμησης;
Αν έχει κάποιος να γράψει οδηγική εμπειρία/ιστορία, έχουμε το "οδήγησα" και αν θέλει να βάλει καμιά φωτογραφία πάλι έχουμε αντίστοιχο.
:adminpower:
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#81637
rocsta έγραψε:Τί εξυπηρετεί ένα θέμα ξερής απαρίθμησης;
Αν έχει κάποιος να γράψει οδηγική εμπειρία/ιστορία, έχουμε το "οδήγησα" και αν θέλει να βάλει καμιά φωτογραφία πάλι έχουμε αντίστοιχο.
:adminpower:

...δεν είναι ξερή. Βάζεις κι αστεράκια, ρομαντισμός λέγεται, να έχεις κάπου όλα να τα αναπωλείς, είναι θέμα ηλικίας μάλλον////

:s_cry :s_sorry :inlove:
Τελευταία επεξεργασία από Goldmund και 25 Φεβ 2015, 14:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#81638
Chris έγραψε:^που στέλνω βιογραφικό? :omg:

...δεν παρέχω επαγγελματική σταδιοδρομία, λυπάμαι! Βρε άνθρωποι του θεού, ζήτημα ρομαντισμού είναι για εμας τους παλιούς που έχουμε να τα θυμόμαστε...

Ήμαρτον, δεν είναι κακό. Απλά γράφτε μια λίστα, βάλτε και κανά αστεράκι όπου σας άρεσε ιδιαίτερα....
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#81649 Χμμ, για να δούμε, να τα θυμηθώ όλα :lol: Μιλάω μόνο για τα δικά μου αυτοκίνητα, τα "οικογενειακά" θα τα πω στο τέλος...

88-91 Renault 19TSE, πολύ ωραίο, πολύ άνετο, καλό εξοπλισμό, ΤΡΑΓΙΚΑ ΦΡΕΝΑ (ένας από τους λόγους που το έκανα τροπέτο :s_crazy ) ****
92-97 Citroen ZX 1.4, πήγαινε -σχετικά- καλά παρά τον Μαθουσάλα TU, άνετο, ταξιδιάρικο, και ΠΟΛΥ παιχνιδιάρικο ένεκα στησίματος και παθητικής 4διεύθυνσης. Η πιο "παιδική χαρά" περίοδος οδήγησης για μένα ****
98-99 Honda Civic VTi, ξύριζε, πήγαινε αέρα, δεν έσπαγε-δεν χάλαγε, στράβωνε δίσκους για πλάκα, αλλά γενικώς από τα πιο αξιόμαχα μικρά που έχω δει ****
00-01 RX7 FC, κυρίως για βόλτα, με είχε πρήξει με ένα ράγισμα στο ψυγείο, μου έβγαλε και μαντέμι τουρμπίνας, α και ένα δίσκο/πλατώ, αλλά με 200 αλογάκια (190 τροχό με μόντες των 50€) λογικό ήταν ****
01 RX7 FD, για λίγους μήνες, ένεκα ότι ήταν μεταβατικό στάδιο και με κινητήρα στα τελευταία του. Το έδωσα και δούλευε μια χαρά πάντως. Κόντρες με μηχανές στην καθημερινή διάταξη :superman: Έκαιγε πολλά και μύριζε περισσότερα, αλλά το πιο γρήγορο αυτοκίνητο που είχα (κάπου στα 280 άλογα με "συντηρητικές" μόντες) ****
02-04 Honda CRX VTEC, επίσης σφαίρα, ομοίως δεν έσπαγε-δεν χάλαγε, το είχα κάνει σένιο σαν καινούριο, το είχα σαν "τοπικό" αυτοκίνητο (ήμουν εκτός Ελλάδος), δεν το χάρηκα όσο θα ήθελα ****
05-09 RX8, πολύ παιχνίδι, ωραίο, σχετικά άνετο (δεν χώραγα στο ύψος λόγω οροφής), με αρκετές μόντες (κυρίως ICE), παντρεύτηκα κιόλας με δαύτο ****
10-14 CX7, δυνατό, μεγάλο, ευρύχωρο, εξοπλισμένο, έκαιγε πολλά αλλά πήγαινε (για SUV) σφαίρα, έσπαγα πλάκα με κάθε είδους GT/GTi/FR/RS και τη νίλα που πάθαιναν :lol: ****
15-σήμερα C5, εδώ δεν ξέρω ακόμα, θα δείξει το μέλλον....

