Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By nass
#56490
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ πάλι εντυπωσιάστηκα που κάποιος μπήκε σε τέτοιο κόπο για το συγκεκριμένο Octavia...
Αλλά εντάξει, υπάρχουν και πιο περίεργες διαστροφές σ' αυτό τον κόσμο!


:lol: :lol: Σωστό... του είχα μάλιστα προτείνει Civic TD αλλά εκεί αυτός :slap:

Βουκουρέστι-Αθήνα €80 πετρέλαιο :superman:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#56495 Πλην του χώρου αποσκευών, δεν βλέπω πού αλλού πλεονεκτεί το Skoda, αλλά είπαμε, ο καθένας με τα... προβλήματά του, ας δείξουμε την συμπάθειά μας στο φίλο.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#56774 Οι skodisti είναι ταγμένοι στα πέδιλα με καλτσάκια και μπορούν να φτάσουν πολύ μακριά για την αγαπημένη τους μάρκα. Τον συγκεκριμένο θα τον ήθελα στο petrolheads.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#56835
nass έγραψε: Αν χρειάζεται να σου εξηγήσω πως δουλεύει το σύστημα αποφυγής διπλής φορολόγησης τότε καλύτερα να μην έχεις τόσο μεγάλες σιγουριές και πιστεύεις τις υποσχέσεις του κάθε δικηγόρου με ειδίκευση στις off-shore (όπως και να μην πιστεύεις τις άλλες υποσχέσεις για "κατάργηση τεκμηρίων", "κατάργηση φόρου πολυτελείας" και άλλα τέτοια "σίγουρα"). Γιατί όταν θα προσπαθείς να πάρεις πίσω την κατασχεμένη "επαγγελματική" Μ3 θα χρειαστεί να εξηγήσεις πολλά περισσότερα από το "όλα τα κανόνισε ο δικηγόρος και είναι όλα νόμιμα".


Δεν τιθεται θεμα διπλης φορολογησης, ετσι ομως οπως το εγραψες πριν, δεν το καταλαβα...Επισης δεν βασιζονται τα λεγομενα μου, σε "υποσχεσεις δικηγορου" αλλα σε υπαρκτες, πραγματικες περιπτωσεις, ανθρωπων που εκαναν την παραπανω διαδικασια, και δεν εχουν κανενα θεμα κατασχεσης, ουτε καν
περιορισμου σε οτι αφορα τον χρονο παραμονης στην Ελλαδα...

nass έγραψε:Για να μη φανεί ότι κινδυνολογώ, αναφέρομαι μόνο στην περίπτωση off-shore - "μαϊμού" με μοναδικό αντικείμενο το εν λόγω αυτοκίνητο. Αν μιλάμε για πραγματική εταιρεία με πραγματική οικονομική δραστηριότητα στο άλλο κράτος (τζίρους, κέρδη, φορολογικές δηλώσεις, πραγματικούς μισθωτούς κτλ.), τότε τα πράγματα δείχνουν απλούστερα αν και πάλι το είδος του αυτοκινήτου σε αντιδιαστολή με την "επαγγελματική χρήση του" έχει μεγάλη σημασία και παίρνει τόσο νερό, που τίποτα δεν μπορεί να είναι "σίγουρο" όσο τουλάχιστον το έλεγε ο φίλος ..


Νομιζω οτι απο την αρχη ημουν σαφης. Δεν αναφερομαι σε εταιριες μαιμου, αλλα σε ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΕΣ εταιριες, -ξαναλεω για...τριτη φορα- καποιες εκ των οποιων παρεχουν και υπηρεσιες leasing σε Ευρωπαικο επιπεδο.

nass έγραψε:Να προσθέσω (ψιλοάσχετο με την ανωτέρω συζήτηση περί off-shore) ότι φίλος μου έφερε από Ρουμανία ένα απλό καθημερινό Skoda Octavia (ήθελε να έχει το νέο "blue" (ή κάτι τέτοιο) 1.6 TDi κινητήρα της VW με τα 110 άλογα, ο οποίος δε μπαίνει στα "ελληνικά" Octavia) και πήγε χτες "γραμμή" στο Υπουργείο για ταξινόμηση στην Ελλάδα και ελληνικές πινακίδες γιατί το έψαξε και έμαθε ότι αν τον τσιμπήσουν να το κυκλοφορεί με τις ρουμανικές (όντας εργαζόμενος στην Ελλάδα) θα του κόψουν τον κώλο.


