Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#225240 Αν σου κατεβάσουν κινητήρα και χρειασθούν 2-3 μέρες δουλειά, θα κοιμηθείς στο συνεργείο; Ή μήπως χρειάζεται να γίνει νύχτα η δουλειά; :lol:

Από πουθενά δεν μπορείς να προστατευτείς απολύτως. Απλώς παίρνεις περισσότερα από ένα μέτρα προστασίας είτε για να αποθαρρύνεις τον επίδοξο κλέφτη, είτε για να λειτουργήσει αποτελεσματικά τουλάχιστον κάποιο αυτά. Επιλέγεις κατά το δυνατόν αξιόπιστο και έμπιστο συνεργείο αντί να το πηγαίνεις κάθε φορά σε διαφορετικό μάστορα, κάνεις ασφάλεια κλοπής, παρκάρεις σε κλειστό ελεγχόμενο χώρο, τοποθετείς συσκευή εντοπισμού με GPS, εγκαθιστάς πρόσθετο σύστημα ασφάλισης/ακινητοποίησης πέρα από τον συναγερμό κλπ.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#225241 Πως γίνεται αυτό?
Αν χρειαστεί να μείνει μέσα 1 μέρα τι κάνεις ? Αν θέλει π.χ φανοποιεία ? Φυλάς Γερμανικό νούμερο απ ' έξω? :hmmm:

edit : με πρόλαβε ο μαύρος πιτ..
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#225263
Pitt έγραψε:Αν σου κατεβάσουν κινητήρα και χρειασθούν 2-3 μέρες δουλειά, θα κοιμηθείς στο συνεργείο; Ή μήπως χρειάζεται να γίνει νύχτα η δουλειά; :lol:

Δεν έχουμε όλοι Peugeot κύριος :rtfm:

:s_laughat :s_bye
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#225280 Θα πρεπει να εκπαιδευσουμε κανενα φιδι η καμια ταραντουλα. Να τα αφηνουμε μεσα και οποιος θελει να μπει :s_yes
Η να βαζουμε στο καθισμα του οδηγου μια πετσετα και απο κατω καμια κατασκευη με προκες..Μυτερες!!

Αλλα παντα να το θυμομαστε ε!!!! :vava:
Άβαταρ μέλους
By DAP
#225288 Εχω ακουσει για καποια αυτοκινητα που εχουν ειδικο κλειδι για τετοιες περιπτωσεις.... :hmmm:
Υπαρχουν αραγε κλειδια που δεν αντιγραφονται;
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#225300
21 quadra έγραψε:Φίλου του πήραν την 335 έξω από το μαγαζί του χωρίς να βαρέσει συναγερμός και χωρίς να καταλάβει κανείς τίποτα, μετά από μια εβδομάδα τον πήραν τηλέφωνο να πάει στον τάδε κάδο και να αφήσει 5.000 € για να του πουν που θα πάει να πάρει το αμάξι του, 5.000€ στο χέρι και στα γρήγορα.

Το ότι μπορεί να αντιγράφονται τα κλειδιά στα συνεργεία που πηγαίνουν αυτά τα αμάξια και αφήνονται για το service δεν σας πέρασε από το μυαλό, τόση αθωότητα ε ?


Αν ειναι εξουσιοδοτημενα, ή εστω αρκετα γνωστα "εξιδικευμενα" συνεργεια, λιγο δυσκολο, οχι αδυνατο βεβαιως...

Νομιζω παντως οτι αυτο μπορει να παιζει πολυ περισσοτερο σε επιγεια ή και υπογεια παρκινγκ με την ωρα...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#225301 Θα αντιγράψουν και το immo χωρίς την κάρτα πχ;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#225305
DAP έγραψε:Εχω ακουσει για καποια αυτοκινητα που εχουν ειδικο κλειδι για τετοιες περιπτωσεις.... :hmmm:
Υπαρχουν αραγε κλειδια που δεν αντιγραφονται;


Αναφέρεσαι στα valet κλειδιά προφανώς.Δεν είναι ακριβώς για αυτη τη δουλειά.Άλλα ισώς μπορείς να τους δίνεις μόνο το περίβλημα και όχι το μικρότερο που ανοίγει της κλειδαριές.Σε μερικά αυτοκίνητα όμως πρέπει να μπεί μέσα και το μικρό κλειδί για να πάρει μπρος το αυτοκίνητο,οπότε δώρον άδωρο...
Το τρίτο πλαστικό κλειδί που έχουν τα περισσοτερα γερμανικά, είναι κλειδί ασφαλείας για να το έχεις στο πορτοφόλι.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#225328
Κίκιζας . έγραψε:
21 quadra έγραψε:Φίλου του πήραν την 335 έξω από το μαγαζί του χωρίς να βαρέσει συναγερμός και χωρίς να καταλάβει κανείς τίποτα, μετά από μια εβδομάδα τον πήραν τηλέφωνο να πάει στον τάδε κάδο και να αφήσει 5.000 € για να του πουν που θα πάει να πάρει το αμάξι του, 5.000€ στο χέρι και στα γρήγορα.

