rocsta έγραψε:Zeus έγραψε:Βρυξέλλες-Κολωνία-Γάνδη...Ως επι το πλείστον σταθεροποιητής στα 130, στη Γερμανία για αρκετό διάστημα σταθερά στα 180, καμια προσπάθεια για επίτευξη χαμηλής κατανάλωσης, παρά μόνο επέλεξα λειτουργία eco pro σε κάποιο σημείο της διαδρομής (οταν βαρέθηκα κι άρχισα να σκαλίζω το idrive), και παντα ενεργοποιημένο το start/stop.
4.9l/100km για 487km με μέση ταχύτητα 108.9
Τρομερά νούμερα. Ίσως λόγω αεροδυναμικής του σεντάν είναι και ελαφρώς χαμηλότερα από ένα αντίστοιχο κόμπακτ με ίδιο μοτέρ.
Παίζει ρόλο και το ανάγλυφο..οι υψομετρικές διάφορες στη διαδρομή ήταν ελάχιστες, σε αντίθεση με την Τουρκία που είχα το ίδιο αυτοκινητο με 4κινηση (θεωρώ +0.5l/100km) κι είχε περίπου 1-1.5 l επιπλέον..
Γλυφαδα-Ελαφόνησος (στο φέρρυ) 3ωρες 41 λεπτά με σταθεροποιητή στα 140 και e-PASS στην εθνική με λίγα ανοίγματα στα 160-180, μια στάση για ανεφοδιασμό μετά το Αρτεμίσιο, 362 χιλιόμετρα με 9.3l/100km, και μέση ταχύτητα 104km/h
Επιστροφή 3ωρες και 35-40 λεπτά, μέχρι το βενζινάδικο στη Γλυφαδα 356.6, με μια στάση 3 λεπτών, ίδια μέση κατανάλωση και μέση ταχύτητα 105..
Volvo S40 T5 awd