Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#475913 Εσύ οδηγούσες;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#475916 Εκπληκτικό νούμερο τότε.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#475921
popolaros έγραψε:Μα δεν πατούσα γκαζι εγώ....
Έτσι εξηγείται

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#476260 Άμα έκανε άλλος το ίδιο ταξίδι, θα είχε κάτω από 7,5.

Το tc "ένιωσε" ( :shifty: ) ποπολάρο και ρύθμισε το μίγμα πιο πλούσιο να καεί περισσότερη βενζίνη...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#489495 Χθεσινο ταξιδακι αστραπη. Τεσεερα ατομα στο πηγαινε, τρια στο ελα, μια βαλιτσα στο πηγαινε μονο.
488 χιλομετρα, μεση ταχυτητα 102 χαω, καταναλωση 7,1 λιτ/100 χλμ.

Toyota Corolla E12 1600 κεκ.

Ηταν η πρωτη φορα στα 14 χρονια που το εχω που κρατηθηκα σε ταξιδι και πηγαινα με 120 συνεχεια.
Αφηνα επισης στις ανηφορες να πεφτει η ταχυτητα στα 100-110. Ακομα και στις κατηφοριες σηκωνα το ποδι να κρατω τα 120.
Επισης η πρωτη φορα που ενα ρεζερβουαρ με πηγε, με εφερε και εχει και 1/4 ακομα :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#489517 Με το JUKE,εδω και χρονια καναμε το Αθηνα Βολο και επιστροφη. πηγαινοντας εβαλα το CC στα 140, και στην επιστροφη στα 120. η διαφορα ηταν 20% λιγοτερο καυσιμο... η αεροδυναμικη αντισταση εχει μεγαλη σημασια στη καταναλωση
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#489967 'Έκλεισε τον πρώτο χρόνο η προσθιοκίνητη 218d active Tourer και για 20000km χρειάστηκα 1146l diesel, δηλαδή 5,8l/100km.
Μέση ωριαία ταχύτητα 58,68km/h :omg: :omg:
Πιστεύω πως με ένα 1600άρι μοτέρ θα είχα 0,5l/100km λιγότερη κατανάλωση ( σε κόστος 1,5 γέμισμα το χρόνο ). :hmmm: :hmmm: :hmmm: :hmmm: :hmmm:

:s_mad :slap: BMW που δεν πήρες έναν έτοιμο 1600cc από την PSA και έκατσες και έβγαλες 3κίλυνδρο diesel τώρα :rant: :rant: :rant:
Αν και με αυτά που ακούω και διαβάζω περί diesel , δε νομίζω να το κρατήσω πάρα πολλά χρόνια ακόμα. Ίδωμεν.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#501700
224v έγραψε:Με το JUKE,εδω και χρονια καναμε το Αθηνα Βολο και επιστροφη. πηγαινοντας εβαλα το CC στα 140, και στην επιστροφη στα 120. η διαφορα ηταν 20% λιγοτερο καυσιμο... η αεροδυναμικη αντισταση εχει μεγαλη σημασια στη καταναλωση
Από τα 120 στα 140 είναι τεράστιο το σκαλοπάτι από αεροδυναμικής πλευράς. Πιθανόν είναι πιο μεγάλο σε σχήμα SUV γιατί σε σεντάν τη διαφρά την έχω υπολογίσει στο ~12%.
Και που να δεις πόσο πάει αν βάλεις το cc στα 160. Φυσικά η διαφορά εξαρτάται από αεροδυναμικό συντελεστή, μετωπική επιφάνεια, μετάδοση (πόσο μακριές σχέσεις), χαρακτηριστικά απόδοσης κινητήρα κλπ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#501706 Εγώ έχω δει συχνά καταναλώσεις με το Golf που θα έκαναν τους μηχανικούς του TSI να σκίσουν τα πτυχία τους! :lol:
Γενικώς, η μέση κατανάλωση που έχω από την στιγμή που το έχω, παίζει λίγο κάτω από 10 λτ/100.
Σε ταξίδι με το πόδι στο πάτωμα, η μέση ανεβαίνει στα 13 λτ/100.
Κοινώς, με το πόδι στο πάτωμα, καίει πάνω κάτω όσο η 1 με τον ατμοσφαιρικό δίλιτρο. Στην πόλη όμως ή σε πιο ήρεμη οδήγηση, είναι και πιο άνετο και πολύ πιο οικονομικό. Χάρη στην ροπή, μπορείς να δεις και νούμερα γύρω στα 6λτ/100 και χωρίς να σέρνεσαι...
:s_biggrin

Γενικά πάντως, τα νέα turboμοτέρ, είναι εξαιρετικά και δεν είναι ν' απορεί κανείς γιατί τα ατμοσφαιρικά πλέον είναι η μειοψηφία.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#501766 116i: τα τελευταια 500 σε εο με κινηση

Εικόνα