italakias έγραψε:Καθομαστε τωρα και ασχολουμαστε με την φιλη του φιλου ,χασιμο χρονου.
Μπορείς να μην ασχοληθείς,δεν είναι υποχρεωτικό.
gakost έγραψε:Απλά είναι τα πράγματα. Αν άνοιγες την πόρτα την ώρα που περνούσε ο άλλος θα ήταν δικό σου φταίξιμο. Την στιγμή που η πόρτα ητανε ήδη ανοιχτή θεωρείται προέκταση - κομμάτι του αυτοκινήτου και φταίει αυτός που δεν υπολόγισε σωστά. Το ζήτημα είναι να καταφέρεις να αποδείξεις ότι η πόρτα ήτανε ήδη ανοιχτή, αν πχ υπάρχει μάρτυρας τότε θα βρεις το δίκιο σου. Μην ακούς τι λένε οι ασφαλιστές, ούτε αυτοί αποφασίζουν ούτε τους πέφτει λόγος αν θα δεχτείς να κάνεις αρνητική ή θεττική δήλωση.
Πως γίνεται να άνοιξε την πόρτα ξαφνικά, αφού στη θέση εκείνη (πίσω αριστερά) καθόταν η κόρη της στο παιδικό καθισματάκι και η φίλη μου ήταν όρθια με το πάνω μέρος του σώματος μέσα στο αυτοκίνητο λύνοντας την κόρη. Δεν παίζει το "άνοιξε ξαφνικά την πόρτα", προφανώς για να είναι εκεί η πόρτα ήταν ανοικτή από ώρα.
Τέλος πάντων, το πήρε απόφαση, νομίζω φτιάχνεται και η πόρτα...
bill33 έγραψε:italakias έγραψε:Καθομαστε τωρα και ασχολουμαστε με την φιλη του φιλου ,χασιμο χρονου.
Μπορείς να μην ασχοληθείς,δεν είναι υποχρεωτικό.
Κάθεστε και ασχολείστε με τον italakia, χάσιμο χρόνου.
send from my cave using smoke signals
επισης και μια ερωτηση....
οι πισω επιβατες στα ΙΧ , υποχρεούνται να φορανε ζωνες ασφαλειας ή οχι?
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας / ΑΡΘΡΟ 12 : Γενικές διατάξεις
5. Η χρήση των ζωνών ασφαλείας είναι υποχρεωτική τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους επιβάτες των οχημάτων. Της υποχρέωσης αυτής εξαιρούνται οι οδηγοί επιβατηγών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης, όταν οδηγούν αυτά εντός της περιμετρικής τους ζώνης, τα άτομα με παθήσεις για τα οποία δεν ενδείκνυται η χρήση της ζώνης, όταν τούτο αποδεικνύεται από πιστοποιητικό κρατικού νοσοκομείου, οι έγκυες γυναίκες, όταν είναι εφοδιασμένες με σχετικό ιατρικό πιοτοποιητικό που αναγράφει και την ημερομηνία λήξης, τα άτομα που το ανάστημά τους είναι κάτω από 1.50 μ., ως και οι οδηγοί οχημάτων που κάνουν συνεχείς στάσεις, όπως ταχυδρομικοί διανομείς κ.λπ..
Για τη μεταφορά παιδιών ηλικίας μικρότερης των 12 ετών με αυτοκίνητο είναι υποχρεωτική η χρήση ειδικών μέσων συγκρότησης και προστασίας, όπως καθισμάτων, ζωνών ασφαλείας κ.λπ..
μηπως ξερετε και ποτε εγινε υποχρεωτικη η ζωνη για τους πισω?
Στην Ελλάδα αυτό που γίνεται στην πράξη είναι μια τρελή κόντρα έως τα τελευταία μέτρα πρίν το τέλος της λωρίδας. Αυτός που πρόκειται να αλλάξει λωρίδα γκαζώνει για να βγεί μπροστά από αυτόν που κινείται κανονικά στην λωρίδα του και αντιστοίχως αυτός που κινείται κανονικά στην λωρίδα του γκαζώνει για να μην αφήσει τον "|λογοκρισία|" να μπεί μπροστά του.
Όλοι τα ζούμε αυτά, έτσι;
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
Pitt έγραψε:Αν δεν ορίζεται αλλιώς από σήμανση, αυτός που αλλάζει λωρίδα, παραχωρεί προτεραιότητα.
Στην Ελλάδα αυτό που γίνεται στην πράξη είναι μια τρελή κόντρα έως τα τελευταία μέτρα πρίν το τέλος της λωρίδας. Αυτός που πρόκειται να αλλάξει λωρίδα γκαζώνει για να βγεί μπροστά από αυτόν που κινείται κανονικά στην λωρίδα του και αντιστοίχως αυτός που κινείται κανονικά στην λωρίδα του γκαζώνει για να μην αφήσει τον "|λογοκρισία|" να μπεί μπροστά του.
Όλοι τα ζούμε αυτά, έτσι;
Σωστός, δεν υπάρχει "ευγένεια" ή "κατανόηση" από το μεγαλύτερο ποσοστό οδηγών.. Δυστυχώς..
Scotch έγραψε:Έχει υποχρέωση αυτός του οποίου η λωρίδα καταργείται να φροντίσει να την εγκαταλείψει το συντομότερο δυνατό (και εννοείται πως δεν έχει αυτός προτεραιότητα).
Tapatalk & XT1068
Aυτό ισχύει παντού ή υπάρχουν χώρες που ισχύει το αντίθετο;
Pitt έγραψε:Αν δεν ορίζεται αλλιώς από σήμανση, αυτός που αλλάζει λωρίδα, παραχωρεί προτεραιότητα.
Στην Ελλάδα αυτό που γίνεται στην πράξη είναι μια τρελή κόντρα έως τα τελευταία μέτρα πρίν το τέλος της λωρίδας. Αυτός που πρόκειται να αλλάξει λωρίδα γκαζώνει για να βγεί μπροστά από αυτόν που κινείται κανονικά στην λωρίδα του και αντιστοίχως αυτός που κινείται κανονικά στην λωρίδα του γκαζώνει για να μην αφήσει τον "|λογοκρισία|" να μπεί μπροστά του.
Όλοι τα ζούμε αυτά, έτσι;
Εννοείται...