Το πρόβλημα είναι κατεξοχήν πολιτικό...
Είναι προτιμότερο η οργή και η αγανάκτηση να εκτονωθεί προς οποιονδήποτε βολευτή...
Γιαούρτια, φτύσιμο κλπ...
Και δε χρειάζονται εξηγήσεις, ξέρουν...
Για τα φανάρια κλπ, πάντα αφήνω 2 - 3 μέτρα από τον μπροστινό κ όταν πλησιάζουν να καθαρίσουν κλπ, αρνούμαι ευγενικά κ τσουλάω μπροστά . Τις περισσότερες φορές θα πάνε στον επόμενο να προλάβουν ή ψάχνουν καμμιά γυναίκα που δεν ρωτάνε ψεκάζουν κ καθαρίζουν εκβιαστικά.
https://www.rthess.gr/epikairotita/exic ... 2g5UE622qM
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
.
224v έγραψε:Ίσως ξανάρθουν αφού την αποκαταστησετε τη ζημιά, μάστιγα αυτή η φυλή..
Το θυμασαι αυτο;
Οι πρόσφατες δηλώσεις του ηθοποιού, Νίκου Ξανθόπουλου σχετικά με τις 36 φορές που έχει πέσει θύμα της διαβόητης μαφίας του χαλκού στο σπίτι του στην Παιανία, επανέφερε στο προσκήνιο μία από τις πλέον επικερδείς παράνομες δραστηριότητες που εξελίσσεται σε πολλές περιοχές της Ελλάδας – και βέβαια και σε πλείστες περιοχές της Ανατ. Αττικής - και αποτελεί πληγή για τις τοπικές κοινωνίες.
Μάστιγα για την Αν. Αττική
Στην Ανατολική Αττική η δράση τέτοιων ομάδων είναι διαρκής και συνήθως στελεχώνονται από περιφερόμενους Ρομά οι οποίοι καταφέρνουν με τη... συλλογή που κάνουν να έχουν ένα εξαιρετικά υψηλό έσοδο και μάλιστα χωρίς καμία φορολόγηση.
https://notioanatolika.gr/news/14083-i- ... iki-attiki
Προσφάτως, ο αγαπημένος ηθοποιός του παλιού ελληνικού κινηματογράφου ο οποίος ζει στην περιοχή σε μία προσπάθεια να αντιμετωπίσει το όλο πρόβλημα αποφάσισε να παραχωρήσει δικό του περιφραγμένο χώρο ώστε να τοποθετηθεί εκεί ένας μετασχηματιστής για να μην υπάρχει τουλάχιστον πρόβλημα με το ρεύμα και το αποτέλεσμα ήταν να μπει στο στόχαστρο της συμμορίας.
Όπως ανέφεραν οι πληροφορίες, τα μέλη της συμμορίας εκνευρίστηκαν με αυτό και ως αντίποινα αναποδογύρισαν το αυτοκίνητό του, που ανήκε στον εγγονό του και εν συνεχεία αφαίρεσαν τον καταλύτη.
Η δική μου γνώμη είναι πως η μικροεγκληματικότητα αυτού του τύπου, βολεύει τους πάντες, γιατί ουσιαστικά είναι ένας τρόπος βιοπορισμού.
Εγώ έχω πει: θα έπρεπε οι αυτοκινητόδρομοι ειδικά να προσλαμβάνουν κάποιους ρομά ως ηλεκτρολόγους και υδραυλικούς. Είναι ικανότατοι και με το εισόδημα αυτό θα ήταν μια χαρά χαρούμενοι. Αλλά αφού ούτε άδεια δεν έχουν, είναι αδύνατον κάτι τέτοιο. Το αστείο επίσης είναι πως ηλεκτρολόγους "κανονικούς" δεν βρίσκουν, με τα λεφτά που δίνουν, αλλά δεν βαριέσαι...