Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#512849 Τέσπα, όταν ζεις αυτά τα αυτοκίνητα (σαν το Golf) καθημερινά καταλαβαίνεις πως είναι απλά κουτιά με ρόδες και για το κάτι παραπάνω δεν κάνουν. Για να πας ένα ταξίδι με ασφάλεια είναι μια χαρά (αν και η ηχομόνωση όφειλε να είναι καλύτερη, πολύς θόρυβος περνάει από το δρόμο και τον αέρα, όχι από την μηχανή που ταξιδεύει πάντα με λίγες στροφές).
Για το κάτι παραπάνω, είτε τα σκας και αλλάζεις κατηγορία, είτε παίρνεις ένα δεύτερο να το έχεις για παιχνίδι. Και τα δύο δεν παίζουν στην περίπτωσή μου.
Golf λοιπόν.

Σκέφτομαι επίσης ν' αλλάξω τροπάρι και να σας ζαλίζω τα @@ για το πόσο γαμάτο είναι και πόσο γαμάτος είμαι που μου έδωσαν τέτοιο αμάξι. Γιατί δηλαδή, οι άλλοι είναι καλύτεροι;
:s_blush :s_shout

Στο τέλος, θα τσακωθώ με τον εαυτό μου και θα πάω σε άλλο φόρουμ και θ' αφήσω διαχειριστή τον g να μπανάρει όλο τον κόσμο έτσι για την κάβλα!
:s_sarcastic




:s_rofl
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#512869
Anonymous Founder έγραψε:Τέσπα, όταν ζεις αυτά τα αυτοκίνητα (σαν το Golf) καθημερινά καταλαβαίνεις πως είναι απλά κουτιά με ρόδες και για το κάτι παραπάνω δεν κάνουν. Για να πας ένα ταξίδι με ασφάλεια είναι μια χαρά (αν και η ηχομόνωση όφειλε να είναι καλύτερη, πολύς θόρυβος περνάει από το δρόμο και τον αέρα, όχι από την μηχανή που ταξιδεύει πάντα με λίγες στροφές).
Για το κάτι παραπάνω, είτε τα σκας και αλλάζεις κατηγορία, είτε παίρνεις ένα δεύτερο να το έχεις για παιχνίδι. Και τα δύο δεν παίζουν στην περίπτωσή μου.
Golf λοιπόν.

Σκέφτομαι επίσης ν' αλλάξω τροπάρι και να σας ζαλίζω τα @@ για το πόσο γαμάτο είναι και πόσο γαμάτος είμαι που μου έδωσαν τέτοιο αμάξι. Γιατί δηλαδή, οι άλλοι είναι καλύτεροι;
:s_blush :s_shout

Στο τέλος, θα τσακωθώ με τον εαυτό μου και θα πάω σε άλλο φόρουμ και θ' αφήσω διαχειριστή τον g να μπανάρει όλο τον κόσμο έτσι για την κάβλα!
:s_sarcastic




:s_rofl


ΙΜΗΟ το αδικείς το Golf που σε αυτή τη γενιά είναι ένα πλήρες αυτοκίνητο, ειδικά στις εκδόσεις με πολλαπλούς πίσω. Είναι σαφώς πιο πλήρες από την 1 καθώς υπερτερεί σε πρακτικότητα και, κατά τα φαινόμενα, σε αξιοπιστία κι ας χάνει λίγο σε αίσθηση.
Επίσης είναι σε συμφερότερη τιμή (ΙΜΗΟ επίσης είναι σαφώς προτιμότερο από το ομόσταυλο Leon που είναι εμφανώς πιο φτηνιάρικο).
Το μόνο κακό είναι η kosmocar, αλλά αυτό δεν σε απασχολεί αν το έχεις με leasing :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#512880 Αν και είσαι γνωστός άμπαλος στην οδήγηση ( :shifty: :eat: ), σε προκαλώ σε άμεση σύγκριση των δύο για να βγάλεις συμπέρασμα μόνος σου. :svivhaha:
Αν εξαιρέσεις πως η 1 δεν έχει την ροπή που έχει το Golf άρα πρέπει να δουλεύεις λίγο παραπάνω τον λεβιέ αν θέλεις να πας γρήγορα (είναι και πιο κοντό το σασμάν της ασφαλώς), τα δύο αυτοκίνητα δεν έχουν επαφή κι ας τα χωρίζει μια δεκαετία σχεδόν.
Δεν λέω πως το Golf είναι κακό αυτοκίνητο, σίγουρα είναι ανώτερο από πολλά της κατηγορίας του, αλλά αν θέλεις να πας γρήγορα και να διασκεδάσεις, θα σε εκνευρίζει η κακή πρόσφυση λόγω εμπρόσθιας κίνησης, οι αντιδράσεις στο όριο στην μεταφορά βάρους, και πολλά ακόμη που ίσως είναι λεπτομέρειες, αλλά παίζουν το ρόλο τους.
Στην καθημερινή μετακίνηση είναι άψογο, ενώ μπορεί να σε πάει άνετα ταξίδι χωρίς να καίει πολύ (αν δεν οδηγώ εγώ).
Αλλά όλα αυτά δεν αρκούν για να το προτιμήσει κάποιος σε σχέση με την 1, θεωρώ κιόλας πως αν κάποιος έχει τα λεφτά να πάρει την καινούρια με ένα M-pack και ένα σωστό μοτέρ (και μια καλή εγγύηση βέβαια...), δεν υπάρχει επαφή μεταξύ τους. Εδώ δεν υπάρχει επαφή με την παλιότερη σαν την δική μου με τα σάπια μοτέρ.
:ninja:

Όλα αυτά είναι εκτός από :offtopic: και λίγο λυπηρά, αφού είναι σαφές πως στην Ελλάδα πια σοβαρά αυτοκίνητα δεν προβλέπονται για το πόπολο. Εδώ τα στελέχια σε εταιρείες παίρνουν Χ1 diesel τρικύλινδρη και λένε κι ευχαριστώ, τι να λέμε τώρα;
:s_hang
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#512884
Anonymous Founder έγραψε:θεωρώ κιόλας πως αν κάποιος έχει τα λεφτά να πάρει την καινούρια με ένα M-pack και ένα σωστό μοτέρ (και μια καλή εγγύηση βέβαια...), δεν υπάρχει επαφή μεταξύ τους

Εμ εκεί είναι το θέμα...
Γιατί αν το Golf σε καλή έκδοση και με καλό μοτέρ κοστίζει 25+ (και πολλά ίσως λέω), το 1 όπως το περιγράφεις κοστίζει 40+ (και λίγα ίσως λέω).
Οπότε αναγκαστικά θα συγκρίνεις μεταξύ τους τα δύο δικά σου κι ας έχουν μια δεκαετία διαφορά.
(για να μην πιάσω τι άλλο παίρνεις με 40+ για να κάνεις το κέφι σου, που όντως είναι πολύ off topic :oops: )
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#512885 Τέσπα, και τα 25+ είναι πολλά για το Golf και τα 40+ είναι ΠΑΡΑ πολλά για την σημερινή 1 (που θα είναι και η τελευταία πισωκίνητη, η επόμενη θα είναι φθηνότερη και η βασική διαφορά από το Golf θα είναι το σήμα, οπότε δεν μας αφορά...).
Γι' αυτό και λέω, όπως φτάσαν τα πράγματα, δεν έχει νόημα ν' ασχολούμαστε...
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#512886
Anonymous Founder έγραψε:Όλα αυτά είναι εκτός από :offtopic: και λίγο λυπηρά, αφού είναι σαφές πως στην Ελλάδα πια σοβαρά αυτοκίνητα δεν προβλέπονται για το πόπολο. Εδώ τα στελέχια σε εταιρείες παίρνουν Polo BlueΜotion τρικύλινδρo και λένε κι ευχαριστώ, τι να λέμε τώρα;
:s_hang

Fify... :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed:

:s_sad :s_sad :s_sad
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#512887 Πάλι καλά που έκανα κ αποτρίχωση! Θα έπεφτε κι άλλο γέλιο!

dimik έγραψε:Εγώ θέλω σχόλιο συζύγου για BMW vs Golf. :hmmm:
Για να συγκρίνω με της δικής μου


Το δύσκολο ήταν το γεγονός ότι είναι αυτόματο. Στον δρόμο όλα καλά. Στο rest area πλησιάζοντας ήθελε να σταματήσει κ από συνήθεια πάτησε με το αριστερό πόδι όχι τον συμπλέκτη φυσικά αλλά το φρένο...

Και χράπ κοκκάλωσε το αμάξι. Από 20χαω κατευθείαν μηδέν!

Η BMW κάνει πιο άνετα ταξίδια, πιο ήσυχη, τόσο λόγω ηχομόνωσης όσο κ λόγω χαμηλότερων στροφών κινητήρα. Στο Golf στα 140 χαω έχει 4.000 σαλ, στο BMW 2.500 . Επίσης καλύτερη αίσθηση κύλισης, στέρεο.

Από την άλλη το Golf είναι ο καθημερινός μας χαμάλης. Κ μεγαλύτερο αμάξι να πάρω, αισθάνομαι πιο άνετα να κυκλοφορώ εντός πόλης με το Golf. Μας βολεύει πολύ αν κ μου έχει σπάσει τα νεύρα με τις βλάβες του.

Επειδή σας άρεσαν τα λεπτεπίλεπτα χεράκια μου σας βάζω ακόμη μία περιχαρής αφότου πήρα τη βινιέτα!

Εικόνα


< >
Τελευταία επεξεργασία από PeterPan και 31 Μάιος 2018, 12:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By alexm
#512909
Anonymous Founder έγραψε:Η δική μου θάβει και τα δύο πάντως... :s_dunno :vava:
Στην BMW επειδή την είχε στείλει στο συνεργείο με τους πολλαπλασιαστές και τα μπεκ της, επειδή είναι χαμηλή και τρίθυρη, ενώ το Golf είπε "ευτυχώς που στο έδωσαν δωρεάν, αν έπρεπε να πληρώσουμε γι' αυτή την χαζομάρα, με τίποτε!".
:lipsealed:

Φυσικά κανένα από τα δύο δεν τα θεωρεί κακά αυτοκίνητα και ειδικά την BMW την πάει και αεροπορία, αλλά πιστεύει πως είναι και τα δύο πολύ ακριβά γι' αυτό που είναι και πως αν αγόραζε καινούριο αυτοκίνητο, θα προτιμούσε κάτι πιο μικρό και πιο οικονομικό...
:s_blush

Που σημαίνει πως στην επόμενη αλλαγή, την κάτσαμε την βάρκα! :s_hang
Ελπίζω ν' αντέξει η BMW κάμποσα χρόνια ακόμη, μπας και έχω ένα ωραίο αυτοκίνητο τα ΣΚ να παίζω, αλλιώς με το Golf ή κάτι αντίστοιχο θα την βγάζω...
:s_hang


Fiesta st ειναι η μονη σου λυση.


< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#512921
alexm έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Η δική μου θάβει και τα δύο πάντως... :s_dunno :vava:
Στην BMW επειδή την είχε στείλει στο συνεργείο με τους πολλαπλασιαστές και τα μπεκ της, επειδή είναι χαμηλή και τρίθυρη, ενώ το Golf είπε "ευτυχώς που στο έδωσαν δωρεάν, αν έπρεπε να πληρώσουμε γι' αυτή την χαζομάρα, με τίποτε!".
:lipsealed:

Φυσικά κανένα από τα δύο δεν τα θεωρεί κακά αυτοκίνητα και ειδικά την BMW την πάει και αεροπορία, αλλά πιστεύει πως είναι και τα δύο πολύ ακριβά γι' αυτό που είναι και πως αν αγόραζε καινούριο αυτοκίνητο, θα προτιμούσε κάτι πιο μικρό και πιο οικονομικό...
:s_blush

Που σημαίνει πως στην επόμενη αλλαγή, την κάτσαμε την βάρκα! :s_hang
Ελπίζω ν' αντέξει η BMW κάμποσα χρόνια ακόμη, μπας και έχω ένα ωραίο αυτοκίνητο τα ΣΚ να παίζω, αλλιώς με το Golf ή κάτι αντίστοιχο θα την βγάζω...
:s_hang


Fiesta st ειναι η μονη σου λυση.


< >

Είδα σε rest area Fiesta St σε οικογένεια με 1 μωρό κ είχαν μπαγκαζιέρα. Το αμάξι το οδηγούσε η γυναίκα, έτσι όπως την είδα νταβρατισμένη, παίζει να ξεγέννησε το μωρό κ ο άνδρας!


< >
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#513053
Anonymous Founder έγραψε:Τέσπα, όταν ζεις αυτά τα αυτοκίνητα (σαν το Golf) καθημερινά καταλαβαίνεις πως είναι απλά κουτιά με ρόδες και για το κάτι παραπάνω δεν κάνουν. Για να πας ένα ταξίδι με ασφάλεια είναι μια χαρά (αν και η ηχομόνωση όφειλε να είναι καλύτερη, πολύς θόρυβος περνάει από το δρόμο και τον αέρα, όχι από την μηχανή που ταξιδεύει πάντα με λίγες στροφές).
Για το κάτι παραπάνω, είτε τα σκας και αλλάζεις κατηγορία, είτε παίρνεις ένα δεύτερο να το έχεις για παιχνίδι. Και τα δύο δεν παίζουν στην περίπτωσή μου.
Golf λοιπόν.

Σκέφτομαι επίσης ν' αλλάξω τροπάρι και να σας ζαλίζω τα @@ για το πόσο γαμάτο είναι και πόσο γαμάτος είμαι που μου έδωσαν τέτοιο αμάξι. Γιατί δηλαδή, οι άλλοι είναι καλύτεροι;
:s_blush :s_shout

Στο τέλος, θα τσακωθώ με τον εαυτό μου και θα πάω σε άλλο φόρουμ και θ' αφήσω διαχειριστή τον g να μπανάρει όλο τον κόσμο έτσι για την κάβλα!
:s_sarcastic




:s_rofl


Για να γράψω όπως γράφανε για εμένα στο παρελθόν. Τι περιμένεις από Golf; Να ευχαριστηθείς οδήγηση; Και να είχε δυνατότητες να το κάνει, πόσο θα άντεχε πριν αρχίσουν να φεύγουν τα πλαστικά και να χαλάνε 1-1 τα τμήματα του κινητήρα; Μήπως το περιμένεις αυτό από την 1 της BMW που δεν χωράει να κάτσει κανονικός άνθρωπος; Και πώς θα το ευχαριστηθείς; Από μέσα ή απέξω; Αφού τις περισσότερες φορές δεν ξεκλειδώνουν για να μπεις μέσα.

Και τα δύο είναι αυτοκίνητα για απλή μετακίνηση. Άντε να πιάσουν 130-140 στην Ε.Ο. και αυτό είναι όλο. Αν τα οδηγείς παραπάνω από αυτό είσαι απλά δημόσιος κίνδυνος γιατί δεν είναι αυτοκίνητα φτιαγμένα για αυτόν τον σκοπό.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#513058
g8777 έγραψε:Δεν θα μπορουσα να διαφωνησω περισσοτερο. :s_no


Φυσικά και θα διαφωνήσεις. Οι βασικές αρχές των 4Τροχών/petroheads είναι:

1. Opel, τα χειρότερα αυτοκίνητα του κόσμου.

Golf με ημιάκαμπτο vs Astra με ημιάκαμπτο, το Golf κερδίζει πάντα. Όσο για ποιότητα εσωτερικού, το ότι τα πλαστικά στο Golf ξεφλουδίζουν είναι κάτι που δείχνει χαρακτήρα.

Peugeot που πετάει κώλο από τον ημιάκαμπτο = παιχνιδιάρικη συμπεριφορά. Opel που κάνει το ίδιο = κίνδυνος.

Τα ίδια είχαμε και με το Corsa: ίδιο αμάξι με το Punto, αλλά το Punto κρατούσε καλύτερα ακόμη και με την ίδια ανάρτηση (πραγματικά το Corsa φορούσε μεσαία και σκληρή και το Punto μαλακή και μεσαία).

2. Όποιο αυτοκίνητο οδηγεί ο pipinos1976 είναι το χειρότερο του κόσμου.

Βρε Ferrari να οδηγήσω και να πηγαίνω με 30km/h, είναι χειρότερο και πιο ανασφαλές από το να οδηγεί ο g8777 (ή οποιοσδήποτε άλλος οδηγός) το Alto της γιαγιάς με τα λάστιχα 10ετίας. Βρε στον Ray Charles να δώσεις Model T χωρίς λάστιχα στην Ομόνοια στις 10:00 κι εγώ να οδηγάω την τελευταία S Class στην Εγνατία στις 5:00 με 10km/h χωρίς να υπάρχει όχημα τριγύρω για 10km, πάλι είμαι επικίνδυνος.

Δεν θυμάστε τι έγραφαν στους 4τροχούς; Το Astra δεν είναι για να πηγαίνει πάνω από 100km/h. Στην επόμενη σελίδα γράφει ο άλλος για Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες με Corolla. Εντάξει, αυτό ήταν φυσιολογικό, αφού η Celica, 2 γενιές πίσω από εκείνο το Corolla, με οδηγό το Sainz, είχε πάρει παγκόσμιο, άρα και το Aygo 1.0 που έχουμε τώρα για την πόλη μπορεί να πάει με 240 στα στενά με ασφάλεια.

Μην νομίζεις ότι δεν το ξέρω το τροπάριο...

Απλά τα γράφω για να δείχνω, σε όποιον είναι ακόμη ανεξάρτητος (χωρίς μισθό, χωρίς συμμετοχή στην ομάδα ή χωρίς επιθυμία των προηγουμένων), ότι χρησιμοποιούμε δύο μέτρα και δύο σταθμά για εντελώς όμοιες καταστάσεις. Ο απώτερος σκοπός ΠΑΝΤΑ είναι να ακολουθούνται οι εντολές της Β. Σοφίας.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#513062 Αν οδηγαω Seat Marbella και ο Zorgues Subaru 600 ποιος θα φτασει νωριτερα στο Πενταγωνο Πιπινε; :iconcool:


(98% των ανθρωπων δεν μπορουν να λυσουν αυτον τον γριφο)
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#513974 Εικόνα

Αλλαγή και στα δύο αυτοκίνητα της οικογένειας.
Πόνεσε (για αυτό και το ασπρόμαυρο, να βγάλει λίγο Ξανθόπουλο).