Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#700749 Συμφωνω με Κορτο και Γιωργο Πριξ.

Οταν μεγαλης αποστασης και ηπια ανηφορα, ακολουθειται απο μικρης αποστασης και αποτομη κατηφορα τοτε η καταναλωση ειναι μεγαλυτερη.

Οι βασικοι λογοι που μου ερχονται στο μυαλο ειναι δυο.
- Γιατι κινεισαι με μεγαλη σχεση στο κιβωτιο, ρολαροντας χωρις γκαζι, για σαφως μικροτερη αποσταση.
- Ο πιο βασικος, γιατι αν η κατηφορα ειναι αποτομη, κατα πασα πιθανοτητα δε σε κραταει η μεγαλη σχεση στο κιβωτιο, οποτε αναγκαζεσαι συχνα πυκνα να πατας και φρενο, σπαταλωντας σε θερμικη ενεργεια την κινητικη ενεργεια που σου εχει δωσει τσαμπα η κατηφορα.

Η πιο ιδανικη κατηφορα ειναι αυτη που ρολαρεις χαλαρα, χωρις να χρειαζεται να πατας φρενο, με την μεγαλυτερη σχεση στο κιβωτιο.



Επεξεργασια για διορθωση του κινησε, ΕΛΕΟΣ !!!
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#700780 Ο βασικος λόγος είναι ότι στην ελαφριά κατηφόρα συσσωρεύεται ορμή που με τη σειρά της μετατρέπεται σε κινητική ενέργεια όλο και περισσότερο. Δηλαδή έχουμε τη μαμά Γη να δουλεύει για μας περισσότερο χρόνο και πιο αποδοτικά αφού η βαρύτητα είναι από μόνη της επιτάχυνση. Φυσικά όλα αυτά ισχύουν για μικρές ή νορμάλ ταχύτητες. Στα 180 η διαφορά θα είναι ελάχιστη, στα 100 ή 110 αξιοσημείωτη.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#711165 44,3lt σε 45αρι ντεποζιτο? (Corsa E 2015) :hmmm:
Βαζω χρονια στο συγκεκριμμενο βενζιναδικο αλλα σημερα μου χτυπησε καπως

Να σημειωσω οτι ειχε αναψει λαμπακι και το trip computer μου εδινε αλλα 100 χλμ, οποτε κατι ειχε μεσα :(

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#711166
Corto Maltese έγραψε:Ο βασικος λόγος είναι ότι στην ελαφριά κατηφόρα συσσωρεύεται ορμή που με τη σειρά της μετατρέπεται σε κινητική ενέργεια όλο και περισσότερο. Δηλαδή έχουμε τη μαμά Γη να δουλεύει για μας περισσότερο χρόνο και πιο αποδοτικά αφού η βαρύτητα είναι από μόνη της επιτάχυνση. Φυσικά όλα αυτά ισχύουν για μικρές ή νορμάλ ταχύτητες. Στα 180 η διαφορά θα είναι ελάχιστη, στα 100 ή 110 αξιοσημείωτη.
Εεε όχι ακριβώς (ο λόγος που εβαλες) γιατί είναι διατηρητικο πεδίο αυτό της βαρυτικής δύναμης
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#711174
Geralt έγραψε:44,3lt σε 45αρι ντεποζιτο? (Corsa E 2015) :hmmm:
Βαζω χρονια στο συγκεκριμμενο βενζιναδικο αλλα σημερα μου χτυπησε καπως

Να σημειωσω οτι ειχε αναψει λαμπακι και το trip computer μου εδινε αλλα 100 χλμ, οποτε κατι ειχε μεσα :(
Αν ειναι οντως 45αρι, ειναι σιγουρο οτι σε εκλεψε. Μπορεις να ξανατσεκαρεις και σε αλλο πρατηριο , οταν ξανααναψει λαμπακι
Εταιρικο πρατηριο ε?
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#711176
alexandros.K έγραψε:
Geralt έγραψε:44,3lt σε 45αρι ντεποζιτο? (Corsa E 2015) :hmmm:
Βαζω χρονια στο συγκεκριμμενο βενζιναδικο αλλα σημερα μου χτυπησε καπως

Να σημειωσω οτι ειχε αναψει λαμπακι και το trip computer μου εδινε αλλα 100 χλμ, οποτε κατι ειχε μεσα :(
Αν ειναι οντως 45αρι, ειναι σιγουρο οτι σε εκλεψε. Μπορεις να ξανατσεκαρεις και σε αλλο πρατηριο , οταν ξανααναψει λαμπακι
Εταιρικο πρατηριο ε?



Ναι 45αρι ειναι
Και ναι ειναι εταιρικο Shell
ειπα να επωφεληθω της προσφορας σημερα για την 98αρα - μια στο τοσο βαζω
Μου χτυπησε ασχημα το 70αρι εκεινη την στιγμη, ποτε δεν εχω βαλει πανω απο 60-62 αλλα δεν εδωσα σημασια γιατι σκεφτηκα ανεβασμενη η τιμη
Οταν μετα ειδα την αποδειξη το συνειδητοποιησα

πλεον Χ

ΥΓ εχει νοημα να κανω καποιο παραπονο στην Shell?
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#711186
Geralt έγραψε:ΥΓ εχει νοημα να κανω καποιο παραπονο στην Shell?
Για σενα κανενα. Αλλά για το πρατηριο, ισως.
Κανε, αν δεν βαριεσαι
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#711188 Μου έχει τύχει και εμένα μία φορά σε εταιρικό Shell επί της Κηφισίας, με το εταιρικό Golf. Ποτέ αλλού και έκτοτε το συγκεκριμένο πρατήριο έχει φάει Χ, κι ας πληρώνει άλλος το καύσιμο. Μου έβαλαν 50 λίτρα, όταν το τεπόζιτο ήταν 5 και είχα μέσα κάμποσα, αφού μόλις είχε ανάψει το λαμπάκι.
Πήρα και τηλέφωνο στην Shell και το ενδιαφέρον είναι που με ρώτησαν αν έχω Polo ή Golf, γιατί λέει υπάρχει τρόπος σε αυτά τα αυτοκίνητα να μπει παραπάνω καύσιμο.
Μου είπαν επίσης πως θα το ελέγξουν το πρατήριο και με πήραν όντως μετά από μέρες να μου πουν πως το έλεγξαν. Προσωπικά, δεν πιστεύω τίποτε απολύτως από αυτά, γιατί δεν έχω παρατηρήσει ποτέ ξανά κάτι αντίστοιχο, ούτε στο Golf ούτε στο T-roc που έχω τώρα.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#711190 Επειδη ειμαι αρκετα σχολαστικος και χρησιμοποιω το Fuelio για να καταγραφω καθε γεμισμα μου, ποτε (τουλαχιστον τα τελευταια 2 χρονια) δεν εχω βαλει πανω απο 43lt. Αλλα και σε χρηματα παντα επαιζα στα 50-60 ευρω, πρωτη φορα αλλαξα δεκαδα :iconcool:

Τεσπα, μια φορα πιανεσαι μαλακας, δευτερη δεν εχει.
Απλα μου εκανε εντυπωση γιατι τικαρε ολα τα τσεκ του καλου πρατηριου.
Εταιρικο, χρονια στην θεση του και σε δρομο με κινηση.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#711211
Geralt έγραψε:44,3lt σε 45αρι ντεποζιτο? (Corsa E 2015) :hmmm:
Βαζω χρονια στο συγκεκριμμενο βενζιναδικο αλλα σημερα μου χτυπησε καπως

Να σημειωσω οτι ειχε αναψει λαμπακι και το trip computer μου εδινε αλλα 100 χλμ, οποτε κατι ειχε μεσα :(

Εικόνα



Γι' αυτό κι εγώ σημειώνω το καύσιμο που βάζω κάθε φορά (εννοείται γέμισμα). Κάπως έτσι έχω κόψει κάποιους...


Εσύ δηλαδή είχες μέσα σίγουρα 5-6 λίτρα...

Υπάρχουν και άλλα πρατήρια... :s_yes
Άβαταρ μέλους
By Morx
#711274 Καλα οσα λετε βρε σεις, αλλα να πω κατι και γω, χωρις σε καμια περιπτωση να θελω να κανω το συνηγορο του διαβολου ετσι;
Με αμαξι, παντα φουλαρω και εχω μαθει να μην εμπιστευομαι το δεικτη.
Αυτο, γιατι εχω συνηθισει να κινουμαι με το μηχανακι και τα καθημερινα μου χιλιομετρα τα κανω με αυτο εκτος και αν βρεχει.

Μηδενιζω λοιπον στα μηχανακια μου, γραφω χλμ και οταν αναψει η ρεζερβα, παω και βαζω.
Μεσες ακρες πεφτω ΠΑΝΤΑ μεσα στον υπολογισμο μου, οποτε ξερω περιπου ποσα λιτρα μου εμειναν σε ενα 16,5λ ή ενα 15άρι ρεζερβουαρ.

Εχω φτασει καποιες φορες ειδικα με το σκουτερ επειδη στο γεμισμα ειμαι αναβλητικος, να μεινω απο καυσιμο.
Οχι κατι ακραιο, αλλα σε δυνατο ξεκινημα, να στεγνωνει απο βενζινη η αντλια.
Βουρ για βενζιναδικο και το 15άρι να μην παιρνει παραπανω απο 14,3 με 14,6 που ειδα max!

Tι θελω να πω.

-Ειναι τοσο τσακαλοι που κλεβουν επιλεκτικα;
-Ειναι τοσο λιγοι αυτοι που πλεον κλεβουν ενω οι υπολοιποι διαλεγουν το δρομο της νοθειας;
-Εχουν φτιαξει τρελες πλακετες με αυτοματισμο που αλλαζει την αποκλιση της αντλιας αναλογα τα λιτρα;


Μονο ΜΙΑ ηταν η τρελη περιπτωση που μου ετυχε:
Εκανα ταξιδι με τη μηχανη, φτανω σε πρατηριο με λαμπακι που σχεδον μολις αναψε, ζηταω γεμισμα.
18 λιτρα τεποζιτο εβαλε 24.
Του ειπα οτι του ειπα.. και σε φαση "τι κανουμε τωρα μαστορα?" εμεινε σαν παγωτο να με κοιταει...
Εβαλα το κλειδι στο τιμονι, φορεσα το γάντι, εβαλα μπρος και εφυγα κυριος. (ανευ πινακιδας).
Πανε αρκετα χρονια, αν δω τη φατσα του τυπα στο πρατηριο δεν παιζει να μην τον αναγνωρισω!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#711324 Διαφορές 1-2 λίτρα στα 50 είναι μικρές και προφανώς δεν τις πιάνεις. Αλλά όταν στα 50 λίτρα σου βάζει 10% παραπάνω από τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ (και έχει ήδη μέσα κάτι), είναι καραμπινάτο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#711335
Morx έγραψε:-Ειναι τοσο τσακαλοι που κλεβουν επιλεκτικα;
-Ειναι τοσο λιγοι αυτοι που πλεον κλεβουν ενω οι υπολοιποι διαλεγουν το δρομο της νοθειας;
-Εχουν φτιαξει τρελες πλακετες με αυτοματισμο που αλλαζει την αποκλιση της αντλιας αναλογα τα λιτρα;

Ναι μπορούν να κλέβουν επιλεκτικά και συνήθως το προτιμούν σε όσους βάζουν ποσό και δεν γεμίζουν. Είχε γίνει σούσουρο με ένα πρατήριο στην Αμφιθέας (Jetoil τότε) στο ρεύμα προς παραλία, που πιάστηκε με τέτοια μηχανήματα. Ο υπάλληλος πατούσε ένα κουμπί και η αντλία ξεκινούσε την κλοπή. Εκεί, έβαζα συχνά καύσιμο, αλλά επειδή εγώ πάντα γεμίζω, δεν είχα παρατηρήσει κλοπή!
:lol:
Γιατί προφανώς, όταν άκουγαν γέμισμα, ήξεραν πως μπορεί να γινόταν η βλακεία. Είναι πολλοί που γεμίζουν μόλις δουν λαμπάκι, άρα γνωρίζουν πάνω κάτω πόσα λίτρα θα μπουν, άρα κι αυτοί δεν θέλουν να μπλέκουν.

Το άλλο που μπορώ να υποθέσω, είναι πως επιλέγουν να κλέβουν και στα εταιρικά. Στην δική μου περίπτωση, θ'αρκούσε να δει το πλαίσιο της πινακίδας, άρα θα καταλάβαινε πως άλλος πληρώνει μάλλον την βενζίνη, ή μπορεί και να με είχε ρωτήσει πώς θα πληρώσω, άρα θα είχα πει κάρτα και τιμολόγιο. Μια φορά στην Αχαρνών κιόλας κάποιος με είχε ρωτήσει να δει και την κάρτα της Shell, πριν μου βάλει καύσιμο, του την έδειξα μεν, αλλά δεν ξαναπάτησα το πόδι μου εκεί.

Γενικώς, οι πατέντες είναι άπειρες, αφού το κέρδος μπορεί να είναι τεράστιο. Πλέον βέβαια, δεν ξέρω πώς μπορεί κάποιος να κλέβει, γιατί υποτίθεται ελέγχονται οι ποσότητες κλπ, αλλά υποθέτω όλο και κάποιο παραθυράκι θα υπάρχει, απλώς θα είναι πιο δύσκολο.
Τέλος, έχει να κάνει και με το καύσιμο: επειδή στην απλή αμόλυβδη η νοθεία και είναι δύσκολη και δεν συμφέρει, δεν είναι τόσο συχνή, σε αντίθεση με το diesel. Άρα αυτός που θέλει να αυξήσει τα κέρδη του, θα σκεφτεί να κλέψει στην ποσότητα. Στο diesel έχεις επιλογές! :lol: