- 18 Ιαν 2015, 20:54
#64193
j.marr έγραψε:@rocsta
Μιλάμε για αυτοκίνητα δρόμου. Οπότε το ζητούμενο είναι να έχουμε αυτοκίνητα που θα συμπεριφέρονται άψογα (οδηγικά και οχι μόνο) στο δρόμο και σε όποιες συνθήκες.
Είναι λοιπόν τα ελαφρύτερα αμάξια η απάντηση. Ρωτάω.
j.marr ειναι πολυ γενικη η ερωτηση,και δυσκολο να τοποθετηθει καποιος.
εαν θα εβαζες καποια συγκεκριμενα παραδειγματα θα ηταν πιο ευκολο.
σαν γενικη απαντηση ναι το λιγοτερο βαρος πλεονεκτει παντου,δεν εχει καποιο μειονεκτημα,αλλα ενα βαρυτερο αυτοκινητο μπορει να ειναι ταχυτερο εαν πλεονεκτει σε καποια αλλα σημεια.
Επισης να διευκρινιστει εαν μιλαμε για πιστα,η για δρομο.
Απο αυτα που εχω δει και εχω ζησει,το μικρο βαρος πλεονεκτει σημαντικα στην πιστα,και απο αποψη ταχυτητας γυρολογιου,λιγοτερων φθορων παντου σε φρενα-ελαστικα κλπ.
Στο δρομο δεν ειναι απαραιτητο να εισαι ελαφρυς,προεχουν αλλα.
Αυτα που λεω τα λεω εχοντας στο μυαλο μου οχηματα τυπου elise κλπ
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'