Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#465120
Nikos! έγραψε:35 λίτρα 100άρας ΕΚΟ για 201 κμ = 17λτ/100κμ :metalo: :metalo:

Αλλά οκ, είναι η βόλτα της Παρασκευής μέσα. :metalo: :metalo:


Έτσι να τα χαιρόμαστε τα εργαλεία !!

Χαλάλι !
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#465124
belgarion έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε: The types of petrol are differentiated
by their octane rating (RON).
The following titles appear on the corresponding
adhesive on the fuel tank flap:


Super unleaded petrol with a minimum of 95
octanes
You should use super petrol with a minimum
of 95 octanes.
If super is not available, in an emergency you
may refuel with normal 91 octane petrol. In
this case only use moderate engine speeds
and a light throttle. Refuel with super as soon
as possible.



Που λέει εδώ πέρα ότι συνίσταται 98άρα? Το εξήγησε και ο Πέτρος, η "σούπερ 95" είναι η κανονική δική μας, στην Ελλάδα δεν κυκλοφορεί "απλή 91 ron"

< >


Η χρήση 100αρας από τη συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων είναι κοροϊδία το έχουμε πει πολλάκις. Η συμπίεση του λεον μόλις το επιβεβαίωσε. Μερικοί όμως ξέρουν καλύτερα, beat that :lol:
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#465132
red_monster έγραψε:
belgarion έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε: The types of petrol are differentiated
by their octane rating (RON).
The following titles appear on the corresponding
adhesive on the fuel tank flap:


Super unleaded petrol with a minimum of 95
octanes
You should use super petrol with a minimum
of 95 octanes.
If super is not available, in an emergency you
may refuel with normal 91 octane petrol. In
this case only use moderate engine speeds
and a light throttle. Refuel with super as soon
as possible.



Που λέει εδώ πέρα ότι συνίσταται 98άρα? Το εξήγησε και ο Πέτρος, η "σούπερ 95" είναι η κανονική δική μας, στην Ελλάδα δεν κυκλοφορεί "απλή 91 ron"

< >


Η χρήση 100αρας από τη συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων είναι κοροϊδία το έχουμε πει πολλάκις. Η συμπίεση του λεον μόλις το επιβεβαίωσε. Μερικοί όμως ξέρουν καλύτερα, beat that :lol:

Δεν έχει σημασία και η πίεση; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#465133
Vagnar έγραψε:
red_monster έγραψε:
belgarion έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε: The types of petrol are differentiated
by their octane rating (RON).
The following titles appear on the corresponding
adhesive on the fuel tank flap:


Super unleaded petrol with a minimum of 95
octanes
You should use super petrol with a minimum
of 95 octanes.
If super is not available, in an emergency you
may refuel with normal 91 octane petrol. In
this case only use moderate engine speeds
and a light throttle. Refuel with super as soon
as possible.



Που λέει εδώ πέρα ότι συνίσταται 98άρα? Το εξήγησε και ο Πέτρος, η "σούπερ 95" είναι η κανονική δική μας, στην Ελλάδα δεν κυκλοφορεί "απλή 91 ron"

< >


Η χρήση 100αρας από τη συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων είναι κοροϊδία το έχουμε πει πολλάκις. Η συμπίεση του λεον μόλις το επιβεβαίωσε. Μερικοί όμως ξέρουν καλύτερα, beat that :lol:

Δεν έχει σημασία και η πίεση; :hmmm:

Τα οκτάνια είναι ένας αριθμός που μας δείχνει τον βαθμό συμπίεσης της βενζίνης χωρίς αυτανάφλεξη
Άβαταρ μέλους
By drdino
#465137 Aυτό που σε ρώτησε ο Vagnar είναι αν μετράει μόνο η στατική πίεση κι όχι (κι) η δυναμική, όχι τον ορισμό των οκτανίων.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#465140 Αυτό που σκέφτομαι είναι , δεν έχει διαφορά ένας ατμοσφαιρικός με 9,6:1 και 0,98 bar στην εισαγωγή, σε σχέση με έναν turbo με 9,6:1 και 2 bar απόλυτη πίεση στην εισαγωγή;
Στο τέλος της συμπίεσης , τι πιέσεις και τι θερμοκρασίες θα έχει ο ένας και ο άλλος;
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#465147
drdino έγραψε:Aυτό που σε ρώτησε ο Vagnar είναι αν μετράει μόνο η στατική πίεση κι όχι (κι) η δυναμική, όχι τον ορισμό των οκτανίων.



