Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#468078
popolaros έγραψε:εισαι και κανιβαλος ομως....

βαλτο σημειωση


Το 1ο γέμισμα έβγαλε 8.7 lt/100km.
Στο 2ο ανέβασα ρυθμούς, δεν έκανα κάποιο ταξίδι και κινήθηκα κέντρο με μποτιλιάρισμα.
Αυτή τη φορά κινήθηκα σε ρυθμούς 147 και πιο γρήγορα μη σου πω, χωρίς όμως την πίεση που ασκούσα στην ίδια.
Το αμάξι έχει ροπή και μπορείς να διατηρείς τα km/h χωρίς να ζορίζεται με κατεβάσματα και γεμίσματα σχέσεων.

Τέλος πάντων. Να μην πω 3 lt/100km κάτω σε σχέση με την 147, θα πω σίγουρα 2 όμως.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#468113 Την μετατροπή την έκανες εσύ ή το είχε το υγραέριο;

< >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#468116 Εγώ μετά από πάρα πολύ ψάξιμο και διάβασμα. Δε θα το εμπιστευόμουν αν την είχε κάνει ο προηγούμενος.
Παρά τις πάρα πολύ safe ρυθμίσεις (πάνω από τις 2000 σαλ ψεκάζει 15% βενζίνη και πάνω από τις 4500 μόνο βενζίνη), το κόστος κίνησης είναι πολύ χαμηλό (6.5-6.6 ευρώ τα 100 και μάλιστα χωρίς να προσέχω καθόλου, ενώ με τη βενζίνη είχα καταντήσει ψυχάκιας).
Έψαξα για αντίστοιχο θέμα στο φόρουμ και δεν υπάρχει. Κανείς άλλος lpghead;
Άβαταρ μέλους
By fot
#468119
Dimsabas έγραψε:Εγώ μετά από πάρα πολύ ψάξιμο και διάβασμα. Δε θα το εμπιστευόμουν αν την είχε κάνει ο προηγούμενος.
Παρά τις πάρα πολύ safe ρυθμίσεις (πάνω από τις 2000 σαλ ψεκάζει 15% βενζίνη και πάνω από τις 4500 μόνο βενζίνη), το κόστος κίνησης είναι πολύ χαμηλό (6.5-6.6 ευρώ τα 100 και μάλιστα χωρίς να προσέχω καθόλου, ενώ με τη βενζίνη είχα καταντήσει ψυχάκιας).
Έψαξα για αντίστοιχο θέμα στο φόρουμ και δεν υπάρχει. Κανείς άλλος lpghead;

Μεγάλο φάουλ με την εγκατάσταση υγραερίου πάντως, είναι και η αχρήστευση σχεδόν όλου του πορτ μπαγκαζ, στην δίκη μου περίπτωση.

Με τα 6.5ε/100 εισαι τελεια. Και εγω με το diesel Panda τόσο καίω πάνω κατω.


< >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#468121 Η φιάλη τοποθετήθηκε κάτω από το αμάξωμα, εκεί που ήταν η ρεζέρβα. Όσοι έχετε γαλλικό μοντέλο, καταλαβαίνετε πού λέω.
Το μόνο που επιβαρύνθηκα είναι που έχω τη ρεζέρβα ανάγκης στο πορτ μπαγκάζ, όχι τόσο πρόβλημα για το χώρο αποσκευών του Verso που είναι 99% στην πενταθέσια διαρρύθμιση. Επίσης, καθώς η μικρή είναι μόλις δύο ετών, ενίοτε τη στριμώχνω ανάμεσα στο κάθισμα της και στο μπροστινό κάθισμα. Δεν της κλέβει χώρο από τα πόδια, ακόμα τουλάχιστον.
Επίσης, να διευκρινήσω ότι τα 6.5 ευρώ αφορούν το υγραέριο. Υπάρχει και μια κάποια ελάχιστη κατανάλωση βενζίνης, αφού ψεκάζει λίγη ανά διαστήματα. Πόσο λίγη; Μπορεί να βάζω κάνα δεκάρικο το μήνα. Ακόμα είμαι στα πρώτα μου χιλιόμετρα και τώρα καταλαβαίνω τι μου γίνεται στο θέμα του κόστους.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#468909 Για ποιον λογο να το κανεις αυτο με την ρεζερβα :dizzy: * και πολυ απλα να μην εχεις ενα κιτ επισκευης στο μπορμπαγκαζ;;;



* Υποθετικο σεναριο: Στουκα, ρεζερβα στο χωρο επιβατων, παιδι---------> :help:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#469728 Σωστά. Από την άλλη, στα ταξίδια είναι που χρειάζομαι τον έξτρα χώρο. Στις αστικές μετακινήσεις, με την πενταθέσια διαρρύθμιση, ο χώρος είναι άπλετος.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#469736
Dimsabas έγραψε:Σωστά. Από την άλλη, στα ταξίδια είναι που χρειάζομαι τον έξτρα χώρο. Στις αστικές μετακινήσεις, με την πενταθέσια διαρρύθμιση, ο χώρος είναι άπλετος.
Μήπως χρειάζεσαι μπαγκαζιερα οροφής για τα ταξίδια?

< >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#469746 Έχω σχάρα από το Vitara αλλά τώρα που έχω μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, έλεγα μήπως τη γλυτώσω. Τέλος πάντων, σας ευχαριστώ όλους για τις ιδέες σας.