- 19 Ιαν 2015, 23:34
#64802
Ένα λεπτό, γιατί κάτι δεν έχω καταλάβει... μιλάμε γενικά ή για το συγκεκριμένο Νισσάνι;
Αυτονόητο δεν είναι ότι με μικρότερη μάζα το ίδιο αυτοκίνητο χρειάζεται και άλλα λάστιχα; Αν είναι γαϊδουρινά δε θα μου έκανε εντύπωση ένα πολύ ελαφρωμένο αυτοκίνητο να μη μπορεί καν να τα ζεστάνει... έχει κάποιο νόημα όμως αυτό που λέμε;
Παλιά (σε κάτι βιβλία) είχαμε το λεγόμενο και "κύκλο πρόσφυσης" των ελαστικών, σύμφωνα με τον οποίο, μπορεί να κερδίζεις σε πρόσφυση σε ένα βαρύ αυτοκίνητο αλλά αν έχεις μεγάλες εγκάρσιες δυνάμεις (στη στροφή-καρμανιόλα
) μπορείς ευκολότερα να βγεις έξω από αυτόν και να πας για χόρτα (βρούβες κατά προτίμηση).
Ε;
Από την άλλη, ο καθένας από εμάς δε ζητά τις απόλυτες επιδόσεις στο δρόμο. Εμένα πχ με πονάει η μέση μου πλέον με τα μικρά, χαμηλά και ελαφρά αμάξια... Από τη στιγμή που τα αυτοκίνητα αυτά θα πανε στο δρόμο και θα τα οδηγήσουν άνθρωποι κανονικοί πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και οι ανάγκες τους για άνεση. Αλλιώς είναι πανεύκολο να ελαφρύνουμε τα αμάξια μας κατά 30%+ ακρεί να πετάξουμε και τις ηχομονώσεις, τις σκεπές στα ανοικτά αυτοκίνητα, τη ρεζέρβα, το βλακώδη εξοπλισμό κ.ο.κ.
Ο κύριος Τσάπμαν, όταν τα έλεγε αυτά πουλούσε κιτ καρ με καρότσα και πλαστικά αμαξώματα και περσπέξ τζάμια, που σιγά σιγά από τη σκουριά αποδομούνταν και το νερό έκανε ντου από παντού...
.. ___
../ ___ \
(O\ | /O)