Δεν ξερω πως το αντιλαμβανεται ο καθενας, εγω παντως αναφερομαι για περιπτωσεις αυτοκινητων, που πραγματικα να δημιουργειται τρομερη διαφορα -και αδικια- σε οτι αφορα την φορολογηση τους.
Αυτο χοντρικα, συμβαινει απο τα 3 λιτρα και πανω, και για να δωσω ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα, ιδιοκτητης ενος κλασσικου γνωστο σπορ αυτοκινητου, που να εχει περασει κιολας την πενταετια, με 3,800κ.εκ για το 2014 μαζι με το κοστος ετησιας ασφαλισης, θα επρεπε να καταβαλλει 4,500-5,000 ευρω ετησιως.

Με την σχετικη διαδικασια για την οποια συζηταμε, το κοστος περιοριζεται στα 1,500-2,500ευρω ετησιως, στο οποιο περιλαμβανεται και η αμοιβη/υπηρεσια προς την εταιρια που διευθετησε ΝΟΜΙΜΑ αυτη την διαδικασια.

Εαν ενδιαφερεσαι πραγματικα, ή οποιοσδηποτε στο forum ειτε για αλλαγη πινακιδων σε υπαρχον αυτοκινητο, ειτε εαν υπαρχει η επιθυμια για αποκτηση καποιου αυτοκινητου σε υψηλο κυβισμο, και παροτι υπαρχει δυνατοτητα αγορας, το θεμα κολλαει την Ελληνικη (καταχρηστικη και συνταγματικα παρανομη) υπερφορολογηση, υπαρχουν συγκεκριμενα δικηγορικα γραφεια, και ανθρωποι που ασχολουνται με το ζητημα, οπου μπορει κανεις να τους ρωτησει περαιτερω λεπτομερειες...
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#56842
Κίκιζας . έγραψε:Αυτο χοντρικα, συμβαινει απο τα 3 λιτρα και πανω, και για να δωσω ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα, ιδιοκτητης ενος κλασσικου γνωστο σπορ αυτοκινητου, που να εχει περασει κιολας την πενταετια, με 3,800κ.εκ για το 2014 μαζι με το κοστος ετησιας ασφαλισης, θα επρεπε να καταβαλλει 4,500-5,000 ευρω ετησιως.


Από 3.001 μέχρι 4.000 κ.εκ 1.100€

Φόρος πολυτελείας έχοντας περάσει τη 5ετία, 1.918

Σύνολο 3.000, όχι 4 ούτε 5. Για ένα χιλιάρικο, πιστεύω ότι δεν αξίζει να μπλέξεις.

Επίσης, ο φόρος πολυτελείας έχει να κάνει και με την επιστροφή που έχεις, αν έχεις. Για παράδειγμα για το 2014 προσωπικά δεν πλήρωσα φόρο για τη BMW.

Αν καταλαβαίνω καλά, αναφέρεσαι σε "παραθυράκια" που υπάρχουν δημιουργώντας εταιρία στη Βουλγαρία...όχι κάποιον που ήδη έχει σοβαρή και ουσιαστική επαγγελματική δραστηριότητα.

Αυτό μου θυμίζει την απάτη με τις κάρτες της νόβα που όλοι έτρεχαν κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζουν κάρτες και να ψάχνονται.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#56848
Nikos! έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Αυτο χοντρικα, συμβαινει απο τα 3 λιτρα και πανω, και για να δωσω ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα, ιδιοκτητης ενος κλασσικου γνωστο σπορ αυτοκινητου, που να εχει περασει κιολας την πενταετια, με 3,800κ.εκ για το 2014 μαζι με το κοστος ετησιας ασφαλισης, θα επρεπε να καταβαλλει 4,500-5,000 ευρω ετησιως.


Από 3.001 μέχρι 4.000 κ.εκ 1.100€

Φόρος πολυτελείας έχοντας περάσει τη 5ετία, 1.918

Σύνολο 3.000, όχι 4 ούτε 5. Για ένα χιλιάρικο, πιστεύω ότι δεν αξίζει να μπλέξεις.


