Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#611834 Corolla Verso 1.8 του 2005 με υγραέριο. Το κόστος κίνησης είναι το μοναδικό ασφαλές κριτήριο και το μόνο που μετράει στην τελική. Το Miata έχει χαιρετήσει πολλά χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#611837 Σε αμάξια με μετατροπές η μόνη σύγκριση είναι στο κόστος ανά χλμ. Στα οικονομικά μου 4 με 4.κατι λτ/100 είναι 0.55 με 0.65 €/χλμ. Στο panda με premium diesel. Βάζω ελιν crystal που είναι 4 με 5 λεπτά ακριβότερο από το απλό.

Στο φιέστα υγραέριο είχα 0.50 με 0.55 στις ανοιχτωσιες.
Άβαταρ μέλους
By bebes
#611839 Όταν είχα το αυτοκίνητο με υγραέριο, υπολόγισα οτι χρειαζόμουν +1 λίτρο βενζίνης/100 χιλιομετρα.
Ηταν το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούσα καθημερινά, δεν εκανα μεγαλα ταξίδια μ'αυτο, κινούταν στην πόλη και περιαστικά.

Τον Χειμώνα το 1 λίτρο αυξανόταν σημαντικά
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#611840 Στην περίπτωσή μου ήμουν κάπου 15%-20% πάνω σε κατανάλωση, δλδ από τα περίπου 6λτ/100 ήμουν 7 με 7.5
Άβαταρ μέλους
By bebes
#611841
JimClark έγραψε:Στην περίπτωσή μου ήμουν κάπου 15%-20% πάνω σε κατανάλωση, δλδ από τα περίπου 6λτ/100 ήμουν 7 με 7.5

οχι, εννοώ οτι εκτός απο την κατανάλωση υγραερίου, ξόδευε και μια ποσότητα βενζίνης. Δεν ειχε το σύστημα ψεκασμο βενζινης εν κινήσει όπως κάποια πιο σύγχρονα, απλά τη βενζίνη που χρησιμοποιεί για το ξεκίνημα και μέχρι να φτασει η θερμοκρασια νερου στους 30 ή 40 βαθμούς Κελσίου.
Ειδικά αν κινείσαι στην πολη δεν ειναι καθόλου αμελητέα.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#611844 Μιας και πιάσαμε το υγραέριο...

Σε φάση που το αμάξι κάνει μόνο λίγα χλμ για να φτάσει στην δουλειά και ουσιαστικά με το ζόρι προφταινει να ζεσταθεί, μήπως σε τέτοια φάση να είναι γυρισμένο στην βενζίνη και μόνο όταν πάει παραέξω να μπαίνει το αέριο; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#611868 ναι οκ απλά το λέω για το όλο σύστημα εάν το επιβαρύνει κλπ

άρα μένει ως έχει;
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#611874
Dimsabas έγραψε:Όσο κρύο και να κάνει, το υγραέριο έχει μπει σε λιγότερο από χιλιόμετρο.


Όταν βάφτισα την μικρή είχε -11. έκανα μία βόλτα στη Θεσσαλονίκη να ζεσταθεί λίγο η καμπίνα για να τη βάλουμε με ζέστη μέσα και μέχρι να ανέβουμε Χορτιάτη σε όλη τη διαδρομή ποτέ δεν άναψε το αέριο.

Εντάξει θα πεις έπιασα το άλλο άκρο :lol:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#611894 αν και δεν αναφερόμουν τόσο στο κρύο όσο στο ότι στα 5 χλμ σβήνει ξανά ο κινητήρας και εάν αυτό επιβαρύνει το όλο σύστημα

:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#611912 Καταρχάς, σοκάρομαι που βρέθηκες να οδηγείς όχημα με υγραέριο.
Αναφορικά με την απορία σου, δε βλέπω το λόγο να υπάρχει οποιαδήποτε επιπρόσθετη επιβάρυνση.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#611913 Γιατί; :hmmm:

Πάνω από 10ετια έχει που είχαμε και έχουμε οχήματα με αέριο. Απλά τώρα το βρήκα έτοιμο και το κρατάω μέχρι να πάρω δικό μου όχημα (όπως φαίνεται του χρόνου)

Το θέμα με τα αεροθουμενα :lol: είναι ότι στην εθνική έχουν "μικρή" τελική. Όχι με αυτό όμως :innocent: στις 3500 σαλ όπου αλλάζει σε βενζίνη έχει πιάσει ήδη τα 170 :lol:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#611940 :hmmm:

Είναι θέμα υλοποίησης δηλαδή; σε ένα άλλο που έχουμε μπαίνει στις 3οοο που σημαίνει... 120 χαω :help:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#611945 Tην περασμένη βδομάδα ενεκα αβαρίας με τη δουλειά στο Βέλγιο πηγαινοερχόμουν για ενα 3ημερο και έγραψα κανα 1200αρι χλμ με την αβενσάρα σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες απο 150 έως τρελό πήξιμο στο καταπληκτικό ring της Antwerpen & Brussels.

Kατανάλωση 7 :omg:

Πλέον ακουμπάμε τα 450.000χλμ :inlove:
Το ΣΚ έκατσα και άλλαξα λάδια και έβαλα χειμερινά, άντε να βγάλουμε κι αυτο το χειμώνα :lol: