JBT έγραψε::hmmm:Το ρυθμίζει ο εγκαταστάτης.
Είναι θέμα υλοποίησης δηλαδή; σε ένα άλλο που έχουμε μπαίνει στις 3οοο που σημαίνει... 120 χαω
rx8_drifter έγραψε:
Πλέον ακουμπάμε τα 450.000χλμ
Άνοιξε το μοτέρ;;; Καινούριο είναι ακόμα, δεν κάνεις χλμ φαίνεται...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Πριν 5,5 λτ/100χλμ μέση κατανάλωση
Δύσκολα έπεφτε κάτω από 5.
Έληξε η εγγύηση μπήκε πρόγραμμα microchip tuning πέρασα τα 10000 χλμ από όταν το έβαλα .
Τώρα μέση 4,8 με ταχύτητες ΚΤΕΛ που κατάφερα για 500 χλμ ,Θεσσαλονίκη κέντρο -Δομοκο- Ηλιούπολη ( και παρακάμψεις Πλάταμωνα Λεπτοκαρυά Τραγανά), έπεσα στο 4,1 και αν πήγαινα από Αττική Οδό θα ήμουν κάτω από 4 αλλά έκανα το λάθος και πήγα από Κηφισίας και έχασα την ευκαιρία.
Με τέρμα γκάζι όπως και πριν ,περίμενα παραπάνω να πω την αλήθεια.
Πολύ ευχαριστημένος έπρεπε να το κάνω χρόνια νωρίτερα σιγά μη το καταλάβαιναν στο σέρβις!
ΥΓ 350€
ΥΓ2 και επειδή θα το ρωτήσει κάποιος 117 άλογα 25 κιλά ροπή έδειξε το δυναμόμετρο.
MONMAN έγραψε:Τα Yaris diesel είναι πολύ ζωηρά μέ τις 4 πρώτες ταχύτητες τώρα διατηρεί την ζωηραδα και με 5 η ,6 η βγήκε και ο κόφτης τελικής στα 180 και τσαγιαζω τα υβριδικά στην εθνικη
ΥΓ 350€
ΥΓ2 και επειδή θα το ρωτήσει κάποιος 117 άλογα 25 κιλά ροπή έδειξε το δυναμόμετρο.
Ωραία ακούγονται τα νούμερα. Εργοστασιακά Yaris Diesel με τον 95αρη Μουλτιτζετ στο Panda τους κερνούσα τσάι.
Με το DPF πμως τι έγινε;
< >
Επιγραμματικά μετά το πρόγραμμα πήγαινε όπως το Mondeo (τριλιτρο V6 ) ST 220 και έκαιγε όπως Mondeo 1.8.
Τα είχα τα ford χρόνια και ξέρω .
< Note >
MONMAN έγραψε:Πάντως αυτό με τον επαναπρογραμματισμό και την κατανάλωση το είδα και στο volvo s60 του 2005 που είχα .Και πού είναι η παγίδα; Γιατί δεν το κάνει κι η μαμά εταιρεία;
Επιγραμματικά μετά το πρόγραμμα πήγαινε όπως το Mondeo (τριλιτρο V6 ) ST 220 και έκαιγε όπως Mondeo 1.8.
Τα είχα τα ford χρόνια και ξέρω .
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.