Όλα παίρνουν 4* γιατί όλα ήταν επιλεγμένα για να μου αρέσουν, αλλά για κανένα δεν είπα ότι "με αυτό θέλω να με θάψουν"....
Στα "οικογενειακά", απλώς να αναφέρω 2 διαφορετικά Passat, 2 διαφορετικά Fiat, ένα R5 και ένα 206.
Τελευταία επεξεργασία από The Ace και 25 Φεβ 2015, 15:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#81655 Ford Escort 1986-1992 1.100 L
Ford Escort 1992-1998 1.400 CL
Ford Escort 1998-2003 1.400 GHIXA
Οταν λοιπον επαιξε το 2003-2009 Ford Mondeo 1.800
το τελευταιο Escort εγινε δικο μου,μεχρι το 2006 που ηρθε το
Ford Fiesta ST150.

Αστερακια δεν βαζω
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#81709 Επειδή η πρώτη αγάπη είναι και η μοναδική πραγματική εγώ αγάπησα πραγματικά ένα τέτοιο:
http://cloudlakes.com/gallery/2700133-a ... unior.html
Μοντέλο 1974. Το πήρα το 1990 σα φοιτητής μετά από σκληρό νυχτοκάματο ενός χρόνου περίπου σε σκυλάδικο της Πάτρας, συνεταιρικά με τον ξάδερφο. Ήταν σε πολύ καλή κατάσταση και ανήκε στην πρώτη φίρμα του μαγαζιού και γνωστό ανά την επικράτεια βάρδο. Ισχυριζότανε δε ότι από εκεί μέσα είχε περάσει όλη η θηλυκή αριστοκρατία της Πάτρας. :lol: Η αλήθεια είναι ότι ήταν γκομενοπαγίδα αλλά το δικό μας το target Group ως σερβιτόροι και όχι ως λαικοί βάρδοι, περιοριζότανε μόνο σε καμμιά φοιτητριούλα.
Πανέμορφο, τρομερό μοτέρ, πανάλαφρο, πολύ καλά φρένα και φανταστικό στήσιμο.
Για τέσσερα χρόνια όλη η Ελλάδα μια γειτονιά με αυτό το αμάξι. Ωραία χρόνια με πολύ χρόνο και χρήμα που έφτανε μόνο για βενζίνες, κάνα σουβλάκι και οπωσδήποτε για εισιτήρια για την ΑΕΚάρα όπου κι αν έπαιζε από Καλαμάτα μέχρι Δράμα.
Κάποια στιγμή άρχισε να καίει περισσότερο λάδι από βενζίνη. Ένα Καλοκαίρι και μόλις είχα μαζέψει λεφτά για ρεκτιφιέ, ο ξάδερφος, που στο μεταξύ είχε φύγει για master Αγγλία και το είχα μόνος μου, το πήρε για μια γρήγορη Διόνυσο - Νέα Μάκρη αλλά στο δρόμο συναντήθηκε με κάτι βράχια. Εκείνος τη γλύτωσε με κάτι σπασμένα πλευρά και εκείνο έγινε τροπέτο...
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#81838 Ford Focus II sedan (2006-2010).
Με τον 1,4 με τα 80κατι αλογα, το αυτοκινητο ηταν επιεικως ταφος!! Ωστοσο ηταν φοβερο οδηγικα και επειδη ηταν sedan και οχι το κλασσικο 5θυρο, ηταν κατι πρωτοτυπο. Εδω εμαθα να οδηγω. :inlove: Απο προβληματα, εβγαλε το κλασσικο με τη διαρροη του υγρου του υδραυλικου τιμονιου και μια χαλασμενη κλειδαρια του πορτπαγκαζ. Το 2010 ειχε προτεινει ο πατερας μου, να το κρατησω εγω για λιγα χρονια και μετα να παρω κατι καλυτερο.. Ειχα ομως ερωτευτει τοτε αυτο που εν τελει πηρα (Fiesta Sport) και δεν ειχα ματια για κατι αλλο. Μου ψιλολειπει και ισως επρεπε να το σκεφτω λιγο παραπανω... :s_no
Scoda Octavia 5 1,4 tsi. (2010-2012)
Πολυ μεγαλο upgrade. Κινητηρας που επιτελους εδινε επιδοσεις και εξοπλισμος πλουσιοτατος!! Ενα αυτοκινητο που μπορει να μην ειχε την οδικη συμπεριφορα του Focus, αλλα τα ταξιδια που εκανε ηταν επικα!! Ακομα και το Qashqai που χουμε τωρα, εχει κλικ χειροτερη ποιοτητα κυλισης.. Στα 60.000 χλμ. δεν εβγαλε κανενα προβλημα. Μονο μια καμμενη λαμπα στο πισω αριστερα φως!!
Θα το θελα να υπηρχε ακομα στην οικογενεια ωστε να κανουμε ταξιδαρες ατσαλακωτοι! Ειδικα για το Αθηνα- Κομοτηνη και τουμπαλιν ηταν φανταστικο!
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#82578
junior gt έγραψε:Επειδή η πρώτη αγάπη είναι και η μοναδική πραγματική εγώ αγάπησα πραγματικά ένα τέτοιο:
http://cloudlakes.com/gallery/2700133-a ... unior.html
Μοντέλο 1974. Το πήρα το 1990 σα φοιτητής μετά από σκληρό νυχτοκάματο ενός χρόνου περίπου σε σκυλάδικο της Πάτρας, συνεταιρικά με τον ξάδερφο. Ήταν σε πολύ καλή κατάσταση και ανήκε στην πρώτη φίρμα του μαγαζιού και γνωστό ανά την επικράτεια βάρδο. Ισχυριζότανε δε ότι από εκεί μέσα είχε περάσει όλη η θηλυκή αριστοκρατία της Πάτρας. :lol: Η αλήθεια είναι ότι ήταν γκομενοπαγίδα αλλά το δικό μας το target Group ως σερβιτόροι και όχι ως λαικοί βάρδοι, περιοριζότανε μόνο σε καμμιά φοιτητριούλα.
Πανέμορφο, τρομερό μοτέρ, πανάλαφρο, πολύ καλά φρένα και φανταστικό στήσιμο.
Για τέσσερα χρόνια όλη η Ελλάδα μια γειτονιά με αυτό το αμάξι. Ωραία χρόνια με πολύ χρόνο και χρήμα που έφτανε μόνο για βενζίνες, κάνα σουβλάκι και οπωσδήποτε για εισιτήρια για την ΑΕΚάρα όπου κι αν έπαιζε από Καλαμάτα μέχρι Δράμα.
Κάποια στιγμή άρχισε να καίει περισσότερο λάδι από βενζίνη. Ένα Καλοκαίρι και μόλις είχα μαζέψει λεφτά για ρεκτιφιέ, ο ξάδερφος, που στο μεταξύ είχε φύγει για master Αγγλία και το είχα μόνος μου, το πήρε για μια γρήγορη Διόνυσο - Νέα Μάκρη αλλά στο δρόμο συναντήθηκε με κάτι βράχια. Εκείνος τη γλύτωσε με κάτι σπασμένα πλευρά και εκείνο έγινε τροπέτο...

:thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By DAP
#82718 1974 -1978: FIAT 850 SPECIAL επωνομαζομενο χαιδευτικα Τρυφωνας.....Πιο πολυ τον εσπρωξα παρα τον οδηγησα. :lol: Ειχε την ικανοτητα να κρυβει απο τους μηχανικους τις παραξενιες του και να μου τις δειχνει τις πιο ακαταλληλες ωρες....Τον πουλησα εν απουσια του (ηταν καπου στη Συγγρου χαλασμενος) στον συνεργατζη εναντι πινακιο φακης αλλα ξαλαφρωσα....Τι αστερι να του βαλω....

1978-1993; DATSUN 100A: Οργωσε ολη την Ελλαδα με ελαχιστες βλαβες,υπεφερε ολες τις "αγωνιστικες" μου ανησυχιες,βρωμιστηκε με ολους τους εμετους του γυιου μου και μας αποχαιρετισε με την πρωτη -πρωτη αποσυρση....Αντε να το κανω συνταγματαρχη....

1993-1993:RENAULT 19: Η πιο βραχυβια σχεση που τερματιστηκε αποτομα στις στροφες της Ε.Ο. Κορινθου -Τριπολεως....Στιγμιαια αποσβεση καποιων εκατομμυριων δραχμων.....

1994 -2008; CITROEN ZX: Αυτη και αν υπεφερε και απο τα τρια μελη της οικογενειας......εκανε ολο το στρατιωτικο παρεα με το γυιο μου εις Αττικη και Λημνο,μας ταξιδεψε απο Ορμενιο μεχρι Περαχωρα Χανιων και τερματισε το βιο της σε καποιο εργοστασιο στα Καλυβια.....Αυτη αξιζει για ταξιαρχος.....

2001- 2015: FORD FOCUS 1600: Το πηρα για να επιβραβευσω τις σπουδες του γιου μου,του πασαρα τη ΖΧ και το κρατησα για μενα. :innocent: Δεν εχω παραπονα,συνεργαστηκαμε αψογα αλλα γερασε πια και ειναι καιρος για μια τιμημενη αποστρατεια....Στρατηγος το φοκους.....
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#82743 1989 πηγαινα Σιβιτανειδιο απογευμα,και παραλληλα δουλεια το πρωι μεχρι τις 3 σε συνεργειο αυτοκινητων.Mετα τη σχολη δουλεια ξανα μεχρι αργα το βραδυ.
Συντηρουσαμε 2 αγωνιστικα Λαντα.
Το ενα μετα απο 5-6 αγωνες,πωληθηκε σε μενα με τη συμφωνια ενα καλο σερβις(ρουλμαν τροχων,ψαλιδια,συνεμπλοκ,και οτι θα εβρισκα προς αλλαγη κλπ) οπως ηταν καγκελωμενο,με τα μπακετ του,μεχρι και τα τρακτερωτα dunlop.Το αυτοκινητο το ειχαμε χτισει εμεις απο καροτσα γυμνη,και το ηξερα μεχρι την τελευταια του βιδα.
Ανοιγω το μοτερ,λουλουδι,στροφαλο απο 1500αρι Λαντα,μπιελες απο φιατ Χ 1/9 και νατα τα 1670 κυβικα νατες και οι ροπες επιτελους(σαν αγωνιστικο ηταν 1300κεκ).Καρμπυρατερ 2 διπλα βεμπερ 45αρια,εισαγωγη stohl αυστριακη,αναρτηση πεταω την spax που μου ειχε spaxει τα παπαργια,και βαζω μπιλσταιν αγωνιστικη σειρα μεταποιημενη στις βασεις απο renault 5 alpine.Eλατηρια απο καποιο μερσεντες εμπρος,και φτιαχτα πισω.Μπλοκε απο φιατ 124 spider σφιγμενο.Συμπλεκτη sachs racing μονοδισκος με ελατηρια απο τα εργοστασιακα Λαντα των Ρωσσων απο Ακροπολις που ''ξεμεινε'' Ελλαδα. :innocent:
εκκεντροφορος κανιβαλλος kent μαζι με ελατηρια βαλβιδων,και ρελαντι ατσαλο αλλα χαμηλο.
Καπακι φτιαγμενο απο τον Στελιο,''συνεταιρο'' του Καρταλαμακη τοτε.Το μοτερ ειχε χτιστει ακολουθωντας τις οδηγιες του τελευταιου.
Ταμπλω με μεταποιημενο πινακα οργανων με ολα τα οργανα απο πιεσεις λαδιου,θερμοκρασιες κλπ.
Ηλεκτρικο βεντιλατερ,+ ενα λεπτο spal τερας,πρωτοπορεια τοτε,και θερμοκρασιες ποτε.Πλεξουδα απο την αρχη χειροποιητη,διπλα ρελε παντου,διπλες ηλεκτρονικες αναφλεξεις,διπλες ηλεκτρικες τρομπες facet.Eξατμιση κοσμημα απο τον αγνωστο τοτε γειτονα ποπαυ.Βασεις μηχανης απο rs 2000 escort.
η καυλα και η παντα δεν τελειωνε ποτε.Λιωσιμο στην ασφαλτο,συνεχιζες και χωμα.Περιορισμους μηδεν.
Δεν ξεκαβαλαγα απο πανω.Γεμιζαμε ρεζερβουαρ και το καιγαμε σε 2 ωρες μεσα στην Αθηνα με φιλαρακια.Το αυτοκινητο ηταν αρκετα γρηγορο,ζυγιζε 980 κιλα και ειχε γυρω στα 135 αλογα,με σωστες σχεσεις,και σωστη τελικη σχεση μεταδοσης(τελικη με 5η στις 8000 στροφες 195χλμ/ωρα)
Παντα με κατσαβιδι στη τσεπη,και αλενακι για τα εκκεντρα.
Αυτο ηταν το πρωτο δικο μου αυτοκινητο.Εαν θα βρω φωτο απο καποιο παλιο Ακροπολις θα την βαλω.
Το εδωσα στον πατερα μου οταν αγορασα αλλο,βγαζωντας και πουλωντας ολα τα αγωνιστικα εξαρτηματα.
Τελευταία επεξεργασία από dimviii και 27 Φεβ 2015, 21:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά