Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#657216
red_monster έγραψε:Κανένα πρόσθετο δεν είναι απαραίτητο. Πρέπει να αποφεύγεται η παραμονή του πετρελαίου στο σύστημα για διάστημα > 6 μηνών.


Αναφέρω τι οδηγίες δίνουν οι πετρελαϊκές στην εταιρεία που δουλεύω (που έχουμε στόλο άνω των 100 Μηχανημάτων Έργου - και τα πρόσθετα δεν τα αγοράζουμε από αυτούς), καθώς και την εμπειρία του συνεργείου μας που έχει δει πολλά αυτοκίνητα πωλητών με μπλοκαρισμένα συστήματα καυσίμου από μικροοργανισμούς (μιας και ανεφοδιάζονται πολύ συχνά από πρατήρια και βάζουν το απλό ντήζελ). Και το ίδιο με τα ΜΕ παλιότερα, μιας και παλαιότερα βάζαμε απλό πετρέλαιο. Αντίστοιχες οδηγίες δίνουν και οι αντιπροσωπείες των ΜΕ. Αυτά ήταν γνωστά προβλήματα στην εταιρεία, και ελαττώθηκαν σημαντικά (έως και εξαλείφθηκαν) όταν αρχίσαμε να βάζουμε κάθε δεύτερη ή τρίτη φορά ενισχυμένο καύσιμο ή πλέον μόνο ενισχυμένο.

Όποιος θεωρεί πως είναι λανθασμένες ή υπερβολικές μπορεί να μην τις ακολουθεί, απλά αναφέρω τι μου είπαν άτομα που γνωρίζουν το θέμα και τι έχει δείξει η εμπειρία μας.

Η παραμονή του πετρελαίου γενικά καλό είναι να είναι μικρότερη από 3 μήνες, 6 μήνες νομίζω είναι αρκετά μεγάλο διάστημα.

red_monster έγραψε:Όλα τα πετρέλαια έχουν βάσει νόμου ένα ποσοστό βιοντίζελ


Προφανώς, απλά τα ενισχυμένα έχουν και πρόσθετα που καταπολεμούν τους μικροοργανισμούς (και δίνουν αυξημένο αριθμό κετανίων).
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#657225 Εγώ πάντως με τόσο μικρή διαφορά ανάμεσα στο απλό και στο καλό πετρέλαιο εδώ και 3 χρονια αν και κάνω 45000 το χρόνο δεν έχω σκεφτεί ούτε μια φορά να βάλω απλό πετρελαιο.Νομιζω πως είναι αμελητέα (από 3 ως 6 λεπτά/λίτρο ) η διαφορά που δεν αξίζει να προτιμήσεις το απλό.


< >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#657227 Εγώ 7 χρόνια και 95k χλμ είμαι με το απλό χωρίς προβλήματα . Για ένα διάστημα έβαζα elin crystal αλλά αποκόμισα την εντύπωση ότι βρίσκουν ευκαιρία οι πρατηριάδες σαν πιο προσεγμένη? από τα διυλιστήρια να τη νοθέψουν περισσότερο, και τη σταμάτησα .
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#657230
mousatos έγραψε:Εγώ 7 χρόνια και 95k χλμ είμαι με το απλό χωρίς προβλήματα . Για ένα διάστημα έβαζα elin crystal αλλά αποκόμισα την εντύπωση ότι βρίσκουν ευκαιρία οι πρατηριάδες σαν πιο προσεγμένη? από τα διυλιστήρια να τη νοθέψουν περισσότερο, και τη σταμάτησα .
Όλα τα πετρελαίου όλων των εταιριών βγαίνουν από τα ίδια διυλιστήρια .Στην συνεχεια η κάθε εταιρία προσθέτει τα χημικά,ενισχυτικά κι ότι άλλο θέλει.δεν βγαίνει με την μια ενισχυμένο το πετρέλαιο,η ίδια εταιρία το κάνει!


< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#657266
manoliossss έγραψε:Όλα τα πετρελαίου όλων των εταιριών βγαίνουν από τα ίδια διυλιστήρια .Στην συνεχεια η κάθε εταιρία προσθέτει τα χημικά,ενισχυτικά κι ότι άλλο θέλει.δεν βγαίνει με την μια ενισχυμένο το πετρέλαιο,η ίδια εταιρία το κάνει!


< >


Ακριβώς. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#657394
markvag έγραψε:
red_monster έγραψε:Κανένα πρόσθετο δεν είναι απαραίτητο. Πρέπει να αποφεύγεται η παραμονή του πετρελαίου στο σύστημα για διάστημα > 6 μηνών.


Αναφέρω τι οδηγίες δίνουν οι πετρελαϊκές στην εταιρεία που δουλεύω (που έχουμε στόλο άνω των 100 Μηχανημάτων Έργου - και τα πρόσθετα δεν τα αγοράζουμε από αυτούς), καθώς και την εμπειρία του συνεργείου μας που έχει δει πολλά αυτοκίνητα πωλητών με μπλοκαρισμένα συστήματα καυσίμου από μικροοργανισμούς (μιας και ανεφοδιάζονται πολύ συχνά από πρατήρια και βάζουν το απλό ντήζελ). Και το ίδιο με τα ΜΕ παλιότερα, μιας και παλαιότερα βάζαμε απλό πετρέλαιο. Αντίστοιχες οδηγίες δίνουν και οι αντιπροσωπείες των ΜΕ. Αυτά ήταν γνωστά προβλήματα στην εταιρεία, και ελαττώθηκαν σημαντικά (έως και εξαλείφθηκαν) όταν αρχίσαμε να βάζουμε κάθε δεύτερη ή τρίτη φορά ενισχυμένο καύσιμο ή πλέον μόνο ενισχυμένο.

Όποιος θεωρεί πως είναι λανθασμένες ή υπερβολικές μπορεί να μην τις ακολουθεί, απλά αναφέρω τι μου είπαν άτομα που γνωρίζουν το θέμα και τι έχει δείξει η εμπειρία μας.

Η παραμονή του πετρελαίου γενικά καλό είναι να είναι μικρότερη από 3 μήνες, 6 μήνες νομίζω είναι αρκετά μεγάλο διάστημα.

red_monster έγραψε:Όλα τα πετρέλαια έχουν βάσει νόμου ένα ποσοστό βιοντίζελ


Προφανώς, απλά τα ενισχυμένα έχουν και πρόσθετα που καταπολεμούν τους μικροοργανισμούς (και δίνουν αυξημένο αριθμό κετανίων).


Εσένα στο λένε στο σερβις των ΜΕ, εγώ τα πληρώνω τα ΜΕ :roll:

Αν έχεις κάποιο επίσημο έγγραφο η πηγή ευχαρίστως να την διαβάσω
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#657621 Ευχαριστήθηκα οδήγηση χθες, βράδυ στην Autobahn. Essen για Κίελο. Είχα σκοπό στα μισά της διαδρομής να κάνω στάση, αλλά η οδήγηση με συνεπήρε κ έφτασα χωρίς στάση ακριβώς στα μεσάνυχτα στον προορισμό μου.

Απίστευτη άνεση στο ταξίδι, θέση οδήγησης, κράτημα κτλ. Αυτό το αμάξι θα μου λείψει όταν το δώσω. Θα ήθελα να το κρατήσω για πάντα...

Η αίσθηση από την πίσω κίνηση όταν γλύφεις το γκάζι να πάει από τα 170 στα 200 κ να βεντουζάρει.....! (Γενικά αποφεύγω να πηγαίνω καρφωτός με πάνω από 170 χαω, παρά μόνο με εναλλαγές). Η τετρακίνηση στη 2 Gran Tourer δίνει σπιρτάδα (και ας ακούγεται τρελό, έχει τρελή εκτίναξη) αλλά η πισωκίνητη δίνει άλλη χάρη.

