red_monster έγραψε:Κανένα πρόσθετο δεν είναι απαραίτητο. Πρέπει να αποφεύγεται η παραμονή του πετρελαίου στο σύστημα για διάστημα > 6 μηνών.
Αναφέρω τι οδηγίες δίνουν οι πετρελαϊκές στην εταιρεία που δουλεύω (που έχουμε στόλο άνω των 100 Μηχανημάτων Έργου - και τα πρόσθετα δεν τα αγοράζουμε από αυτούς), καθώς και την εμπειρία του συνεργείου μας που έχει δει πολλά αυτοκίνητα πωλητών με μπλοκαρισμένα συστήματα καυσίμου από μικροοργανισμούς (μιας και ανεφοδιάζονται πολύ συχνά από πρατήρια και βάζουν το απλό ντήζελ). Και το ίδιο με τα ΜΕ παλιότερα, μιας και παλαιότερα βάζαμε απλό πετρέλαιο. Αντίστοιχες οδηγίες δίνουν και οι αντιπροσωπείες των ΜΕ. Αυτά ήταν γνωστά προβλήματα στην εταιρεία, και ελαττώθηκαν σημαντικά (έως και εξαλείφθηκαν) όταν αρχίσαμε να βάζουμε κάθε δεύτερη ή τρίτη φορά ενισχυμένο καύσιμο ή πλέον μόνο ενισχυμένο.
Όποιος θεωρεί πως είναι λανθασμένες ή υπερβολικές μπορεί να μην τις ακολουθεί, απλά αναφέρω τι μου είπαν άτομα που γνωρίζουν το θέμα και τι έχει δείξει η εμπειρία μας.
Η παραμονή του πετρελαίου γενικά καλό είναι να είναι μικρότερη από 3 μήνες, 6 μήνες νομίζω είναι αρκετά μεγάλο διάστημα.
red_monster έγραψε:Όλα τα πετρέλαια έχουν βάσει νόμου ένα ποσοστό βιοντίζελ
Προφανώς, απλά τα ενισχυμένα έχουν και πρόσθετα που καταπολεμούν τους μικροοργανισμούς (και δίνουν αυξημένο αριθμό κετανίων).
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα