Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dstou
#196708 Πίσω από ένα καινούργιο μοντέλο αυτοκινήτου υπάρχουν σε αρκετές περιπτώσεις 1000 και πλέον μηχανικοί και τεχνικοί. Είναι αρκετά πολυδιάστατη και συλλογική εργασία, σε αντίθεση με τους οδηγούς αγώνων ή τους ιδρυτές που αυτό που κάνουν το κάνουν (σχεδόν) μόνοι τους.
Ένας βασικός λόγος για τον οποίο γνωρίζεις αρκετούς από τους δεύτερους αλλά ελάχιστους ή και κανέναν από τους πρώτους, αν και όχι ο μόνος.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#196774 Δεν διαφωνώ, υπάρχουν όμως κάποιοι όπως αυτοί που ανέφεραν πριν που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην σχεδίαση ενός κινητήρα,μιας συγκεκριμενης σειράς μοντέλων,μιας καινοτομίας που οδήγησε την αυτοκίνηση μπροστά όπως ο giacosa που είπε ο hifi, πιθανότατα όχι μόνοι τους αλλά σαν επικεφαλής ενός τμήματος ή μιας ομάδας και δεν τους θυμάται κανένας, αντίθετα πχ ξέρουμε πολύ καλύτερα αρκετούς σχεδιαστές, ίσως γιατί η μορφή ενός οχήματος είναι πολύ πιο απτη από αυτό που κρύβεται από κάτω

.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#196814 Όπως είπε ο dstou πλέον η δημιουργία ενός μοντέλου είναι ομαδική δουλειά, δεν υπάρχει ένας σχεδιαστής/αρχιμηχανικός που σχεδιάζει μόνος του έναν κινητήρα ή μια ανάρτηση. Για αυτό και τους μόνους που μπορούμε να γνωρίζουμε είναι τους Διευθυντές των Τμημάτων (π.χ. Τμήματος Κινητήρων, Αεροδυναμικής κλπ).
Άβαταρ μέλους
By markvag
#196853
drdino έγραψε:Mπορεί να γκρίζαρα λίγο, αλλά αρχαίο δεν με λες... :lol:


Για να σε λέει αρχαίο ο DAP, σκέψου πόσο πολύ μικροδείχνεις... :lol: :lol:





Ένα από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα (στην τελευταία από τις άπειρες εκδόσεις του):

Εικόνα

Δεν αναφέρθηκε εδώ πέρα, όλως παραδόξως... Φθηνό, οικονομικό μέχρι αηδίας, απλό στη συντήρηση και απίστευτα άνετο, με σήμα κατατεθέν την κλίση 90 μοιρών σε κάθε στροφή, αλλά και κράτημα ... κράτημα...

Έμεινε στην παραγωγή για πάνω από 40 χρόνια, βγήκε σε άπειρες εκδόσεις, ακόμα και με 2 κινητήρες... Το brief για το αυτοκίνητο ήταν απλό: Ένα αμάξι, που να μπορεί να μεταφέρει 4 άτομα και τις αποσκευές τους συν ένα καλάθι με αυγά με ταχύτητα 50χαω μέσα από οργωμένο χωράφι, χωρίς να σπάσουν τ' αυγά. :inlove:

Ο πόλεμος διέκοψε την εξέλιξή του, αλλά 2 (αν δεν κάνω λάθος) πρωτότυπα διασώθηκαν (το ένα κρυμμένο, το άλλο μεταμφιεσμένο ως μουλάρι για δοκιμές ελαστικών της Michelin) από τους Ναζί που ήθελαν να εξαλείψουν τον αντίζηλο του Kdf Wagen που ετοίμαζαν οι ίδιοι...

Οι πρώτες μου αναμνήσεις από αυτοκίνητο είναι από ένα εκ των παραγώγων του 2cv (ολόιδιο με αυτό, ακόμα και στο χρώμα):

Εικόνα

Να περιφερόμαστε δύο μπόμπιρες 3 και 6 ετών στο πίσω κάθισμα και να εκστασιαζόμαστε που το αμάξι έπιασε την ασύλληπτη ταχύτητα των 100χαω (έτρεμε ολόκληρο, πως δεν διαλύθηκε... :lol: :lol: :inlove: ). Πριν 29 χρόνια...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#196864
markvag έγραψε:Οι πρώτες μου αναμνήσεις από αυτοκίνητο είναι από ένα εκ των παραγώγων του 2cv (ολόιδιο με αυτό, ακόμα και στο χρώμα):


Α έτσι εξηγείται η Νίτσα... τραυματικά παιδικά χρόνια. :shifty: :lol:
Άβαταρ μέλους
By nass
#196913
rocsta έγραψε:Έφαγα φλασιά, και συμπληρώνοντας το ποστ του HF 1 χρόνο πριν:
Πριν να έρθει το 128, η Fiat είχε βγάλει με το σήμα της Αutobianchi , το Primula, έχοντας το 5 χρόνια πριν βγει το 128 ως test bed.


Ο πατέρας μου είχε μια Alfa Romeo 1300 Junior την οποία όταν έγινε οικογενειάρχης :superman: πούλησε :( και αγόρασε ένα Primula (βαμμένο πράσινο με μια άσπρη ρίγα στο καπό, καθότι παναθηναϊκάκιας) (το θυμάμαι ελάχιστα). Το οποίο πούλησε και αγόρασε ένα γαλάζιο 128 3Ρ :inlove: :inlove: που κάποια στιγμή αναβαθμίστηκε σε 1300 με 2 διπλά Webber :inlove: :inlove: :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#197093
EDDIE_147 έγραψε:
Το αυτοκίνητο που έσωσε τη Fiat
Εικόνα

Κανείς λάθος.Mακραν πιο επιτυχημένα εμπορικά τα panda II και ΙΙΙ την ίδια χρονική περιοδο, όπως επίσης και το grande punto και οι διάδοχοί του, με διπλάσιες πωλήσεις του 500,είναι ουσιαστικά και το μοναδικό παγκόσμιο μοντέλο της fiat,με παραγωγή σε τρεις ηπείρους,και περιθώριο κερδοφορίας 8% μεγαλύτερο του 500. Ή φαμίλια του 500 είναι μια trendy υποομάδα μέσα στο brand,αλλά επ ουδενί τόσο θεμελιώδης για τα οικονομικά ,όσο μπορεί να φαίνεται.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#197120 ^
Μήπως η εμφάνιση όμως και το halo effect του 500 επηρρέασε καθολικά της πωλήσεις στα πιο προσιτά Fiat?

Γιατί απο εμφάνιση όλη σχεδόν η μετέπειτα γκάμα αντέγραψε επιμελώς πολλές λεπτομέρειες
εσωτερικού- εξωτερικού του 500.

:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#197137 Δεν μπορεί να αποδειχθεί κάτι τέτοιο και μαλλον δικαιουμεθα να υποθέσουμε ότι δεν ισχύει,δεδομένου ότι δεν ενδιαφερθηκαν καν να παρουσιασαν μοντέλα και εκδοσεις τους ,ανώτερης κατηγορίας,που να εκμεταλλεύονται το hype του 500,μεταφέροντας πελάτες προς τα πάνω. Αντίθετα ,καθώς το panda ήδη από το 2003 πουλάει με αυτόματο πιλότο, επέλεξαν τη στρατηγική των subrands, για panda και 500,προσπαθώντας να αποσυνδεσουν στην καταναλωτική συνείδηση τα δύο αυτά μοντέλα ,από τη λογική των συγκοινωνούντων δοχείων του γαλαξία της fiat.Και επειδή ακριβώς το 500 δεν μπορεί να κάνει τα νούμερα που κάνει το αδελφό panda,ποντάροντας ουσιαστικά στο trendy,που ούτως ή άλλως είναι εφημερο, αναγκάστηκαν να δημιουργήσουν 3 επιπλέον παραλλαγές του,όταν το αρχέτυπο άρχισε να κουραζει, υπολειπόμενο κατά πολυ στην εγχώρια αγορά του ,των πωλησεων του εξάδελφου ypsilon.