Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#55645 Διάσπαση απο BMW Forum [mod]
EDDIE_147 έγραψε: Βασικά είναι παράξενη περίπτωση αυτή η 1,6 γιατί βγαίνει με απόσυρση στα ίδια φράγκα περίπου με τη 2λιτρη 520 και έχουν ίδια τέλη (λόγω ρύπων).


...ναι περιεργο ακουγεται, να ειναι στα ιδια λεφτα και ρυπους-τελη... :hmmm: Αλλα ο 2λιτρος της 520i ειναι ακομα 6κυλινδρος ή 4αρης? Αν ειναι 6αρης, θα την προτιμουσα πχ, αν οχι, θα ψωνιζα της 1600αρα...

EDDIE_147 έγραψε:. κάποια μεταχειρισμένα έχουν αυξήσει την τιμή τους επειδή βγάζουν από πάνω τους το κερατιάτικο φόρο πολυτελείας.
Οπότε τα S 2000 του 2004 που ανέφερες μπορεί να ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.


Σιγουρα παιζει και αυτο που λες, παρολα αυτα, πιστευω οτι ο μεγαλυτερος λογος ειναι οτι αφενως εχει αρχισει πλεον να στερευει η αγορα απο καλα-"καθαρα" κομματια, και μενουν διαφορες μετατροπες, κακοσυντηρημενα κτλ, και αφετερου, εστω και ψυχολογικα και με την οποια πλυση και προπαγανδα στην γενικοτερη αγορα, υπαρχει μια -λανθασμενα αλλα υπαρχει- ταση ανακαμψης( :s_rofl )...

EDDIE_147 έγραψε:Δυστυχώς αυτό το κέρατο καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την αγορά μεταχειρισμένων.
Εγώ μπορεί να έχω την άνεση να πληρώνω τα σταθερά τέλη 2λιτρου ή και 3λιτρου αλλά θεωρώ τρισμέγιστη |λογοκρισία| να δίνω 700 ευρώ στον κλέφτη που λέγεται κράτος ΕΤΣΙ.
Μην αρχίσουμε πάλι την κουβέντα ότι 2λιτρο=ένδειξη πλούτου. :roll:


...και για αυτο υπαρχει λυση-απαντηση. Χωρις να εχω ψαχτει ιδιαιτερα, γνωριζω παραυτα ανθρωπους οι οποιοι μπορουν πολυ ανετα να συντηρουν-πληρωνουν τα οποια "κερατιατικα" για τα κ.εκ, καταφευγουν ομως σε νομιμες διαδικασιες με την γνωστη πλεον μεθοδο που επιτρεπεται στις χωρες της Ευρωπαικης ενωσης, βγαζοντας πινακιδες σε ξενη χωρα, και πληρωνοντας ενα συγκεκριμενο (παντοτε ομως σημαντικα μικροτερο)
αλλα χαμηλο ποσο φορου μεσω εταιριας που εδρευει στην χωρα αυτη και εφοοσν ειναι παραλληλα συμμετοχοι -τυπικα- στην συγκεκριμενη εταιρια.
Τετοιες εταιριες εχουν προτιμησει αρκετοι Ελληνες, ηδη σε Βουλγαρια, Ιταλια, Γερμανια κτλ...

EDDIE_147 έγραψε:Πάντως το να μειωθούν τα τέλη, ειδικά για τα παλιότερα μοντέλα θα ήταν μια αμιγώς ορθολογική κίνηση καθώς πάρα πολλοί θα έσπευδαν να ξανακυκλοφορήσουν ακινητοποιημένα οχήματα --> αυξημένα έσοδα.


Σιγουρα...

P.S @Νikos!
..και στην ιδια τιμη να βρεις, ακομα και εφοσον μιλαμε για δυο κοντινες περιπτωσεις σε συντηρηση-διανυθεντα χλμ, χρονολογια εξοπλισμο, σε ξενες χωρες και δη σε βορειοτερες πολεις παιζει πολυ η αμφιβολια στα θεματα σκουριων απο τα αλατια σε χιονισμενες περιοχες, οι οποιες ειναι ουκ ολιγες στην Κεντρικη-Βορεια Ευρωπη...Για να μην μιλησουμε για μεταφορικα εξοδα, ταξιδιου κτλ...
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#55647 Δεν το ανέφερα ως παράδειγμα εισαγωγής, αλλα ως ένδειξη τιμής σε μια χώρα με σταθερό φορολογικό καθεστώς.


Sent from a mobile device
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#55654 Προφανώς αναφέρομαι στην Ελληνική αγορά όπως αυτή διαμορφώνεται από παράγοντες προσφοράς και ζήτησης (δεν είμαστε και πήχτρα στις 3λιτρες Ζ4).

. το σενάριο Βουλγαρικές πινακίδες είναι μια 100% κομπίνα που αν ασχοληθούν σοβαρά οι μπάτσοι μπορούν να σε σκίσουν ή να σε κάνουν να πληρώσεις πολύ για να μη σε σκίσουν αυτοί.

Το μόνο σενάριο που μπορεί να παίξει με ασφάλεια είναι σε Β. Ελλάδα που μπορείς να έχεις ρεαλιστικά πήγαινε έλα σε Βουλγαρία εύκολα.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#55675
EDDIE_147 έγραψε:Προφανώς αναφέρομαι στην Ελληνική αγορά όπως αυτή διαμορφώνεται από παράγοντες προσφοράς και ζήτησης (δεν είμαστε και πήχτρα στις 3λιτρες Ζ4).

. το σενάριο Βουλγαρικές πινακίδες είναι μια 100% κομπίνα που αν ασχοληθούν σοβαρά οι μπάτσοι μπορούν να σε σκίσουν ή να σε κάνουν να πληρώσεις πολύ για να μη σε σκίσουν αυτοί.

Το μόνο σενάριο που μπορεί να παίξει με ασφάλεια είναι σε Β. Ελλάδα που μπορείς να έχεις ρεαλιστικά πήγαινε έλα σε Βουλγαρία εύκολα.


Oπως ειπα και πριν δεν το εχω ψαξει ιδιαιτερα, ειδικα για Βουλγαρια, δεν μπορω με σιγουρια να τοποθετηθω για το εαν ειναι 100% νομιμες οι περισσοτερες εταιριες εκει, ειναι ομως -ενα προς το παρον παραθυρακι νομιμο- μια διαδικασια που λειτουργει.

Για Ιταλια και Γερμανια παντως γνωριζω συγκεκριμενες περιπτωσεις που το εχουν κανει, και προκειται για αρκετα γνωστα και σημαντικα προσωπα, στην εργασια και κοντινο περιβαλλον τους, για τα οποια γνωριζω σε προσωπικο επιπεδο οτι δεν παιρνουν ρισκο να φιγουραρει το επιθετο και η προσωπικοτητα τους σε καποιο ενδεχομενο διασυρμο, για 5-10κ ευρω που θα γλιτωνουν το χρονο.

Το κανουν ομως ακριβως επειδη ειναι καθ' ολα νομιμο, και κυριως γιατι μπορουν να αντιστεκονται, να αρνουνται ληστρικες συμπεριφορες που υπαρχουν υπο την...αιγιδα του κρατους και της εκαστοτε κυβερνησης...

P.S Επισης το θεμα με την 6μηνη παραμονη και μετα παλι επιστροφη στην κοινοτικη χωρα απ' οπου προερχονται οι πινακιδες, εχει πλεον ληξει, δεν απαιτειεται η συγκεκριμενη διαδικασια...
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#55698
Κίκιζας . έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Προφανώς αναφέρομαι στην Ελληνική αγορά όπως αυτή διαμορφώνεται από παράγοντες προσφοράς και ζήτησης (δεν είμαστε και πήχτρα στις 3λιτρες Ζ4).

. το σενάριο Βουλγαρικές πινακίδες είναι μια 100% κομπίνα που αν ασχοληθούν σοβαρά οι μπάτσοι μπορούν να σε σκίσουν ή να σε κάνουν να πληρώσεις πολύ για να μη σε σκίσουν αυτοί.

Το μόνο σενάριο που μπορεί να παίξει με ασφάλεια είναι σε Β. Ελλάδα που μπορείς να έχεις ρεαλιστικά πήγαινε έλα σε Βουλγαρία εύκολα.


Oπως ειπα και πριν δεν το εχω ψαξει ιδιαιτερα, ειδικα για Βουλγαρια, δεν μπορω με σιγουρια να τοποθετηθω για το εαν ειναι 100% νομιμες οι περισσοτερες εταιριες εκει, ειναι ομως -ενα προς το παρον παραθυρακι νομιμο- μια διαδικασια που λειτουργει.

Για Ιταλια και Γερμανια παντως γνωριζω συγκεκριμενες περιπτωσεις που το εχουν κανει, και προκειται για αρκετα γνωστα και σημαντικα προσωπα, στην εργασια και κοντινο περιβαλλον τους, για τα οποια γνωριζω σε προσωπικο επιπεδο οτι δεν παιρνουν ρισκο να φιγουραρει το επιθετο και η προσωπικοτητα τους σε καποιο ενδεχομενο διασυρμο, για 5-10κ ευρω που θα γλιτωνουν το χρονο.

Το κανουν ομως ακριβως επειδη ειναι καθ' ολα νομιμο, και κυριως γιατι μπορουν να αντιστεκονται, να αρνουνται ληστρικες συμπεριφορες που υπαρχουν υπο την...αιγιδα του κρατους και της εκαστοτε κυβερνησης...

P.S Επισης το θεμα με την 6μηνη παραμονη και μετα παλι επιστροφη στην κοινοτικη χωρα απ' οπου προερχονται οι πινακιδες, εχει πλεον ληξει, δεν απαιτειεται η συγκεκριμενη διαδικασια...


Παραθυράκι μπορεί να υπάρχει, αλλά αν σου τύχει κάτι εδώ (πχ τρακάρισμα, τραυματισμός κλπ), θα τρέχεις να ψάξεις αυτό το παραθυράκι για να πηδήξεις απ'έξω μπας και σωθείς. :lol:

Αυτοκίνητο με Βουγλάρικες πινακίδες + "offshore" στη Βουλγαρία + ατύχημα στην Ελλάδα (ασφάλεια?) = η χαρά του μπάτσου. :metalo:

Ούτε καν αξίζει να μπλέξεις κατά την άποψή μου. Πληρώνεις τους φόρους στην Ελλάδα και είσαι κύριος. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#55736 με γερμανικές πινακίδες πάντως περπατά το θέμα... πολλοί έχουν πινακίδες μόνο για 3 μήνες το καλοκαίρι κ τα αμάξια στην Ελλάδα στο γκαράζ τον υπόλοιπο χρόνο. ΚΤΕΟ στη Γερμανία περνά μόνο με τις πινακίδες που τις στέλνουν με το ταχυδρομείο. Ξέρω άτομα που το κάνουν εδώ κ 15 χρόνια...

άλλοι βέβαια τα έχουν όλο τον χρόνο...

το αμάξι δικαιούται να το οδηγήσει (πηγαίνοντας με τον νόμο στην Ελλάδα) μέχρι συγγενής πρώτου βαθμού, δλδ σύζυγος, πατέρας ή μητέρα ή γιος-κόρη... στην ασφάλεια δεν υπάρχει πρόβλημα, δηλώνεις το άτομο κ όλα καλά... παίρνεις κ την πράσινη κάρτα κ είσαι καθαρός... αυτό με το 6μηνο έχουμε πει πως δεν επηρεάζει καθόλου...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#55846
Nikos! έγραψε:Αυτοκίνητο με Βουγλάρικες πινακίδες + "offshore" στη Βουλγαρία + ατύχημα στην Ελλάδα (ασφάλεια?) = η χαρά του μπάτσου.


Όχι βέβαια. Υπάρχει κανονική ασφάλεια που σε καλύπτει στο εξωτερικό, όπως ακριβώς αν πάθεις ατύχημα με ελληνικό αυτοκίνητο σε μια άλλη χώρα.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#55958
Nikos! έγραψε: ... Πληρώνεις τους φόρους στην Ελλάδα και είσαι κύριος. :s_howdy


...μαλακας θες να πεις... :whistlink:

(προσοχη δεν μιλαω για φοροδιαφυγη...)

sorry για το :offtopic: , αλλα αυτο το "κυριος" ακουστηκε καπως... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#55965
REALZEUS έγραψε:
Nikos! έγραψε:Αυτοκίνητο με Βουγλάρικες πινακίδες + "offshore" στη Βουλγαρία + ατύχημα στην Ελλάδα (ασφάλεια?) = η χαρά του μπάτσου.


Όχι βέβαια. Υπάρχει κανονική ασφάλεια που σε καλύπτει στο εξωτερικό, όπως ακριβώς αν πάθεις ατύχημα με ελληνικό αυτοκίνητο σε μια άλλη χώρα.


Δηλαδή, έχεις το αυτοκίνητο ασφαλισμένο σε κάποια Βουλγάρικη εταιρία και υποθέτω αν τρακάρεις παίρνεις αυτούς τηλέφωνο?

Φιλικός διακανομισμός, παίζει? Πληρώνεις εσύ και μετά κυνηγάς την εταιρία στη Βουλγαρία για να πάρεις τα λεφτά?

Κι αν τραυματίσεις κάποιον?

Στη πράξη είναι δύσκολο και κατά την γνώμη μου, είναι ανούσιο να μπεις σε τέτοιες περιπέτειες για να μη πληρώνεις τους φόρους στην Ελλάδα.

Αν δε γουστάρεις, πάρε 1200άρι...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#55972 Ο ασφαλισμένος ειδοποιεί την βουλγάρικη ασφαλιστική για το ατύχημα και αυτή αποζημιώνει τον παθόντα, σύμφωνα με την έκθεση της Ελληνικής Αστυνομίας ή την απόφαση του Δικαστηρίου (αν φτάσει ως εκεί το θέμα). Δεν είναι κάτι περίεργο. Το ίδιο θα γίνει αν τρακάρει κάποιος Έλληνας που πήγε με το αυτοκίνητό του ταξίδι στην Βουλγαρία ή στην Ιταλία.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#55998
REALZEUS έγραψε:Ο ασφαλισμένος ειδοποιεί την βουλγάρικη ασφαλιστική για το ατύχημα και αυτή αποζημιώνει τον παθόντα, σύμφωνα με την έκθεση της Ελληνικής Αστυνομίας ή την απόφαση του Δικαστηρίου (αν φτάσει ως εκεί το θέμα). Δεν είναι κάτι περίεργο. Το ίδιο θα γίνει αν τρακάρει κάποιος Έλληνας που πήγε με το αυτοκίνητό του ταξίδι στην Βουλγαρία ή στην Ιταλία.


Άρα λοιπόν μπλέκει με τη Βουλγάρικη ασφαλιστική και τους κυνηγάει για πάρει τα λεφτά του. :hmmm:

Όχι, περίεργο δεν είναι...πολύπλοκο και με πολλά ρίσκα, ναι.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#56019
Κίκιζας . έγραψε:
Nikos! έγραψε: ... Πληρώνεις τους φόρους στην Ελλάδα και είσαι κύριος. :s_howdy


...μαλακας θες να πεις... :whistlink:

(προσοχη δεν μιλαω για φοροδιαφυγη...)

sorry για το :offtopic: , αλλα αυτο το "κυριος" ακουστηκε καπως... :lol:

Αλλα για τι μιλας;
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#56027
Nikos! έγραψε:

Άρα λοιπόν μπλέκει με τη Βουλγάρικη ασφαλιστική και τους κυνηγάει για πάρει τα λεφτά του. :hmmm:

Όχι, περίεργο δεν είναι...πολύπλοκο και με πολλά ρίσκα, ναι.


...ενω στην Ελλαδα η λεξη "πολυπλοκοτητα" και "ρισκα" απουσιαζει εντελως με τις εχγωριες
ασφαλιστικες... :lol:

(...βλεπε extreme αλλα υπαρκτη περιπτωση, Ασπις προνοια... :whistlink: )

Τωρα σε γενικοτερο πλαισιο, χωρις να αευθυνομαι συγκεκριμενα στον Νικο...

Ειναι απλα τα πραγματα. Η συγκεκριμενη διαδικασια αποτελει ενα απο τα -λιγα πλεον, ετσι οπως τα καταφερε η εξουσια στην χωρα...- υπαρκτα πλεονεκτηματα μιας χωρας-μελος της Ευρωζωνης. Εφοσον καποιος το ψαξει καλυτερα, ή λαβει απαραιτητες πληροφοριες απο δικο του εμπιστο ανθρωπο, οι πολυπλοκοτητες και τα ρισκα ειναι απο...σχεδον ιδια εως πολυ λιγοτερα, σε σχεση με τα Ελληνικα δεδομενα.

