Στη μετάβαση ο αυτόματος πιλότος ήταν ρυθμισμένος στα 120 km/h (είμασταν στο μέσο όρο των κινουμένων οχημάτων) και στην επιστροφή ο πιλότος ήταν ρυθμισμένος στα 125 km/h ( γρηγορότερος απο το μέσο όρο των λοιπών οχημάτων).
Ο κλιματισμός μόνιμα στους 21 βαθμούς χωρίς θερμαινόμενα καθίσματα.
Συνολική απόσταση 302 km και συνολική κατανάλωση 42 kWh ήτοι περί τα 14 kWh/100 km.
Σε αναμονή το αυτοκίνητο καταναλώνει 1 kWh/ 2 ημέρες & 7-9 kWh/ 2 ημέρες σε περίπτωση που ειναι ενεργοποιημένη η περιφρούρηση.
Στο πήγαινε 130-140 ακατέβατα και με πολλά ανοίγματα στα 160. Στο γύρνα 120-125. Βόγκηξε το inverter
5.3 lt/100km.
κοντερίσια 54.5mpg = 5.2 L/100km. Στην αντλία 5.54 L/100km. Ταξίδι μέχρι το Manchester, με μπόλικη κίνηση μέσα στη πόλη, συν 1+ ώρα μποτιλιάρισμα στην εθνική στο γυρισμό.
500 km στο σύνολο.
5,1 λτρ/100 χλμ.