Είναι άμεσου η έμμεσου ψεκασμού ;
red_monster έγραψε:Τι ακριβώς θες να καθαρίσεις ;
Είναι άμεσου η έμμεσου ψεκασμού ;
Έμμεσου και θέλω να περάσει από όλο το κύκλωμα καλό καύσιμο και ότι καθαρίσει .
Απλώς μου έκανε εντυπώση η μείωση της κατανάλωσης και δεν είναι πλασιμπο δεν το οδηγώ εγώ , απλά βενζίνη του βάζω. ο οδηγός δεν ξέρει από 100αρες και ούτε ήξερε τι έβαλα απλά το παρατήρησε και αυτός
106s16 έγραψε:sirion με τον ίδιο (ντιζάτο) κινητήρα με απλή εννοείται σε εθνική (90-110κμ/ω) 4,9 βενζίνα και 5,4 υγραέριο+ότι ψεκάζει παράλληλα με βενζίνη
Για δώσε καμμία έξτρα πληροφορία ( σύστημα , κόστος εγκατάστασης, πως πάει) έχουμε τον ίδιο κινητήρα και σίγουρα και άλλοι εδώ μέσα...
Από τη πρώτη στιγμή με έκανε εντύπωση η δύναμη και η ροπή και η απόκριση του συγκεκριμένου χιλιάρη, είχα και corsa d 1000cc (τάφος) και Y10 1.1 fire και ο γιός μου έχει saxo 1.1 η λειτουργία του μοιάζει με ατμοσφαιρικό 1200άρι της προηγούμενης δεκαετίας.
Το μεγαλύτερο αρνητικό του είναι ο θόρυβος και οι κραδασμοί, τους πρώτους μήνες που το πήγαινα μόνο με βενζίνα στο πάτημα του γκαζιού με μεγάλο φορτίο ειδικά κρύο άκουγα κάποιες προαναφλέξεις οι οποίες σταμάτησαν όταν το δούλεψα αρκετά μονό με υγραέριο, συμπεραίνω ότι ήταν καρβουνίλα η οποία μειώθηκε με την χρήση υγραερίου.
Στο οποίο εξακουλουθώ να είμαι γενικά αρνητικός όταν πρόκεται για μετατροπή, γιατόν τον λόγο και αφού κατέβασα το μανουλ αγόρασα μια φλάντζα για το ψευτοκάπακο και μέτρησα τα διάκενα στα μηχανικά καπελότα (το μανουάλ λέει ανά 90.000κμ) τα οποία ήταν άψογα στο άνω όριο ανοικτά βοηθάει και η κατανάλωση λιπαντικού στις λιγότερες φθορές από υγραέριο, ο κινητήρας ήταν πεντακάθαρος, καδένα γλύστρες μια χαρά και χωρίς ίχνη φθοράς σε αμύγδαλα εκεντροφόρων, κόστος 14Ε η φλάντζα (λάστιχο) και 3Ε μια σιλικόνη για δυό σταγόνες που χρειάζετε στον ''καθρέφτη''.
Από λάδια ως γνωστόν ο 1Kr-fe καίει λαδάκι, ο δικός μου με 180+κμ καίει 1,4 λίτρα στα 5000κμ 5/40 του lidl, τα τρία λίτρα τα αλλάζω ανά 5.000κμ μαζί με το χάρτινο φιλτράκι των 4E, ενδιάμμεσα όταν ο δείκτης (max-min 1,5 lit) πάει στην μέση στα 2500κμ συμπληρώνω 700ml, στα 10000 άλλαξα και το φ.α 6Ε.
Το σύστημα υγραερίου είναι πολωνέζικο ΑLEX με ΑΕΒ obd εγκέφαλο, Shark 1200 πνεύμονα, μπεκ Barracuda (τύπου βενζίνης), tomasetto πολυβαλβίδα και δεξαμενή Ρεζέρβας Atiker, η προηγούμενη το είχε βάλει εδώ www.car-autogas.gr τιμή δεν ξέρω, πάντως με υγραέριο δουλεύει ακριβώς και πάει το ίδιο όπως με βενζίνη χωρίς λαμπάκια, σβησίματα και άλλα τρελά, η κατανάλωση με υγραέριο είναι 10% παραπάνω συν την βενζίνη (εκκίνση και παράλληλο ψεκασμό) που την υπολογίσα στα 0,4-0.5 λιτρα /100κμ.
Όταν δε, του είπα ότι 3 χρόνια δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα και ότι μου βγάζει νορμάλ χιλιόμετρα μου είπε "αποκλείεται". Φυσικά συνεχίζω το απλό εκτός αν τύχει να μείνει ακίνητο για πάνω από βδομάδα όπου εκεί θα ρίξω ή κάποιο πρόσθετο ή θα γεμίσω με το καλό.
< Note >
Πάντως μου φαίνεται σημαντική διαφορά για να οφείλεται μόνο στο καύσιμο.
babakos έγραψε:Ξεκινήσαμε εδώ και 2 μήνες να βάζουμε Shell V Power diesel στο χαζό-Mokka της συμβίας και (αν οι ενδείξεις του trip computer αληθεύουν) εχουμε δεί μια μείωση της μέσης κατανάλωσης από τα 6.3lt/100km (~ 70% πολη, 30% εκτός) σε 5.9lt/100km. Δεν εχει αλλάξει ούτε το οδηγικό της προφιλ ( ) ούτε η ποσόστωση / χλμ των διαδρομών.Για να είδατε μειωμένη την κατανάλωση στο trip Αρα να ξέρεις ότι ασυναίσθητα άλλαξε το οδηγικό της προφίλ!Έχει τύχει πολλές φορές να πιάνω το μην εαυτό μου να οδηγάω με 90 εκεί που παλιότερα πήγαινα με 110 για να μη χαλάσω τα ωραία 4αρια που βλέπω στην κατανάλωση!οταν δεν έχω την επιλογή στην οθόνη και δεν παρατηρώ κατανάλωση τότε τυχαίνει τα 4αρια να γίνω 5-5,5!
Πάντως μου φαίνεται σημαντική διαφορά για να οφείλεται μόνο στο καύσιμο.
< >
panos2171 έγραψε:Στα του premium καυσίμου, diesel αυτή τη φορά σταματάω χθές για ανεφοδιασμό και βάζοντας απλο πετρέλαιο ο βενζινας μου λέει αφού του είπα ότι είναι εταιρικό ύστερα από ερώτηση του για ποιο λόγο δε βάζω το καλό δείχνοντας μου τα αυτοκόλλητα από τα premium καύσιμα που έχουν κολλήσει προηγούμενοι βενζιναδες στο καπάκι του καυσίμου (μπορεί να υπέθεσε ότι τα κόλλησαν από την εταιρεία.
Όταν δε, του είπα ότι 3 χρόνια δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα και ότι μου βγάζει νορμάλ χιλιόμετρα μου είπε "αποκλείεται". Φυσικά συνεχίζω το απλό εκτός αν τύχει να μείνει ακίνητο για πάνω από βδομάδα όπου εκεί θα ρίξω ή κάποιο πρόσθετο ή θα γεμίσω με το καλό.
< Note >
Το βασικότερο πρόβλημα πλέον με το καύσιμο (ιδίως το diesel) είναι η ανάπτυξη μικροοργανισμών στα διάφορα μέρη του κινητήρα, λόγω της ύπαρξης βιοντήζελ. Και το θέμα είναι πως αυτό θα βγει μετά από κάποια χρόνια. Τα πιο ενισχυμένα καύσιμα είναι καλύτερα εδώ, καθώς συνήθως οι εταιρείες βάζουν πρόσθετα που καταπολεμούν αυτούς τους μικροοργανισμούς.
Θα πρότεινα λοιπόν, σε όποιον έχει πετρελαιοκίνητο όχημα να βάζει το όποιο ενισχυμένο καύσιμο έχει το πρατήριο που χρησιμοποιεί, τουλάχιστον κάθε 3ο ή 4ο γέμισμα (και με το ρεζερβουάρ όσο πιο άδειο γίνεται). Για να καταπολεμούνται οι μικροοργανισμοί. Εναλλακτικά, να μπαίνει κάποιο καθαριστικό καυσίμου.
Αν σου σκάσει πχ μία βουλωμένη αντλία από ανάπτυξη μυκήτων σε 6-7 χρόνια, θα σου βγει ένα ακριβό κοστούμι. Αν είναι εταιρικό φυσικά, που θα αλλαχτεί σε 3-4 χρόνια, στα @@ σου...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Όλα τα πετρέλαια έχουν βάσει νόμου ένα ποσοστό βιοντίζελ
babakos έγραψε:Ξεκινήσαμε εδώ και 2 μήνες να βάζουμε Shell V Power diesel στο χαζό-Mokka της συμβίας και (αν οι ενδείξεις του trip computer αληθεύουν) εχουμε δεί μια μείωση της μέσης κατανάλωσης από τα 6.3lt/100km (~ 70% πολη, 30% εκτός) σε 5.9lt/100km. Δεν εχει αλλάξει ούτε το οδηγικό της προφιλ ( ) ούτε η ποσόστωση / χλμ των διαδρομών.
Πάντως μου φαίνεται σημαντική διαφορά για να οφείλεται μόνο στο καύσιμο.
Τους τελευταίους 2 μήνες είχαμε υψηλότερες θερμοκρασίες. Προτείνω να παρατείνεις το πείραμα μέχρι το χειμώνα.