Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#747952
Giuseppe Busso έγραψε:Πολύ λίγο. Και είσαι άστρωτος κιόλας.


Αποκλείεται να κρατήσει αυτά τα νούμερα, περισσότερο ήταν μια δοκιμή οτι μπορούν να επιτευχθούν. :lol:

Σήμερα είχα ένα μικρό κενό στο πρόγραμμα μέχρι να πάρω τη μικρή απο το σχολείο και οδηγήσα οικονομικά: Cruise control όταν ήταν εφικτό και απαλό πάτημα στο γκάζι εντός πόλης, όχι άσκοπες επιταχύνσεις κτλ.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#747962 Έχοντας εδώ και 1 χρόνο, το βασικό για την ανθρωπότητα γκάτζετ που λέγεται cruise control :lol: , μου δίνεται η εντύπωση πως ναι μεν θα σου αυξήσει την κατανάλωση(ψιλοπράγματα έτσι;) θα φτάσεις όμως και πιο γρήγορα στον προορισμό σου. Υποθέτοντας πάντα πως προσπαθείς να κρατήσεις το γκάζι σταθερό αν δεν έχεις cc και όχι πχ. να το τσιμπήσεις λίγο σε μια κατωφέρεια για να ρεφάρεις λίγο από την ανωφέρεια.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#747963
bibendum έγραψε:Από την εμπειρία μου το cruise control την αυξάνει τη κατανάλωση

Κι εγώ αυτήν την πεποίθηση έχω. Και μόνο το ότι γκαζώνει στις ανηφόρες και κόβει στις κατηφόρες για να κρατήσει σταθερή την ταχύτητα, είναι αρκετό. Αναμένω το smart cc που θα αυξομειώνει την ταχύτητα ανάλογα με το ανάγλυφο. Elon ακούει;
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#747972
bibendum έγραψε:Από την εμπειρία μου το cruise control την αυξάνει τη κατανάλωση

< >


Αποκλείεται το cc να αυξάνει την κατανάλωση περισσότερο απ' ότι το δεξί μου πόδι. :lol: :
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#747994
edmond έγραψε:Έχοντας εδώ και 1 χρόνο, το βασικό για την ανθρωπότητα γκάτζετ που λέγεται cruise control :lol: , μου δίνεται η εντύπωση πως ναι μεν θα σου αυξήσει την κατανάλωση(ψιλοπράγματα έτσι;) θα φτάσεις όμως και πιο γρήγορα στον προορισμό σου. Υποθέτοντας πάντα πως προσπαθείς να κρατήσεις το γκάζι σταθερό αν δεν έχεις cc και όχι πχ. να το τσιμπήσεις λίγο σε μια κατωφέρεια για να ρεφάρεις λίγο από την ανωφέρεια.
Το έχουμε συζητήσει αν θυμάμαι καλά, έχει να κάνει με το αν θέλεις να κάνεις οικονομία ή αν μπορείς να κάνεις οικονομία.
Εγώ δεν μπορώ, θεωρώ κι εγώ το CC εξαιρετική για την ανθρωπότητα ανακάλυψη αλλά και για κάποιον σαν κι εμένα. Άρα αν και μπορεί με προσοχή να κάψω λιγότερο σε κάποιο συγκεκριμένο σενάριο 1-2χλμ σε επίπεδο ταξιδιού θα έκαιγα περισσότερο μόνος μου. Στην πράξη το ακυρώνω στις λίγες περιπτώσεις που βλέπω ότι δεν θα οδηγήσει με τον σωστό τρόπο. Και δεν εννοώ απαραίτητα σωστό από πλευράς οικονομίας αλλά και μέσης ταχύτητας σε σχέση με κατανάλωση. Και πχ επιτχύνω πριν την ανηφόρα ώστε να με βγάλει με μια σχέση παραπάνω κι ας πάει πιο γρήγορα από την επιλεγμένη ταχύτητα κλπ.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#748013
saxon_747 έγραψε:
bibendum έγραψε:Από την εμπειρία μου το cruise control την αυξάνει τη κατανάλωση

< >


Αποκλείεται το cc να αυξάνει την κατανάλωση περισσότερο απ' ότι το δεξί μου πόδι. :lol: :


... το δεξί του πόδι:

Εικόνα


:shifty: :shifty:

:s_biggrin :s_biggrin :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#748014 Η ερωτηση ειναι ποση απο την ανεση σου εισαι προθυμος να θυσιασεις για κανεις οικονομια?

Δλδ ποσο παραπανω θα σου καψει το CC? εως και 0.5λτ?
Πιστευω για να εχεις ουσιαστικο αποτελεσμα μαλλον πρεπει να δεις τουλαχιστον 1,5 μοναδα διαφορα

Και εγω το CC το θεωρω εκ των ων ουκ ανευ σε μεγαλα ταξιδια και μαλιστα ηταν το συστημα που ρωτουσα πρωτα οταν αλλαξα αυτοκινητο πριν 2 χρονια γιατι αυτο μου ελειπε.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#749639 Τις τελευταίες ημέρες, και εξαιτίας του κρύου, κάνω μια πιο ενδελεχή παρατήρηση των καταναλώσεων από σπίτι-δουλειά-σπίτι.
Δοκίμασα απενεργοποίηση στο start-stop από το σχετικό κουμπί της κονσόλας του Leon. Δεν ήθελα να σβήσει μες το κρύο. Ήθελα να ζεσταθεί ο κινητήρας και η καμπίνα.
Ίδια οδήγηση, ίδιος τρόπος, ίδια χιλιόμετρα.

Με το SS στο ΟΝ, το αμάξι για τη δική μου διαδρομή καταγράφει από 1 ως 1.7 λίτρα/100χλμ χαμηλότερη κατανάλωση.
Αναφέρομαι σε μια διαδρομή 8 χιλιομέτρων πήγαινε-έλα.

Παίρνω ως μέτρο σύγκρισης έναν ΜΟ με διαφορά τα 1.35 λτ/100χλμ.

Πάω 300 φορές (τουλάχιστον) στη δουλειά μέσα σε 1 χρόνο.

300 φορές x 8km = 2400km

Δηλαδή γλιτώνω 32,4 λίτρα καυσίμου.

Με την τωρινή τιμή 100στάρας βενζίνης, είναι όφελος άνω των 60€.

Είναι η διαφορά μιας απλής μπαταρίας από μια ενισχυμένης για SS τόση;

Φθορά στη μίζα; ή ώρες λειτουργίας στον κινητήρα;


Αυτά σαν παρατήρηση με αφορμή τη συζήτηση με το Σάξονα.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#749641 Πολύ ενδιαφέρουσα παρατηρηση

Δλδ ουσιαστικά, σχεδόν ένα φουλάρισμα στο έτος. Χμ οκ,προσωπικά δεν το βλέπω το όφελος...
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#749650 Και εγώ περίπου τόσα χλμ κάνω για να πάω στη δουλειά. Βέβαια, τα κάνω και μερικά απογεύματα...

Αν έκανα περισσότερα χλμ και το όφελος θα ήταν παραπάνω και ο κινητήρας θα προλάβαινε να ζεσταθεί πριν μπει το SS.

Δεν ξέρω, δεν μου πάει η καρδιά (ιδιαίτερα τώρα το χειμώνα) να το σβήνω πριν ζεσταθεί, όπως και αποφεύγω να ξεπερνάω τις 3000σαλ για τον ίδιο λόγο. Ούτε βάζω κατευθείαν πρώτη και φεύγω: περιμένω τουλάχιστον να πέσει το ρελαντί.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#749651
saxon_747 έγραψε:Ούτε βάζω κατευθείαν πρώτη και φεύγω: περιμένω τουλάχιστον να πέσει το ρελαντί.

κι όμως ζεστένεται πιο σωστά και γρήγορα αν ξεκινήσεις σχεδόν αμέσως
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#749655
mousatos έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Ούτε βάζω κατευθείαν πρώτη και φεύγω: περιμένω τουλάχιστον να πέσει το ρελαντί.

κι όμως ζεστένεται πιο σωστά και γρήγορα αν ξεκινήσεις σχεδόν αμέσως
Και πιο απότομα ίσως;

Γιατί να μην περιμένω 1-2' να πέσει ρελαντί δλδ; (Αυτές τις μέρες περιμένω αναγκαστικά μέχρι να ξεπαγωσει το τζαμί...)