GTS έγραψε:Geralt έγραψε:Απο οτι αντιλαμβανομαι ευαγγελιζονται το καθαρισμα των βαλβιδων οι οποιες λογω direct injection γεμιζουν καρβουνιλα.
Οντως ειναι πιθανον να κανουν δουλεια η ειναι placibo?
Δεν προκεται ποτε να καθαρισουν τις βαλβιδες αφου μαζευουν καρβουνο απο την εξωτερικη πλευρα, η βενζινη ποτε δεν θα πεσει εκει αφου στο direct injection παει κατευθειαν στον κυλινδρο. Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω πως το εγραψες το παραπανω.
Το εγραψα γιατι διαβασα το παρακατω, ειναι λαθος?
Η ουσιαστική διαφορά στον άμεσο ψεκασμό βενζίνης είναι ότι τα μπεκ ψεκάζουν βενζίνη απευθείας μέσα στον κύλινδρο και όχι στην πολλαπλή εισαγωγής. Έτσι λοιπόν, στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού, το καύσιμο δεν διέρχεται από τους αυλούς και τις βαλβίδες εισαγωγής με κατεύθυνση προς τον κύλινδρο. Οι αναθυμιάσεις που διέρχονται προσκολλώνται στο καλάμι και στην βάση των βαλβίδων και εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών σκληραίνουν σχηματίζοντας καρβουνίλα - άνθρακα (carbon).
Οι επικαθίσεις καρβουνίλας στις βαλβίδες και στους αυλούς εισαγωγής, εμποδίζουν τη σωστή ροή του εισερχόμενου αέρα μέσα στο θάλαμο καύσης και ο κινητήρας αρχίζει να χάνει σε απόδοση, ανεβάζοντας δραματικά την κατανάλωση καυσίμου.
Αναμεσα δε σε αυτα που υποσχεται το προσθετο βενζινης της Liqui Moly που εβαλα πιο πριν, αναγραφει
Αφαιρεί τις εναποθέσεις σε βαλβίδες έγχυσης, βαλβίδες εισαγωγής, μπουζί και στο θάλαμο καύσης και εμποδίζει την αναμόρφωση τους