mmarkom έγραψε:dimvill νιώθω πως είμαι εντελώς κουλός, 3 χρόνια με το εταιρικό i10 και δεν έχω κουρέψει ούτε ένα συχρονιζέ, δεν έχω κόψει ούτε ενα ημιαξόνιο σε έξοδο φουρκέτας. Λάστιχα και αμορτισέρ έχω ακόμα τα εργοστασιακά, σε παρακαλώ πες μου πως να διορθώσω τη κατάσταση
δεν τους κανω ζημιες ρε συ ,ουτε εγω.
ψεματα ενα στραβο αξονα σε 106.Αλλα ηταν ατυχη στιγμη.
Nikos! έγραψε:Ρε συ μαρκοβάγγε κανένα αυτοκίνητο δεν είσαι σίγουρος πως το οδηγούσε ο άλλος. Εταιρικό ή μη.
Τόσοι γκάου οδηγοί κυκλοφορούν, τα εταιρικά μας πείραξαν? Δεν τα οδηγούν γκ@βλωμένοι οδηγοί μόνο. Τα οδηγούν κι άλλοι, που δεν βγάζουν το άχτι τους στο αυτοκίνητο.
Προφανώς, απλά που είναι πιο πιθανό να βγάλει το άχτι του ο κάθε |λογοκρισία|; Στο ιδιωτικό του, που το αγόρασε με τα λεφτουδάκια του ή στο εταιρικό που στα @@ του στο κάτω κάτω, μιας και πληρώνει άλλος;;;
Επίσης, στα εταιρικά παίζει και το άλλο (που παίζει και σε εμάς): Δεν τα έχει ένας μόνο, αλλά πολλοί οδηγοί. Αυτό κάνει αδύνατο το να αποδειχθεί ποιος το βίασε . Ένας συγκεκριμένος σε εμάς που είναι μονίμως με χειρόφρενα στα εταιρικά, στο δικό του πάει σαν παναγίτσα.
edit: Οπότε ναι, σαφέστατα δεν είναι όλοι με εταιρικά κάφτες, απλά θεωρώ πως η πιθανότητα είναι μεγαλύτερη...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:Nikos! έγραψε:Ρε συ μαρκοβάγγε κανένα αυτοκίνητο δεν είσαι σίγουρος πως το οδηγούσε ο άλλος. Εταιρικό ή μη.
Τόσοι γκάου οδηγοί κυκλοφορούν, τα εταιρικά μας πείραξαν? Δεν τα οδηγούν γκ@βλωμένοι οδηγοί μόνο. Τα οδηγούν κι άλλοι, που δεν βγάζουν το άχτι τους στο αυτοκίνητο.
Προφανώς, απλά που είναι πιο πιθανό να βγάλει το άχτι του ο κάθε |λογοκρισία|; Στο ιδιωτικό του, που το αγόρασε με τα λεφτουδάκια του ή στο εταιρικό που στα @@ του στο κάτω κάτω, μιας και πληρώνει άλλος;;;
Επίσης, στα εταιρικά παίζει και το άλλο (που παίζει και σε εμάς): Δεν τα έχει ένας μόνο, αλλά πολλοί οδηγοί. Αυτό κάνει αδύνατο το να αποδειχθεί ποιος το βίασε . Ένας συγκεκριμένος σε εμάς που είναι μονίμως με χειρόφρενα στα εταιρικά, στο δικό του πάει σαν παναγίτσα.
edit: Οπότε ναι, σαφέστατα δεν είναι όλοι με εταιρικά κάφτες, απλά θεωρώ πως η πιθανότητα είναι μεγαλύτερη...
Δε χρειάζεται να είσαι κάφτης ή να βγάζεις το άχτι σου σε εταιρικό, μπορεί να είσαι και άσχετος με την αυτοκίνηση στο προσωπικό σου.
Πιστεύεις δηλαδή ότι όλοι γνωρίζουν τι σημαίνει "δε το σκίζω κρύο"? Ή πιστεύεις ότι όλοι προσέχουν λακούβες και πεζοδρόμια? Ή πιστεύεις ότι όλοι δε καβαλάνε πεζοδρόμια? Και τώρα το καίριο ερώτημα. Πιστεύεις ότι όλοι έχουν την οικονομική δυνατότητα να το συντηρούν όπως πρέπει, με τα ανταλλακτικά που πρέπει?
Εγώ νομίζω ότι αυτά γίνονται στα περισσότερα αυτοκίνητα, ασχέτως αν είναι εταιρικό ή όχι. Το θετικό στο εταιρικό είναι ότι τουλάχιστον έχει κάνει τη προβλεπόμενη συντήρηση και αν προέρχεται από leasplan την έχει κάνει και στην αντιπροσωπεία.
< >
GTS έγραψε:Τα Leaseplan εχουν φτωχο εξοπλισμο γενικα.
Όχι Άγη δεν ισχύει αυτό, ίσα-ίσα. Το φτιάχνεις όπως θέλεις εσύ. Μάλιστα με leaseplan επιλέγεις ό,τι εξοπλισμό θέλεις εσύ όταν το παραγγέλνεις φτάνει να χωράει στο μίσθωμα, αλλά με λίγο σπρώξιμο από εδώ κι από εκεί τελικά κάτι κάνουν.
Όλα τα αυτοκίνητα που έχουμε είναι με επιπλέον εξοπλισμό από τις εκδόσεις που είναι ήδη πλούσιες.
Από κει και πέρα εννοείται ο ενδιαφερόμενος φτιάχνει κατά παραγγελία ότι θέλει. Όποιος πλερώνει αποφασίζει.
Nikos! έγραψε:GTS έγραψε:Τα Leaseplan εχουν φτωχο εξοπλισμο γενικα.
Όχι Άγη δεν ισχύει αυτό, ίσα-ίσα. Το φτιάχνεις όπως θέλεις εσύ. Μάλιστα με leaseplan επιλέγεις ό,τι εξοπλισμό θέλεις εσύ όταν το παραγγέλνεις φτάνει να χωράει στο μίσθωμα, αλλά με λίγο σπρώξιμο από εδώ κι από εκεί τελικά κάτι κάνουν.
Όλα τα αυτοκίνητα που έχουμε είναι με επιπλέον εξοπλισμό από τις εκδόσεις που είναι ήδη πλούσιες.
Πώς δεν ισχύει δηλαδή; Εδώ στο δικό σου το Bluetooth μπήκε έξτρα.
Αυτό το λες πλούσιο εξοπλισμό; Μάλλον έχουμε διαφορετική γνώμη για το πλούσιο.
Anonymous Founder έγραψε:Nikos! έγραψε:GTS έγραψε:Τα Leaseplan εχουν φτωχο εξοπλισμο γενικα.
Όχι Άγη δεν ισχύει αυτό, ίσα-ίσα. Το φτιάχνεις όπως θέλεις εσύ. Μάλιστα με leaseplan επιλέγεις ό,τι εξοπλισμό θέλεις εσύ όταν το παραγγέλνεις φτάνει να χωράει στο μίσθωμα, αλλά με λίγο σπρώξιμο από εδώ κι από εκεί τελικά κάτι κάνουν.
Όλα τα αυτοκίνητα που έχουμε είναι με επιπλέον εξοπλισμό από τις εκδόσεις που είναι ήδη πλούσιες.
Πώς δεν ισχύει δηλαδή; Εδώ στο δικό σου το Bluetooth μπήκε έξτρα.
Αυτό το λες πλούσιο εξοπλισμό; Μάλλον έχουμε διαφορετική γνώμη για το πλούσιο.
Η έκδοση ambition δεν είναι φτωχή σε εξοπλισμό. Φτωχή είναι η trendline.
Το εργοστασιακό BT μπήκε έξτρα γιατί δε το είχε η συγκεκριμένη έκδοση και το χρειαζόμουν.
Υπήρχε ένα όριο σε budget.
Στη leaseplan έχεις ευκαιρία να φτιάξεις το αυτοκίνητο όπως θες. Έχω αλλάξει αρκετά εταιρικά, στη hertz avis δεν είχα αυτή τη δυνατότητα ίσως λόγω budget.
< >
Τις παλιές καλές εποχές μπορούσες να πάρεις ότι αμάξι γούσταρες με τις ευλογίες του εργοδότη σου. Αυτός σου κάλυπτε ένα συγκεκριμένο ποσό και σου έλεγε πάρε και Ferrari άμα θες και θα σου παρακρατώ κάθε μήνα τη διαφορά από το μισθό. Μέχρι και GTA θα μπορούσα να έχω έτσι αλλά όοοοοοχι. 1.6 120hp με 2-3 έξτρα αποφάσιζε ο φάδερ. Α ρε πατέρα. Α ρε πατέρα.
Nikos! έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Nikos! έγραψε:GTS έγραψε:Τα Leaseplan εχουν φτωχο εξοπλισμο γενικα.
Όχι Άγη δεν ισχύει αυτό, ίσα-ίσα. Το φτιάχνεις όπως θέλεις εσύ. Μάλιστα με leaseplan επιλέγεις ό,τι εξοπλισμό θέλεις εσύ όταν το παραγγέλνεις φτάνει να χωράει στο μίσθωμα, αλλά με λίγο σπρώξιμο από εδώ κι από εκεί τελικά κάτι κάνουν.
Όλα τα αυτοκίνητα που έχουμε είναι με επιπλέον εξοπλισμό από τις εκδόσεις που είναι ήδη πλούσιες.
Πώς δεν ισχύει δηλαδή; Εδώ στο δικό σου το Bluetooth μπήκε έξτρα.
Αυτό το λες πλούσιο εξοπλισμό; Μάλλον έχουμε διαφορετική γνώμη για το πλούσιο.
Η έκδοση ambition δεν είναι φτωχή σε εξοπλισμό. Φτωχή είναι η trendline.
Το εργοστασιακό BT μπήκε έξτρα γιατί δε το είχε η συγκεκριμένη έκδοση και το χρειαζόμουν.
Υπήρχε ένα όριο σε budget.
Στη leaseplan έχεις ευκαιρία να φτιάξεις το αυτοκίνητο όπως θες. Έχω αλλάξει αρκετά εταιρικά, στη hertz avis δεν είχα αυτή τη δυνατότητα ίσως λόγω budget.
< >
Δεν είπα πως είναι φτωχή, είπα πως δεν είναι πλούσια, όταν λείπουν πράγματα όπως το Bluetooth.
Κοινώς, δεν είναι η πρώτη, βασική έκδοση, είναι η δεύτερη. Αυτό με τίποτε δεν την κάνει πλούσια, απλώς δεν είναι φτωχή (γιατί έχει και πιο κάτω εξοπλιστικά). Αν ήταν πλούσια θα ήταν η κορυφαία εξοπλιστικά και πιθανόν θα είχε και μερικά εξτρά.
Πρέπει να ξεκινάμε κάθε φορά από τα βασικά; Τι διάβολο, μέτοχοι είστε στην εταιρεία;
Απλό είναι: το αυτοκίνητο που έχεις, είναι το δεύτερο φθηνότερο diesel Octavia που μπορεί ν' αγοράσει κάποιος. Για να βρεις φθηνότερο, θα πας στο τρικύλινδρο 1000άρι. Έχει το μικρότερο διαθέσιμο diesel μοτέρ και έχει το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού. Δεν το κάνει λοιπόν τέρμα βασικό, το κάνει λίγο πιο πάνω. Αυτό δεν είναι πλούσιο, αλλιώς θα χάσουμε το νόημα των λέξεων.
Ούτε το δικό μου Golf Highline είναι πλούσιο όταν έχει μεν Bluetooth ή Android Auto ή αισθητήρες εμπρός-πίσω, αλλά δεν έχει φωτοχρωμικούς καθρέφτες ή αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες και παίζω με τους λεβιέδες κάθε φορά, για ν'αναφέρω μόνον μερικά.
Δεν είναι βασικό λοιπόν, δεν του λείπουν χοντρά πράγματα, αλλά του λείπουν αυτά που θα το χαρακτήριζαν πλούσιο.
Μ' αρέσει που έχει γίνει και το Leasing καλό πράγμα σε ένα αμάξι και το προτείνουμε. Το ότι συνήθως είναι από τα πρώτα πράγματα που προσπαθούν να κρύψουν οι μαντράδες, θα είναι τυχαίο. Ακόμη και το επιχείρημα για τα τακτικά σερβις δεν ισχύει, γιατί δεν έχει σημασία αν γίνονται τακτικά, αλλά αν γίνονται σωστά και με τι υλικά. Και οι δικοί μας στην Καρέντα τα κάνουν, δεν θα πρότεινα όμως σε κανέναν να πάρει ένα σαν μεταχειρισμένο επειδή κάνει τα σερβις στην Καρέντα, ήμαρτον.
Anonymous Founder έγραψε:Nikos! έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Nikos! έγραψε:GTS έγραψε:Τα Leaseplan εχουν φτωχο εξοπλισμο γενικα.
Όχι Άγη δεν ισχύει αυτό, ίσα-ίσα. Το φτιάχνεις όπως θέλεις εσύ. Μάλιστα με leaseplan επιλέγεις ό,τι εξοπλισμό θέλεις εσύ όταν το παραγγέλνεις φτάνει να χωράει στο μίσθωμα, αλλά με λίγο σπρώξιμο από εδώ κι από εκεί τελικά κάτι κάνουν.
Όλα τα αυτοκίνητα που έχουμε είναι με επιπλέον εξοπλισμό από τις εκδόσεις που είναι ήδη πλούσιες.
Πώς δεν ισχύει δηλαδή; Εδώ στο δικό σου το Bluetooth μπήκε έξτρα.
Αυτό το λες πλούσιο εξοπλισμό; Μάλλον έχουμε διαφορετική γνώμη για το πλούσιο.
Η έκδοση ambition δεν είναι φτωχή σε εξοπλισμό. Φτωχή είναι η trendline.
Το εργοστασιακό BT μπήκε έξτρα γιατί δε το είχε η συγκεκριμένη έκδοση και το χρειαζόμουν.
Υπήρχε ένα όριο σε budget.
Στη leaseplan έχεις ευκαιρία να φτιάξεις το αυτοκίνητο όπως θες. Έχω αλλάξει αρκετά εταιρικά, στη hertz avis δεν είχα αυτή τη δυνατότητα ίσως λόγω budget.
< >
Δεν είπα πως είναι φτωχή, είπα πως δεν είναι πλούσια, όταν λείπουν πράγματα όπως το Bluetooth.
Κοινώς, δεν είναι η πρώτη, βασική έκδοση, είναι η δεύτερη. Αυτό με τίποτε δεν την κάνει πλούσια, απλώς δεν είναι φτωχή (γιατί έχει και πιο κάτω εξοπλιστικά). Αν ήταν πλούσια θα ήταν η κορυφαία εξοπλιστικά και πιθανόν θα είχε και μερικά εξτρά.
Πρέπει να ξεκινάμε κάθε φορά από τα βασικά; Τι διάβολο, μέτοχοι είστε στην εταιρεία;
Απλό είναι: το αυτοκίνητο που έχεις, είναι το δεύτερο φθηνότερο diesel Octavia που μπορεί ν' αγοράσει κάποιος. Για να βρεις φθηνότερο, θα πας στο τρικύλινδρο 1000άρι. Έχει το μικρότερο διαθέσιμο diesel μοτέρ και έχει το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού. Δεν το κάνει λοιπόν τέρμα βασικό, το κάνει λίγο πιο πάνω. Αυτό δεν είναι πλούσιο, αλλιώς θα χάσουμε το νόημα των λέξεων.
Ούτε το δικό μου Golf Highline είναι πλούσιο όταν έχει μεν Bluetooth ή Android Auto ή αισθητήρες εμπρός-πίσω, αλλά δεν έχει φωτοχρωμικούς καθρέφτες ή αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες και παίζω με τους λεβιέδες κάθε φορά, για ν'αναφέρω μόνον μερικά.
Δεν είναι βασικό λοιπόν, δεν του λείπουν χοντρά πράγματα, αλλά του λείπουν αυτά που θα το χαρακτήριζαν πλούσιο.
Μ' αρέσει που έχει γίνει και το Leasing καλό πράγμα σε ένα αμάξι και το προτείνουμε. Το ότι συνήθως είναι από τα πρώτα πράγματα που προσπαθούν να κρύψουν οι μαντράδες, θα είναι τυχαίο. Ακόμη και το επιχείρημα για τα τακτικά σερβις δεν ισχύει, γιατί δεν έχει σημασία αν γίνονται τακτικά, αλλά αν γίνονται σωστά και με τι υλικά. Και οι δικοί μας στην Καρέντα τα κάνουν, δεν θα πρότεινα όμως σε κανέναν να πάρει ένα σαν μεταχειρισμένο επειδή κάνει τα σερβις στην Καρέντα, ήμαρτον.
H συνεχή αναφορά σε άσχετες φάσεις στο εταιρικό μου αυτοκίνητο . έχει αρχίσει να κουράζει, νομίζω. Κάποιοι θα πούνε ότι έχεις εμμονές.
Την έκφραση "πλούσιος εξοπλισμός" την έφερες εσύ στη συζήτηση. Παραπάνω η στιχομυθεία στη διάθεσή σου.
Εγώ απλά έγραψα ότι αυτοκίνητο από leaseplan δεν είναι by default φτωχό γιατί διαμορφώνεις τον εξοπλισμό όπως θέλεις εσύ. Αυτό.
Η συζήτηση ξεκίνησε ως εξής:
-(Άγης) Τα leaseplan έχουν φτωχό εξοπλισμό
-(Εγώ) Όχι, δεν ισχύει. Ίσα-ίσα. Τον φτιάχνεις όπως θέλεις εσύ φτάνει να χωράει στο μίσθωμα
-(Χιφι) Πως δεν ισχύει, στο δικό σου μπήκε έξτρα. -->
Προσφορά στη συζήτηση με το εισάγεις νέες έννοιες (πλούσιος εξοπλισμός) + reality check του εταιρικού μου οκτάβια (το αυτοκίνητο που έχεις, είναι το δεύτερο φθηνότερο diesel Octavia που μπορεί ν' αγοράσει κάποιος) --> 0
Απλά μια ακόμα αναφορά στο εταιρικό μου οκτάβια, γιατί έτσι βρε παιδί μου.
You made your point.
Ναι, το leasing αυτοκίνητο υπό συνθήκες προσωπικά θα το πρότεινα, το ίδιο και ο Στέφανος βλέπω. Χαίρομαι που συμφωνούμε μαζί. O καθένας όμως είναι ελεύθερος στο να πράξει όπως θέλει.
Και για κάποιο λόγο σου φταίω εγώ.
Εσύ δεν ανέφερες το δικό σου εταιρικό στην κουβέντα; Για ποιο λόγο ξαφνικά σου φταίω εγώ;
Έκανες μήπως αποκλειστική κουβέντα με τον GTS; Αν σε ενοχλούν οι υπόλοιποι, την επόμενη φορά καλό είναι να χρησιμοποιήσεις τα πμ.
Είπες λοιπόν κάτι, και μιας και είσαι και σε φόρουμ, κάποιος άλλος μπορεί να πει κάτι αντίθετο, έτσι δεν είναι τα φόρουμ; Αν σε ενοχλεί αυτό, καλύτερα να μην πεις τίποτε την επόμενη φορά.
Έτσι είναι η συμμετοχή σε τέτοιες κοινότητες, υπάρχει και ο αντίλογος κάποιες φορές. Αλλού ίσως δεν είναι έτσι , μπορεί να δίνουν πάντα συγχαρητήρια και να σου λένε πως είσαι γαμάτος και το εταιρικό σου έχει πολύ πλούσιο εξοπλισμό και πως τα diesel είναι τα καλύτερα, οι 6 ταχύτητες πολλές, το Bluetooth προαιρετικό και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.
Αλλά από την στιγμή που εκτίθεσαι δημόσια, μπορείς να περιμένεις και την κριτική και την αντίθετη άποψη. Το αυτό και για όλους, μηδενός εξαιρουμένου.