- 21 Δεκ 2021, 20:39
#743620
Giuseppe Busso έγραψε:saxon_747 έγραψε:Giuseppe Busso έγραψε:Δεν είναι καθόλου μικρή η διαφορά.
Ούτε 7€ το μήνα είναι το χειρότερο σενάριο...
Εδώ πλήρωνα 13λ/100 με το GV...
Το όφελος μεμονωμένα είναι δυσδιάκριτο. Παρά ταύτα όμως, ο κινητήρας γράφει λιγότερες ώρες λειτουργίας, και μάλιστα σε συνθήκες ρελαντί που είναι το χειρότερο, ρυπαίνεις λιγότερο, καις λιγότερο, έχεις ησυχία στην καμπίνα εξαιτίας της εν λειτουργίας μηχανής.
Τέλος, στα σύγχρονα αυτοκίνητα η βλάβη στο Stop-Start είναι ένδειξη καλής λειτουργίας ή μη.
Γνώμη μου, είναι να αφήσεις τον κατασκευαστή να κάνει τη δουλειά του. Ξέρει καλύτερα.
Ξέρει αυτό πότε θα σβήσει και αν πρέπει να ξαναπάρει εμπρός μόνο του.
Αν οδηγούσα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, θα είχαν νόημα τα παραπάνω.
Μπαίνω στην πόλη (όχι κέντρο, στα πέριξ) για 5-10 χλμ ομαλής ροής, συναντάω 3-5 φανάρια - αφού έχω διανύσει 10 χλμ σε ανοιχτό δρόμο.
Ο κινητήρας ούτως ή άλλως δεν ακούγεται, ούτε ώρες γράφει.
Το κέρδος σε ρύπους και κατανάλωση πιστέυω είναι αμελητέο γιατι δεν μποτιλιαρίζομαι.
Αντίθετα, βλέπω πολλούς κατόχους i30 (δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε άλλα μοντέλα) να αλλάζουν μπαταρίες max στην 3ετία, ενώ σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα που είχα η εργοστασιακή μπαταρία κράτησε τουλάχιστον 5-6 χρόνια
Ναι οκ, βελτιώθηκαν τα λιπαντικά, ενισχύθηκαν οι μπαταρίες και οι μίζες, αυτόματες αντλίες κτλ (γι'άυτο, μεταξύ άλλων, ακρίβυναν τα αυτοκίνητα) και ο κατασκευαστής πάντα ξέρει περισσότερα. Ταυτόχρονα όμως θέλει να κατεβάσει και τους Μ.Ο ρύπων... Οπότε βρίσκει μια χρυσή τομή.
Απο την άλλη, αν πρόκειται να οδηγήσω εντός πόλης και προηγουμένως ο κινητήρας έχει ξεπεράσει σίγουρα το στάδιο οριακής λίπανσης*, αφήνω το SS ενεργοποιημένο.
*και επειδή δε γνωρίζω πότε είναι αυτό, better safe than sorry