Dimsabas έγραψε:Τι λένε οι μπαταρίες μες τόσα χιλιόμετρα;
Είχαμε αλλα 2 Prius .
Το ενα 2ης γενιάς με leasing και δεν έβγαλε τίποτα στα 180.000 χιλιόμετρα .
Το άλλο 3ης γενιάς με leasing και επίσης δεν έβγαλε τίποτα στα 180.000 χιλιόμετρα .
Το μοναδικό που αγοράσαμε λοιπόν ( αυτο που εχουμε τωρα Prius II ) , καποια στιγμή στα 150.000 χιλιόμετρα έκανε καποια κοψίματα . Η αντιπροσωπεία επέμενε οτι ηταν ο συμπλέκτης, και οτι ειναι φθορά και πρέπει να το επωμιστουμε εμεις το κόστος (2000+ Ευρω ), και όσο και αν επέμενα δεν κατάφερα να τους πείσω για τις μπαταρίες . Δεν μου εξήγησαν πως γινεται σε ενα αυτοκινητο με e cvt να μπορω εγω ως χρήστης να φθείρω το εξάρτημα που κάνει τι δουλεια του συμπλέκτη ...
Αφού αλλα χάθηκε το εξάρτημα και πληρώθηκε στη μισή τιμη υποτίθεται , το πρόβλημα βελτιώθηκε αλλα δεν εξαληφθηκε. Μας αλλάξανε λοιπόν και μπαταρίες και πλέον ολα δουλεύουν ρολόι .
Δεν είμαι κανένας βιτσιοζος να αγοράζω συνέχεια Prius αλλα εκείνη την εποχή δεν επιτρεπόταν τα πετρέλαια , οποτε για πολλα καθημερινά χιλιόμετρα ηταν καλη λύση .