Για να είμαστε ον τόπικ

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Είχε σε 2-3 σημεία έργα κ στο αμβούργο είχε όριο 60 χαω στον περιφερειακό...


< >
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#657775 Η Opel (ή η Peugeot) μου δινει τα παρακάτω specs για το μοτέρ μου
Αν βάλω πχ 100αρα ΕΚΟ τι θα συμβεί, θα προκαλέσω κάποια βλάβη? (αυτο το επιτρεπόμενος με προβληματίζει)
Γενικά εάν βάλω 100αρα σε τουρμπο κινητήρα, δεν θα έχω καλύτερη απόδοση λόγω καλύτερου λόγου συμπίεσης?

Να σημειώσω οτι έχω βάλει αρκετές φόρες την Shell 98αρα, την νεα BP 98αρα και δεν έχω δει ουσιαστική διάφορα, είτε ταξίδι,είτε αστικό κύκλο.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#657776
red_monster έγραψε:
Εσένα στο λένε στο σερβις των ΜΕ, εγώ τα πληρώνω τα ΜΕ :roll:

Αν έχεις κάποιο επίσημο έγγραφο η πηγή ευχαρίστως να την διαβάσω


Ενώ εγώ τα έχω τζάμπα και τα 100... :lol: :lol:

Να έχω επίσημη πηγή για το αν οι μικροοργανισμοί στο σύστημα καυσίμου προκαλούν προβλήματα; :lol:

Δεν επιμένω, ο καθένας όπως νομίζει.


Geralt έγραψε:Η Opel (ή η Peugeot) μου δινει τα παρακάτω specs για το μοτέρ μου
Αν βάλω πχ 100αρα ΕΚΟ τι θα συμβεί, θα προκαλέσω κάποια βλάβη? (αυτο το επιτρεπόμενος με προβληματίζει)
Γενικά εάν βάλω 100αρα σε τουρμπο κινητήρα, δεν θα έχω καλύτερη απόδοση λόγω καλύτερου λόγου συμπίεσης?

Να σημειώσω οτι έχω βάλει αρκετές φόρες την Shell 98αρα, την νεα BP 98αρα και δεν έχω δει ουσιαστική διάφορα, είτε ταξίδι,είτε αστικό κύκλο.


Εικόνα


Εφόσον ο κατασκευαστής του κινητήρα δεν δίνει τα 100 οκτάνια ως επιτρεπόμενα, τότε να μην βάλεις.

Σε πολύ τραβηγμένες περιπτώσεις μπορεί να δημιουργήσουν πρόβλημα, συνήθως βέβαια όχι, απλά θα πετάξεις τα λεφτά σου.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#657780 280 χιλιόμετρα , με 8,8 λίτρα/100χλμ κατανάλωση και 108 χαω μέση ωριαία.
4 άτομα, δυο ποδηλατα και φουλ μπαγαζια / μπαγαζιέρα

Pas mal Εικόνα

Από το Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#657783 Καις αρκετά, βέβαια είχες και υψηλή ταχύτητα + φορτίο. :hmmm:

Η ταπεινότητά μου έβγαλε στο τελευταίο γέμισμα 510km με 33L, ήτοι ~6.5L/100km. Οι διαδρομές ήταν ένα καταδρομικό πήγαινε-έλα στο Άστρος και μετακινήσεις εντός βάσης.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#657788
diplomat έγραψε:Καις αρκετά, βέβαια είχες και υψηλή ταχύτητα + φορτίο. :hmmm:

Η ταπεινότητά μου έβγαλε στο τελευταίο γέμισμα 510km με 33L, ήτοι ~6.5L/100km. Οι διαδρομές ήταν ένα καταδρομικό πήγαινε-έλα στο Άστρος και μετακινήσεις εντός βάσης.
Χωρίς μπαγαζιέρα και σχάρα με ποδηλατα θα έκαιγα 7,5.

Το +1, 3 λίτρα για τις συνθήκες αυτες το λέω λιγο


Βέβαια αν είχα μόνο τα 4 άτομα η μέση θα ήταν +10 χαω και η κατανάλωση στα 9.

Από το Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#657795
markvag έγραψε:
red_monster έγραψε:
Εσένα στο λένε στο σερβις των ΜΕ, εγώ τα πληρώνω τα ΜΕ :roll:

Αν έχεις κάποιο επίσημο έγγραφο η πηγή ευχαρίστως να την διαβάσω


Ενώ εγώ τα έχω τζάμπα και τα 100... :lol: :lol:

Να έχω επίσημη πηγή για το αν οι μικροοργανισμοί στο σύστημα καυσίμου προκαλούν προβλήματα; :lol:

Δεν επιμένω, ο καθένας όπως νομίζει.



Περιμένω κάποια μελέτη που να τεκμηριώνει ότι το πετρέλαιο με αυξημένο αριθμό κετανιων έχει μειωμένη περιεκτικότητα σε βιοντίζελ ή αναπτύσσει λιγότερους μύκητες.

Όταν λες «ενώ εγώ τα έχω τσάμπα και τα 100»;
Ανοίγεις την πορτοφολά σου και πληρώνεις πιθανές ζημιές ; :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#657853
red_monster έγραψε:
Περιμένω κάποια μελέτη που να τεκμηριώνει ότι το πετρέλαιο με αυξημένο αριθμό κετανιων έχει μειωμένη περιεκτικότητα σε βιοντίζελ ή αναπτύσσει λιγότερους μύκητες.


Δεν είπα αυτό, αν διαβάσεις καλά αυτό που έγραψα. Είπα πως στο "ενισχυμένο" πετρέλαιο μπαίνουν και πρόσθετα για να καταπολεμούνται οι μικροοργανισμοί. Φυσικά, δεν έγραψα πουθενά πως έχει μειωμένη περιεκτικότητα σε βιοντήζελ.

red_monster έγραψε:Όταν λες «ενώ εγώ τα έχω τσάμπα και τα 100»;
Ανοίγεις την πορτοφολά σου και πληρώνεις πιθανές ζημιές ; :dizzy:


Η δουλειά μου είναι αυτή. Και κρίνομαι (και) από αυτό.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#657878
markvag έγραψε:
red_monster έγραψε:
Περιμένω κάποια μελέτη που να τεκμηριώνει ότι το πετρέλαιο με αυξημένο αριθμό κετανιων έχει μειωμένη περιεκτικότητα σε βιοντίζελ ή αναπτύσσει λιγότερους μύκητες.


Δεν είπα αυτό, αν διαβάσεις καλά αυτό που έγραψα. Είπα πως στο "ενισχυμένο" πετρέλαιο μπαίνουν και πρόσθετα για να καταπολεμούνται οι μικροοργανισμοί. Φυσικά, δεν έγραψα πουθενά πως έχει μειωμένη περιεκτικότητα σε βιοντήζελ.

red_monster έγραψε:Όταν λες «ενώ εγώ τα έχω τσάμπα και τα 100»;
Ανοίγεις την πορτοφολά σου και πληρώνεις πιθανές ζημιές ; :dizzy:


Η δουλειά μου είναι αυτή. Και κρίνομαι (και) από αυτό.



Ειλικρινά, δεν ξέρω πόσο πιο απλά και κατανοητά να στο γράψω :roll:

Τώρα αν η δουλειά σου είναι να αξιολογείς το επιπλέον κονδύλι για τη χρήση καυσίμου υψηλού αριθμού κετανίων σε ΜΕ χωρίς στοιχεία ή πρότερη εμπειρία, ναι δεν φταις εσύ :)