Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#633516
Miatakias έγραψε:
Miatakias έγραψε:
red_monster έγραψε:Γιατί κάνετε βόλτες γέροι άνθρωποι ;


Γτ μας αρέσει και περνάμε καλά.
Επίσης τώρα που οι νέοι κάθεστε μέσα μπορούμε να οδηγούμε όπως θέλουμε.
Και τέλος νεαρέ μου τι σχέση έχει αυτό με το τόπικ της κατανάλωσης;
Ναι με άδεια την Κηφισίας απολαμβάνεις το Αμπελόκηποι Διόνυσο χωρίς παπουδια που λέτε και εσείς εδώ μέσα.!!
Είχα μήνες να οδηγήσω το mini f/l 2006, επιβεβαίωσα την κα.λα να το οδηγείς αλλά και την κατανάλωση του... Την είδα μετροντας τις γραμμουλες δεν έχω νούμερα, άλλωστε γράφει μίλια...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#633634 Toyota Yaris Hybrid προηγούμενης γενιάς.

101Κ χλμ, διαδρομή από Δράμα στη Θεσσαλονίκη (Πυλαία και Θέρμη) και πίσω 50% εθνική 50% επαρχιακός (κάπου και κάτι ελάχιστα σε "πόλη") συνολικά 340χλμ, όλοι οι δρόμοι άδειοι. Στον επαρχιακό οι ταχύτητες ήταν 90-100χαω, εκτός από τα χωριά όπου ήταν ευλαβικά με 50χαω, στην εθνική ήταν 120-130χαω.

Για 340χλμ λοιπόν χρειάστηκε 19,58 λίτρα αμόλυβδης, δηλαδή 5,76lt/100km. Θεωρώ αξιοπρεπές το μέγεθος, λαμβάνοντας υπόψη ότι η οδήγηση σε τέτοιους δρόμους είναι εκτός της αναμενόμενης λειτουργίας του υβριδικού συστήματος (πόλη). Στα χωριά και γενικά στην πόλη, αν είσαι ΠΟΛΥ προσεκτικός με το γκάζι, σβήνει ο θερμικός κινητήρας και κινείσαι με 50χαω με 0 κατανάλωση (αν φυσικά έχει φόρτιση η μπαταρία). Θεωρώ πως σε αστικό περιβάλλον έχει τα φόντα να πέσει αρκετά κάτω από τα 5.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#633800 Ένα υβριδικό ανακτά ενέργεια από το φρενάρισμα στις μπαταρίες του και τη χρησιμοποιεί αργότερα για να κινήσει το αυτοκίνητο.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κινείται αρκετή ώρα με το ηλεκτρικό μοτέρ, όπως έγραψα, και με μηδενική κατανάλωση, εφόσον πατάς πολύ λίγο το γκάζι (και κινείσαι μέχρι 50-60χαω), δεν έχει μεγάλη ανηφόρα και φυσικά έχουν αρκετή φόρτιση οι μπαταρίες. Οπότε, στην πόλη, η κατανάλωσή του σε καύσιμο είναι αρκετά μειωμένη, μιας και εκμεταλλεύεσαι την ενέργεια των επιβραδύνσεων.

Μάλιστα, στο yaris hybrid καταλαβαίνεις στο φρένο πότε είναι σε φάση ανάκτησης ενέργειας και πότε φρενάρεις κανονικά. Είναι λίγο περίεργη η αίσθηση στο φρένο, απλά θέλει συνήθεια...

edit: Εάν δεν πατάς πολύ το γκάζι κατά την εκκίνηση ξεκινάς πάντα με το ηλεκτρικό μοτέρ. Ελιγμοί για παρκάρισμα - ξεπαρκάρισμα γίνονται απλά με την τοποθέτηση του λεβιέ στο D ή στο R και χωρίς γκάζι και χωρίς φυσικά να κάψεις βενζίνη...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#633801
markvag έγραψε:Ένα υβριδικό ανακτά ενέργεια από το φρενάρισμα στις μπαταρίες του και τη χρησιμοποιεί αργότερα για να κινήσει το αυτοκίνητο.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κινείται αρκετή ώρα με το ηλεκτρικό μοτέρ, όπως έγραψα, και με μηδενική κατανάλωση, εφόσον πατάς πολύ λίγο το γκάζι (και κινείσαι μέχρι 50-60χαω), δεν έχει μεγάλη ανηφόρα και φυσικά έχουν αρκετή φόρτιση οι μπαταρίες. Οπότε, στην πόλη, η κατανάλωσή του σε καύσιμο είναι αρκετά μειωμένη, μιας και εκμεταλλεύεσαι την ενέργεια των επιβραδύνσεων.

Μάλιστα, στο yaris hybrid καταλαβαίνεις στο φρένο πότε είναι σε φάση ανάκτησης ενέργειας και πότε φρενάρεις κανονικά. Είναι λίγο περίεργη η αίσθηση στο φρένο, απλά θέλει συνήθεια...

edit: Εάν δεν πατάς πολύ το γκάζι κατά την εκκίνηση ξεκινάς πάντα με το ηλεκτρικό μοτέρ. Ελιγμοί για παρκάρισμα - ξεπαρκάρισμα γίνονται απλά με την τοποθέτηση του λεβιέ στο D ή στο R και χωρίς γκάζι και χωρίς φυσικά να κάψεις βενζίνη...


Ακριβως γιαυτο επρεπε να αγορασω υβριδικο. Στην Αθηνα εχει καλη χρηση και στο γκαραζ κανω πολλες μανουβρες να παρκαρω. Θα κραταει ομως την φορτιση στις μπαταριες για το επομενο πρωι?
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#633802
GTS έγραψε:Ακριβως γιαυτο επρεπε να αγορασω υβριδικο. Στην Αθηνα εχει καλη χρηση και στο γκαραζ κανω πολλες μανουβρες να παρκαρω. Θα κραταει ομως την φορτιση στις μπαταριες για το επομενο πρωι?

Η φόρτιση κρατάει για μία εβδομάδα περίπου αλλά στις πρωινές μανούβρες (έτσι γίνεται στο lexus) θα πάρει μπροστά ο βενζινοκινητήρας (για κάτι λιγότερο από 1 λεπτό). Και θα παίρνει μπροστά πολύ εύκολα μέχρι να έρθει σε φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#633807 Πάντως θεωρώ πως με λίγο μεγαλύτερο θερμικό μοτέρ, λίγο ισχυρότερο ηλεκτρικό και λίγο μεγαλύτερες μπαταρίες, για να μπορεί να πηγαίνει καμιά 10ρια χλμ με ρεύμα χωρίς να ζορίζεται στην κάθε ανηφόρα και να φορτίζει πιο άνετα, θα ήταν πολύ καλύτερο το σύστημα. Δηλαδή πιστεύω πως μία Corolla hybrid θα είναι εξαιρετική με λίγο μεγαλύτερη μπαταρία.

Το σύστημα έχει διαφορές σε σχέση με αυτό που είχα οδηγήσει κάποτε στο prius mk2. Εκεί πχ με σταθερό γκάζι στα 90χαω πήγαινε με το ηλεκτρικό μοτέρ, όταν άδειαζε η μπαταρία έμπαινε το θερμικό (τέρμα όμως, η φασαρία ήταν απίστευτη :lol: ) και όταν φόρτιζαν οι μπαταρίες έσβηνε το θερμικό. Και ξανά μετά από 1 λεπτό... :lol: Πλέον αυτό δεν γίνεται (τουλάχιστον όχι στο Yaris που οδήγησα), καθώς ακόμα και αν κινείσαι με το ηλεκτρικό μοτέρ και αδειάσει η μπαταρία, το θερμικό μπαίνει σε πολύ χαμηλές στροφές.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#637856 Μετά από σχεδόν 22 μήνες και 76000 χιλιόμετρα με το micra 1.5 diesel η μέση κατανάλωση έχει σταθεροποιηθεί στο 4.7-4.8..Η χρήση που γίνεται είναι 75% επαρχιακοί δρόμοι και 25% πόλη!Προχθες γέμισα για τα 300 χιλιόμετρα που είχα διανύσει με 16€ και τιμή diesel action της Avin 1,129€!!


< >
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#637874
Scotch έγραψε:
GTS έγραψε:Ακριβως γιαυτο επρεπε να αγορασω υβριδικο. Στην Αθηνα εχει καλη χρηση και στο γκαραζ κανω πολλες μανουβρες να παρκαρω. Θα κραταει ομως την φορτιση στις μπαταριες για το επομενο πρωι?

Η φόρτιση κρατάει για μία εβδομάδα περίπου αλλά στις πρωινές μανούβρες (έτσι γίνεται στο lexus) θα πάρει μπροστά ο βενζινοκινητήρας (για κάτι λιγότερο από 1 λεπτό). Και θα παίρνει μπροστά πολύ εύκολα μέχρι να έρθει σε φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας.


GTS εσυ πρεπει να πάρεις ενα plugin, τώρα που θα καταρεύσει το σύμπαν, τσίμπα καμια 3άρα e :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#656327 Seicento sporting με 14" ζάντα και 165 λάστιχο: 9,5l/100km :lol:
Πάντα τέρμα γκάζι, αλλιώς δεν πάει. Είτε μέσα στην πόλη, είτε εκτός με 120χαω κ 4700σαλ

Στην αρχή έλεγα κάτι δεν πάει καλά, άλλαξα ντίζα γκαζιού, μπουζί, αλλά με όποιον το συζητάω με 14-15" ζάντα, όλοι τόσο καίνε :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#656652 Πάντως αυτός ο 3κύλινδρος 1000άρις " ακούει" και στην χρήση 100 αράς βενζίνης , του ρίχνω τον τελευταίο μήνα της avin και έχει ρίξει την κατανάλωση μισό + λίτρο κάτω από 6,5 στα 6 παρακατι , μόνο πόλη και a/ c φουλ .
Αυτό το iQ πρέπει να κανει και κάνα ταξίδι εθνικη να δω πόσο θα κάψει , είμαι περίεργος :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#656662
MONMAN έγραψε:Πάντως αυτός ο 3κύλινδρος 1000άρις " ακούει" και στην χρήση 100 αράς βενζίνης , του ρίχνω τον τελευταίο μήνα της avin και έχει ρίξει την κατανάλωση μισό + λίτρο κάτω από 6,5 στα 6 παρακατι , μόνο πόλη και a/ c φουλ .
Αυτό το iQ πρέπει να κανει και κάνα ταξίδι εθνικη να δω πόσο θα κάψει , είμαι περίεργος :hmmm:



Εννοείται μόνο 100αρα :rtfm: και ιαπωνική προφορά να το καταλάβει :rtfm: