Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#560403
belgarion έγραψε:
Zorz έγραψε:Βάλε και τον μπαμπά τους, το Fiat 124 μέσα ως υπερατού. :rtfm:
Αν εξαιρέσεις βέβαια το γεγονός ότι η ομοιότητα του Fiat 124 με το Lada 1200 είναι μόνο επιφανειακή.

< Note >


Στα Λαντα τοτε σου δινάνε και μανιβελα!!! ωστε να παρει μπρος αν δεν ειχες μπαταρια!!! Beat That!!! :metalo: :lol: :yahoo: (καπου την εχω μαζυ με την τσαντα που την ειχε μεσα...το 74
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#560407
belgarion έγραψε:
Zorz έγραψε:Βάλε και τον μπαμπά τους, το Fiat 124 μέσα ως υπερατού. :rtfm:
Αν εξαιρέσεις βέβαια το γεγονός ότι η ομοιότητα του Fiat 124 με το Lada 1200 είναι μόνο επιφανειακή.

< Note >


Αρκετές διαφορές είχανε, ειδικά στο σύστημα θέρμανσης, στο ύψος από το έδαφος, και την αντισκωριακή προστασία.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#560410 δεν ειχαν τιποτα ιδιο.
Οι Σοβιετικοι χρησιμοποιησαν τα σχεδια του 124,αλλα ολα ηταν μεταποιημενα/τροποποιημενα για καλυτερη αντοχη/προστασια για τις δικες τους συνθηκες.
Ειχαν αλλα ψαλιδια,αλλα φρενα,αλλο διαφορικο,αλλο σαζμαν,αλλο μοτερ,διαφορετικο ατερμονα,διαφορετικη γεφυρα,διαφορετικα αμορτισερ/ελατηρια,με λιγα λογια τα ειχαν αλλαξει ολα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#560412 Kαι τα πισω φρενα. Η μανιβελα που έγραψε ο 224 καταργήθηκε σε κάποια φάση και υπήρχε αρχικά σαν εφεδρεία σε περίπτωση που η μπαταρία πέθαινε στον Ρωσικό χειμώνα.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#560413
REALZEUS έγραψε:
belgarion έγραψε:
Zorz έγραψε:Βάλε και τον μπαμπά τους, το Fiat 124 μέσα ως υπερατού. :rtfm:
Αν εξαιρέσεις βέβαια το γεγονός ότι η ομοιότητα του Fiat 124 με το Lada 1200 είναι μόνο επιφανειακή.

< Note >


Αρκετές διαφορές είχανε, ειδικά στο σύστημα θέρμανσης, στο ύψος από το έδαφος, και την αντισκωριακή προστασία.
Διαφορετικές οι ανάγκες βέβαια, αλλά πέρα από αυτά που γράφεις είχαν διαφορετικούς κινητήρες με μικρότερη ιπποδύναμη, ταμπούρα αντί για δισκόφρενα πίσω και βαρύτερο αμάξωμα χάρη στο περίφημο σοβιετικό ατσάλι. Ουσιαστικά ήταν αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα στο δρόμο. Edit Τώρα είδα αυτά που έγραψαν ο dimviii και ο mirage, ειδικά ο dimviii το έχει ζήσει εκ των έσω το θέμα .

< Note >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#560417
mirage έγραψε:Kαι τα πισω φρενα. Η μανιβελα που έγραψε ο 224 καταργήθηκε σε κάποια φάση και υπήρχε αρχικά σαν εφεδρεία σε περίπτωση που η μπαταρία πέθαινε στον Ρωσικό χειμώνα.


μεχρι και τα τελευταια 2105 και niva,την ειχαν την μανιβελα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#560418 Νομίζω ότι όλοι μας το έχουμε ζήσει, λίγο πολύ.

Έχοντας οδηγήσει από Ferrari, ως Lada, νομίζω ότι έκαναν καλή δουλειά οι Σοβιετικοί, για αυτό που έπρεπε να φτιάξουν. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#560420
belgarion έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
belgarion έγραψε:
Zorz έγραψε:Βάλε και τον μπαμπά τους, το Fiat 124 μέσα ως υπερατού. :rtfm:
Αν εξαιρέσεις βέβαια το γεγονός ότι η ομοιότητα του Fiat 124 με το Lada 1200 είναι μόνο επιφανειακή.

< Note >


Αρκετές διαφορές είχανε, ειδικά στο σύστημα θέρμανσης, στο ύψος από το έδαφος, και την αντισκωριακή προστασία.
Διαφορετικές οι ανάγκες βέβαια, αλλά πέρα από αυτά που γράφεις είχαν διαφορετικούς κινητήρες με μικρότερη ιπποδύναμη, ταμπούρα αντί για δισκόφρενα πίσω και βαρύτερο αμάξωμα χάρη στο περίφημο σοβιετικό ατσάλι. Ουσιαστικά ήταν αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα στο δρόμο. Edit Τώρα είδα αυτά που έγραψαν ο dimviii και ο mirage, ειδικά ο dimviii το έχει ζήσει εκ των έσω το θέμα .

< Note >


το λαντα εβγαζε 2 αλογα παραπανω,62 αντι για 60 του 124 στα 1200 κυβικα.
επικεφαλης εκκεντροφορος στο λαντα,πλαγια στο 124.
Γενικα ηταν πολυ καλο στην εποχη του.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#560422
dimviii έγραψε:
belgarion έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
belgarion έγραψε:
Zorz έγραψε:Βάλε και τον μπαμπά τους, το Fiat 124 μέσα ως υπερατού. :rtfm:
Αν εξαιρέσεις βέβαια το γεγονός ότι η ομοιότητα του Fiat 124 με το Lada 1200 είναι μόνο επιφανειακή.

< Note >


Αρκετές διαφορές είχανε, ειδικά στο σύστημα θέρμανσης, στο ύψος από το έδαφος, και την αντισκωριακή προστασία.
Διαφορετικές οι ανάγκες βέβαια, αλλά πέρα από αυτά που γράφεις είχαν διαφορετικούς κινητήρες με μικρότερη ιπποδύναμη, ταμπούρα αντί για δισκόφρενα πίσω και βαρύτερο αμάξωμα χάρη στο περίφημο σοβιετικό ατσάλι. Ουσιαστικά ήταν αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα στο δρόμο. Edit Τώρα είδα αυτά που έγραψαν ο dimviii και ο mirage, ειδικά ο dimviii το έχει ζήσει εκ των έσω το θέμα .

< Note >


το λαντα εβγαζε 2 αλογα παραπανω,62 αντι για 60 του 124 στα 1200 κυβικα.
επικεφαλης εκκεντροφορος στο λαντα,πλαγια στο 124.
Γενικα ηταν πολυ καλο στην εποχη του.
Είχα στο μυαλό μου τον 1.600 με τους 2ΕΕΚ στο Φιατ, για τον 1.200 πάω πάσο, αν και βλέπω αναφορές για 60-66 PS για το Φιατ.

< Note >
Τελευταία επεξεργασία από belgarion και 13 Ιαν 2019, 22:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#560423
REALZEUS έγραψε: νομίζω ότι έκαναν καλή δουλειά οι Σοβιετικοί, για αυτό που έπρεπε να φτιάξουν. :iconcool:


οντως εκαναν πολυ καλη δουλεια,αλλα και με την βοηθεια των Ιταλων, που καθησαν και βοηθησαν τα πρωτα χρονια σε διαφορα επιπεδα/σταδια.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#560425 Ο αποθηκάριος μας είναι απο Μολδαβία. 49 ετών. Καμιά φορά μας λέει ιστορίες απο την ζωή επι εποχές υπαρκτού. Για τα αμάξια μου εξηγούσε πρόσφατα, πως γράφονταν σε μια...λίστα(όποιος είχε τα φράγκα βέβαια), για να πάρουν το -πρακτικά- μοναδικό διαθέσιμο μονδέλο που κυκλοφορούσε. Το παραπάνω λάντα. Ή αλλιώς ζγκούλι όπως μου το είπε, κάτι σαν παρατσούκλι. Η λίστα λοιπόν, μπορούσε να κρατήσει μέχρι και 3 χρόνια!!! Δεν παραπονιόντουσαν όμως. :lol:
Για τα κρύα που αναφέρθηκαν, η συνηθισμένη πρακτική ήταν να αφαιρούν τα νερά απο το ψυγείο. Λεπτομέρειες γι' αυτό δεν έχω.
Άβαταρ μέλους
By krom
#560426
dimviii έγραψε:οντως εκαναν πολυ καλη δουλεια,αλλα και με την βοηθεια των Ιταλων, που καθησαν και βοηθησαν τα πρωτα χρονια σε διαφορα επιπεδα/σταδια.

Σχεδόν όλη τη δουλειά την έκαναν οι ιταλοί, τον νέο κινητήρα και όλες τις βασικές αλλαγές και βελτιώσεις τις έκαναν οι ιταλοί. Μετά απλα για 20+ χρόνια άλλαζε η μάσκα.
Σε κανονικούς δρόμους, δηλαδή με άσφαλτο, το φιατ ήταν καλύτερο παντού.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#560427
belgarion έγραψε:Είχα στο μυαλό μου τον 1.600 με τους 2ΕΕΚ στο Φιατ, για τον 1.200 πάω πάσο.


εκει δεν υπηρχε συγκριση με τα φιατομοτερ των 2 επικεφαλης εκκεντροφορων.
Στα Λαντα ανεβασαν κυβισμο μεχρι τα 1600 κυβικα στο βασικο μοτερ των 1,2 λιτρων με διαφορετικη διαμετρο/διαδρομη και εφθασαν τα 78 αλογα.

ασχετο....να δειτε τι εφτιαχνε niva με 2λιτρο μοτερ φιατ με τους 2 εκκεντροφορους.Εμπαινε για πλακα στο νιβα,με ελαχιστες μετατροπες. Mιλαμε για 120-130 αλογα στα 1100 κιλα στοκ.Μεχρι που γινοτανε επικινδυνο στην εθνικη οδο.
μεγαλη διαφορα και στο οφροντινγκ με την πολυ μεγαλυτερη ροπη του 2λιτρου.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#560428
edmond έγραψε:Ο αποθηκάριος μας είναι απο Μολδαβία. 49 ετών. Καμιά φορά μας λέει ιστορίες απο την ζωή επι εποχές υπαρκτού. Για τα αμάξια μου εξηγούσε πρόσφατα, πως γράφονταν σε μια...λίστα(όποιος είχε τα φράγκα βέβαια), για να πάρουν το -πρακτικά- μοναδικό διαθέσιμο μονδέλο που κυκλοφορούσε. Το παραπάνω λάντα. Ή αλλιώς ζγκούλι όπως μου το είπε, κάτι σαν παρατσούκλι. Η λίστα λοιπόν, μπορούσε να κρατήσει μέχρι και 3 χρόνια!!! Δεν παραπονιόντουσαν όμως. :lol:
Για τα κρύα που αναφέρθηκαν, η συνηθισμένη πρακτική ήταν να αφαιρούν τα νερά απο το ψυγείο. Λεπτομέρειες γι' αυτό δεν έχω.

https://en.wikipedia.org/wiki/Zhiguli_(car_brand)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#560430
krom έγραψε:
dimviii έγραψε:οντως εκαναν πολυ καλη δουλεια,αλλα και με την βοηθεια των Ιταλων, που καθησαν και βοηθησαν τα πρωτα χρονια σε διαφορα επιπεδα/σταδια.

Σχεδόν όλη τη δουλειά την έκαναν οι ιταλοί, τον νέο κινητήρα και όλες τις βασικές αλλαγές και βελτιώσεις τις έκαναν οι ιταλοί. Μετά απλα για 20+ χρόνια άλλαζε η μάσκα.
Σε κανονικούς δρόμους, δηλαδή με άσφαλτο, το φιατ ήταν καλύτερο παντού.


οντως το φιατ ηταν παντου καλυτερο στην ασφαλτο.Θα ηταν αδυνατον με τις αλλαγες των Σοβιετικων για τις δικες τους συνθηκες να ηταν καλυτερο στην ασφαλτο.