Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#536158
rx8_drifter έγραψε:
για ενα μοτέρ με 440.000 χλμ νομίζω καλά :lol:


Καλά ρε! Δεν το κουνάς;;; :protest: Τόσα χρόνια ακόμα να το στρώσεις το μοτέρ;;; :protest: :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#540530 Εντυπωσιακά οικονομικό το 308, ίσως οικονομικότερο του 208 μου. :hmmm:

Τα νούμερα είναι με ένα πηγαινέλα δουλειά (20χλμ εντός κέντρου) και Ν. Ψυχικό-Πόρτο Χέλι-Ν. Ψυχικό.

Στο πήγαινε: cc στα 140χαω στην Εθνική και στην Επιδαύρου το αμάξι στο sport (δεν παλεύεται ο ψεύτικος ήχος από τα ηχεία, καλύτερα τελικό group N από το Θεόφιλο :slap: )

Στο έλα: cc στα 150 χαω στην Εθνική, μαλλιοκούβαρα στην Επιδαύρου αλλά στο Normal το αμάξι γιατί δεν πάλευα τη φασαρία

Εικόνα

Μόνος μου με ένα σακ βουαγιάζ σε κάθε περίπτωση.

Peugeot 308 1.2T Puretech 130HP EAT8 Allure
Michelin PS4 225/45/17

< >
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#540570 Nissan micra 1.5 dci ,430 χιλιόμετρα μικτής γρηγορης οδήγησης ,75% εκτος με 130-140 και αρκετές φορές 180+ και πολλά ανοίγματα προσπερασεων,και 25% πόλη ,5.05 λίτρα σε αντλία και 4.8 trip...Η μεγαλύτερη μικτή ως τώρα στα 17000 χιλιόμετρα που έχω το αμάξι..


< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#540572 Ταξίδι κάμποσες φορές Αθήνα-Πάτρα και πίσω, με κολλημένο το cc στα 150 που είναι λίγο παραπάνω από 140 πραγματικά (ένδειξη GPS). Στα διόδια δεν έγινε χρήση πομποδέκτη, άρα έχουμε σταμάτημα σε αυτόματο μηχάνημα.
Μέση, 7.7 λτ/100.
Δεν είναι τόσο χάλια όσο δείχνει, αλλά δεν περνάει η ώρα με τίποτε. Γι' αυτό και που και που το έτρεχα λίγο παραπάνω όπου είχε στροφές με ενδιαφέρον για να ξυπνάω λίγο.
:help:
Αυτοκίνητο Golf MK7 TSI 1.4 (140 άλογα νομίζω; ).
ΥΓ: Λόγω πολλών ταξιδιών τελευταία, έπρεπε να κάνω λίγη οικονομία στα καύσιμα. :s_blush
ΥΓ2: αν κλειδώσεις το cc στα 130 η διαφορά στην κατανάλωση είναι ακόμη μεγαλύτερη! :oops:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#540574
Anonymous Founder έγραψε:ΥΓ2: αν κλειδώσεις το cc στα 130 η διαφορά στην κατανάλωση είναι ακόμη μεγαλύτερη! :oops:

Και εντυπωσιακά μεγαλύτερη αν το κλειδώσεις στα 110 (ισχύει ιδιαίτερα στην δική μου περίπτωση - του φορτηγού). :ninja:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#540580 Στα 110, μιλάμε για ταχύτητα ταξιδιού 40% αργότερη. :help:
Αντί δηλαδή να είσαι εκεί σε 1:30 ώρα, θα είσαι μισή ώρα και βάλε αργότερα περίπου.
Δεν είναι αμελητέο νούμερο. Επίσης, πραγματικά είναι τόσο αργά, που πρέπει να κάνεις προσπάθεια να μείνεις ξύπνιος. :s_blush
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#540602 Στην πράξη νομίζω οι διαφορές στον κερδισμένο/χαμένο χρόνο είναι αρκετά μικρότερες, γιατί η μέση ταχύτητα είναι τελικά αυτή που μετράει και πολλές φορές είναι δύσκολο να την κρατήσεις ψηλά, ακόμη κι αν πηγαίνεις συνεχώς πολύ γρήγορα. Συμβαίνει αρκετά φορές να πηγαίνουμε ταξίδι με φίλους που το πατάνε αρκετά. Ε, οι διαφορές τελικά είναι πολύ μικρές (π.χ. φτάνουμε την ώρα που μόλις έχουν φτάσει και ξεφορτώνουν το αυτοκίνητο). Οι διαφορές στην κατανάλωση όμως είναι πολύ μεγάλες.

Με μουσικούλα περνάει μια χαρά η ώρα. Εξάλλου η ευχαρίστηση που προσφέρει (σ' εμένα τουλάχιστον) το να πηγαίνεις με 130 (σε σύγκριση με το 110) ίσως δεν είναι και τόσο μεγαλύτερη που να δικαιολογεί την αρκετά πιο υψηλή κατανάλωση. :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#540615 γιατι 118 cc ,και οχι 120? τι ανωμαλιες ειναι αυτες? :lol:
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#540617 Το έχω και εγώ αυτόν τον ψυχαναγκασμό
Ποτέ στρογγυλά χιλιόμετρα στο cc και πάντα ζυγό
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#540847
Morx έγραψε:Eγω βαζω 111 με οριο τα 110 και 131 με οριο τα 130.
Μου τη σπαει το μηδενικο στο τελος!
Εγώ ανάλογα με τα κέφια και την τόλμη βάζω +10-+18 πάνω από το όριο (με όριο 100>118 με όριο 120>135).
Από τα 130 και πάνω η κατανάλωση ανεβαίνει σημαντικά. Σε SUV το όριο είναι περί τα 110 όπως παρατήρησε ο scotch.
Και η διαφορά σε χρόνο είναι πολύ μικρότερη από την ποσοστιαία διαφορά ταχύτητας, ειδικά αν υπάρχει κίνηση, διόδια κλπ.