Είναι πολύ παλιό πακέτο πια και το μοτέρ του ακόμη παλαιότερο.
Και πανάκριβο, όπως όλα βέβαια.
https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... ybrid.html
alexm έγραψε:Αν τα χλμ τα έκανες και εσύ στη Κρήτη τότε θα είχες παρόμοια κατανάλωση.dimviii έγραψε:Γιαρις νοικιαρικο βενζινα χιλιαρι με σιδερενιες ζαντες.
Ενα ατομο,χωρις ερκοντισιο 700 χλμ στη Κρητη απο Ιεραπετρα μεχρι Χανια,με αρκετο Ηρακλειο κεντρο,και Χανια ο εφερε στα 4,3. Προσεκτικη οδηγηση,αλλα και απροσεκτη να ηταν δεν θα πηγαινε πανω απο 4,6 ξερω εγω.
Τα τελευταια βενζινομοτερ εχουν καταναλωσεις σχεδον διζελ.
Καπου τοσα εκαψα παλι και με ιμπιζα χλιαρι στη Μυτιληνη πριν μερικες εβδομαδες.
παντως εγώ που έκανα καμια 1000αρα χιλιόμετρα με panda hybrid καινουργιο, έκαψε τον πάτο του (κοντά στα 6,5λτ/100χλμ)
Δεν αρκεί παιδιά να αναφέρουμε σκέτη τη κατανάλωση αφού διαφέρουν οι συνθήκες του καθενός
Στις ίδιες διαδρομές το i10 1.2 είναι πιο ήσυχο, με καλύτερη ανάρτηση και χαμηλότερη κατανάλωση.
Μπορεί να φταιει το ότι με 70 άλογα πιεζόταν πολύ το μοτέρ, αλλά σαμπως και το γιαρις κάπου τόσα δεν έχει;
nikos έγραψε:alexm έγραψε:Αν τα χλμ τα έκανες και εσύ στη Κρήτη τότε θα είχες παρόμοια κατανάλωση.dimviii έγραψε:Γιαρις νοικιαρικο βενζινα χιλιαρι με σιδερενιες ζαντες.
Ενα ατομο,χωρις ερκοντισιο 700 χλμ στη Κρητη απο Ιεραπετρα μεχρι Χανια,με αρκετο Ηρακλειο κεντρο,και Χανια ο εφερε στα 4,3. Προσεκτικη οδηγηση,αλλα και απροσεκτη να ηταν δεν θα πηγαινε πανω απο 4,6 ξερω εγω.
Τα τελευταια βενζινομοτερ εχουν καταναλωσεις σχεδον διζελ.
Καπου τοσα εκαψα παλι και με ιμπιζα χλιαρι στη Μυτιληνη πριν μερικες εβδομαδες.
παντως εγώ που έκανα καμια 1000αρα χιλιόμετρα με panda hybrid καινουργιο, έκαψε τον πάτο του (κοντά στα 6,5λτ/100χλμ)
Δεν αρκεί παιδιά να αναφέρουμε σκέτη τη κατανάλωση αφού διαφέρουν οι συνθήκες του καθενός
ναι δεν ειναι ιδιες οι συνθηκες,αλλα δεν θα βρεις Ιταλικο που θα ειναι οικονομικοτερο απο Ιαπωνεζικο στα ιδια κιλα/αλογα .
EDIT: Κι όμως, δικά της είναι!
https://www.team-bhp.com/forum/internat ... gines.html
Φαντάζομαι επίσης πως θα είναι και το τελευταίο μοτέρ που εξέλιξε στην κατηγορία του, λίγο πριν τον πλήρη εξηλεκτρισμό.
Μου διαφεύγει επίσης και ένας 4κύλινδρος που έχει το γκρούπ, νομίζω στην αρχή ήταν 1,3 και στη συνέχεια έγινe 1,5 ή κάτι τέτοιο.
Αν δεν είσαι στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων(FIAT), δεν σου δίνουν και πολύ σημασία.
dimviii έγραψε: δεν θα βρεις Ιταλικο που θα ειναι οικονομικοτερο απο Ιαπωνεζικο στα ιδια κιλα/αλογα .
Νομίζω πως πρέπει να είναι νόμος της φύσης ότι ένα Ιταλικό μοτέρ ΠΑΝΤΑ θα καταναλώνει παραπάνω από τον ανταγωνισμό του.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
edmond έγραψε:Υποτίθεται πως αντικαθιστά τον αειθαλή 1,2Ναι ο firefly υπάρχει και σε 1.3 και σε 1.5 .Τον φοράει το 500Χ .Πολύ δυνατός αλλά έχει μέση στο 9.0.
Φαντάζομαι επίσης πως θα είναι και το τελευταίο μοτέρ που εξέλιξε στην κατηγορία του, λίγο πριν τον πλήρη εξηλεκτρισμό.
Μου διαφεύγει επίσης και ένας 4κύλινδρος που έχει το γκρούπ, νομίζω στην αρχή ήταν 1,3 και στη συνέχεια έγινe 1,5 ή κάτι τέτοιο.
Αν δεν είσαι στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων(FIAT), δεν σου δίνουν και πολύ σημασία.
Απροβληματιστος μέχρι τώρα ούτε λάδι ούτε ψυκτικό έχω συμπληρώσει πότε .
2 πρόσφατες διαδρομές >1 ώρας, εσωτερική περιφερειακη Λονδίνου και ανατολικά:
(5 l/100km)
και επαρχιακή βόλτα με ελάχιστη κίνηση
(4.9 l/100km)
Για την ώρα πάντως βλέπω μακροπρόθεσμα να μένω άνετα λίγο κάτω από το μ.ο. του μοντέλου στο Spritmonitor (5,76). Για μη υβριδικό αμάξι που πιάνει 0-100 σε κάτω από 9 δευτερόλεπτα, η κατανάλωση είναι ΙΜΟ αξιοπρεπέστατη.
edmond έγραψε:
Μηδένισα πριν καμιά βδομάδα και έκατσε στο 4 στρογγυλό.
Σε μεικτές συνθήκες είναι αυτό; Το καινούριο Yaris παίζει να είναι άλλο μισό λίτρο παρακάτω.
markvag έγραψε:Νομίζω πως πρέπει να είναι νόμος της φύσης ότι ένα Ιταλικό μοτέρ ΠΑΝΤΑ θα καταναλώνει παραπάνω από τον ανταγωνισμό του.
Soul food. Οι άλλοι ταΐζουν άλογα, οι Ιταλοί έχουν να ταϊσουν cavalli και ψυχές.
dimviii έγραψε:Γιαρις νοικιαρικο βενζινα χιλιαρι με σιδερενιες ζαντες.
Ενα ατομο,χωρις ερκοντισιο 700 χλμ στη Κρητη απο Ιεραπετρα μεχρι Χανια,με αρκετο Ηρακλειο κεντρο,και Χανια ο εφερε στα 4,3. Προσεκτικη οδηγηση,αλλα και απροσεκτη να ηταν δεν θα πηγαινε πανω απο 4,6 ξερω εγω.
Τα τελευταια βενζινομοτερ εχουν καταναλωσεις σχεδον διζελ.
Καπου τοσα εκαψα παλι και με ιμπιζα χλιαρι στη Μυτιληνη πριν μερικες εβδομαδες.
Μιλάμε για το προηγούμενο Yaris (<2020), σωστά; Σε αυτή τη περίπτωση είναι πολύ καλό νούμερο, όταν οδήγησα το 1000άρι (μοντέλο 2016) απογοητεύτηκα από τη κατανάλωση του. Είχα πετύχει 5.9 (2 άτομα, 1 βαλίτσα, περίπου 70% αυτοκινητόδρομος, 10% κίνηση στο Εδιμβούργο, 20% επαρχιακός).
Zorz έγραψε:Μιλάμε για το προηγούμενο Yaris (<2020), σωστά; Σε αυτή τη περίπτωση είναι πολύ καλό νούμερο, όταν οδήγησα το 1000άρι (μοντέλο 2016) απογοητεύτηκα από τη κατανάλωση του. Είχα πετύχει 5.9 (2 άτομα, 1 βαλίτσα, περίπου 70% αυτοκινητόδρομος, 10% κίνηση στο Εδιμβούργο, 20% επαρχιακός).
οχι το τελευταιο ηταν Ζορζ.
Πήγαινέλα χωριό και πέριξ σούμα 650χλμ
Ζήτησε τζάστ 30 λίτρα ήγουν 4,6 στα εκατό.
Με 120 στο πήγαινε και 130 στο γύρνα.
Και με μια στάση εκατέρωθεν για τσίσα 5'.
5' θέλεις μόνο να πριζώσεις
Νιάου.