Τωρα αν θελει καποιος πραγματικα, το κανει, εαν δεν θελει, δεν ξερει, φοβαται, δεν μπορει, ειναι αλλο θεμα, παρανομο ομως και περισσοτερο πολυπλοκο απο την πλειονοτητα της Ελληνικης γραφειοκρατιας δεν ειναι...

P.S @mirage

Για πληρωμη φορων στην συγκεκριμενη περιπτωση, σε χωρα εντος Ευρωζωνης. Ουτε παρανομο ειναι, ουτε φοροδιαφευγεις. Εφοσον μιλαμε για λεφτα που εχουν δηλωθει ηδη στην Ελλαδα, εχουν παραχθει νομιμα, και
κατοπιν γινεται πληρωμη φορων σε κοινοτικη χωρα εκτος Ελλαδος.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#56046 Θα βαλεις Βουλγαρικες στο Vectra? Κατα τα αλλα και συγνωμη που σκιζουμε το BMW forum αλλα η φαση ψευτικη εταιρεια στην Βουλγαρια για να εχω αφορολογητη προπελα ειναι τραγικη και guess what σε κανει το ιδιο τραγικο με την εξουσια που κραζεις.

Sent from Corsair's brick
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#56083
Κίκιζας . έγραψε:
Nikos! έγραψε:

Άρα λοιπόν μπλέκει με τη Βουλγάρικη ασφαλιστική και τους κυνηγάει για πάρει τα λεφτά του. :hmmm:

Όχι, περίεργο δεν είναι...πολύπλοκο και με πολλά ρίσκα, ναι.


...ενω στην Ελλαδα η λεξη "πολυπλοκοτητα" και "ρισκα" απουσιαζει εντελως με τις εχγωριες
ασφαλιστικες... :lol:

(...βλεπε extreme αλλα υπαρκτη περιπτωση, Ασπις προνοια... :whistlink: )

Τωρα σε γενικοτερο πλαισιο, χωρις να αευθυνομαι συγκεκριμενα στον Νικο...

Ειναι απλα τα πραγματα. Η συγκεκριμενη διαδικασια αποτελει ενα απο τα -λιγα πλεον, ετσι οπως τα καταφερε η εξουσια στην χωρα...- υπαρκτα πλεονεκτηματα μιας χωρας-μελος της Ευρωζωνης. Εφοσον καποιος το ψαξει καλυτερα, ή λαβει απαραιτητες πληροφοριες απο δικο του εμπιστο ανθρωπο, οι πολυπλοκοτητες και τα ρισκα ειναι απο...σχεδον ιδια εως πολυ λιγοτερα, σε σχεση με τα Ελληνικα δεδομενα.

Τωρα αν θελει καποιος πραγματικα, το κανει, εαν δεν θελει, δεν ξερει, φοβαται, δεν μπορει, ειναι αλλο θεμα, παρανομο ομως και περισσοτερο πολυπλοκο απο την πλειονοτητα της Ελληνικης γραφειοκρατιας δεν ειναι...

P.S @mirage

Για πληρωμη φορων στην συγκεκριμενη περιπτωση, σε χωρα εντος Ευρωζωνης. Ουτε παρανομο ειναι, ουτε φοροδιαφευγεις. Εφοσον μιλαμε για λεφτα που εχουν δηλωθει ηδη στην Ελλαδα, εχουν παραχθει νομιμα, και
κατοπιν γινεται πληρωμη φορων σε κοινοτικη χωρα εκτος Ελλαδος.


., η συγκεκριμένη διαδικασία είναι ξεκάθαρα φοροδιαφυγή.

Δεν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αγοράστηκε στη Βουλγαρία από κάποιον νόμιμο κάτοικο που ζει και εργάζεται εκεί και επισκέπτεται την Ελλάδα...αλλά για ένα αυτοκίνητο Έλληνα κατοίκου που ζει και εργάζεται στην Ελλάδα, αγοράστηκε από αυτή, όμως δημιουργεί μια off shore στη Βουλγαρία ώστε να μπορεί να έχει στην Ελλάδα αυτοκίνητο υψηλών κυβικών. :dizzy:

Κι αυτό δεν είναι φοροδιαφυγή?