- 31 Δεκ 2014, 17:40
#57134
nass έγραψε: Κίκιζας . έγραψε:nass έγραψε: Αν χρειάζεται να σου εξηγήσω πως δουλεύει το σύστημα αποφυγής διπλής φορολόγησης τότε καλύτερα να μην έχεις τόσο μεγάλες σιγουριές και πιστεύεις τις υποσχέσεις του κάθε δικηγόρου με ειδίκευση στις off-shore (όπως και να μην πιστεύεις τις άλλες υποσχέσεις για "κατάργηση τεκμηρίων", "κατάργηση φόρου πολυτελείας" και άλλα τέτοια "σίγουρα"). Γιατί όταν θα προσπαθείς να πάρεις πίσω την κατασχεμένη "επαγγελματική" Μ3 θα χρειαστεί να εξηγήσεις πολλά περισσότερα από το "όλα τα κανόνισε ο δικηγόρος και είναι όλα νόμιμα".
Δεν τιθεται θεμα διπλης φορολογησης, ετσι ομως οπως το εγραψες πριν, δεν το καταλαβα...
Και ούτε τώρα το κατάλαβες και πάλι έχεις βεβαιότητες χωρίς να γνωρίζεις επαρκώς το θέμα. Ας σου εξηγήσω αν και φοβάμαι ότι , ως συνήθως, δεν έχει νόημα.
Για να μπορείς να οδηγείς το αυτοκίνητο της εν λόγω εταιρείας, θα πρέπει να είσαι μισθωτός της, σωστά ? Ετσι έλεγαν όσα δημοσίευσα. Αρα θα πρέπει να "παίρνεις" ένα σοβαρό μισθό διότι υποτίθεται ότι ζεις στην Ελλάδα αλλά εργάζεσαι στη Βουλγαρία, δεν τη γλυτώνεις με 1000 ευρώ το χρόνο, ιδίως μάλιστα αν οδηγείς κάτι "καλό". Τέλος πάντων, δεν έχει σημασία πόσα, έστω ότι παίρνεις Χ ευρώ το χρόνο στη Βουλγαρία. Για αυτά φορολογείσαι με ας πούμε 10% στη Βουλγαρία.
Οχι , αρκει να εισαι συμμετοχος, να ειναι το ονομα σου στην εταιρια, ακομα και με ενα πολυ χαμηλο ποσοστο συμμετοχης...
Ειναι ετσι το καταστατικο, ωστε να μην παρουσιαζεται οτι εχεις εισοδημα. Στις περιπτωσεις μαλιστα που γνωριζω, γινεται το αντιθετο. Πληρωνεις ενα μηνιαιο ποσο μισθωσης του αυτοκινητου, αφου το τελευταιο,
εχει μεταβιβαστει πλεον στην εταιρια, ολα αυτα με νομιμα παραστατικα.
nass έγραψε: Με την οποία η Ελλάδα έχει (όπως και με όλα τα κράτη της ΕΕ) Συμφωνία Αποφυγής Διπλής Φορολόγησης (ΣΑΔΦ). Αυτό λοιπόν που λέει η ΣΑΔΦ δεν είναι ότι με το 10% "καθάρισες" Λέει ότι αυτό το 10% δεν θα το ξαναφορολογηθείς στη χώρα όπου είναι η φορολογική σου κατοικία. Στην οποία, εδώ είναι το κόλπο, αν είναι η Ελλάδα (τα κριτήρια είναι πολύπλοκα και βαριέμαι να τα εξηγώ λεπτομερώς, ας πούμε ότι το κέντρο της οικονομικής, οικογενειακής και κοινωνικής σου ζωής είναι στην Ελλάδα), θα φορολογηθείς για αυτά τα Χ ευρώ προστιθέμενα στην κλίμακα των δικών σου εισοδημάτων -τα οποία, για να μπορείς να αγοράζεις 911 δεν θα είναι στο "αφορολόγητο" (εκτός και αν φοροδιαφεύγεις αγρίως και "χοντρά", πράγμα που για τους σκοπούς της συζήτησης ας πούμε ότι δεν συμβαίνει) αλλά σε κανα 40%.
Αρα όσα Χ ευρώ "παίρνεις" στη Βουλγαρία θα τα ΞΑΝΑΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙΣ στην Ελλάδα με την ελληνική κλίμακα δηλ. κανά 40%-10%=30%. Αυτό σημαίνει "ΣΑΔΦ" και γιαυτό στο έντυπο Ε1 τα "εισοδήματα αποκτηθέντα στην αλλοδαπή κτλ. κτλ." δεν είναι εκεί που πάνε τα "εξαιρούμενα" (κωδικοί 600-τόσο) αλλά εκεί που πάνε τα φορολογούμενα (κωδικοί 100-τόσο). Οπότε ο εικονικός μισθός που θα έχεις στη Βουλγαρία ως μισθωτός δυνάμενος να οδηγείς το εν λόγω αυτοκίνητο θα φορολογηθεί ως εισόδημα στην Ελλάδα με τη διαφορά της κλίμακας του φόρου. Αυτό πρέπει να το προσθέσεις στα έξοδα της υπόθεσης.
Μην ξεχνάς ότι, για να πάρεις πίσω την κατασχεμένη 911, δεν πρέπει να πείσεις εμένα αλλά ένα δικαστή, ότι το αυτοκίνητο είναι επαγγελματικό και απαραίτητο για την άσκηση του επαγγέλματός σου , ότι η εταιρεία στη Βουλγαρία παράγει πχ. πινέζες και δεν είναι μια εταιρεία για σκοπούς φοροαποφυγής (= μόλις δει leasing άντε να δούμε τι θα του πεις και υπόψην, διότι ακόμα και αυτό δεν το 'χεις πιάσει σωστά, "μαϊμού" δε σημαίνει "παράνομη" όλες οι off-shore ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΕΣ είναι αλλά "χωρίς πραγματική οικονομική δραστηριότητα" )
Να ξαναπω για 3η, 4η φορα, οτι δεν γνωριζω για το τι συμβαινει στην Βουλγαρια, ξερω ομως συγκεκριμενες περιπτωσεις με Ιταλικες και Γερμανικες πινακιδες. Δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα, εφοσον οι κατοχοι τους διαθετουν ολα τα απαραιτητα εγγραφα, εχουν συνεργαστει με ΝΟΜΙΜΕΣ εταιριες, και οχι μαιμου, και οπως επισης εχω ηδη πει, πλεον δεν υπαρχει θεμα ως προς την 6μηνη παραμονη.
Κίκιζας . έγραψε:Επισης δεν βασιζονται τα λεγομενα μου, σε "υποσχεσεις δικηγορου" αλλα σε υπαρκτες, πραγματικες περιπτωσεις, ανθρωπων που εκαναν την παραπανω διαδικασια, και δεν εχουν κανενα θεμα κατασχεσης, ουτε καν
περιορισμου σε οτι αφορα τον χρονο παραμονης στην Ελλαδα...
nass έγραψε:Μέχρι στιγμής... πάντως από κατασχεμένα με Βουλγαρικές πινακίδες, γεμάτος ο ΟΔΔΥ, και αυτοί "σίγουροι" και "νομιμότατοι" θα ήταν.
Τέλος πάντων, κάνε ό,τι νομίζεις αλλά αν θέλεις τουλάχιστον μην παραπληροφορείς τους ανθρώπους στο Forum με σιγουριές χωρίς κανένα αντίκρυσμα (όπως στα περί κατάργησης των φόρων και άλλα wishful thinking στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα). Οπως και να έχει εγώ έκανα το homework μου και παράθεσα τη σχετική νομοθεσία και μια κάποια επιχειρηματολογία.
Οχι δεν ειναι οτι νομιζω, ειναι οτι ισχυει. Τωρα εαν εσυ θεωρεις Homework δυο link και ενα κατεβατο ιστοριας δικης σου επινοησης, με τρελα κενα και ασαφειες στα της επεξηγησης της διπλης φορολογησης οκ. Ηδη στο link σου παρεθεσα ενα πιο προσφατο, που κανει λογο πλεον γιατα νεοτερα δεδομενα.
Κατα τα αλλα, το ειπα, επισης και αυτο πριν. ΡΩΤΑ, (εσυ, οποιος θελει...) δικηγορο, ή καποιο δικηγορικο γραφειο σοβαρο στην Ελλαδα που να ασχολειται με το θεμα.
Οτι εγραψα το εγραψα για ανθρωπους που μπορουν, το σκεφτονται , και κολλανε στο θεμα της Ελληνικης υπερφορολογησης, σε υψηλου κυβισμου αυτοκινητα.
Οποιος θελει, ενδιαφερεται, ακολουθει καποιες διαδικασιες, ενημερωνεται απο ανθρωπους που ασχολουνται επαγγελματικα με το ζητημα αυτο, περα απο το να ψαχτει λιγο στο google, και ΜΕΤΑ κρινει, ή κινδυνολογει ή κραζει, ή κανει οτιδηποτε αλλο...
Απο την πλευρα μου οτι ειχα να πω το εχω πει ηδη, με βαση και πραγματικες περιπτωσεις, τις οποιες γνωριζω. Περαιτερω να ανοιξω τα ματια σε καποιους δεν προκειται, δεν εχω και καποιο οφελος εξαλλου.