Στην προσπάθεια σου μονίμως κάτι να μου πεις, γράφεις πάλι πράγματα από την κοιλάρα σου :)
Άβαταρ μέλους
By drdino
#465178
red_monster έγραψε:
drdino έγραψε:Aυτό που σε ρώτησε ο Vagnar είναι αν μετράει μόνο η στατική πίεση κι όχι (κι) η δυναμική, όχι τον ορισμό των οκτανίων.



Στην προσπάθεια σου μονίμως κάτι να μου πεις, γράφεις πάλι πράγματα από την κοιλάρα σου :)


:)

Vagnar έγραψε:Αυτό που σκέφτομαι είναι , δεν έχει διαφορά ένας ατμοσφαιρικός με 9,6:1 και 0,98 bar στην εισαγωγή, σε σχέση με έναν turbo με 9,6:1 και 2 bar απόλυτη πίεση στην εισαγωγή;
Στο τέλος της συμπίεσης , τι πιέσεις και τι θερμοκρασίες θα έχει ο ένας και ο άλλος;


Οκ, άρα όχι τη δυναμική συμπίεση αλλά τη θετική διαφορά που προκύπτει λόγω της υπερσυμπίεσης, λάθος κατάλαβα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#465287
red_monster έγραψε:Η χρήση 100αρας από τη συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων είναι κοροϊδία το έχουμε πει πολλάκις. Η συμπίεση του λεον μόλις το επιβεβαίωσε. Μερικοί όμως ξέρουν καλύτερα, beat that :lol:


Άντε πάλι ξανά μανά.
Επειδή δεν μου αρέσουν γενικολογίες, πάμε στην περίπτωσή μου.
Στο αμάξι συνιστάται βενζίνη 95 οκτανίων minimum.
Του βάζω αποκλειστικά βενζίνη 100 οκτανίων.

Θέλω να μου αποδείξεις για ποιο λόγο είμαι κορόιδο.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#465302
Giuseppe Busso έγραψε:
red_monster έγραψε:Η χρήση 100αρας από τη συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων είναι κοροϊδία το έχουμε πει πολλάκις. Η συμπίεση του λεον μόλις το επιβεβαίωσε. Μερικοί όμως ξέρουν καλύτερα, beat that :lol:


Άντε πάλι ξανά μανά.
Επειδή δεν μου αρέσουν γενικολογίες, πάμε στην περίπτωσή μου.
Στο αμάξι συνιστάται βενζίνη 95 οκτανίων minimum.
Του βάζω αποκλειστικά βενζίνη 100 οκτανίων.

Θέλω να μου αποδείξεις για ποιο λόγο είμαι κορόιδο.



Όχι μπούσε μου, καλά κάνεις :)
Άβαταρ μέλους
By drdino
#465334 Καλά κάνεις για την τσέπη της πετρελαϊκής :lol:

O rm έχει δίκιο πάντως. αν και κακό στον κινητήρα δεν κάνεις. FWIW, η 95αρα σπάνια νοθεύεται και είναι πιο σταθερή από την 100αρα η οποία και αραιώνεται (κατά λάθος :lol: ) με 95αρα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#468070 Δεύτερο γέμισμα σήμερα στο ντεπόζιτο.

Specs:

- Leon FR 1.8 180ps
- 225/40/18
- 50lt ντεπόζιτο
- γέμισα 100άρα BP με τιμή 1.709 και πήρε 45.64 λίτρα
- με διαίρεση βγαίνει 9.35 lt/100km
- στο infotainment έγραφε 9.4 lt/100km όπως θα δείτε παρακάτω

Εικόνα

Εικόνα