Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#3685
PeterPan έγραψε:Θωμά σε αυτή με τον πάγο δεν ανοίγει η πόρτα :s_biggrin
κατεβαίνω με τα σπρέι πάγου στις 5:15 το πρωί κ ψεκάζω το παράθυρο γύρω-γύρω :s_biggrin

Εγώ βαριόμουν και έριχνα καυτό νερό :s_biggrin :s_biggrin (είναι Μέρκ και αντέχει)
Άβαταρ μέλους
By drdino
#3691 ^καλή συνταγή για να ραγίσεις τα τζάμια :s_biggrin

O παλιός κι ο νέος:
Image

Το κρουασάν με τα δισκόφρενα και το ξεφόρτιστο :shifty: :
Image
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#3694
drdino έγραψε:^καλή συνταγή για να ραγίσεις τα τζάμια :s_biggrin


Δεν ράγισαν :s_cool
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#3752 Μετά από απαίτηση πολλών, κυρίως κατά το παρελθόν, ανεβάζω δύο φωτογραφίες.

Η 1η έχει ήδη ανεβεί στο opel-club.gr, οπότε είναι παλιά, καλοκαίρι του 2010 και το αυτοκίνητο έχει περίπου 188.000km. Είναι τραβηγμένη κάπου προς Αθήνα και το αυτοκίνητο είναι πλυμμένο και κερωμένο (έφευγα για διακοπές).
Εικόνα

Η 2η είναι χτεσινή με το αυτοκίνητο να έχει περίπου 247.000km. Το αυτοκίνητο είναι πλυμμένο, γυαλισμένο, αλλά όχι ακόμη κερωμένο.
Εικόνα

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#3766 Θα στα γράψω χρονολογικά, όπως τα θυμάμαι, κι αν ξεχάσω κάτι θα το συμπληρώσω.

1. 2 φανάρια πήραν νερό (κλασσικό) τον 1ο χρόνο, αλλάχτηκαν εντός εγγύησης
2. Αισθητήρας λ που έπεσε το καπάκι του μέσα στην εξάτμιση (κλασσικό, αλλά δεν τον άλλαζαν στην εγγύηση: λέγε με οικονομοτεχνική μελέτη) και ήταν ακριβή ζημιά (140 ευρώ τιμή αντιπροσωπείας)
3. Αντλία νερού στα ~50.000km άρχισε να σφυρίζει που την άλλαξα τελικά στο service των 60.000km (με ρίσκο την κράτησα). Γενικά αυτές τις αλλάζουν κάθε 60.000km μαζί με τον ιμάντα, οπότε σπάνια να μείνεις αν την αλλάζεις κανονικά
4. Φλάτζα στα 178.000km (κλασσικό για τον X14XE με την πλαστική φλάτζα) που μαζί με σετ συμπλέκτη, μεγάλο service, ταμπούρα κτλ πήγε σχεδόν 1.500 ευρώ στη Δρόμων
5. DIS/πολλαπλασιαστής στα 210.000km μαζί με το μαρκούτσι της υποπίεσης (250 ευρώ στη Δρόμων - το μαρκούτσι μόνος μου εννοείται)
6. Αφυγραντήρας AC στα 240.000km περίπου (μαζί με full service στο AC και καθαρισμό που δεν έχει ξαναγίνει πήγε 130 ευρώ)
7. Δύο φανάρια θόλωμα που τα άλλαξα όταν του οδηγού έσπασε όταν μάζεψα την κατσίκα στην "Ε.Ο." Αντιρρίου - Ιωαννίνων. Περίπου 160 ευρώ της Hella, ίδια με τα εργοστασιακά, απλά χωρίς να γράφουν Opel επάνω.
8. Μία έξτρα ζημιά που δε θα γινόταν είναι η οροφή εσωτερικά. Ένα πρεζόνι μου έσπασε το πίσω δεξί φινιστρίνι και επειδή δυσκολευόταν (μεμβράνες γαρ) χρησιμοποίησε πέτρα, έκοψε το χέρι του, γέμισε το εσωτερικό του αμαξιού αίμα και αναγκάστηκα να κάνω βιολογικό παντού = 100 ευρώ ζημιά στην οροφή που μετά από λίγο έπεσε.

Κατά τα άλλα τα service του κανονικά by the book. Τακάκια κάθε 45.000km (βάζω τα μαμά 1η ποιότητας, όχι τα άλλα που σφυρίζουν), δισκόπλακες στα 120.000km, αλλά είναι ακόμη μια χαρά, οπότε πάμε για 2 χρόνια ακόμη σίγουρα (αν και έχουν ψιλοστραβώσει μετά από πλύσιμο όταν ήταν ζεστές), σιαγόνες στα 178.000km και συμπλέκτη τότε (έβαλα Valeo και είμαι πολύ δυσαρεστημένος) όταν το έβαλα μέσα για τη φλάτζα, καθαρισμός μπεκ στα 120 και στα 240.000km, στο επόμενο service ετοιμάζομαι να αλλάξω και τα τύμπανα πίσω, καθαρισμός AC κάθε χρόνο, λάστιχα κάθε 2-4 χρόνια ανάλογα πόσα km κάνω και πόσο το αφήνω έξω στον ήλιο το αυτοκίνητο (βάζω πάντα Bridgestone λόγω αντοχής στις λακκούβες και τώρα φοράει RE050), λάμπες καίει μόνο τα μεσαία που βάζω Osram Nighbreaker κάθε 1-2 χρόνια (έχει κάψει επίσης 2 πίσω φρένων και 1 μικρή μπροστά), αμορτισέρ κάθε 4 χρόνια (φοράει ελατήρια κι αμορτισέρ της έκδοσης sport που είναι -2cm και τα αμορτισέρ ενισχυμένα) μαζί με top mount, ελατήρια μία φορά το 2009... αυτά μέσες άκρες. Με έχει αφήσει 1 φορά από νοθευμένη βενζίνη που ένας-ένας οι κύλινδροι παρέδιδαν πνεύμα, αφού βούλωναν τα μπεκ σταδιακά. Σχεδόν με άφησε με την φλάτζα, αλλά έκανα τελικά το ταξίδι Πρέβεζα - Αθήνα, με τον 4ο κύλινδρο να ψοφάει το πήγα για αλλαγή DIS, με στραβωμένο άκρο όταν καβάλησα τις νησίδες για να αποφύγω τον βλάκα που πετάχτηκε από το stop, το έφτασα σπίτι και συνεργείο μετά, με στραβωμένο καπώ και σπασμένο προφυλακτήρα το πήγα Πρέβεζα - Αθήνα μετά την κατσίκα.ΚΤΕΟ περνάω άνετα (αν και όπως οι περισσότεροι έχω θέμα τα αμορτισέρ που, όσο γερνάνε, τα βγάζουν πιο καλά και την ευθυγράμμιση που στο ΚΤΕΟ έβλεπαν μια μικρή απόκλιση και ο ευθυγραμμισάς το έβλεπε ολόισιο), καυσαέρια είμαι πιο κάτω από όλα τα αυτοκίνητα της οικογένειας, ακόμη και από ένα Avensis 2 ετών. Γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος, κυρίως από αντοχή γιατί δεν με έχει αφήσει στο δρόμο από βλάβη του αυτοκινήτου. Το μόνο άσχημο ήταν που δεν έφαγα, τελικά, την κατσίκα και την πλήρωσα κοντά 1.000 ευρώ.

Ευχαριστώ.
Τελευταία επεξεργασία από pipinos1976 και 07 Σεπ 2014, 09:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Bagus
#3768 Μετα απο 10 συναπτά έτη με Renault,έμεινα 1 xρονο χωρις αυτοκίνητο κ έπειτα αλλαξοπιστησα.Το περτικαλι Clio δεν μας χώραγε πλέον (τη Μαρία,την Μαριαννα,τον Βασίλη-Ιωάννη κ την αφεντιά μου) κ με πονο καρδιας το αποχωριστηκαμε :s_sad μιας κ θελαμε κατι μεγαλυτερο.


ΑΛΛΑ οι Γερμανοί ειναι φίλοι μας λοιπόν κ τον Ιούλιο του 2012 έγινα ευτυχής κάτοχος ενός golf 5 Γτι Dsg :inlove:

Το βρήκα μεταχειρισμένο σε α-ρ-ι-σ-τ-η κατασταση με πολλά καλούδια απο το εργοστάσιο,με λίγα χλμ και με έναν ιδιοκτήτη μηχανικό σε μονάδα φαουβε που ητο νοικοκύρης.Ετσι αφού ο Βασιλιάς είχε πεθάνει,φώναξα ζητω ο Βασιλιάς κ έγινα Γερμανος.

Η golfω:
Εικόνα

Εικόνα



Ω Θεοι τι κιβωτιαρα ειναι αυτη ! ! ! :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By Bagus
#3820
Dimsabas έγραψε:Μπράβο, πολύ όμορφο. Άξιος αντικαταστάτης. Πώς και δεν πήγες προς Τάπερ μεριά;


Δεν ειναι dsg :yahoo:

Ασε που με το που αγγίξεις το golf πολλαπλασιάζονται τα καθαρόαιμα. :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#3861 mx5 na :inlove:


Το αυτοκίνητο που μαθαίνω να οδηγώ και εχω μισήσει για τα λεφτά βενζίνης που μου έφαγε φέτος το καλοκαίρι :s_laughat
Εδώ, στην Ποτίδαια φέτος το καλοκαίρι
Image
Άβαταρ μέλους
By Bagus
#3863 2006 οτι το ειχα πρώτο πάρει με θέα το Λεωνιδιο απο πίσω. :inlove: