Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By papserg
#11119
Alexis5 έγραψε:
papserg έγραψε:Quiz: Πόση βενζίνη έκαψα για 30 μ συρματόσχοινο???


Ειμαι σιγουρος πως ηθελε πολυ παραπανω απο οτι υπολογιζες... .στην χειροτερη ξεμινες απο καυσιμο!!! :s_cool


Ας δώσω ένα hint, αφού δεν υπάρχει απάντηση σε lt.
Σύμφωνα λοιπόν με το manual, έχει τεπόζιτο 28 US gallons που του εξασφαλίζει αυτονομία 225 μιλίων.
Κάντε τις μετατροπές και θα καταλάβετε τι σημαίνει πραγματική κατανάλωση :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By Alexis5
#11258 34lit/100 βαση προδιαγραφων.... αρα για το μαζεμα του συρματοσχοινου υπολογιζω πως σου εφυγαν καμια 20-30λιτ! χαχααχ
Άβαταρ μέλους
By leonp
#11300
pipinos1976 έγραψε:
UnHaCkAbLe έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:Στο προηγούμενο forum, όταν είχα ανεβάσει τις αποδείξεις διοδίων για το Αθήνα - Θεσσαλονίκη, κάποιος είχε υπολογίσει ότι από Αφίδνες - Σχηματάρι είχα μέση ταχύτητα 180km/h που είναι ίση ακριβώς με την τελική του αυτοκινήτου.


Πως γίνεται αυτό :s_omg ?


Είναι δυνατόν να γίνει υπό προϋποθέσεις. Θα σου εξηγήσω τι εννοώ.

Γράφοντας τελική αναφέρομαι στην ταχύτητα που δηλώνει η εταιρεία και έχει προκύψει από μέτρηση σε μία ευθεία 2km (συνήθως, μιας και δεν έχει νόημα για μεγαλύτερη σε μικρά οχήματα), με φορτίο 2 ατόμων και όλα τα άλλα συστήματα του οχήματος κλειστά. Δεν αντιστοιχεί, προφανώς, στο τέλος της κόκκινης περιοχής του στροφομέτρου. Επίσης, η μέτρηση γίνεται σε τυπικές συνθήκες περιβάλλοντος και με ένα τυχαίο δείγμα αυτοκινήτου.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση που έχω περιγράψει ταξίδευα μόνος, άρα κέρδιζα ως προς το βάρος, με κρύο καιρό, άρα μεγαλύτερη θερμοδυναμκή απόδοση στον κινητήρα, το αυτοκίνητο ήταν, προφανώς, στρωμένο και όχι κατευθείαν από το εργοστάσιο, και, τέλος, πρέπει να λάβουμε υπόψη μας δύο ακόμη παράγοντες: ελληνική άσφαλτο με μικρότερες τριβές + συνθήκες που αντιμετώπιζα: κινήθηκα για 40km με ελάχιστη κίνηση σε άδειο δρόμο, άρα, έστω και σιγά σιγά είχα χρόνο για μεγαλύτερη επιτάχυνση και οι κατηφόρες σίγουρα μου έδιναν ταχύτητες πολύ πάνω από την επίσημη τελική (βλ. σχετικά βίντεο με την πραγματική τελική στο κόκκινο των στροφών). Ρίξε και μια ματιά από το βίντεο Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3:35 με παράκαμψη διοδίων Λεπτοκαρυάς και δύο στάσεις για βενζίνη. Αυτό το περιστατικό περιγράφω. Αν δεις στον Μαλλιακό κόβω και στις στροφές, άρα δεν πήγα στο απόλυτο όριο. Πιστεύω ότι αν δεν έκανα παράκαμψη και ήμουν γεμάτος βενζίνη θα κέρδιζα άλλα 10min σίγουρα. Αν το πίεζα και πιο πολύ ένας χρόνος στο 3:15 θα ήταν το απόλυτο όριο για αυτό το αυτοκίνητο.

Ευχαριστώ.

Βρήκες απόδειξη από διόδια με ρολόι με λάθος ώρα και μας γράφεις για 180 χαω μωτ. :s_biggrin
Ακόμη και η ΛαΦεράρι θα δυσκολευόταν να βγάλει 180 μωτ, όχι το δικό σου που έχει τελική 180 χαω. :rtfm:

Εγώ με αποδείξεις από διόδια ταξιδεύω και πίσω στον χρόνο (με ταχύτητες μεγαλύτερες του φωτός). :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By UnHaCkAbLe
#11315
Alexis5 έγραψε:34lit/100 βαση προδιαγραφων.... αρα για το μαζεμα του συρματοσχοινου υπολογιζω πως σου εφυγαν καμια 20-30λιτ! χαχααχ


Κάτι υπολόγισες λάθος ..
Άβαταρ μέλους
By umaga
#11316
papserg έγραψε:
Alexis5 έγραψε:
papserg έγραψε:Quiz: Πόση βενζίνη έκαψα για 30 μ συρματόσχοινο???


Ειμαι σιγουρος πως ηθελε πολυ παραπανω απο οτι υπολογιζες... .στην χειροτερη ξεμινες απο καυσιμο!!! :s_cool


Ας δώσω ένα hint, αφού δεν υπάρχει απάντηση σε lt.
Σύμφωνα λοιπόν με το manual, έχει τεπόζιτο 28 US gallons που του εξασφαλίζει αυτονομία 225 μιλίων.
Κάντε τις μετατροπές και θα καταλάβετε τι σημαίνει πραγματική κατανάλωση :s_rofl :s_rofl


106λιτρα και 362 χλμ :s_yes
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#11318
leonp έγραψε:Βρήκες απόδειξη από διόδια με ρολόι με λάθος ώρα και μας γράφεις για 180 χαω μωτ. :s_biggrin

Αυτό είναι δυνατόν να έχει γίνει, όπως και να έχει υπολογίσει λανθασμένη ώρα ο χρήστης που έκατσε και το υπολόγισε. Η πραγματικότητα, όμως, δεν απέχει πολύ. Άντε να ήταν 177μωτ π.χ.

leonp έγραψε:Ακόμη και η ΛαΦεράρι θα δυσκολευόταν να βγάλει 180 μωτ, όχι το δικό σου που έχει τελική 180 χαω. :rtfm:

Στο κομμάτι Αφίδνες - Σχηματάρι; βάζεις στοίχημα (την πιθανή κλήση) ότι με Leon 1.4TSi το κάνω με μωτ >200km/h μια μέρα με άδειο δρόμο; Η LaFerrari χαλαρά μωτ >240km/h.
Προσοχή, η μωτ του ταξιδιού ήταν κάπου στα 145km/h. Στο κομμάτι αυτό ήταν, σύμφωνα με τον χρήστη, 180. Αν έχεις όρεξη κάνε κι εσύ τον υπολογισμό γιατί εγώ το δέχθηκα χωρίς επανυπολογισμό.

leonp έγραψε:Εγώ με αποδείξεις από διόδια ταξιδεύω και πίσω στον χρόνο (με ταχύτητες μεγαλύτερες του φωτός). :s_biggrin

Τις αποδείξεις τις είχα ανεβάσει ως ένδειξη ότι το Αθήνα - Θεσσαλονίκη γίνεται σε 3,5h, ακόμη και με αυτοκίνητο ισχύος <100Hp. Άλλωστε, όλα αποδεικνύονται και στο βίντεο. Φαίνεται πόσο χρόνο κάνω από Θήβα μέχρι που βγαίνω από περιφερειακή. Τότε, κάποιοι το αμφισβητούσαν, πράγμα που δεν έκαναν όταν άλλος χρήστης είπε τον ίδιο χρόνο με αντίστοιχο αυτοκίνητο (Corolla). Βέβαια, άλλο πρόσωπο τα έγραφε αυτά, δεν οδηγούσε Opel, οπότε γίνεται...

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#11441 Ας γράψω και την κατανάλωση σε αυτή τη διαδρομή

Γέμισα στο βενζινάδικο της BP που είναι ακριβώς πριν το Κρατικό της Νίκαιας. Λαμπάκι άναψε πριν το Κορινό και ξαναγέμισα στα ΣΕΑ εκεί. Όταν ανάβει λαμπάκι έχει μέσα 7L περίπου, άρα για μια απόσταση 445km (443 δίνει το google, βάλε κάτι ψιλά για την παράκαμψη Λεπτοκαρυάς, πες 445) είχα μια κατανάλωση της τάξης των 45L. Άρα, μέσες άκρες έκαψε κάτι πάνω από 10 L/100km και, λογικά, αν θεωρήσουμε ότι θα έκοβα λόγω περιφερειακής οδού (κίνηση) και λίγο νωρίτερα λόγω στενότερου δρόμου και μεγαλύτερης κίνησης, θα έφτανα οριακά στη Θεσσαλονίκη. Δεν το ρίσκαρα, όμως, ήθελα να κινηθώ κι εκεί αμέσως, οπότε έχασα 5min επιπλέον.

Με τις σημερινές συνθήκες (περισσότερα διόδια, αλλά καλύτερος δρόμος π.χ. στη Θήβα, στην Υλίκη, γύρω από τα Τέμπη κτλ) και λίγο καλύτερη διαχείριση καυσίμου πιστεύω ότι θα το κατέβαζα στο 3:15 με ένα γέμισμα. Με το 1.6 diesel ή ακόμη καλύτερα με ένα 2.0L diesel πιστεύω ότι το ρίχνω και στις 3:00 ημέρες χωρίς κίνηση και μάλιστα άνετα. Αντιθέτως, π.χ. με το 1.6T και τα αντίστοιχα άλλων εταιρειών το 3:00 είναι πολύ οριακός χρόνος μιας και θα χρειαστεί οπωσδήποτε ένα γέμισμα με το 2ο να είναι πιθανό, αν το κυνηγήσεις για τέτοιο χρόνο. Και δεν βάζω και στο παιχνίδι την Τροχαία...

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By apav
#11485
UnHaCkAbLe έγραψε:Το cruise control καταναλώνει καύσιμο που πάει στράφι σε περιπτώσεις όπως κατηφόρες όπου δίνει λιγο καύσιμο για να διατηρήσει την ταχύτητα ενώ χωρίς αυτό η κατανάλωση είναι μηδέν ...


Σωστό αυτό σε μερικά μοντέλα, αλλά πώς αλλιώς θα τσουλάει το σκάφος; Για να προλάβω την απάντηση, εάν το βάλεις να τσουλάει με το όριο, θα κάψει περισσότερο σε σχέση με το πόδι εάν δεν κάνεις παρανομία στην κορυφή του γκρεμού και το πατήσεις επειδή είναι κατηφόρα;

Orestis.D έγραψε:Το cruise control δεν μπορει να προβλεψει τον δρομο μπροστα. Αφου πεσει η ταχυτητα δινει γκαζι να την ξανα-ανεβασει. Εσυ πχ πριν απο μια ανηφορα μπορεις σταδιακα να επιταχυνεις για να φτασεις στο βελτιστο ευρος στροφων, ενω αυτο χαζα θα δινει γκαζι να σε κρατησει σε μια ταχυτητα που πιθανον δε βολευει το μοτερ σου.
Κι αυτο για την κατηφορα ισχυει 100%. π.χ. εγω συνηθως επιταχυνω στην κορυφη ωστε να με βγαλει χωρις γκαζι μεχρι το ισωμα κατω.


Σωστό για την πρόβλεψη του δρόμου αλλά δεν αφήνει την ταχύτητα να πέσει τόσο πολύ. Νομίζω πως δίνει συνεχώς μόλις νιώσει ότι το σκάφος κόβει. Αυτό το νιώθω σε μερικά αυτοκίνητα είτε αυτόματα, είτε χειροκίνητα, που το cruise control σε σπρώχνει συνεχώς ακόμη και σε επίπεδο δρόμο ενώ η ταχύτητα μένει σταθερή. Στην ανηφόρα καίει σίγουρα παραπάνω αλλά στα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν νομίζω αυτό να είναι τόσο πολύ που να αξίζει να το τσουλάς με το πόδι, μόνο και μόνο για την ευκολία. Στο αρχαίο Legacy φορτωμένο για αγώνα 2+ τόννους σκάφος, όχι μόνο δίνει γκάζι, κάνει και kickdown και βλέπεις τον δείκτη της βενζίνης να κατεβαίνει. Αλλά και πάλι το αφήνεις εκεί. Αυτό για την κατηφόρα, δεν μπορείς να το κάνεις νόμιμα εάν κινήσαι με τα όρια ταχύτητας παρά μόνο εάν κινείσαι πιο αργά.

Lippi έγραψε:Στο 308 πάντως το cc είναι πολύ οικονομικό. Δεν έχω δει διαφορές προς τα πάνω. Μάλλον προς τα κάτω.
Από την άλλη σε Megane Sport με το cc έκαιγε τα πόδια του....


Για αυτό από τα PSA και Renault μου έχει κάνει τόσο εντύπωση στα test drives. Το C4 με τα 90 ντηζελένια γαϊδουράκια και 5η στα 50 χλμ και τρία άτομα μέσα, έγραφε κατανάλωση +-4λτ/100χλμ λίγο πάνω από το ρελαντύ χωρίς να σκορτσάρει, και μόλις μπήκε το cruise control κόλλησε στα 2.5χλμ/100χλμ και με την πιο πάνω γεύση ότι το αυτοκίνητο έδινε συνεχώς γκάζι. Στην πράξη, ούτε την ταχύτητα αύξησε, ούτε η κατανάλωση αυξήθηκε. Σε σχέση με το πόδι, η συμπεριφορά με το cruise control ήταν λίγο περίεργη και θέλει συνήθεια. Στα δε Megane το cruise control στις κατηφόρες εάν ήταν τρόπος θα έσβηνε και το μοτέρ, απίστευτη οικονομία.

Τα λέω όλα αυτά γιατί μάλλον θα καταλήξουμε στο 308 και δεν έχει cruise control, οπότε και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το βάλω retrofit για την διαφορά στην κατανάλωση που γράφουν όλοι σε αυτό το μοτέρ-αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#12853 Ετήσια μέτρηση κατανάλωσης Seat Ibiza 1.2 tsi

Σε 1 χρονο ακριβώς διανύθηκαν 15.063 χιλιομετρα εκ των οποιων τα 1.500 εκτος πολης...
1180,43 λιτρα βενζινης αποκλειστικα Shell V-power.

Συνηθισμένες διαδρομες Βριλησσια-Χαλανδρι ή Μαρουσι... και Βριλησσια-Ζωγραφου μεσω Περιφερειακης Υμητου και σπανια μεσω Μεσογειων.
Γενικα το παταω αρκετα, κι ειμαι λιγο νευρικος οδηγος... Τα φαναρια 5-6 φορες τη βδομαδα δε λειπουν...
Τελος παντων.

Μέση ετήσια κατανάλωση 7,83 λτ / 100 χλμ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#12904 Μαρούσι -Ναυπλιο και πίσω .295 km.Mέση ταχύτητα 107 km/h.Λίγα άνοιγματα στα 200+ και κλιματισμός στο auto.
7.6 l/100km.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#12922
kostis20 έγραψε:Μαρούσι -Ναυπλιο και πίσω .295 km.Mέση ταχύτητα 107 km/h.Λίγα άνοιγματα στα 200+ και κλιματισμός στο auto.
7.6 l/100km.


Μας έδωσες όλες τις πληροφορίες εκτός από τη μάρκα και το μοντέλο του αυτοκινήτου. :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#13056 3.550 χλμ διανυθέντα στην εξής διαδρομή:
Essen- Annecy- Aix en Provence (με εκδρομές σε Avignon και Châteauneuf-du-Pape) - Nice (και εκδρομές σε Saint Tropez, Monaco, Cap d' Antibes, Grasse, Saint Paul de Vence, Menton κτλ) - Colmar (και βόλτες στα γύρω χωριά της Αλσατίας) - Essen .

Μέση κατανάλωση με ΒΜW e93 320d γεμάτη (πορτ παγκαζ-πίσω καθίσματα με πράγματα) 5,8 l/100 km . Ταχύτητες μέχρι 170 χαω, διαφορετικά με τα όρια + 10 χαω σε Ελβετία-Γαλλία-Ιταλία + τα κλασικά μποντιλιαρίσματα σε Saint Tropez, Νίκαια, Μονακό, Γερμανία. Επίσης με πολλές τουριστικές διαδρομές στα παραπάνω μέρη.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#13384 BMW M5 E39 2002 16,7/ 100χλμ λίτρα μέσο όρο. Η καθημερινή διαδρομη περιλαμβάνει 10 χλμ ορεινής διαδρομής με στροφές (σπίτι δουλεια σπίτι ) , όπου το χαίρομαι δέοντος :s_biggrin . Δεν κάνω πολλα χιλιόμετρα. Σε ταξιδι απο αθηνα θεσσαλονικη έπεσε κοντα στα 9-10 λίτρα.

Nissan xtrail 2008 2.0diesel 173 ps μέσο όρο 9,3 λίτρα/100 χλμ . Η ιδια διαδρομη πολλές φορές με το Μ5 , αλλα κ κίνηση σε περιφερειακο Θεσσαλονίκης αλλα κ κέντρο.

Ζηλεύω τα 4αρια κ 5αρια που γράφουν κάποιοι με τα diesel τους .

Toyota Prius 6,0 λίτρα / 100 χλμ μέσο όρο , σε καθε είδους συνθήκες . Ταξίδια , κίνηση σε πόλη , χειμώνες κ καλοκαίρια με full aircon . 230.000 χλμ so far .