Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By theo13
#784736 VW Passat 1.6 FSI ταξίδι Άργος - Πάτρα με 2 ενήλικες και δυο παιδιά συν μπαγκάζια. Σύνολο 169 χλμ από την πόλη τους Άργους και είσοδο στην Ε.Ο. Τρίπολης Κορίνθου από Δερβενάκια. Ταχύτητες Ε.Ο. 120 με ελάχιστα ανοίγματα μέχρι 140 και γενικά σταθερά ρυθμός. Μόνιμα ανοικτός ο κλιματισμός ενώ στα διόδια πέρναγα ρολαριστός λόγω epass. Bενζίνη ΒΡ Ultimate 100αρα.

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#784888 Ford transit courier 1.5

8,4l/100km

Κινείται αρκετά εντός πόλης αλλά κάνει και αρκετά χλμ σε ανοιχτό δρόμο. Τις περισσότερες ημέρες όχι πολύ φορτωμένο.

Σαν πολύ δεν είναι;
Άβαταρ μέλους
By edmond
#784911 Εχμ, το sprinter καίει 10-10,5 και δεν του φέρομαι και πολύ ευγενικά. Από μησιγα στα πρακτορεία ένα 2ωράκι στάνταρ καθημερινά, μέχρι γράψιμο χρόνων :shifty: στο κατέβασμα (ή και ανέβασμα :roll: ) για Κάλαμο. Και στο γυρισμό ένα ξεμούδιασμα από Κρυονέρι μέχρι Περιστέρι με την βελόνα του κοντέρ να τεντώνει κάτω δεξιά :iconcool:
Μιλάμε για βαν 2.5t νέτο με καρότσα 4.2m, 6m το όλον.
Κρατάω πλήρες ιστορικό κατανάλωσης από την ημέρα που το πήραμε κοντά 3 χρόνια. Μπορεί να φτάσει ψηλά 9άρια, μέχρι χαμηλά 11άρια καλοκαίρι να πίνω το αίμα του κλίμα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#784917 Ναι αλλά πετρέλαιο ε; εμένα βενζίνη.
Αν του σάξονα είναι βενζίνη, είναι μια χαρά η κατανάλωση. Αν είναι πετρέλαιο, τότε είναι τσιμπημένη.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#784918
Giuseppe Busso έγραψε:Ναι αλλά πετρέλαιο ε; εμένα βενζίνη.
Αν του σάξονα είναι βενζίνη, είναι μια χαρά η κατανάλωση. Αν είναι πετρέλαιο, τότε είναι τσιμπημένη.
Diesel είναι...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#784922
saxon_747 έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Ναι αλλά πετρέλαιο ε; εμένα βενζίνη.
Αν του σάξονα είναι βενζίνη, είναι μια χαρά η κατανάλωση. Αν είναι πετρέλαιο, τότε είναι τσιμπημένη.
Diesel είναι...
Πόσα χιλιόμετρα έχει;
Καινούργιο δεν είναι;
Στο στρώσιμο καίνε όλα περισσότερο, θα στρώσει με τα χιλιόμετρα.
Επίσης τα πετρέλαια θέλουν άλλο οδηγημα, στις ροπές

Άσχετο.
Το Φιατ είναι στα 7,8 τώρα με την κίνηση. Βέβαια είναι μόνο κίνηση.

Σε ανοιχτό δρόμο χαλαρά μέχρι 90 χαω, 5,5
Άβαταρ μέλους
By edmond
#784924 Ρε συ μπούσσε, ακόμα με μπετζίνες σε επαγγελματικό ασχολείσαι? :hmmm:
Αντικατάσταση ΑΜΕΣΗ.
Και βασικά εδώ που φτάσαμε(φτάνουμε δλδ) μη σου πω για κανά NV200 ηλεκτρικό.

Του σάξονα όντως μαζούτ είναι, βασικά δεν νομίζω να εισάγεται κάτι πέραν του πετρελαίου(σε θερμικό :shifty: )
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#784935
Νίκος Παππάς έγραψε:
saxon_747 έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Ναι αλλά πετρέλαιο ε; εμένα βενζίνη.
Αν του σάξονα είναι βενζίνη, είναι μια χαρά η κατανάλωση. Αν είναι πετρέλαιο, τότε είναι τσιμπημένη.
Diesel είναι...
Πόσα χιλιόμετρα έχει;
Καινούργιο δεν είναι;
Στο στρώσιμο καίνε όλα περισσότερο, θα στρώσει με τα χιλιόμετρα.
Επίσης τα πετρέλαια θέλουν άλλο οδηγημα, στις ροπές

Άσχετο.
Το Φιατ είναι στα 7,8 τώρα με την κίνηση. Βέβαια είναι μόνο κίνηση.

Σε ανοιχτό δρόμο χαλαρά μέχρι 90 χαω, 5,5


Καινούργιο, ναι. 1500 χλμ νομίζω. Οδήγηση είναι η πρέπουσα, έχει και Σταρτ στοπ. Τι στρώσιμο ρε, που ζούμε, σιγά μη θέλει και αλλαγή πλατίνες.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#784947 Το μοτέρ στην πορεία θ' ανοίξει και θα λειτουργεί ακόμα πιο αποδοτικά. Σε όλα τα καινούργια συμβαίνει.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#784948
edmond έγραψε:Το μοτέρ στην πορεία θ' ανοίξει και θα λειτουργεί ακόμα πιο αποδοτικά. Σε όλα τα καινούργια συμβαίνει.
Δε νομίζω να συμβαίνει αυτό σε σύγχρονα αυτοκίνητα. Στο δικό μου τουλάχιστον δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο και έχω κάνει 11000χλμ. Η κατανάλωση σταθερή, οι επιδόσεις ίδιες. Τεσπα, θα δούμε.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#784959
saxon_747 έγραψε:
Τι στρώσιμο ρε, που ζούμε, σιγά μη θέλει και αλλαγή πλατίνες.


Τα καρμπυρατέρια θέλουν κάποια χλμ να δουλευτούν! :rtfm: :rtfm: :lol: :lol:


Λογικά πάντως, θα μειωθεί κάπως με τα χλμ.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#784972 Σάξονα φυσικά και συμβαίνει, ειδικά στα μαζούτια είναι μεγαλύτερη η αντίθεση.
Απλά με την πάροδο των δεκαετιών και την πρόοδο της σχετικής μηχανουργίας, τα μοτέρ βγαίνουν από το εργοστάσιο πιο κοντά στις ακριβείς προδιαγραφές, όπως αυτές έχουν οριστεί από τον σχεδιασμό. Οποιοιδήποτε σύνδεσμοι μέσα στο μπλόκ, θέλουν κάποια χλμ(ή ώρες κατά μερικούς) για να αποβάλουν τα αρχικά...γρέζια που έχουν από κατασκευής και στη συνέχεια λιπαίνονται καλύτερα δίνοντας καλύτερο ή μάλλον ευκολότερο στροφάρισμα στο όλο μοτέρ. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στο σαζμάν, εκεί μάλιστα το καταλαβαίνεις κατευθείαν στο...χέρι σου :lol: και το πόσο ευκολότερα ανακατέυεται η κουτάλα.
Ποιός θυμάται άραγε κάτι γιαπωνέζικα των 70-80s που μπορεί να θέλανε ακόμα και κανά χρόνο ευλαβικότατης λειτουργίας για να αποδόσουν τα προβλεπόμενα! Απλά μπορεί να λειτουργούν μέχρι σήμερα όπως τότε... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#793732 Γεμισα σημερα και εκανα το λαθος να τσεκαρω καταναλωση. 15.7 λτ / 100 κμ εκαψε η γρια, ολα τα χιλιομετρα μεσα στην πολη.

Τελικα το ιδιο ακριβως μου καιει στην πολη και στην εθνικη οδο. Δεν υπαρχει σωτηρια καμια :oops: