8,4l/100km
Κινείται αρκετά εντός πόλης αλλά κάνει και αρκετά χλμ σε ανοιχτό δρόμο. Τις περισσότερες ημέρες όχι πολύ φορτωμένο.
Σαν πολύ δεν είναι;
Μιλάμε για βαν 2.5t νέτο με καρότσα 4.2m, 6m το όλον.
Κρατάω πλήρες ιστορικό κατανάλωσης από την ημέρα που το πήραμε κοντά 3 χρόνια. Μπορεί να φτάσει ψηλά 9άρια, μέχρι χαμηλά 11άρια καλοκαίρι να πίνω το αίμα του κλίμα.
Αν του σάξονα είναι βενζίνη, είναι μια χαρά η κατανάλωση. Αν είναι πετρέλαιο, τότε είναι τσιμπημένη.
Giuseppe Busso έγραψε:Ναι αλλά πετρέλαιο ε; εμένα βενζίνη.Diesel είναι...
Αν του σάξονα είναι βενζίνη, είναι μια χαρά η κατανάλωση. Αν είναι πετρέλαιο, τότε είναι τσιμπημένη.
saxon_747 έγραψε:Πόσα χιλιόμετρα έχει;Giuseppe Busso έγραψε:Ναι αλλά πετρέλαιο ε; εμένα βενζίνη.Diesel είναι...
Αν του σάξονα είναι βενζίνη, είναι μια χαρά η κατανάλωση. Αν είναι πετρέλαιο, τότε είναι τσιμπημένη.
Καινούργιο δεν είναι;
Στο στρώσιμο καίνε όλα περισσότερο, θα στρώσει με τα χιλιόμετρα.
Επίσης τα πετρέλαια θέλουν άλλο οδηγημα, στις ροπές
Άσχετο.
Το Φιατ είναι στα 7,8 τώρα με την κίνηση. Βέβαια είναι μόνο κίνηση.
Σε ανοιχτό δρόμο χαλαρά μέχρι 90 χαω, 5,5
Fiat Panda 7,6l/100km
Αντικατάσταση ΑΜΕΣΗ.
Και βασικά εδώ που φτάσαμε(φτάνουμε δλδ) μη σου πω για κανά NV200 ηλεκτρικό.
Του σάξονα όντως μαζούτ είναι, βασικά δεν νομίζω να εισάγεται κάτι πέραν του πετρελαίου(σε θερμικό )
Νίκος Παππάς έγραψε:saxon_747 έγραψε:Πόσα χιλιόμετρα έχει;Giuseppe Busso έγραψε:Ναι αλλά πετρέλαιο ε; εμένα βενζίνη.Diesel είναι...
Αν του σάξονα είναι βενζίνη, είναι μια χαρά η κατανάλωση. Αν είναι πετρέλαιο, τότε είναι τσιμπημένη.
Καινούργιο δεν είναι;
Στο στρώσιμο καίνε όλα περισσότερο, θα στρώσει με τα χιλιόμετρα.
Επίσης τα πετρέλαια θέλουν άλλο οδηγημα, στις ροπές
Άσχετο.
Το Φιατ είναι στα 7,8 τώρα με την κίνηση. Βέβαια είναι μόνο κίνηση.
Σε ανοιχτό δρόμο χαλαρά μέχρι 90 χαω, 5,5
Καινούργιο, ναι. 1500 χλμ νομίζω. Οδήγηση είναι η πρέπουσα, έχει και Σταρτ στοπ. Τι στρώσιμο ρε, που ζούμε, σιγά μη θέλει και αλλαγή πλατίνες.
edmond έγραψε:Το μοτέρ στην πορεία θ' ανοίξει και θα λειτουργεί ακόμα πιο αποδοτικά. Σε όλα τα καινούργια συμβαίνει.Δε νομίζω να συμβαίνει αυτό σε σύγχρονα αυτοκίνητα. Στο δικό μου τουλάχιστον δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο και έχω κάνει 11000χλμ. Η κατανάλωση σταθερή, οι επιδόσεις ίδιες. Τεσπα, θα δούμε.
saxon_747 έγραψε:
Τι στρώσιμο ρε, που ζούμε, σιγά μη θέλει και αλλαγή πλατίνες.
Τα καρμπυρατέρια θέλουν κάποια χλμ να δουλευτούν!
Λογικά πάντως, θα μειωθεί κάπως με τα χλμ.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Απλά με την πάροδο των δεκαετιών και την πρόοδο της σχετικής μηχανουργίας, τα μοτέρ βγαίνουν από το εργοστάσιο πιο κοντά στις ακριβείς προδιαγραφές, όπως αυτές έχουν οριστεί από τον σχεδιασμό. Οποιοιδήποτε σύνδεσμοι μέσα στο μπλόκ, θέλουν κάποια χλμ(ή ώρες κατά μερικούς) για να αποβάλουν τα αρχικά...γρέζια που έχουν από κατασκευής και στη συνέχεια λιπαίνονται καλύτερα δίνοντας καλύτερο ή μάλλον ευκολότερο στροφάρισμα στο όλο μοτέρ. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στο σαζμάν, εκεί μάλιστα το καταλαβαίνεις κατευθείαν στο...χέρι σου και το πόσο ευκολότερα ανακατέυεται η κουτάλα.
Ποιός θυμάται άραγε κάτι γιαπωνέζικα των 70-80s που μπορεί να θέλανε ακόμα και κανά χρόνο ευλαβικότατης λειτουργίας για να αποδόσουν τα προβλεπόμενα! Απλά μπορεί να λειτουργούν μέχρι σήμερα όπως τότε...
Ελάχιστη 130 ως επί το πλείστον, κάποιες φορές παίξαμε και μέχρι 150 (δεν επιτρέπει παραπάνω το ACC)
Τελικα το ιδιο ακριβως μου καιει στην πολη και στην εθνικη οδο. Δεν υπαρχει σωτηρια καμια