Οχι Νικο, ειπα μαζι με ασφαλιστρα, για αυτοκινητο 3,800κ.εκ που εχει περασει την πενταετια.
Αυτο ειναι ΕΝΑ παραδειγμα, υπαρχουν αντιστοιχα με 3λιτρα πχ 4ετιας, 4,6λιτρα 7ετιας κ.ο.κ
Δεν μιλαμε για 1χιλιαρικο, αλλα απο 2χιλιαρικα και πανω. Για εσενα μπορει να ειναι φυστικια, και να μην "αξιζει να μπλεξεις", για αλλους μπορει να ειναι σωτηρια λυση.
Γιατι ειναι ΑΛΛΟ πραγμα να εχεις αγορασει ενα τετοιο αυτοκινητο (που καινουργιο πχ κοστιζε απο 70-150κ) και να εχεις πληρωσει ΑΜΕΣΑ στο κρατος παραπανω φορους (τελη ταξινομησης διπλασια απο τον μεσο ορο της Ε.Ε)
και ΑΛΛΟ πραγμα, επειδη οι εκαστοτε κυβερνησεις με την αυλη τους τα κλεψανε ολα, να ζητανε τωρα και τα ρεστα με υπερφορολογηση.

Προφανως βεβαια πρεπει καποιος να ειναι παθων, ή να εχει ακουσει λεπτομερως απο καποιον που εχει ζησει τετοια ιστορια για να την εκτιμησει...


Nikos! έγραψε:Επίσης, ο φόρος πολυτελείας έχει να κάνει και με την επιστροφή που έχεις, αν έχεις. Για παράδειγμα για το 2014 προσωπικά δεν πλήρωσα φόρο για τη BMW.


Ειπα και πριν αναφερομαι κυριως σε περιπτωσεις με 3 λιτρα και ανω...

Nikos! έγραψε: Αν καταλαβαίνω καλά, αναφέρεσαι σε "παραθυράκια" που υπάρχουν δημιουργώντας εταιρία στη Βουλγαρία...όχι κάποιον που ήδη έχει σοβαρή και ουσιαστική επαγγελματική δραστηριότητα.

Αυτό μου θυμίζει την απάτη με τις κάρτες της νόβα που όλοι έτρεχαν κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζουν κάρτες και να ψάχνονται.


Εσυ πες το οπως θελεις. Εγω γνωριζω οτι ειναι ΝΟΜΙΜΕΣ ολες οι διαδικασιες, και συνοδευονται με επισης ΝΟΜΙΜΑ παραστατικα και λοιπα εγγραφα, που αφορουν την διαδικασια.

Ειναι γνωστο εξαλλου το σεναριο, ολοι εξω απο το χορο, "χορευουμε", οταν ομως ειναι καποιος παθων, το βλεπει λιγο διαφορετικα. Αν προσπαθησει καποιος να μπει στην θεση ενος αλλου, (νομοταγη πολιτη που πληρωνει παντοτε τους φορους του) που το επαθε, τοτε ισως να καταλαβει και καλυτερα την γενικοτερη κατασταση στο θεμα...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#56860
Nikos! έγραψε:


Επίσης, ο φόρος πολυτελείας έχει να κάνει και με την επιστροφή που έχεις, αν έχεις. Για παράδειγμα για το 2014 προσωπικά δεν πλήρωσα φόρο για τη BMW.


τι ειπες?
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#56862
dimviii έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Επίσης, ο φόρος πολυτελείας έχει να κάνει και με την επιστροφή που έχεις, αν έχεις. Για παράδειγμα για το 2014 προσωπικά δεν πλήρωσα φόρο για τη BMW.


τι ειπες?


Για το 2013 εννοώ...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#56867
Nikos! έγραψε:
Για το 2013 εννοώ...


ναι για εξηγησε το λιγο,γιατι δεν παιζει κατι τετοιο που λες,να μην εχεις πληρωσει δλδ φορο πολυτελειας σε 2λιτρο.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#56874
dimviii έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Για το 2013 εννοώ...


ναι για εξηγησε το λιγο,γιατι δεν παιζει κατι τετοιο που λες,να μην εχεις πληρωσει δλδ φορο πολυτελειας σε 2λιτρο.


Ναι, σόρυ...το έγραψα βιαστικά.

Είχα επιστροφή και ο φόρος πολυτελείας συμψηφίστηκε με αυτή οπότε αντί να πάρω πίσω όλη την επιστροφή φόρου, τον πήρα πλην τον φόρο πολυτελείας του 2λτ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#56884
Nikos! έγραψε:
dimviii έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Για το 2013 εννοώ...


ναι για εξηγησε το λιγο,γιατι δεν παιζει κατι τετοιο που λες,να μην εχεις πληρωσει δλδ φορο πολυτελειας σε 2λιτρο.


Ναι, σόρυ...το έγραψα βιαστικά.

Είχα επιστροφή και ο φόρος πολυτελείας συμψηφίστηκε με αυτή οπότε αντί να πάρω πίσω όλη την επιστροφή φόρου, τον πήρα πλην τον φόρο πολυτελείας του 2λτ.


Ναι αυτο γινεται,αλλα ετσι πληρωσες φορο κανονικα οπως ολοι.
Άβαταρ μέλους
By nass
#57008
Κίκιζας . έγραψε:
nass έγραψε: Αν χρειάζεται να σου εξηγήσω πως δουλεύει το σύστημα αποφυγής διπλής φορολόγησης τότε καλύτερα να μην έχεις τόσο μεγάλες σιγουριές και πιστεύεις τις υποσχέσεις του κάθε δικηγόρου με ειδίκευση στις off-shore (όπως και να μην πιστεύεις τις άλλες υποσχέσεις για "κατάργηση τεκμηρίων", "κατάργηση φόρου πολυτελείας" και άλλα τέτοια "σίγουρα"). Γιατί όταν θα προσπαθείς να πάρεις πίσω την κατασχεμένη "επαγγελματική" Μ3 θα χρειαστεί να εξηγήσεις πολλά περισσότερα από το "όλα τα κανόνισε ο δικηγόρος και είναι όλα νόμιμα".


Δεν τιθεται θεμα διπλης φορολογησης, ετσι ομως οπως το εγραψες πριν, δεν το καταλαβα...


Και ούτε τώρα το κατάλαβες και πάλι έχεις βεβαιότητες χωρίς να γνωρίζεις επαρκώς το θέμα. Ας σου εξηγήσω αν και φοβάμαι ότι , ως συνήθως, δεν έχει νόημα.

Για να μπορείς να οδηγείς το αυτοκίνητο της εν λόγω εταιρείας, θα πρέπει να είσαι μισθωτός της, σωστά ? Ετσι έλεγαν όσα δημοσίευσα. Αρα θα πρέπει να "παίρνεις" ένα σοβαρό μισθό διότι υποτίθεται ότι ζεις στην Ελλάδα αλλά εργάζεσαι στη Βουλγαρία, δεν τη γλυτώνεις με 1000 ευρώ το χρόνο, ιδίως μάλιστα αν οδηγείς κάτι "καλό". Τέλος πάντων, δεν έχει σημασία πόσα, έστω ότι παίρνεις Χ ευρώ το χρόνο στη Βουλγαρία. Για αυτά φορολογείσαι με ας πούμε 10% στη Βουλγαρία.

Με την οποία η Ελλάδα έχει (όπως και με όλα τα κράτη της ΕΕ) Συμφωνία Αποφυγής Διπλής Φορολόγησης (ΣΑΔΦ). Αυτό λοιπόν που λέει η ΣΑΔΦ δεν είναι ότι με το 10% "καθάρισες" :rtfm: Λέει ότι αυτό το 10% δεν θα το ξαναφορολογηθείς στη χώρα όπου είναι η φορολογική σου κατοικία. Στην οποία, εδώ είναι το κόλπο, αν είναι η Ελλάδα (τα κριτήρια είναι πολύπλοκα και βαριέμαι να τα εξηγώ λεπτομερώς, ας πούμε ότι το κέντρο της οικονομικής, οικογενειακής και κοινωνικής σου ζωής είναι στην Ελλάδα), θα φορολογηθείς για αυτά τα Χ ευρώ προστιθέμενα στην κλίμακα των δικών σου εισοδημάτων -τα οποία, για να μπορείς να αγοράζεις 911 δεν θα είναι στο "αφορολόγητο" (εκτός και αν φοροδιαφεύγεις αγρίως και "χοντρά", πράγμα που για τους σκοπούς της συζήτησης ας πούμε ότι δεν συμβαίνει) αλλά σε κανα 40%.

Αρα όσα Χ ευρώ "παίρνεις" στη Βουλγαρία θα τα ΞΑΝΑΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙΣ στην Ελλάδα με την ελληνική κλίμακα δηλ. κανά 40%-10%=30%. Αυτό σημαίνει "ΣΑΔΦ" και γιαυτό στο έντυπο Ε1 τα "εισοδήματα αποκτηθέντα στην αλλοδαπή κτλ. κτλ." δεν είναι εκεί που πάνε τα "εξαιρούμενα" (κωδικοί 600-τόσο) αλλά εκεί που πάνε τα φορολογούμενα (κωδικοί 100-τόσο). Οπότε ο εικονικός μισθός που θα έχεις στη Βουλγαρία ως μισθωτός δυνάμενος να οδηγείς το εν λόγω αυτοκίνητο θα φορολογηθεί ως εισόδημα στην Ελλάδα με τη διαφορά της κλίμακας του φόρου. Αυτό πρέπει να το προσθέσεις στα έξοδα της υπόθεσης.

Μην ξεχνάς ότι, για να πάρεις πίσω την κατασχεμένη 911, δεν πρέπει να πείσεις εμένα αλλά ένα δικαστή, ότι το αυτοκίνητο είναι επαγγελματικό και απαραίτητο για την άσκηση του επαγγέλματός σου :svivhaha: , ότι η εταιρεία στη Βουλγαρία παράγει πχ. πινέζες και δεν είναι μια εταιρεία για σκοπούς φοροαποφυγής (= μόλις δει leasing άντε να δούμε τι θα του πεις και υπόψην, διότι ακόμα και αυτό δεν το 'χεις πιάσει σωστά, "μαϊμού" δε σημαίνει "παράνομη" :slap: όλες οι off-shore ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΕΣ είναι αλλά "χωρίς πραγματική οικονομική δραστηριότητα" :rtfm: )

Κίκιζας . έγραψε:Επισης δεν βασιζονται τα λεγομενα μου, σε "υποσχεσεις δικηγορου" αλλα σε υπαρκτες, πραγματικες περιπτωσεις, ανθρωπων που εκαναν την παραπανω διαδικασια, και δεν εχουν κανενα θεμα κατασχεσης, ουτε καν
περιορισμου σε οτι αφορα τον χρονο παραμονης στην Ελλαδα...


Μέχρι στιγμής... πάντως από κατασχεμένα με Βουλγαρικές πινακίδες, γεμάτος ο ΟΔΔΥ, και αυτοί "σίγουροι" και "νομιμότατοι" θα ήταν.

Τέλος πάντων, κάνε ό,τι νομίζεις αλλά αν θέλεις τουλάχιστον μην παραπληροφορείς τους ανθρώπους στο Forum με σιγουριές χωρίς κανένα αντίκρυσμα (όπως στα περί κατάργησης των φόρων και άλλα wishful thinking στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα). Οπως και να έχει εγώ έκανα το homework μου και παράθεσα τη σχετική νομοθεσία και μια κάποια επιχειρηματολογία.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#57014 Δεν ξέρω αν έτυχε πάντως τον τελευταίο χρόνο βλέπω ελάχιστα αυτοκίνητα με Βουλγαρικές πινακίδες,ειδικά κάτι μεγάλα SUV έχουν εξαφανιστεί.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#57134
nass έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
nass έγραψε: Αν χρειάζεται να σου εξηγήσω πως δουλεύει το σύστημα αποφυγής διπλής φορολόγησης τότε καλύτερα να μην έχεις τόσο μεγάλες σιγουριές και πιστεύεις τις υποσχέσεις του κάθε δικηγόρου με ειδίκευση στις off-shore (όπως και να μην πιστεύεις τις άλλες υποσχέσεις για "κατάργηση τεκμηρίων", "κατάργηση φόρου πολυτελείας" και άλλα τέτοια "σίγουρα"). Γιατί όταν θα προσπαθείς να πάρεις πίσω την κατασχεμένη "επαγγελματική" Μ3 θα χρειαστεί να εξηγήσεις πολλά περισσότερα από το "όλα τα κανόνισε ο δικηγόρος και είναι όλα νόμιμα".


Δεν τιθεται θεμα διπλης φορολογησης, ετσι ομως οπως το εγραψες πριν, δεν το καταλαβα...


Και ούτε τώρα το κατάλαβες και πάλι έχεις βεβαιότητες χωρίς να γνωρίζεις επαρκώς το θέμα. Ας σου εξηγήσω αν και φοβάμαι ότι , ως συνήθως, δεν έχει νόημα.

Για να μπορείς να οδηγείς το αυτοκίνητο της εν λόγω εταιρείας, θα πρέπει να είσαι μισθωτός της, σωστά ? Ετσι έλεγαν όσα δημοσίευσα. Αρα θα πρέπει να "παίρνεις" ένα σοβαρό μισθό διότι υποτίθεται ότι ζεις στην Ελλάδα αλλά εργάζεσαι στη Βουλγαρία, δεν τη γλυτώνεις με 1000 ευρώ το χρόνο, ιδίως μάλιστα αν οδηγείς κάτι "καλό". Τέλος πάντων, δεν έχει σημασία πόσα, έστω ότι παίρνεις Χ ευρώ το χρόνο στη Βουλγαρία. Για αυτά φορολογείσαι με ας πούμε 10% στη Βουλγαρία.


Οχι , αρκει να εισαι συμμετοχος, να ειναι το ονομα σου στην εταιρια, ακομα και με ενα πολυ χαμηλο ποσοστο συμμετοχης...
Ειναι ετσι το καταστατικο, ωστε να μην παρουσιαζεται οτι εχεις εισοδημα. Στις περιπτωσεις μαλιστα που γνωριζω, γινεται το αντιθετο. Πληρωνεις ενα μηνιαιο ποσο μισθωσης του αυτοκινητου, αφου το τελευταιο,
εχει μεταβιβαστει πλεον στην εταιρια, ολα αυτα με νομιμα παραστατικα.



nass έγραψε: Με την οποία η Ελλάδα έχει (όπως και με όλα τα κράτη της ΕΕ) Συμφωνία Αποφυγής Διπλής Φορολόγησης (ΣΑΔΦ). Αυτό λοιπόν που λέει η ΣΑΔΦ δεν είναι ότι με το 10% "καθάρισες" :rtfm: Λέει ότι αυτό το 10% δεν θα το ξαναφορολογηθείς στη χώρα όπου είναι η φορολογική σου κατοικία. Στην οποία, εδώ είναι το κόλπο, αν είναι η Ελλάδα (τα κριτήρια είναι πολύπλοκα και βαριέμαι να τα εξηγώ λεπτομερώς, ας πούμε ότι το κέντρο της οικονομικής, οικογενειακής και κοινωνικής σου ζωής είναι στην Ελλάδα), θα φορολογηθείς για αυτά τα Χ ευρώ προστιθέμενα στην κλίμακα των δικών σου εισοδημάτων -τα οποία, για να μπορείς να αγοράζεις 911 δεν θα είναι στο "αφορολόγητο" (εκτός και αν φοροδιαφεύγεις αγρίως και "χοντρά", πράγμα που για τους σκοπούς της συζήτησης ας πούμε ότι δεν συμβαίνει) αλλά σε κανα 40%.

Αρα όσα Χ ευρώ "παίρνεις" στη Βουλγαρία θα τα ΞΑΝΑΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙΣ στην Ελλάδα με την ελληνική κλίμακα δηλ. κανά 40%-10%=30%. Αυτό σημαίνει "ΣΑΔΦ" και γιαυτό στο έντυπο Ε1 τα "εισοδήματα αποκτηθέντα στην αλλοδαπή κτλ. κτλ." δεν είναι εκεί που πάνε τα "εξαιρούμενα" (κωδικοί 600-τόσο) αλλά εκεί που πάνε τα φορολογούμενα (κωδικοί 100-τόσο). Οπότε ο εικονικός μισθός που θα έχεις στη Βουλγαρία ως μισθωτός δυνάμενος να οδηγείς το εν λόγω αυτοκίνητο θα φορολογηθεί ως εισόδημα στην Ελλάδα με τη διαφορά της κλίμακας του φόρου. Αυτό πρέπει να το προσθέσεις στα έξοδα της υπόθεσης.

Μην ξεχνάς ότι, για να πάρεις πίσω την κατασχεμένη 911, δεν πρέπει να πείσεις εμένα αλλά ένα δικαστή, ότι το αυτοκίνητο είναι επαγγελματικό και απαραίτητο για την άσκηση του επαγγέλματός σου :svivhaha: , ότι η εταιρεία στη Βουλγαρία παράγει πχ. πινέζες και δεν είναι μια εταιρεία για σκοπούς φοροαποφυγής (= μόλις δει leasing άντε να δούμε τι θα του πεις και υπόψην, διότι ακόμα και αυτό δεν το 'χεις πιάσει σωστά, "μαϊμού" δε σημαίνει "παράνομη" :slap: όλες οι off-shore ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΕΣ είναι αλλά "χωρίς πραγματική οικονομική δραστηριότητα" :rtfm: )


Να ξαναπω για 3η, 4η φορα, οτι δεν γνωριζω για το τι συμβαινει στην Βουλγαρια, ξερω ομως συγκεκριμενες περιπτωσεις με Ιταλικες και Γερμανικες πινακιδες. Δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα, εφοσον οι κατοχοι τους διαθετουν ολα τα απαραιτητα εγγραφα, εχουν συνεργαστει με ΝΟΜΙΜΕΣ εταιριες, και οχι μαιμου, και οπως επισης εχω ηδη πει, πλεον δεν υπαρχει θεμα ως προς την 6μηνη παραμονη.

Κίκιζας . έγραψε:Επισης δεν βασιζονται τα λεγομενα μου, σε "υποσχεσεις δικηγορου" αλλα σε υπαρκτες, πραγματικες περιπτωσεις, ανθρωπων που εκαναν την παραπανω διαδικασια, και δεν εχουν κανενα θεμα κατασχεσης, ουτε καν
περιορισμου σε οτι αφορα τον χρονο παραμονης στην Ελλαδα...


nass έγραψε:Μέχρι στιγμής... πάντως από κατασχεμένα με Βουλγαρικές πινακίδες, γεμάτος ο ΟΔΔΥ, και αυτοί "σίγουροι" και "νομιμότατοι" θα ήταν.

Τέλος πάντων, κάνε ό,τι νομίζεις αλλά αν θέλεις τουλάχιστον μην παραπληροφορείς τους ανθρώπους στο Forum με σιγουριές χωρίς κανένα αντίκρυσμα (όπως στα περί κατάργησης των φόρων και άλλα wishful thinking στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα). Οπως και να έχει εγώ έκανα το homework μου και παράθεσα τη σχετική νομοθεσία και μια κάποια επιχειρηματολογία.


Οχι δεν ειναι οτι νομιζω, ειναι οτι ισχυει. Τωρα εαν εσυ θεωρεις Homework δυο link και ενα κατεβατο ιστοριας δικης σου επινοησης, με τρελα κενα και ασαφειες στα της επεξηγησης της διπλης φορολογησης οκ. Ηδη στο link σου παρεθεσα ενα πιο προσφατο, που κανει λογο πλεον γιατα νεοτερα δεδομενα.

Κατα τα αλλα, το ειπα, επισης και αυτο πριν. ΡΩΤΑ, (εσυ, οποιος θελει...) δικηγορο, ή καποιο δικηγορικο γραφειο σοβαρο στην Ελλαδα που να ασχολειται με το θεμα.

Οτι εγραψα το εγραψα για ανθρωπους που μπορουν, το σκεφτονται , και κολλανε στο θεμα της Ελληνικης υπερφορολογησης, σε υψηλου κυβισμου αυτοκινητα.

Οποιος θελει, ενδιαφερεται, ακολουθει καποιες διαδικασιες, ενημερωνεται απο ανθρωπους που ασχολουνται επαγγελματικα με το ζητημα αυτο, περα απο το να ψαχτει λιγο στο google, και ΜΕΤΑ κρινει, ή κινδυνολογει ή κραζει, ή κανει οτιδηποτε αλλο...

Απο την πλευρα μου οτι ειχα να πω το εχω πει ηδη, με βαση και πραγματικες περιπτωσεις, τις οποιες γνωριζω. Περαιτερω να ανοιξω τα ματια σε καποιους δεν προκειται, δεν εχω και καποιο οφελος εξαλλου.
Άβαταρ μέλους
By Nosferatu
#57144 Για να κανω μια σχετικη ερωτηση εμεταλλευομενος την ευκαιρια. Ειμαι κατοικος γερμανιας και εχω γυρισει τις πινακιδες σε γερμανικες. Οταν ξανακατεβω με το αμαξι ελλαδα και με σταματησουν πως αποδεικνυω οτι ειμαι κατοικος γερμανιας?