Το ότι μπορεί να αντιγράφονται τα κλειδιά στα συνεργεία που πηγαίνουν αυτά τα αμάξια και αφήνονται για το service δεν σας πέρασε από το μυαλό, τόση αθωότητα ε ?


Αν ειναι εξουσιοδοτημενα, ή εστω αρκετα γνωστα "εξιδικευμενα" συνεργεια, λιγο δυσκολο, οχι αδυνατο βεβαιως...

Νομιζω παντως οτι αυτο μπορει να παιζει πολυ περισσοτερο σε επιγεια ή και υπογεια παρκινγκ με την ωρα...


To αυτοκίνητο του φίλου πήγαινε από την 1η ημέρα αγοράς του μόνο στο εξουσιοδοτημένο πολύ γνωστό συνεργείο χαμηλά στη Συγγρού, για να μην έχεις απορία, καταλαβαίνεις ότι η δ/νση των συνεργείων απανταχού δεν ζητάει ποινικά μητρώα όταν προσλαμβάνει άτομα έτσι δεν είναι ?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#225330 Η 335 μάλλον έκταση με άλλο τρόπο, όχι με αντιγραφή κλειδιού από το συνεργείο.
Άβαταρ μέλους
By Andy
#225332
drdino έγραψε:Η 335 μάλλον έκταση με άλλο τρόπο, όχι με αντιγραφή κλειδιού από το συνεργείο.


autocorrect??
Άβαταρ μέλους
By drdino
#225336 εκλάπη*
Άβαταρ μέλους
By cavallino
#225390 http://www.wired.com/2015/08/hackers-ti ... s-garages/

This Hacker’s Tiny Device Unlocks Cars And Opens Garages
Author: Andy Greenberg. Andy Greenberg Security
Click to Open Overlay Gallery
Samy Kamkar's "RollJam" device. Samy Kamkar

The next time you press your wireless key fob to unlock your car, if you find that it doesn’t beep until the second try, the issue may not be a technical glitch. Instead, a hacker like Samy Kamkar may be using a clever radio hack to intercept and record your wireless key’s command. And when that hacker walks up to your vehicle a few minutes, hours, or days later, it won’t even take those two button presses to get inside.

At the hacker conference DefCon in Las Vegas tomorrow, Kamkar plans to present the details of a gadget he’s developed called “RollJam.” The $32 radio device, smaller than a cell phone, is designed to defeat the “rolling codes” security used in not only most modern cars and trucks’ keyless entry systems, but also in their alarm systems and in modern garage door openers. The technique, long understood but easier than ever to pull off with Kamkar’s attack, lets an intruder break into cars without a trace, turn off their alarms and effortlessly access garages.
Click to Open Overlay Gallery
Samy Kamkar. Julian Berman for WIRED

RollJam, as Kamkar describes it, is meant to be hidden on or near a target vehicle or garage, where it lies in wait for an unsuspecting victim to use his or her key fob within radio range. The victim will notice only that his or her key fob doesn’t work on the first try. But after a second, successful button press locks or unlocks a car or garage door, the RollJam attacker can return at any time to retrieve the device, press a small button on it, and replay an intercepted code from the victim’s fob to open that car or garage again at will. “Every garage that has a wireless remote, and virtually every car that has a wireless key can be broken into,” says Kamkar.

Thieves have used “code grabber” devices for years to intercept and replay wireless codes for car and garage doors. But both industries have responded by moving the ISM radio signals their key fobs use to a system of rolling codes, in which the key fob’s code changes with every use and any code is rejected if it’s used a second time.

To circumvent that security measure, RollJam uses an uncannily devious technique: The first time the victim presses their key fob, RollJam “jams” the signal with a pair of cheap radios that send out noise on the two common frequencies used by cars and garage door openers. At the same time, the hacking device listens with a third radio—one that’s more finely tuned to pick up the fob’s signal than the actual intended receiver—and records the user’s wireless code.

When that first signal is jammed and fails to unlock the door, the user naturally tries pressing the button again. On that second press, the RollJam is programmed to again jam the signal and record that second code, but also to simultaneously broadcast its first code. That replayed first code unlocks the door, and the user immediately forgets about the failed key press. But the RollJam has secretly stored away a second, still-usable code. “You think everything worked on the second time, and you drive home,” says Kamkar. “But I now have a second code, and I can use that to unlock your car.”

If the RollJam is attached to the car or hidden near a garage, it can repeat its jamming and interception indefinitely no matter how many times the car or garage door’s owner presses the key fob, replaying one code and storing away the next one in the sequence for the attacker. Whenever the RollJam’s owner comes to retrieve the device, it’s designed to have a fresh, unused code ready for intrusion. “It will always do the same thing, and always have the latest code,” says Kamkar. “And then I can come at night or whenever and break in.”

Kamkar says he’s tested the proof-of-concept device with success on on Nissan, Cadillac, Ford, Toyota, Lotus, Volkswagen, and Chrysler vehicles, as well as Cobra and Viper alarm systems and Genie and Liftmaster garage door openers. He estimates that millions of vehicles and garage doors may be vulnerable. But he says he believes the problem is rooted in the chips used by many of those companies: the Keeloq system sold by the firm Microchip and the Hisec chips sold by Texas Instruments.

WIRED reached out one-by-one to each of those companies. All but a few have yet to respond. Liftmaster and Volkswagen declined to comment, and a Viper spokesperson said it’s trying to learn more about Kamkar’s findings. Cadillac spokesperson David Caldwell wrote in an email that Kamkar’s intrusion method “is well-known to our cyber security experts,” and he believes it works only with prior model year vehicles, “as recent/current Cadillac models have moved to a new system.”

Kamkar isn’t the first, as Cadillac implies, to invent the RollJam’s method of jamming, interception and playback. Security researcher Spencer Whyte wrote in March of last year that he’d created a similar device. But Kamkar says his refined RollJam is designed to better automate the attack Whyte used, without the need to attach the device to a laptop. And while Whyte appears to have kept the code for his tool under wraps, Kamkar plans to release his on Github, timed to his DefCon talk Friday.

Kamkar also says that Cadillac may be correct that its newest vehicles aren’t subject to the attack. The latest version of Keeloq’s chips, which the company calls Dual Keeloq, use a system of codes that expire over short time periods and foil his attack. In fact, Kamkar says his goal with RollJam is to demonstrate to car and garage door companies that they need to make that upgrade to expiring codes, or leave their customers vulnerable to interception attacks like the one he’s demonstrated.

After all, Kamkar points out, two factor authentication systems like Google Authenticator or RSA’s SecurID use codes that expire in seconds, while millions of car owners still protect their vehicles with vulnerable systems whose codes never expire. With those precedents in traditional internet security, car makers should know that using rolling codes without an added code expiration measure no longer suffices to keep their products secure. RollJam is intended to definitively demonstrate that lesson.

“This is throwing the gauntlet down and saying, ‘here’s proof this is a problem,’” says Kamkar. “My own car is fully susceptible to this attack. I don’t think that’s right when we know this is solvable.”
Άβαταρ μέλους
By cavallino
#225396 Έβαλα το κείμενο, επειδή συνειδητοποίησα πως λίγες μέρες πριν την κλοπή πατώντας το κουμπί (επάνω στο κλειδί) που ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο, το αυτοκίνητο δεν ξεκλείδωσε με τη μία, αλλά χρειάστηκε πάτημα και 2η φορά. Αυτό έγινε 2-3 φορές σε διάστημα 1-2 εβδομάδων και θεώρησα πως απλά τελειώνει η μπαταρία του κλειδιού. Το αυτοκίνητο ανοίχτηκε χωρίς την παραμικρή βία, συναγερμός δεν χτύπησε, ούτε υπήρχαν σημάδια παραβίασης στο σημείο που ήταν σταθμευμένο.
Αντιγραφή κλειδιού σε συνεργείο δεν παίζει ούτε για πλάκα στην περίπτωσή μου, πρώτον επειδή το αυτοκίνητο συντηρείται από τους ίδους ανθρώπους από το 2008 με τους οποίους πλέον μας συνδέει και φιλική σχέση, ενώ σε κάθε σέρβις ήμουν παρόν από την αρχή μέχρι το τέλος της διαδικασίας, επειδή γουστάρω (τους είχα πει πως θα έπρεπε να χρεώνεται έξτρα, όπως όλα τα βίτσια).
Άβαταρ μέλους
By Morx
#225437 Εαν ηταν "το μοναδικο" και το εβαλαν στο ματι... ο,τι και να κανεις...

Οκ δεκτο ας υποθεσουμε να 'χουν τετοια μαραφετια για αντιγραφη κυλιομενων κωδικων.
Να βγει το αμαξι απο τη χωρα, ΠΩΣ?
Σε τευχη; Ολοκληρο απο τα συνορα, σε κοντεινερ ... ;;;

Σιγουρα υπαρχει μεγαλο κυκλωμα και το μαραφετι που αντιγραφει κωδικους Immo, κλειδιων και τηλεχειρισμου ... ειναι το λιγοτερο γι'αυτους!